Nová Škoda Enyaq má vychytávku, díky které si po nabíjení nikdy neušpiníte ruce

Peter(Charouz)  |  05. 09. 2020 08:33

jo, taky mám v autě vychytávky - pracovní rukavice, PETku s vodou, malý ručník a poncho pláštěnku.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  05. 09. 2020 09:06

Šestý článek o Enyaq od úterka (1.9.), to by už snad stačilo...
V člověku pomalu raší názor, aby šel Enyaq do pr.... i s celou Škodou...
Jestli se bude rozebírat v samostatných článcích každá houbička nebo "chytrý" gumový kobereček chránící interiér v zimě v produktech Škoda, tak to už opravdu bude Autorevue jen pro debily (pro lidi s nižším IQ)...

Odpovědět  |   | 
 |  05. 09. 2020 09:37

Rozkaz znel jasne : nejak to do tech hlav lidi nacpat musej , jak je to skveli vuz.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  05. 09. 2020 10:34

Pane Kočnere, můžete s tím prosím něco udělat ?

Odpovědět  |   | 
Hugo  |  05. 09. 2020 21:10

To není vtipný ani jako vtip

Odpovědět  |   | 
Vósa  |  06. 09. 2020 09:01

Zalez Škodomile !

Odpovědět  |   | 
.  |  05. 09. 2020 17:14

Tobě měli do hlavy nacpat trochu pravopisu. Zatím jsi tady za blba.

Odpovědět  |   | 
G  |  05. 09. 2020 21:04

No jestli sis doteď nevšiml že tento web je PR oddělení škodovky....tak i ty máš problém s IQ.....

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  05. 09. 2020 21:32

Hele třeba si tam jen nějaký dělník zapomněl krabičku od hodinek Nechtěně to došlo až na finál. A novináři teď u press caru dumají co to je. Prý na kabely

Odpovědět  |   | 

Ale ty máš nízký IQ, tak si nemáš co stěžovat.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 06. 09. 2020 21:19

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
ROB  |  05. 09. 2020 09:34

nebuďte trapní, a jděte s tou elektrickou sračkou do hajzlu, nikoho to nezajímá !!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  06. 09. 2020 13:18

Vzhledem k tomu, že se tu každý z vás dementků musel vymenstruovat, tak zjevně zajímá.

Odpovědět  |   | 

Kdyby tě to nezajímalo, tak bys tady nebrečel jak stará fňukna.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 06. 09. 2020 21:18

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  05. 09. 2020 10:28

Vychytávka?-
Plastová krabička se dvěma houbičkami vyrobená v Číně za 15,- Kč a prodána za 180,-
Simply clever bussines

Odpovědět  |   | 
Medved  |  05. 09. 2020 12:50

A co je na tom divného? Obrovské marže nejsou nic neobvyklého.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  05. 09. 2020 18:42

Aha, aha tyndlensty obrovské marže. Jako si myslíš medvěde, že když škodovka vytekla na každém CityGO iV 200k, že se to snaží dohnat osolením plastových krabiček ?

Odpovědět  |   | 
Děd Vševěd  |  06. 09. 2020 10:01

15,-?! To má výrobní cenu tak 3 koruny a to ještě přeháním..

Odpovědět  |   | 
-  |  05. 09. 2020 10:39

A teď prosím něco o tom software -> jak funguje ten? Je to taky dobrá vychytávka, jako ta houbička. Nebo se snad taky čeká půl hodiny na Bluetooth-propojení s telefonem, jako u nové Octávii?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  05. 09. 2020 13:48

Souhlasím, mají to pánové asi v plánu 😁

Odpovědět  |   | 
šofér  |  05. 09. 2020 21:42

Na software je zakázáno se ptát, jinak je novinář bez chlebíčku jen o suchém chlebu a vodě :)

Odpovědět  |   | 
Conti  |  06. 09. 2020 01:33

SW funguje docela dobře, chceš nějaký update svého PC?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  05. 09. 2020 13:46

Další předražená sr. .. a

Odpovědět  |   | 
Josef  |  05. 09. 2020 19:29

V čase 13:46 a 13.48 regoval jiný Josef a ne já... Ale to je vlastně jedno.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  05. 09. 2020 21:07

No Vy jste Pepa a já z depa

Odpovědět  |   | 
Josef  |  06. 09. 2020 10:30

Asi je lepší použít jiný nick než ten, který už někdo v "diskusích" n Autorevue používá...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 09. 2020 12:46

To je marné snažení, alespoň budeš u některých pomalejších jedinců také za hulváta.

Odpovědět  |   | 
Jane Doe  |  06. 09. 2020 17:43

Ano, jsi, to už dokazuješ v diskuzích pod mnoha články.
Už jsi si přečetl ten tvůj první příspěvek pod článkem o Hyundai, ty pomalejší jedinče?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 09. 2020 18:53

Že ty máš nějaký psychický problém. Hledej pomoc u lékařů.
A ještě zkus nejprve tady rozebrat, co je neslušného na tom, když ironicky napíšu někomu, kdo to evidentně nemá v hlavě v pořádku, na jeho přisprostlou básničku toto:
"Ty budeš stejně první, který si to půjde koupit."

Odpovědět  |   | 
Jane Doe  |  06. 09. 2020 19:05

xD nejsi schopný přijít s nějakým svým argumentem? Já vím, nejsi, že se vůbec ptám.
Jak jsem ti už psal - běž se léčit.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 09. 2020 19:24

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 09. 2020 19:27

Splnil jsem tvé přání a vložil tady svůj první příspěvek z https://www.autorevue.cz/novy-hyundai-tucson-se-po... ...
aby ti bylo jasno, jaký jsem hulvát.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 09. 2020 14:52

S tim bubinkem ma navijeni kabelu nezni spatne ale pri takovych proudech funguje jako civka a prehriva se ale co takhle bezkontakni nabije jenom podlozka nad kterou najedes a nabijis +nemusis resit kabely koncovky a ani tu spinu mobili to umeji a myslim ze uz i auta budou

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 09. 2020 18:54

Jasně, když to jde bezdrátově u mobilu s 3,6V/4Ah baterkou, tak proč by to, ke všem čertům, nemělo jít s 60kWh baterkou s napětím minimálně v desítkách voltů?!

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  05. 09. 2020 19:19

Tak indukční nabíjení éček je v plánu a zkouší se dokonce i za jízdy. Ono by to nakonec i fungovat mělo. Otázkou je kdo zaplatí ty obrovské investice do infrastruktury, když dnes soudruhům v Bruselu není úplně jasno jestli elektrifikace je v současnosti ten jediný a správný směr.
Ekonomicky jsou éčka zatím sebevražda, problém je v tom že to málokdo chce vidět.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  05. 09. 2020 19:46

Ztráty? ...i ty v přenosové soustavě?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  05. 09. 2020 19:52

Jsou předmětem těch investic včetně dvou nových Temelínů

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  05. 09. 2020 20:15

Tak to potom joo, děkuji za osvětu!🤣

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  05. 09. 2020 20:19

jen pro elektrofily doplním, že ztráty v přenosu ....nad tím se zavírá voko a přeměnou AC na DC se ztratí cca 1/5 šťávy?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  05. 09. 2020 20:47

PaneHajzle to je hrozný nickname, promiňte
Si jako myslíte, že ty vaše počty někoho z nich zajímají ?
Večer strčí v garáži do zásuvky a ráno jede, Ne ?? Elementary dear Watson
Někde jsem četl, že v Kanadě po blackoutu zůstaly některé oblasti 2 měsíce bez proudu.
To bude veselo až se ráno pomaže do práce po svých.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  06. 09. 2020 00:36

Nick mam, jaky mam, jaky mam...je to tak, jak pises..zasuvkou to tece, houby zle. Ale vo hovno jde, at si dela kazdy, co chce, az se pak vsechno posere, at se s tim kazdy popere, jak chce...

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  05. 09. 2020 20:49

PaneHajzle to je hrozný nickname, promiňte
Si jako myslíte, že ty vaše počty někoho z nich zajímají ?
Večer strčí v garáži do zásuvky a ráno jede, Ne ?? Elementary dear Watson
Někde jsem četl, že v Kanadě po blackoutu zůstaly některé oblasti 2 měsíce bez proudu.
To bude veselo až se ráno pomaže do práce po svých.

