pokus o BMW, ktorý sa nevydaril :-)
Nebo spíš vydařil. Ten jejich kubistický kávovar iX, to je něco.
Škoda Enyaq je v tomhle provedení fakt dost povedené auto se spoustou užitečných funkcí. V automotive můžeme oslavovat další hvězdu. Nevíte někdo kolik kubických centimetrů má kufrový prostor?
Ale Micka a spol. uz to opet nevydrzel a musel si opet vzit muj nick a vyjadrit se, chudak poblazneny. Zapomnel,ze mam vzdy pripravenou past. Ty se budete divit,ubozaci.
Když opravuješ jiné, tak co znamená věta "Ty se budete divit,ubozaci." Čtyři chyby v jedné větě. Hlavně, že všichni ostatní jsou negramotní.
Asi se dovzdělal, když jsem ho před časem vyškolil z gramatiky, ale evidentně blbě.On není blbý, on je momentálně zaostalý!
Fakt? A jak chceš dokázat, že jsi to nepsal ty hlupáku s nízkým sebevědomím? Btw, měl jsi už někdy holku? Pomohlo by ti to zvládat tyto krizovky... :)
Někdo zsmazal komentář.Někdo psal, že právě ty dokazuješ,že to nepsal on.Mička se snaží mazat a překrucovat.Máš smůlu , pozdě, vše už dávno četli lidé,kteří se tě brzičko zbaví jako obnošené ponožky.Jsi nemocný a nebezpečný Mičko.
Divím se, že zrovna tebe dokáže nastartovat takový primitiv. Navíc je nemocný. Nic mu nevysvětlíš.
Nemusis nam cist svoji diagnozu a nazor ostatnich . Ze jsi dement,to vsichni vime .Nemate nic,ale vubec nic,cim by jste me prekonali. Jste 100 let za opicemi vy chudaci.
Kdo to je "všichni to víme"? Myslíš opět svou minimálně roztrojenou osobnost? Ty budeš nejspíš Smigel².
Když jsi tak schopný, nechceš si přisypat k těm tvým "příspěvkům" taky nějaké plusy? Takhle jsi tu za nevítaného vetřelce sám.
Ale my tě tak nějak nechceme překonat. Být tak chytrý, to musí bolet.
Myslím, že 368 centimetrů. Dost plochy zabírají podle mě baterie. Má to 12V nebo už 48V mild hybrid? Nevíte někdo?
normalne sa tieto udaje daju najst bud to tu na webe, alebo pouzit google.
No hlavně tady už Glosa, tečka, JAN.A.K. nebo jak si ještě ten ubožák říká dost přestřelil. Chlubí se sice znalostmi, ale neví, že Enyaq je čistě elektromobil.
https://www.novinky.cz/auto/clanek/skoda-predsta... ...
Proti ID.4 je Eniaq krásné auto, hlavně v interiéru. Na prodejích to půjde poznat. To zas bude na Vlkohradě kvikotu.
dejte do toho motor 2,0 benzin nebo diesel, cenu +/- meloun a můžeme se bavit, do zásuvky si to nechte na okrasu ;-)
Pro mě má elektřina (EV auto) spoustu výhod:- žádné studené starty a ničení motoru plus převodovky- okamžitý výkon bez nutnosti zahřívat nebo naopak dochlazovat motor- vynikající pružnost a rychlé reakce kdekoliv, ale hlavně v městské džungli- téměř nulové opotřebení brzd- možnost si auto na nabíječce vytopit / ochladit vzdáleně přes aplikaci- ticho v kabině, klid, žádné vibrace ani start/stop systémy- tam, kde jedu, za sebou nezanechávám kašlající chodce- je to levnější na provoz, pojistky, silniční poplatky atd.- mohu parkovat po Praze zdarmaNevýhoda je asi dojezd, ale zkoušel jsem v zimě Teslu Model S Performance a ujel jsem 740 kilometrů s dvěma přestávkami (8min na toaletu a občerstvení a 45min na oběd). Zatím nevím, že bych jezdil třeba tři stovky kilometrů do cílového místa více než desetkrát ročně. Doma mám Opel Astra a manželka nové Clio, ale stejně mi to dává smysl do budoucna.
Dojezd, nabíjení, to vše by už šlo zkousnout. Problém je jeden, CENA. Ceny začínají na 1 až 1.5mil, ok. Pak tu máš životnost baterky, která v našich klimatických podmínkách a rychlonabíječkách nebude kdovíjaká. A nová baterka stojí 200t-300ti? Buď další náklady na auto nebo o to nižší cena v bazaru. Zatím to je bohužel drahé. Ta doba přijde za pět let.
Za cenu jednoho ENYAQa mohu mít tři Mondea... B-]
Za cenu nového auta jsou někde tři nové Mondea? :)
on myslel jedničkovou řadu.
Elektormobily jsou slepou uličkou vývoje. Dokud nebudou ekonomicky (cena) srovnatelné s klasickým pohonem, je to nesmysl. Naprostá většina řidičů navíc parkuje na ulici, kde není žádné dobíjení.V květnu pojedu z Prahy na jachtu na Rujánu. Elektromobilem bych tam jel týden...
zkusil jsem si vloni v rijnu jezdit cely mesic odkazany pouze na verejne nabijeni, za ten mesic jsem s iPace najezdil 2818km, a na verejnych nabijeckach jsem zaplatil 3103 korun (vcetne mesicnich poplatku registraci a vse s dph), prumerna spotreba za tu dobu byla 22.1kWh na 100km, tedy spotreboval jsem nejakych 623kWh s prumernou cenou na nabijeckach cca 5 korun za kWh, na nabijeni jsem cekal jen jedinkrat cca 40 minut pri delsi ceste (kafe jsem si nedal, ale najedl jsem se bagetou kterou jsem si doma udelal z domacich ingredienci a zapil to domacim cajem v termosce :-D ), jinak se auto nabijelo v mistech kde stalo 1-3 hodiny protoze jsem tam neco resil a stalo by tam jakekoliv jine auto, psal jsem to tenkrat bud sem nebo na auto.cz do nejake diskuzes 2 litrovim dieselem E-Pace se da jezdit za cca 7.5 nafty, a tech 2818km by tak dal za cca 5500 korun pri cene litru nafty cca 26 korun, k cerpacce bych s nim musel pocitam tak 2x, mozna 3xjinak ted v mrazech kdy bylo -17 az -10 tak prumerna spotreba iPace byla 25.8kWh (klima nastavena na 22 stupnu) a predehrev kabiny na 22 stupnu pred jizdou sebral od 3.5 do 4kWh, auto parkuju ted normalne venku, v garazi je jiz plno :-D
Jsou zeme na svete,kde cena BEV je opravdu jina a pritom ani neni dotovana. Jen je nazatezuji danemi - eu nesmyslne dovozni a jine dane a pak trocha dolu pri dotaci. kompletni nesmysl.
podľa mňa elektro nie je až taká slepá ulička, ale je vhodná na kolobežky, bicykle a maličké dvojmiestné autíčka s kufrom na nákup v supermarkete. Tam stačí dojazd do250km a dobyť z bežnej zásuvky. Ostatné sú len zbytočné sny.
Tak z Prahy je to kolem 660 km, podle toho odkud-kam přesně. To by např. tento Enyaq 80 v létě zvládnul úplně v pohodě s max. 2 zastávkama v celkovém trvání do hodiny, klidně i méně, záleží kde se bude nabíjet.
V lete,idealni teplote,idealni trasa a idealni styl rizeni ,idealni rychlost a idealni kvalita elektricke energie a idealni kvalita povrchu vozovky a dalsich X blbosti. Sednu do normalniho auta,natankuju plnou a jedu ,co muzu .
No, psal, že EV je slepá ulička a nepoužitelný a že v létě by jel na Rujánu týden. Tak jsem mu jenom napsal, že je to úplná blbost, že s tímto autem by to zajel v pohodě s 1-2 zastávkami a se zdržením do hodiny. Co na tom nechápeš? Pokud pojede v rámci rychlostních limitů, tak v pohodě, pokud to bude hnát, přidá jednu zastávku navíc. Kde je problém?Pokud takovéto dlouhé trasy nejezdí pravidelně, ale párktát za rok, jako dovolenou, tak v tom nevidím problém. Pokud bych to měl jezdit 1-2 krát měsíčně třeba služebně, tak to už bych se na to vykašlal.PS:Co to je "idealni kvalita elektricke energie"?
ta zdarma .jinak nema EV smysl ani jako vtip
Jo, ekonomicky to moc smysl nedává. Ale o tom řeč nebyla. Řeč byla o tom, že na Rujanu s tím pojede týden, což je blbost, pojede tak o hodinu déle než spalovacím autem. Pak někdo zmínil tu kvalitní el. energii v souvislosti s tou dlouhou cestou, tak mě zajímalo jak to myslel.Tvoje odpověď je úplně k ničemu, diplomaticky řečeno :-)
Machr Jsi borec
S tím dobíjením to snad nebude tak zlé někde na ulici. Prostě nabiju auto přes rychlonabíječku a jezdím třeba týden kratší trasy (aby mi to dalo součet reálných 450km). Pokud nedá, tak zajedu na nabíječku, hodinku počkám a zase jezdím. Ekonomicky jsem se na to nedíval, ceny jsou pro mě přijatelné. Navíc velmi sleduju E-Tron GT RS model, tam bych se asi nechal přesvědčit do budoucna.
Lahůdka od AUDI, nejsem zrovna na AUDI, ale tohle je opravdu krásná kára.
EnYaq ty negramotny tvore
Tohle ale nemá s gramatikou nic společného.
to mas pravdu , negramotnost nema s gramatikou opravdu nic spolecneho ,ty duta hlavo.To je neskutecne,co za povl se tady rozleza,hnus
Jediné a učinné řešení, aby se tady nerozlézal póvl je, abys přestal psát. Už se ti to krátí, za pár dní zmizí pod články diskuze a Autorevue se stane zase normálním webem...
Máte pravdu, že ten psychopat s náhodnými nicky zde diskuzi udefakto zrušil:-/ Ale moto web bez diskuze? :-O Stačila by registrace s nicky, které by se tak snadno nenásobily. Ale záleží na vydavatelství.
'' Má jen krůček k iV RS, i ten se ale počítá ''Co je to za blabol ?Zachvatovy stav a vysazene leky. Mička opet mimo realitu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.