Nová Škoda Fabia má kompletní ceník. O vaše peníze si říct umí, tisíce jenom lítají

59 komentářů

Petr
13. srpna • 13:13

Se svým platem si vydělám na 1,5 110kw v maximální výbavě sám asi za 2 roky. Rodiče šetřili oba na základní 120L, která měla jen posilovač řízení 5 let. Fakt nechápu, jak může někdo napsat, že jsou dnes škodovky drahý.

Venom
2. června • 15:41

Jdu blejt zlata toyota nebo honda :-D

jakub
23. května • 2:27

koupil jsem za 460 tisic mercedes gla plna vybava/ napr adaptivni tempomat, automaticke parkovani atd/ 87 tisic najeto ro vyroby 2016 vim ze to sem mozna nepatri ale davam k diskuzi neni lepsi koupit mirne ojete celkove lepsi auto nez treba novou fabii...

Drcprc
3. června • 4:14

Za 460k CZK se dá pořídit v bazaru prakticky cokoliv. A pokud to člověku nevadí živit, tak to klidně může mít i 500+ poníků pod kapotou.Akorát za tu cenu leda pokud mám nějakých aspoň 100k do foroty, kdyby se to náhodou potento..Když ne, tak prostě snížit a koupit něco levnějšího s finančním "potento" polštářem a klídek.Případně koupit něco co má tzv. potenciál. Staré, jeté v nedobrém stavu, ale dá se z toho třeba za rozumný peníz udělat něco osobitého a třeba i vyvolávajícího emoce.Emoce sice nová Fabie určitě vyvolává, ale u lidí co rádi auta asi ne zrovna pozitivní. U mě ta kombinace "výkonu" a ceny vyvolává maximálně tak ťukání na čelo, protože i kdybych si nějakou kvalitní trosku, tak pokud do něčeho narvu třeba 200.000 pravděpodobně to ve výsledku bude ve stavu "lepší než nové".A zbude mi na fakt hodně paliva.Samozřejmě second-hand trh půjde nahoru i cenově, protože tohle dojde víc lidem. Eventuálně bude auto z druhé-třetí.. x-té ruky solidní problém pro výrobce těch nových. Neb těmahle výtvorama budou jezdit jen lidi co buď musí, nebo to dostanou zadarmo, případně jsou nějak nemocný a fakt to chtěj.

Gergely
14. května • 13:44

Tak si počkám až to bude dva roky stará ojetima a budu na ni mít i já..😁😁😁

Pepa56
14. května • 12:16

Moc se my líbí. Dá se koupit i s naftovým motorem?

TM
14. května • 7:00

Moc povedené, zase další pohledná Skodovka. Ale ty ceny předčily veškerá má temná očekávání. Chtěl jsem vyměnit F3 za novou, ale za 0.5M si už můžu vybrat prakticky cokoli z nižší střední... a na pohodu klidně rocni Octavii.Škoda... škoda.

Jarda P
11. května • 11:09

Vsechna auta bohuzel citelne zdrazila, nejbolestneji to jde videt na tech nejmensich, ktera byla pro nas chude Cechy jeste nedavno relativne dostupna. Srovnavat vybavy a ceny vozu z pred dvaceti ci deseli lety je totalne mimo misu, protoze cenova dostupnost spousty nadstandardnich prvku z nich ucinila beznou konfekci,ne tehdejsi luxus. Ja doufam,ze lidi si uvedomi,co za tim zdrazenim stoji a konecne pochopi,ze to, o co se eurohujeri snazi,je, aby vyznamne redukovali pocet aut ve jmenu zachrany planety a snizeni produkce CO2. Lidi na ne nebudou mit a elektromobily proste v takovem masovem meritku nemohou existovat, pokud se nenajdou jine typy akumulátorových článků, které umožní daleko delší dojezdy a superrychlé nabíjení za 5 minut, jak tomu jest u klasické "benzinky".

boh
12. června • 13:54

dnes som pozeral cennik novu atecu - na sklapacie zrkadla potrebujes najvyssiu vybavu. takze ano, niektore luxusne prvky su v zaklade, ale niektore zakladne veci sa presunuli do luxusu. takze ked chces normalne auto, potrebujes ist do vysokych vybav

P
11. května • 10:02

Dobrý no... Když to srovnám s Cliem TCe100 ve výbavě Intens co jsem koupil skladovku za 339k tak u Fabie jsem na 495k a to stále není taková výbava ani motor jako u Clia. I kdyby tam byla nějaká slevička tak je to hodně zoufalé. A to už je Clio V. na trhu od září 2019. Nechápu člověka co tohle koupí a už vůbec nechápu, kdo kupoval Fabii třetí generace. Tohle fakt člověk musí vyfasovat jinak tam není důvod to kupovat.

Michal2
11. května • 16:05

Tak základní clio 65 sce dnes 325tisíc a těch 10tisíc rozdílu k fabce je ten silnější motor 80 u ní.Výbava vypadá +- stejně.

P
13. května • 10:05

Ceník je jedna věc, realita při nákupu věc druhá. Já za 339k koupil Clio s TCe100 v Intensu s rezervou, Pack Touch, zatmavená okna, disky 16", vyhřívané sedačky, povinná výbava, koberečky a kdoví co ještě. Ano ceníková cena přes 400k. Realita na prodejně 339k. Ve škodovce by se mi o takové slevě ani nesnilo. A hlavně v té době před rokem byla jen Fabia 3, která tomu Cliu nesahala ani po kotníky. Až aktuální Fabia dorovnává konkurenci. Ale to už bude konkurence v půlce před představením faceliftů nebo nových modelů.

Michal2
13. května • 17:42

Hele 7procent z celkove ceny daji kdyz konfiguraci zadavas do vyroby takze zadna skladovka rok na dvore.Vsechna konkurence ma stejne ceny a ze se da jit na 700tisic je vlastne dobre protoze muzes mit vsechno co konkurence ani nenabizi.Ta realita bude ala prostornost interieru jak nektery kousky o tridu vyse.Dobra vybava je ambiente+ paket plus idealne silnejsi tsi.

Dušan
11. května • 7:57

Ceny ok, příplatky nepřekvapí. Ale připlácet si na 50l nádrž?? Bohajeho😀

Tonda
10. května • 21:21

Takovou jebku bych nechtěl ani zadarmo.

Lukáš Vopršal
10. května • 16:42

Opět předraženå navoňená bída jsou za tu cenu silnější a kvalitnější značky

tečka
10. května • 20:20

Buď konkrétní.

Petan
15. srpna • 20:24

Asi mysli Hundai.

Ev Lo
10. května • 13:11

Kolik tak muze byt na fabii za 496 realne dodaci lhuta a hlavne realna cena jak dvaj ty slevy a proste realne cenik neni? Za 450 realne to asi sanci ma.

Jan Richtr
10. května • 13:29

Sleva jde i 5%, bonus na financování a protiúčet není, dodání 22.týdnů

Fitipaldi
10. května • 10:27

Motor 1.0 tříválec s tím se snad ani nedá jezdit. I v motorce bývá dost často litrový 4-válec s výkonem 2x tak velkým . Harley nebo BMW dávají do motorek objem 1.8 dvouválec do V podélně nebo příčně, a vědí proč. Jediné, co dává smysl , je plug-in hybrid, třeba jako dělá Mitsubishi, kde se baterka vytáhne jako kufr z auta a nabíjí mimo auto, nebo se dá použít jako zdroj energie i pro jiné účely, než pohon auta.Celkem velké auto pak žere, jako tenhle kolibřík.

boh
12. června • 13:51

to by si cumel ako dnes jazdia litrove trojvalce. treba si vyskusat

Aramis
12. května • 19:57

S 10 kwh batériou má auto dojazd 50 km ale ona váži 100 kg takže také kufríky bude problém vykladať.

Jarda P
11. května • 11:01

Da se s tim jezdit. Ale to je tak vsechno.

Kraken
3. června • 23:32

Jo, do servisu, na odtahovce..

tečka
10. května • 12:05

V morkách je často i jednoválec. Jak s tím mohou jezdit?

Th0r
10. května • 19:27

Taky nikdo nerika, ze s tim jezdej.

Q
10. května • 9:13

Před pár lety jsem narazil na inzertní časopis z počátku tisíciletí (pro vás mladší, opravdu existovaly časopisy zaměřené čistě na inzerci aut) a s chutí jsem jej prolistoval. Nejvíce mě zaujala Fabia za něco přes 600 tisíc, byla to skladovka nebo předváděčka. Tak uvidíme, jestli se nová Fabia také dostane nad 600 tisíc.
Jinak pro připomenutí, před 20 lety stála Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort stála 363 tisíc. Klimatizace, rádio, dálkové ovládání k centrálnímu zamykání, nebo přední mlhovky byly za příplatek. Slušnou dynamiku a výbavu nabídla až Fabia 2.0 Elegance za 487 tisíc, ale i tam musela většina majitelů ještě jít do příplatkové výbavy, například pro rádio či tempomat.

Ota
15. července • 9:10

Octavia II Trumf byla za 330 tacu .. Yeti po FL za 339 tacu a ta sama konfigurace koncila za 409 .. tak asi tak k tem cenam

boh
14. července • 5:49

pred 25 rokmi stal pocitac vykonu dnesneho tlacitkoveho telefonu viac ako ta fabia. a? navrh a vyroba sa optimalizuju, ceny klesaju a mali by stale klesat

WRC Fabia R2 Twincharger
10. května • 10:40

Před sedmi lety ..můj 180ti koňový, totálně civilní speciál v max výbavě byl ve výprodeji za něco přes pět set táců a dodnes jsem spokojen i se suchospojčitým DQ 200, která bude i v tehle nové, krásné, moderní Fabii. Opět 250 Nm ale jen 110kw. Snad ta nová v nejdražším provedení nebude za 600 a kdyby jo, tak se nedivme. Kdo chce opičku, musí mít na banányB-]

Q
10. května • 10:51

Podle předběžných technických údajů by ten 1.5 TSI 110 kw měl mít plus minus stejnou maximálku i zrychlení jako Fabia 2 RS 132 kW. Takže půjde o plně porovnatelná auta.
Co se týče ceny, tak pokud zkombinujeme ceníky nové Fabie a Scaly, tak by Fabia 1.5 TSI DSG Style měla stát 480 tisíc Kč. K tomu nějaký ten příplatkový paket, metalíza, kola a bude to kolem 520 tisíc Kč. A kdo se rozvášní s příplatky, tak víc. A pochybuju, že budou nějaké výprodeje skladovek, spíše lze čekat, že na to 1.5 TSI budou hodně omezené prodejní kvóty.

Ernie
13. května • 16:50

Fabia 2 RS: 7,3 s a 224 km/h, Fabia 4 1,5 TSI: 7,9 s a 225 km/h

Dix_
10. května • 9:29

Ten dvoulitr jezdil skvěle a 1.4 16V 55 KW byl parádní motor.

Tomáš
12. května • 6:40

Mohu potvrdit 1.4 16v mám a šlape jak hodinky i po 230 tis.

rr-zz
1. července • 22:58

já mám normální 1.4 z roku 2002 (novou).. najeto 175k, 19 let stoji venku pred barakem. Puvodni vyfuk, nic zrezlyho. Obcas se neco podela ale jsou to v podstate jen drobnosti a bezna udrzba umerna veku. Slusny auto :)

Pavel
10. května • 9:02

Měl jsem 4 Škodovky.Řada poruch.Tak jsem přešel na Ford Fiesta a už u Fordu zústanu.

Aramis
12. května • 19:31

Tak to ti teda gratulujem, mám mazdu 2 ...čiže motor a podvozok Ford fiesta.. čistá katastrofa ... a to s ňou ani nejazdim a máme aj Fabiu 2 1.2 HTP jazdí bez problémov ... nevie čo je autoservis 🙂, ale samozrejme môže to byť aj len náhoda + Fabia má o 50 tis menej km.

Dušan
11. května • 7:56

Mel sem spoustu škodovek, nove i stare . Octavii 2 mam do dnes. Pořád se tam serou věci jako egr. U novych zase vse vrže. Přešel sem na focus 1.6 eb a ten mi na D10 shořel. Tak zase jezdím škodovkou:D

Mirek
11. května • 20:14

Shořel? Tak nejspíš praskl píst.

Xixao
10. května • 22:24

Fiesta a mondeo konci.

Michael Brunnbauer (Michi73)
10. května • 8:57

Kdyz to srovnam treba s jednickovou Octavii, coz byla takova disproporcni prdelata Bozena s kratkejma nohama ( velke hnusne previsy a kratky rozvor ), ktera byla i v plne polni prakticky bez vybavy a porovnam to s tehdejsimi platy, tak nechapu, na co si stezujete. Dacii mezi konkurenci nepocitam ( ani mezi auta ne ), Hyundai ma vychc@nou asijskou cenovou politiku ( az si udela zakladnu vernych, tak zvedne ceny nad uroven premie a ovcim to uz neprijde divne - viz Samsung, Huawei, ... ) a zbytek se lisi uz jen vzhledem, velikosti a v malych nuancich cenou.

Stringo
10. května • 9:19

Základní věrných už u nás má min.4 roky, prodeje za to mluví jasně. To že Škoda má prodeje hlavně z flotil firem je zavádějící údaj, prodeje soukromé zase tak oslňující nejsou a pokud mám mít Fabii za půl míče (s 1,5tsi), tak to radši větší i30 za stejné peníze (1,5tgdi)...

Q
10. května • 10:40

Co se týče Fabií, tak tam bylo i v posledních letech celkem dost soukromých zákazníků, sám z okolí několik znám. Ale většinou to bylo v cenové hladině do cca 300 tisíc. A za těch 350 až 400 tisíc už se možné lidé budou dívat po jiných značkách.

Stringo
10. května • 9:18

Základní věrných už u nás má min.4 roky, prodeje za to mluví jasně. To že Škoda má prodeje hlavně z flotil firem je zavádějící údaj, prodeje soukromé zase tak oslňující nejsou a pokud mám mít Fabii za půl míče (s 1,5tsi), tak to radši větší i30 za stejné peníze (1,5tgdi)...

Foobar
10. května • 8:30

Co příplatky za věci jako bezdrátový smartlink a bezdrátové nabíjení? Či parkovací kamera a parkovací senzory vpředu?

TenCoUmiRidit
23. května • 20:26

Ty voe, a chcete ridit,nebo ne?!?! Kdo neumi, nepazri za volant. Auto ma stat do 250000 a ridici co 5 let na testy. Netreba zadnych wifikundaci boha, asistent sem, asistent tam, potom je na silnicich spousta kretenu, co studuje na googlu za jizdy, jak maji vlastne jezdit!
Radeji nez blbosti se vsema elektrošokama bych bral normalni pate nahradni kolo, jak bylo zvykem driv.

Dix_
10. května • 8:44

Smartlink-1 100 Kč
Parkovací kamera vzadu- 7 500 Kč
Parkovací seznory vpředu a vzadu-Ambition za 17 200 Kč a Style 8 000 Kč

Jan Richtr
10. května • 8:49

K té kameře musí povinně i zadní LED za 3500, jestli jsem to pochopil.

Dix_
10. května • 8:54

Přesně tak.Už funguje konfigurátoru.

libor
10. května • 8:26

Nevidím v nabídce 1.5tsi...?
Tam by mě zajímala cena s dsg a výbavou style, to by byla raketa asi...:-))

k22
10. května • 8:44

JJ, ty suchý spojky jsou k pomilování :-D

Stringo
10. května • 8:40

Ta bude dle informací pouze pro Style a Monte Carlo a cena bude startovat lehce pod půl milionem s manuálem... Takže v ne palbě se dostaneme někam přes 600000kč... 🤣

Dix_
10. května • 8:44

Manuál u 1.5 TSI nebude.Pouze DSG.

ACE.
10. května • 8:09

Tak ceny fakt pekelný, ale co, když ji někdo opravdu z nějaké ho důvodu moc chce....

k22
10. května • 8:43

Když ji miluješ, není co řešit...;-)

Jan Richtr
10. května • 6:55

To jsou ceny, to i30 HB vyjde levněji ne.
Tažné nenabízí?

Jan Mička
10. května • 8:08 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,skvělá poznámka - je za 17.900 Kč bez rozdílu výbavy.Hezký den,Honza

Jan Richtr
10. května • 8:17

Tak to je dost. Na Fabii3 jsem za něj platil 11, teď na Octavii4 19, ale je aspoň el. odjistitelné a zásuvka v konzoly.

Doporučujeme

Články odjinud