Odpovědět  |   | 

jak po svých???, jsou lidé co mají hybridní toyoty a to není jen v kanadě, třeba ve vesnici kde mám barák shořel trafák a celá vesnice byla 18hod bez proudu. A když se to spočítá, tak ta hybridní toyota je uspornější, hodně lidí co mají garáž v baráku se bojí nabíjet, raději mají nabíječky pod přístřeškama mimo obydlí.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  06. 09. 2020 08:26

tak, normálně po svých. Jestli Petr nezaznamenal, nemluvil jsem o těch, co mají hybridy ani o těch co mají za barákem zaparkováno psí spřežení.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  05. 09. 2020 20:03

PS.
Škodovka jako renomovaný výrobce, součást ještě renomovanějšího koncernu přiznává, že na každé nákupní tašce CityGO iV, kterou prodávala za 0,5M tekla 200k a je ráda, že výrobu ukončila. Tedy aby vydělala 1K musela by ho prodávat za 701K,
To jsem opravdu zvědav jak jim to bude ekonomicky vycházet u tohoto mnohem většího éčka.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  05. 09. 2020 17:56

Soudruzi redaktoři hlavně zapomněli napsat, že je nový Enyaq lidem bez garáže, či parkovacího místa v obytném domě na dvě věci... .

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 09. 2020 18:56

ty nerad nocuješ v autě u veřejné nabíječky?
Takto ten zelený socialismus nikdy nevybudujeme!

Odpovědět  |   | 
Conti  |  06. 09. 2020 01:36

Ve městě kde bydlím parkuje v centru Tesla, normálně na nabíječně na náměstí. Majitel bydlí na okraji náměstí a dojíždí někam do průmyslové zóny? V čem je problém a proč garáž? Samozřejmě pokud někdo nejezdí denně, tak se garáž hodí. Ale s elektromobilem to přílíš nesouvisí.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  06. 09. 2020 08:04

A to je jeho soukroma nabijecka nebo blokuje celou nov nejakou verejnou?

Odpovědět  |   | 
Conti  |  06. 09. 2020 20:34

Veřejná, zas nikdo v okolí elektro auto nemá resptu žádné neparkuje a je to na noc. Normální spalováky na to nevjíždějí, tak při jednom získal parkovací místo. Kdyby někdo potřeboval, tak se beztak hodí na radnici požadavek, že je málo nabíječek a oni přidělají druhou

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  07. 09. 2020 10:18

Hm, a co kdyz tam tech elektromobilu bude 1000? Pridelaji tisic verejne soukromych nabijecek, aby elektromobilisti nemuseli ve tri rano vstavat a jit preparkovat? Tisickovka neni zadne prehnane cislo, obzvlast kdyz hromada rodin ma auta dve.

Odpovědět  |   | 

jak vypadá smlouva o zapůjčení EŇI? Čím redakce utírá ten kabel, může vůbec používat ty drahé doplňky co jsou vyfocené a ještě nepoužívané? Já kdybych byl správce garáže, tak bych tam umístil svoje kabely a neotravoval nějaký e-shop s houbičkou a taškou s kabely včetně nabíječky- tohle je ekologie. Koupil bych EŇU bez příplatkovýho příslušenství.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  06. 09. 2020 08:06

Jj. Jen bys ho mel drazsi, nez s temi serepetickami. Jejich cena je totiz mnohem nizsi, nez cena prace na to je ze seriove vyroby vypustit.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  05. 09. 2020 21:05

Wau jsem unešen, tolik krásných vychytávek. Člověk si připadá jak v televarieté. Tu zaťuká na sedadlo, vyskočí z pod něj králík. Vloží do schránky spolujezdce krabici od vína, chvíli se autem projede a šup, je v ní milion. A krabička nemá chybu, už si nemusíte umývat pohlavní úd. Zavřete do krabičky, zmáčknete Škoda houbičky a jen pomalu stáhnete.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  06. 09. 2020 08:07

Predpokladam, ze nahradni krabicku jsi uz objednal

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  06. 09. 2020 14:58

Aha, to mě nenapadlo. Vidíš, vezmu rovnou 2ks, dík za tip

Odpovědět  |   | 
libor  |  06. 09. 2020 07:55

To je ale chytré - skoro zázrak...

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  06. 09. 2020 15:09

Tolik to dalo práce, vymyslet krabičku s houbičkou na čištění kabelů a přitom je to taková blbost....
Stačí koupit kroucený kabel a kabel se nikdy nemusí dotknout špinavé země...
https://esl-emobility.com/de/phoenix-contact-162713... ...

Odpovědět  |   | 
king014  |  06. 09. 2020 17:11

Velmi užitečná věc, eňáci si při čekání u nabíječky můžou leštit kabel Škodováckým náčiním, tak to hoši nepřežeňte, prodření by bylo bolestivé

Odpovědět  |   | 
Conti  |  06. 09. 2020 20:35

To by chtělo už bezdrátové nabíjení...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  06. 09. 2020 18:55

Auto na elektriku prostě nechci,leda s dojezdem 1800km a víc a to jen tak nebude,ani rychlodobíjení to nezachrání,zlatej diesel

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  06. 09. 2020 19:55

Určitě jsou ty věci ohromně užitečné. Jen mne trochu mate, že všechny kabely jsou pod podlahou kufru.
To je nutné při každém nabíjení vyskládat kompletně obsah kufru, abych se simple dostal k nabíjecím kabelům?

Odpovědět  |   | 

Hlavně aby si do toho některý zabedněnci neutirali péro.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Jan  |  07. 09. 2020 00:44

To je tabatěrka vy blbci, ne na kabely

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  07. 09. 2020 04:10

ne, to je schovka na kondomy aby manželka nevěděla, když jdeš nořit

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  07. 09. 2020 09:10

Tieto škodovácke vychytávky sú časom terčom posmechu, ale:
mal som troch rôznych japoncov - hondu, toyotu a mazdu, a vo všetkých mi chýbal práve ten zmysel pre detaily, ktoré spríjemňujú život v aute. Teraz mám Octávku a je v nej usporiadané presne tak, aby to bolo ergonomicky čo najlepšie. Poviem to aj inak - japonskí dizajnéri robia auto často pre seba, škodovácki dizajnéri ho robia pre budúcich majiteľov škodoviek.
Napr. na dvojkovej Octavii je tiež pár takých "drobností". Pri otváraní kapoty sa vyklopí cez prednú masku tyčka, takže netreba hľadať poistku pod kapotou a špiniť si ruky.
Klimatizované môžu byť aj priehradka pred spolujazdcom a dokonca a priehradka v lakťovej opierke.
Pri zaradení spiatočky si automaticky stíši rádio, aby bolo lepšie počuť parkovacie senzory.
Pri automatickom ladení staníc sa používa len na treťom rozsahu VKV. Takže si nemôžem omylom vymazať stanice, ktoré používam najčastejšie.
V palubnom počítači mám dva typy údajov - jeden dlhodobý a druhý sa vymaže vždy po 2 hodinách vypnutého motora. Ten prvý sa mi zvlášť hodí - octávku mám prerobenú na plyn, takže pri tankovaní si počítadlo vynulujem a viem, koľko som už najazdil km od posledného tankovania plynu.
Výdychy klimatizácie má aj pred zadnými sedačkami, ja mám dokonca dvojkovú Octaviu s vyhrievanými zadnými sedačkami (u nás sa také nepredávali, ja som si ju doviezol z Nemecka).
Do predných dverí sa mi presne zmestí 1,5 litrová PET fľaša /láhev/.
Ak sa mi vypáli žiarovka v niektorom zo svetiel, svieti mi o tom kontrolka na prístrojovke.
Ak si nastavujem ľavé zrkadlo, automaticky sa mi nastavuje aj pravé zrkadlo.
Tých vecí je veľa, určite som na niečo zabudol. Viaceré veci sú dnes možno samozrejmosťou, ale táto Octávka bola vyrobená pred 12 rokmi. V podobne starých japoncoch však nebola ani jedna z nich.

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  07. 09. 2020 09:14

Ešte jedna maličkosť: kvôli výmene žiaroviek v predných svetlách netreba jazdiť do servisu. Jednou páčkou sa dajú odistiť a takmer, resp. úplne vybrať (po odpojení káblikov). Je to úplne iný prístup oproti niektorým oplom či mazdám, kde sa žiarovky museli vymieňať cez predný blatník.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  07. 09. 2020 11:08

Souhlasím, že ty simply clever pikačoviny jsou legrační jen do chvíle, kdy člověk sedne do auta, kde nic z toho není. Jako nepochopím, že Japonci nemají ani takovou blbost, jako jsou háčky v kufru, vždyť ty přece musí ocenit každý napříč kontinenty a je to přitom korunová záležitost...

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  07. 09. 2020 15:52

Prístup japoncov k takýmto drobnostiam uvediem na jednom príklade. Mazdy dlho nemali možnosť nastaviť si automatické denné svietenie - hoci v Európe to už bolo štandardom. Pýtal som sa chlapíka, čo dlhšie robil servismana v mazde, prečo je to tak a dostal som takúto odpoveď:
Ľudia z Európy sa pýtali ľudí v Japonsku, prečo mazdy túto možnosť neponúkajú. A namiesto odpovede dostali otázku, či si Európania nevedia manuálne sami zapnúť svetlá...
Skrátka japonský inžinier najlepšie vie, čo je pre jeho zákazníkov najlepšie. Ale samozrejme sa ich na to vôbec nepýta.
Neviem, aká je situácia u japoncov teraz, ale škodovka má túto možnosť (softvérovo nastaviť) už od začiatku výroby dvojkovej Octavie v roku 2005.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  17. 09. 2020 03:08

Hrozný kecy.
Stejně tak se dá říct, že německý/český inženýr ví nejlíp, kdy se mají rozsvěcovat světla, tak co má do toho co řidič hrabat. Ten je jenom trpěnej element mezi sedačkou a volantem, co má právo akorát tak "vystříknout", když může nahmatat škrabku na led ve víčku nádrže, či polaskat háček v kufru. A ještě aby se řidiče na cokoliv ptali, vždyť ti inženýři "jedou" podle EU, ta přeci ví nejlíp, jak má auto vypadat a fungovat.
Nejsmutnější na tom je, že si marketing koncernu vede fakt skvěle, že jsou lidi už tak zblblí, že škrabku na led ve víčku berou jako megahustou fíčuru a nechápou, jak bez toho mohli vůbec existovat.

Odpovědět  |   | 
BNS  |  16. 09. 2020 12:30

Na Subaru mám háčky v kufru, představte

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  07. 09. 2020 10:10

Kdyby to mělo být fakt simply clever, tak by se kabel normálně vytáhnul z auta (jako z vysavače) a nebo z nabíječky a nebylo by potřeba kabely syslit pod podlaho kufru. Jenomže to by nesmělo existovat 150 různých standardů a systémů, ve kterých aby se prase vyznalo.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  07. 09. 2020 10:20

Cestovni redukci na zasuvky znas? Tak tady bysis koupil neco podobneho. Jen by to nebylo na cesty do ciziny, ale po okolnich nabijeckach

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  07. 09. 2020 11:09

No možná, tady je totiž asi často háček i v samotném kabelu a nejen v koncovce...

Odpovědět  |   | 
VDC  |  07. 09. 2020 14:50

A že je nenapadne zavíjet kabel mechanicky po držení knoflíku jako u vysavače před 50 lety.

Odpovědět  |   | 
Mink  |  09. 09. 2020 02:11

Wau Enyak, hezká kára

Odpovědět  |   | 
Franta  |  16. 09. 2020 11:35

Před časem v kanclu generálního Maiera:
"... a pane generální, jak se bude ta nová Škodovka vlastně jmenovat?"
"Ježiš já nevim. To neumíte vymyslet něco sami, sakra? E-nějak, E jakože elektrika. A samozřejmě Q na konci, to je jasný."
"Hmmm, no vida - enějak, to neni špatný. Když se to trochu učeše a přehodí do angličtiny, Enyaq bude dobrej název. A Češi budou hýkat blahem."

Odpovědět  |   | 

Že vy jste se v redakci vsadili, jestli je možné napsat informaci, že „v kufru jsou houbičky na utření kabelu“, na pět odstavců?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro