Nová Škoda Enyaq iV Sportline oficiálně: Má jen krůček k iV RS, i ten se ale počítá

42 komentářů

pacho
16. února • 13:26

pokus o BMW, ktorý sa nevydaril :-)

.
16. února • 13:42

Nebo spíš vydařil. Ten jejich kubistický kávovar iX, to je něco.

veritas
16. února • 9:50

Škoda Enyaq je v tomhle provedení fakt dost povedené auto se spoustou užitečných funkcí. V automotive můžeme oslavovat další hvězdu. Nevíte někdo kolik kubických centimetrů má kufrový prostor?

veritas
16. února • 10:04

Ale Micka a spol. uz to opet nevydrzel a musel si opet vzit muj nick a vyjadrit se,
chudak poblazneny. Zapomnel,ze mam vzdy pripravenou past. Ty se budete divit,ubozaci.

Erich
16. února • 10:25

Když opravuješ jiné, tak co znamená věta "Ty se bu­de­te di­vit,ubo­za­ci." Čtyři chyby v jedné větě. Hlavně, že všichni ostatní jsou negramotní.

__
17. února • 20:48

Asi se dovzdělal, když jsem ho před časem vyškolil z gramatiky, ale evidentně blbě.
On není blbý, on je momentálně zaostalý!

stealth01
16. února • 10:12

Fakt? A jak chceš dokázat, že jsi to nepsal ty hlupáku s nízkým sebevědomím? Btw, měl jsi už někdy holku? Pomohlo by ti to zvládat tyto krizovky... :)

Bo
16. února • 14:56

Někdo zsmazal komentář.
Někdo psal, že právě ty dokazuješ,že to nepsal on.
Mička se snaží mazat a překrucovat.
Máš smůlu , pozdě, vše už dávno četli lidé,kteří se tě brzičko zbaví jako obnošené ponožky.
Jsi nemocný a nebezpečný Mičko.

.
16. února • 10:20

Divím se, že zrovna tebe dokáže nastartovat takový primitiv. Navíc je nemocný. Nic mu nevysvětlíš.

veritas
16. února • 10:24

Nemusis nam cist svoji diagnozu a nazor ostatnich . Ze jsi dement,to vsichni vime .
Nemate nic,ale vubec nic,cim by jste me prekonali. Jste 100 let za opicemi vy chudaci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
__
17. února • 20:43

Kdo to je "všichni to víme"? Myslíš opět svou minimálně roztrojenou osobnost? Ty budeš nejspíš Smigel².

.
16. února • 10:51

Když jsi tak schopný, nechceš si přisypat k těm tvým "příspěvkům" taky nějaké plusy? Takhle jsi tu za nevítaného vetřelce sám.

Erich
16. února • 10:29

Ale my tě tak nějak nechceme překonat. Být tak chytrý, to musí bolet.

Glosa
16. února • 9:52

Myslím, že 368 centimetrů. Dost plochy zabírají podle mě baterie. Má to 12V nebo už 48V mild hybrid? Nevíte někdo?

emkejx
16. února • 9:56

normalne sa tieto udaje daju najst bud to tu na webe, alebo pouzit google.

stealth01
16. února • 9:58

No hlavně tady už Glosa, tečka, JAN.A.K. nebo jak si ještě ten ubožák říká dost přestřelil. Chlubí se sice znalostmi, ale neví, že Enyaq je čistě elektromobil.

.
16. února • 8:10

Proti ID.4 je Eniaq krásné auto, hlavně v interiéru. Na prodejích to půjde poznat. To zas bude na Vlkohradě kvikotu.

