Nová Škoda Fabia bude jezdit se spotřebou 3,1 l/100 km

Nová Škoda Fabia bude jezdit se spotřebou 3,1 l/100 km

Odhalování třetí generace Škody Fabia pokračuje. Automobilka zveřejnila další informace týkající se převážně motorů. Novinka má být až o 17 % úspornější než odstupující verze. Nejnižší spotřebou je 3,1 l/100 km udávaných pro provedení GreenLine, které dorazí na trh koncem příštího roku.

Nová Škoda Fabia se začne vyrábět koncem srpna

Nová Škoda Fabia se začne vyrábět koncem srpna

Všechny motory plní normu Euro 6, standardem je systém Start/Stop a rekuperace brzdné energie. Základem jsou dvě verze tříválce 1.0 MPI. Slabší nabídne 44 kW (60k), výkonnější 55 kW (75 k). Alternativou je pak čtyřválec 1.2 TSI (66 kW nebo 81 kW).

U dieselu budou v nabídce figurovat tři varianty motoru 1.4 TDI. Jde o tříválec s blokem válců vyrobeným z hliníkové slitiny. Nejslabší provedení s výkonem 55 kW (75 k) je určeno pro GreenLine. Nad ním budou stát verze s maximem 66 kW (90 k) a 77 kW (105 k).

To je ona! Nová Škoda Fabia III se odhaluje na prvním obrázku

To je ona! Nová Škoda Fabia III se odhaluje na prvním obrázku

GreenLine bude používat kromě nejslabšího dieselu také pneumatiky se sníženým valivým odporem a upravenou aerodynamiku. Dostat se má na spotřebu 3,1 l/100 km, respektive produkce emisí CO2 by měla dosáhnout na 82 g/km.

Škoda Fabia třetí generace vsadí taktéž na nízkou hmotnost. Rozdíl bude činit až 65 kg. Základní provedení osazené tříválcem 1.0 MPI nabídne pohotovostní hmotnost pouhých 980 kg.

Zobrazit tiskovou zprávu
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků