Nová Škoda Enyaq iV Sportline oficiálně: Má jen krůček k iV RS, i ten se ale počítá

veritas  |  16. 02. 2021 08:09

'' Má jen krůček k iV RS, i ten se ale počítá ''
Co je to za blabol ?
Zachvatovy stav a vysazene leky.
Mička opet mimo realitu.

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 02. 2021 08:10

Proti ID.4 je Eniaq krásné auto, hlavně v interiéru. Na prodejích to půjde poznat. To zas bude na Vlkohradě kvikotu.

Odpovědět  |   | 
veritas  |  16. 02. 2021 08:15

EnYaq ty negramotny tvore

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 02. 2021 09:30

Tohle ale nemá s gramatikou nic společného.

Odpovědět  |   | 
veritas  |  16. 02. 2021 09:37

to mas pravdu , negramotnost nema s gramatikou opravdu nic spolecneho ,ty duta hlavo.
To je neskutecne,co za povl se tady rozleza,hnus

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 02. 2021 10:33

Jediné a učinné řešení, aby se tady nerozlézal póvl je, abys přestal psát. Už se ti to krátí, za pár dní zmizí pod články diskuze a Autorevue se stane zase normálním webem...

Odpovědět  |   | 
Pepa Pig  |  16. 02. 2021 10:39

Máte pravdu, že ten psychopat s náhodnými nicky zde diskuzi udefakto zrušil Ale moto web bez diskuze? Stačila by registrace s nicky, které by se tak snadno nenásobily. Ale záleží na vydavatelství.

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  16. 02. 2021 10:53

dejte do toho motor 2,0 benzin nebo diesel, cenu +/- meloun a můžeme se bavit, do zásuvky si to nechte na okrasu

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 02. 2021 11:09

Pro mě má elektřina (EV auto) spoustu výhod:

- žádné studené starty a ničení motoru plus převodovky
- okamžitý výkon bez nutnosti zahřívat nebo naopak dochlazovat motor
- vynikající pružnost a rychlé reakce kdekoliv, ale hlavně v městské džungli
- téměř nulové opotřebení brzd
- možnost si auto na nabíječce vytopit / ochladit vzdáleně přes aplikaci
- ticho v kabině, klid, žádné vibrace ani start/stop systémy
- tam, kde jedu, za sebou nezanechávám kašlající chodce
- je to levnější na provoz, pojistky, silniční poplatky atd.
- mohu parkovat po Praze zdarma

Nevýhoda je asi dojezd, ale zkoušel jsem v zimě Teslu Model S Performance a ujel jsem 740 kilometrů s dvěma přestávkami (8min na toaletu a občerstvení a 45min na oběd). Zatím nevím, že bych jezdil třeba tři stovky kilometrů do cílového místa více než desetkrát ročně.
Doma mám Opel Astra a manželka nové Clio, ale stejně mi to dává smysl do budoucna.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  16. 02. 2021 11:16

Elektormobily jsou slepou uličkou vývoje. Dokud nebudou ekonomicky (cena) srovnatelné s klasickým pohonem, je to nesmysl. Naprostá většina řidičů navíc parkuje na ulici, kde není žádné dobíjení.

V květnu pojedu z Prahy na jachtu na Rujánu. Elektromobilem bych tam jel týden...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 02. 2021 11:33

S tím dobíjením to snad nebude tak zlé někde na ulici. Prostě nabiju auto přes rychlonabíječku a jezdím třeba týden kratší trasy (aby mi to dalo součet reálných 450km). Pokud nedá, tak zajedu na nabíječku, hodinku počkám a zase jezdím. Ekonomicky jsem se na to nedíval, ceny jsou pro mě přijatelné. Navíc velmi sleduju E-Tron GT RS model, tam bych se asi nechal přesvědčit do budoucna.

Odpovědět  |   | 
Erich  |  16. 02. 2021 11:48

Lahůdka od AUDI, nejsem zrovna na AUDI, ale tohle je opravdu krásná kára.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  16. 02. 2021 11:35

Tak z Prahy je to kolem 660 km, podle toho odkud-kam přesně. To by např. tento Enyaq 80 v létě zvládnul úplně v pohodě s max. 2 zastávkama v celkovém trvání do hodiny, klidně i méně, záleží kde se bude nabíjet.

Odpovědět  |   | 
Dacoolia  |  16. 02. 2021 14:19

V lete,idealni teplote,idealni trasa a idealni styl rizeni ,idealni rychlost a idealni kvalita elektricke energie a idealni kvalita povrchu vozovky a dalsich X blbosti.
Sednu do normalniho auta,natankuju plnou a jedu ,co muzu .

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  18. 02. 2021 08:13

No, psal, že EV je slepá ulička a nepoužitelný a že v létě by jel na Rujánu týden. Tak jsem mu jenom napsal, že je to úplná blbost, že s tímto autem by to zajel v pohodě s 1-2 zastávkami a se zdržením do hodiny. Co na tom nechápeš? Pokud pojede v rámci rychlostních limitů, tak v pohodě, pokud to bude hnát, přidá jednu zastávku navíc. Kde je problém?

Pokud takovéto dlouhé trasy nejezdí pravidelně, ale párktát za rok, jako dovolenou, tak v tom nevidím problém. Pokud bych to měl jezdit 1-2 krát měsíčně třeba služebně, tak to už bych se na to vykašlal.

PS:
Co to je "idealni kvalita elektricke energie"?

Odpovědět  |   | 
rude  |  18. 02. 2021 10:20

ta zdarma .
jinak nema EV smysl ani jako vtip

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  18. 02. 2021 11:58

Jo, ekonomicky to moc smysl nedává. Ale o tom řeč nebyla. Řeč byla o tom, že na Rujanu s tím pojede týden, což je blbost, pojede tak o hodinu déle než spalovacím autem. Pak někdo zmínil tu kvalitní el. energii v souvislosti s tou dlouhou cestou, tak mě zajímalo jak to myslel.

Tvoje odpověď je úplně k ničemu, diplomaticky řečeno

Odpovědět  |   | 
LukHo  |  18. 02. 2021 15:24

Machr
Jsi borec

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 02. 2021 13:30

podľa mňa elektro nie je až taká slepá ulička, ale je vhodná na kolobežky, bicykle a maličké dvojmiestné autíčka s kufrom na nákup v supermarkete. Tam stačí dojazd do250km a dobyť z bežnej zásuvky. Ostatné sú len zbytočné sny.

Odpovědět  |   | 
Dacoolia  |  16. 02. 2021 14:15

Jsou zeme na svete,kde cena BEV je opravdu jina a pritom ani neni dotovana. Jen je nazatezuji danemi - eu nesmyslne dovozni a jine dane a pak trocha dolu pri dotaci. kompletni nesmysl.

Odpovědět  |   | 

zkusil jsem si vloni v rijnu jezdit cely mesic odkazany pouze na verejne nabijeni, za ten mesic jsem s iPace najezdil 2818km, a na verejnych nabijeckach jsem zaplatil 3103 korun (vcetne mesicnich poplatku registraci a vse s dph), prumerna spotreba za tu dobu byla 22.1kWh na 100km, tedy spotreboval jsem nejakych 623kWh s prumernou cenou na nabijeckach cca 5 korun za kWh, na nabijeni jsem cekal jen jedinkrat cca 40 minut pri delsi ceste (kafe jsem si nedal, ale najedl jsem se bagetou kterou jsem si doma udelal z domacich ingredienci a zapil to domacim cajem v termosce ), jinak se auto nabijelo v mistech kde stalo 1-3 hodiny protoze jsem tam neco resil a stalo by tam jakekoliv jine auto, psal jsem to tenkrat bud sem nebo na auto.cz do nejake diskuze

s 2 litrovim dieselem E-Pace se da jezdit za cca 7.5 nafty, a tech 2818km by tak dal za cca 5500 korun pri cene litru nafty cca 26 korun, k cerpacce bych s nim musel pocitam tak 2x, mozna 3x

jinak ted v mrazech kdy bylo -17 az -10 tak prumerna spotreba iPace byla 25.8kWh (klima nastavena na 22 stupnu) a predehrev kabiny na 22 stupnu pred jizdou sebral od 3.5 do 4kWh, auto parkuju ted normalne venku, v garazi je jiz plno

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 02. 2021 11:20

Dojezd, nabíjení, to vše by už šlo zkousnout. Problém je jeden, CENA. Ceny začínají na 1 až 1.5mil, ok. Pak tu máš životnost baterky, která v našich klimatických podmínkách a rychlonabíječkách nebude kdovíjaká. A nová baterka stojí 200t-300ti? Buď další náklady na auto nebo o to nižší cena v bazaru. Zatím to je bohužel drahé. Ta doba přijde za pět let.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  16. 02. 2021 12:04

Za cenu jednoho ENYAQa mohu mít tři Mondea...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 02. 2021 12:48

Za cenu nového auta jsou někde tři nové Mondea? :)

Odpovědět  |   | 

on myslel jedničkovou řadu.

Odpovědět  |   | 
A co tohle  |  16. 02. 2021 09:12
veritas  |  16. 02. 2021 09:50

Škoda Enyaq je v tomhle provedení fakt dost povedené auto se spoustou užitečných funkcí. V automotive můžeme oslavovat další hvězdu. Nevíte někdo kolik kubických centimetrů má kufrový prostor?

Odpovědět  |   | 
Glosa  |  16. 02. 2021 09:52

Myslím, že 368 centimetrů. Dost plochy zabírají podle mě baterie. Má to 12V nebo už 48V mild hybrid? Nevíte někdo?

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  16. 02. 2021 09:56

normalne sa tieto udaje daju najst bud to tu na webe, alebo pouzit google.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 02. 2021 09:58

No hlavně tady už Glosa, tečka, JAN.A.K. nebo jak si ještě ten ubožák říká dost přestřelil. Chlubí se sice znalostmi, ale neví, že Enyaq je čistě elektromobil.

Odpovědět  |   | 
veritas  |  16. 02. 2021 10:04

Ale Micka a spol. uz to opet nevydrzel a musel si opet vzit muj nick a vyjadrit se,
chudak poblazneny. Zapomnel,ze mam vzdy pripravenou past. Ty se budete divit,ubozaci.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 02. 2021 10:12

Fakt? A jak chceš dokázat, že jsi to nepsal ty hlupáku s nízkým sebevědomím? Btw, měl jsi už někdy holku? Pomohlo by ti to zvládat tyto krizovky... :)

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 02. 2021 10:20

Divím se, že zrovna tebe dokáže nastartovat takový primitiv. Navíc je nemocný. Nic mu nevysvětlíš.

Odpovědět  |   | 
veritas  |  16. 02. 2021 10:24

Nemusis nam cist svoji diagnozu a nazor ostatnich . Ze jsi dement,to vsichni vime .
Nemate nic,ale vubec nic,cim by jste me prekonali. Jste 100 let za opicemi vy chudaci.

Odpovědět  |   | 
Erich  |  16. 02. 2021 10:29

Ale my tě tak nějak nechceme překonat. Být tak chytrý, to musí bolet.

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 02. 2021 10:51

Když jsi tak schopný, nechceš si přisypat k těm tvým "příspěvkům" taky nějaké plusy? Takhle jsi tu za nevítaného vetřelce sám.

Odpovědět  |   | 
__  |  17. 02. 2021 20:43

Kdo to je "všichni to víme"? Myslíš opět svou minimálně roztrojenou osobnost? Ty budeš nejspíš Smigel².

Odpovědět  |   | 
Bo  |  16. 02. 2021 14:56

Někdo zsmazal komentář.
Někdo psal, že právě ty dokazuješ,že to nepsal on.
Mička se snaží mazat a překrucovat.
Máš smůlu , pozdě, vše už dávno četli lidé,kteří se tě brzičko zbaví jako obnošené ponožky.
Jsi nemocný a nebezpečný Mičko.

Odpovědět  |   | 
Erich  |  16. 02. 2021 10:25

Když opravuješ jiné, tak co znamená věta "Ty se bu­de­te di­vit,ubo­za­ci." Čtyři chyby v jedné větě. Hlavně, že všichni ostatní jsou negramotní.

Odpovědět  |   | 
__  |  17. 02. 2021 20:48

Asi se dovzdělal, když jsem ho před časem vyškolil z gramatiky, ale evidentně blbě.
On není blbý, on je momentálně zaostalý!

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 02. 2021 13:26

pokus o BMW, ktorý sa nevydaril

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 02. 2021 13:42

Nebo spíš vydařil. Ten jejich kubistický kávovar iX, to je něco.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

5.  3.  2021 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Cestování mezi okresy přehledně. Kdy a kam můžete a co hrozí při porušení?

Cestování mezi okresy přehledně. Kdy a kam …

Pohyb osob po České republice bude hlídat 26 tisíc policistů a téměř čtyři tisíce vojáků. V prvních dnech však budou kontroly benevolentnější.

1.  3.  2021 | | 47 N/A
Vladimír Kadera
koronavirus
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia
Studie Tatry T139 koukala do roku 2020. Na inspiraci v minulosti ale nezapomněla

Studie Tatry T139 koukala do roku 2020. Na …

Každý jsme si rok 2020 představovali trochu jinak, že jo? Tato stará vize pracovala s novým designem u Tatry.

4.  3.  2021 | | 25 N/A
David Rusol
TatraNákladní autaDesign