Optimista
16. února • 10:53

dejte do toho motor 2,0 benzin nebo diesel, cenu +/- meloun a můžeme se bavit, do zásuvky si to nechte na okrasu ;-)

stealth01
16. února • 11:09

Pro mě má elektřina (EV auto) spoustu výhod:- žádné studené starty a ničení motoru plus převodovky
- okamžitý výkon bez nutnosti zahřívat nebo naopak dochlazovat motor
- vynikající pružnost a rychlé reakce kdekoliv, ale hlavně v městské džungli
- téměř nulové opotřebení brzd
- možnost si auto na nabíječce vytopit / ochladit vzdáleně přes aplikaci
- ticho v kabině, klid, žádné vibrace ani start/stop systémy
- tam, kde jedu, za sebou nezanechávám kašlající chodce
- je to levnější na provoz, pojistky, silniční poplatky atd.
- mohu parkovat po Praze zdarmaNevýhoda je asi dojezd, ale zkoušel jsem v zimě Teslu Model S Performance a ujel jsem 740 kilometrů s dvěma přestávkami (8min na toaletu a občerstvení a 45min na oběd). Zatím nevím, že bych jezdil třeba tři stovky kilometrů do cílového místa více než desetkrát ročně.
Doma mám Opel Astra a manželka nové Clio, ale stejně mi to dává smysl do budoucna.

.
16. února • 11:20

Dojezd, nabíjení, to vše by už šlo zkousnout. Problém je jeden, CENA. Ceny začínají na 1 až 1.5mil, ok. Pak tu máš životnost baterky, která v našich klimatických podmínkách a rychlonabíječkách nebude kdovíjaká. A nová baterka stojí 200t-300ti? Buď další náklady na auto nebo o to nižší cena v bazaru. Zatím to je bohužel drahé. Ta doba přijde za pět let.

Kevil
16. února • 12:04

Za cenu jednoho ENYAQa mohu mít tři Mondea... B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
16. února • 12:48

Za cenu nového auta jsou někde tři nové Mondea? :)

petr r. (petrumr)
16. února • 16:27

on myslel jedničkovou řadu.

Kevil
16. února • 11:16

Elektormobily jsou slepou uličkou vývoje. Dokud nebudou ekonomicky (cena) srovnatelné s klasickým pohonem, je to nesmysl. Naprostá většina řidičů navíc parkuje na ulici, kde není žádné dobíjení.V květnu pojedu z Prahy na jachtu na Rujánu. Elektromobilem bych tam jel týden...

Ipace Taycan (iPace)
17. února • 8:49

zkusil jsem si vloni v rijnu jezdit cely mesic odkazany pouze na verejne nabijeni, za ten mesic jsem s iPace najezdil 2818km, a na verejnych nabijeckach jsem zaplatil 3103 korun (vcetne mesicnich poplatku registraci a vse s dph), prumerna spotreba za tu dobu byla 22.1kWh na 100km, tedy spotreboval jsem nejakych 623kWh s prumernou cenou na nabijeckach cca 5 korun za kWh, na nabijeni jsem cekal jen jedinkrat cca 40 minut pri delsi ceste (kafe jsem si nedal, ale najedl jsem se bagetou kterou jsem si doma udelal z domacich ingredienci a zapil to domacim cajem v termosce :-D ), jinak se auto nabijelo v mistech kde stalo 1-3 hodiny protoze jsem tam neco resil a stalo by tam jakekoliv jine auto, psal jsem to tenkrat bud sem nebo na auto.cz do nejake diskuzes 2 litrovim dieselem E-Pace se da jezdit za cca 7.5 nafty, a tech 2818km by tak dal za cca 5500 korun pri cene litru nafty cca 26 korun, k cerpacce bych s nim musel pocitam tak 2x, mozna 3xjinak ted v mrazech kdy bylo -17 az -10 tak prumerna spotreba iPace byla 25.8kWh (klima nastavena na 22 stupnu) a predehrev kabiny na 22 stupnu pred jizdou sebral od 3.5 do 4kWh, auto parkuju ted normalne venku, v garazi je jiz plno :-D

Dacoolia
16. února • 14:15

Jsou zeme na svete,kde cena BEV je opravdu jina a pritom ani neni dotovana. Jen je nazatezuji danemi - eu nesmyslne dovozni a jine dane a pak trocha dolu pri dotaci. kompletni nesmysl.

pacho
16. února • 13:30

podľa mňa elektro nie je až taká slepá ulička, ale je vhodná na kolobežky, bicykle a maličké dvojmiestné autíčka s kufrom na nákup v supermarkete. Tam stačí dojazd do250km a dobyť z bežnej zásuvky. Ostatné sú len zbytočné sny.

Marek71
16. února • 11:35

Tak z Prahy je to kolem 660 km, podle toho odkud-kam přesně. To by např. tento Enyaq 80 v létě zvládnul úplně v pohodě s max. 2 zastávkama v celkovém trvání do hodiny, klidně i méně, záleží kde se bude nabíjet.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dacoolia
16. února • 14:19

V lete,idealni teplote,idealni trasa a idealni styl rizeni ,idealni rychlost a idealni kvalita elektricke energie a idealni kvalita povrchu vozovky a dalsich X blbosti.
Sednu do normalniho auta,natankuju plnou a jedu ,co muzu .

Marek71
18. února • 8:13

No, psal, že EV je slepá ulička a nepoužitelný a že v létě by jel na Rujánu týden. Tak jsem mu jenom napsal, že je to úplná blbost, že s tímto autem by to zajel v pohodě s 1-2 zastávkami a se zdržením do hodiny. Co na tom nechápeš? Pokud pojede v rámci rychlostních limitů, tak v pohodě, pokud to bude hnát, přidá jednu zastávku navíc. Kde je problém?Pokud takovéto dlouhé trasy nejezdí pravidelně, ale párktát za rok, jako dovolenou, tak v tom nevidím problém. Pokud bych to měl jezdit 1-2 krát měsíčně třeba služebně, tak to už bych se na to vykašlal.PS:
Co to je "idealni kvalita elektricke energie"?

rude
18. února • 10:20

ta zdarma .
jinak nema EV smysl ani jako vtip

Marek71
18. února • 11:58

Jo, ekonomicky to moc smysl nedává. Ale o tom řeč nebyla. Řeč byla o tom, že na Rujanu s tím pojede týden, což je blbost, pojede tak o hodinu déle než spalovacím autem. Pak někdo zmínil tu kvalitní el. energii v souvislosti s tou dlouhou cestou, tak mě zajímalo jak to myslel.Tvoje odpověď je úplně k ničemu, diplomaticky řečeno :-)

LukHo
18. února • 15:24

Machr
Jsi borec

stealth01
16. února • 11:33

S tím dobíjením to snad nebude tak zlé někde na ulici. Prostě nabiju auto přes rychlonabíječku a jezdím třeba týden kratší trasy (aby mi to dalo součet reálných 450km). Pokud nedá, tak zajedu na nabíječku, hodinku počkám a zase jezdím. Ekonomicky jsem se na to nedíval, ceny jsou pro mě přijatelné. Navíc velmi sleduju E-Tron GT RS model, tam bych se asi nechal přesvědčit do budoucna.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Erich
16. února • 11:48

Lahůdka od AUDI, nejsem zrovna na AUDI, ale tohle je opravdu krásná kára.

veritas
16. února • 8:15

EnYaq ty negramotny tvore

.
16. února • 9:30

Tohle ale nemá s gramatikou nic společného.

veritas
16. února • 9:37

to mas pravdu , negramotnost nema s gramatikou opravdu nic spolecneho ,ty duta hlavo.
To je neskutecne,co za povl se tady rozleza,hnus

stealth01
16. února • 10:33

Jediné a učinné řešení, aby se tady nerozlézal póvl je, abys přestal psát. Už se ti to krátí, za pár dní zmizí pod články diskuze a Autorevue se stane zase normálním webem...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepa Pig
16. února • 10:39

Máte pravdu, že ten psychopat s náhodnými nicky zde diskuzi udefakto zrušil:-/ Ale moto web bez diskuze? :-O Stačila by registrace s nicky, které by se tak snadno nenásobily. Ale záleží na vydavatelství.

veritas
16. února • 8:09

'' Má jen krůček k iV RS, i ten se ale počítá ''
Co je to za blabol ?
Zachvatovy stav a vysazene leky.
Mička opet mimo realitu.

Doporučujeme

Články odjinud