Nová Škoda Fabia bude přípomínat Suzuki Swift (spy photos)

Zdá se, že začal hon na fotografie nové generace Škody Fabia. Ta nahradí současný model příští rok a podle fotografií (bohužel poměrně značně nekvalitních), které máme k dispozici, se zdá, že bude připomínat novou generaci Suzuki Swift – hranaté tvary, robustnější vzhled, menší sklon čelního skla, černé A-sloupky... Na jednu stranu je jasné, že automobilka záměrně maskuje svou utajovanou novinku, aby připomínala nějaký existující vůz současné produkce, ale základní rysy auta zakrýt nelze. Je také vidět, že nová Fabia bude mít masku podobnou nedávno uvedenému Roomsteru.

Podle nám dostupných informací přijde nová generace o karosářskou verzi sedan a poprvé by se měl objevit i třídveřový hatchback. Základní motory zůstanou stejné, počítejme tedy s 1,2 HTP, 1,4 16V či 1,9 TDI. Naftové motory s technologií PD nahradí v roce 2009 motory se vstřikováním Common Rail, ostatně o tom jsme psali již dříve. Svému jménu dostojí sportovní verze RS, která má dostat motor 1,4 TSI s dvojitým přeplňováním a výkonem 125 kW místo současného nafťáku s relativně nízkým výkonem. Podvozek bude pouze modernizován, aby se minimalizovaly náklady na vývoj; stejný osud potká i šestou generaci VW Golfu.


Je toto nová Škoda Fabia? Velmi pravděpodobně ano.
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků