Nová Škoda Fabia bude jezdit se spotřebou 3,1 l/100 km

Nová Škoda Fabia bude jezdit se spotřebou 3,1 l/100 km

Odhalování třetí generace Škody Fabia pokračuje. Automobilka zveřejnila další informace týkající se převážně motorů. Novinka má být až o 17 % úspornější než odstupující verze. Nejnižší spotřebou je 3,1 l/100 km udávaných pro provedení GreenLine, které dorazí na trh koncem příštího roku.

Škoda | Hatchbacky | Byznys | Nová Fabia | Škoda Fabia

Nová Škoda Fabia se začne vyrábět koncem srpna

Všechny motory plní normu Euro 6, standardem je systém Start/Stop a rekuperace brzdné energie. Základem jsou dvě verze tříválce 1.0 MPI. Slabší nabídne 44 kW (60k), výkonnější 55 kW (75 k). Alternativou je pak čtyřválec 1.2 TSI (66 kW nebo 81 kW).

U dieselu budou v nabídce figurovat tři varianty motoru 1.4 TDI. Jde o tříválec s blokem válců vyrobeným z hliníkové slitiny. Nejslabší provedení s výkonem 55 kW (75 k) je určeno pro GreenLine. Nad ním budou stát verze s maximem 66 kW (90 k) a 77 kW (105 k).

Škoda | Premiéry | Hatchbacky | Nová Fabia | Design | Škoda Fabia

To je ona! Nová Škoda Fabia III se odhaluje na prvním obrázku

GreenLine bude používat kromě nejslabšího dieselu také pneumatiky se sníženým valivým odporem a upravenou aerodynamiku. Dostat se má na spotřebu 3,1 l/100 km, respektive produkce emisí CO2 by měla dosáhnout na 82 g/km.

Škoda Fabia třetí generace vsadí taktéž na nízkou hmotnost. Rozdíl bude činit až 65 kg. Základní provedení osazené tříválcem 1.0 MPI nabídne pohotovostní hmotnost pouhých 980 kg.

Zobrazit tiskovou zprávu
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků