Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Q  |  01. 09. 2020 19:44

Autorevue má nového šéfredaktora, nebo pan Mička držel dietu?
Nyní k věci. Prezentační fotky jsou zatím příliš vyumělkované. Jsem zvědavý, jak bude auto vypadat naživo.
Zajímavé je, že ta základní verze, která se u nás prý prodávat nebude, má zrychlení na 100 za 11,5 s. Na druhou stranu má stejnou maximálku 160 km/h jako výkonnější varianty. Ostatní automobilky to často dělají opačně (dobré zrychlení, ale velmi omezená maximálka).

Odpovědět  |   | 

Je to Mička, jen půl hodiny zatahoval panděro Kvůli focení a teď z toho má zaražený větry.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Bob  |  01. 09. 2020 19:45

Nějaký neználek dnes hádal základ 700 - 800 tis. Tak to ses kámo kurevs.y seknul. Frankie se svými 1,25 - 1,5 mega byl mnohem blíž. Ale jako ojetinu bych to bral, jen si počkám až nějaký jiný hejl zaplatí za výměnu akumulátorů.

Odpovědět  |   | 

a ty vidíš ceník?Snad základ bude s 50 baterií a tam píše o 60.

Odpovědět  |   | 
Bob  |  01. 09. 2020 21:11

V článku je uvedeno že 50 se u nás prodávat nebude. Takže základ pro český trh je 60 za 1,059 mega.

Odpovědět  |   | 

dovezou ti to.

Odpovědět  |   | 
Fikusek  |  01. 09. 2020 20:31

Tak u toho baterky nikdo nevymění. Nebo si myslíš, že se vyplatí vykuchat půl auta?

Odpovědět  |   | 

zvedne se auto za kola a baterka se sundá na zvedáku dolů po odšrubování, stejně jak to má třeba hyundai, tahle škoda se taky bez jihokorejců neobejde.

Odpovědět  |   | 
Jirik  |  01. 09. 2020 20:45

Já myslím, že konstruktér by měl být natolik prozíravý a znát živost komponent a ty co z různých důvodů nejsou věčné, tak by měli jít snadno vyměnit. Žiju v představě, že možná já ne, ale servis by baterku měl vyměnit za pár desítek minut. Nebo se pletu?

Odpovědět  |   | 
net.Xtreme  |  02. 09. 2020 06:46

Hahaha, to jsem si myslel také, než jsem zjistil, že podle manuálu výrobcem předepsaný postup výměny žárovky u mého auta zahrnuje demontáž nárazníku. Bohužel praktičnost dnes není tak důležitá u designu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 09. 2020 13:03

Niekedy je konstrukter bohuzial len 'prosíravý' ...

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  01. 09. 2020 21:13

Tys pobavil! Takže až za pět - sedm let zdechne baterka tak bys to hodil ze srázu? EV není mobil.

Odpovědět  |   | 

Tak von to bere podle toho jak rychle vymlátí baterky u svýho dilda.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 02. 09. 2020 13:51

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  01. 09. 2020 19:48

Za tu cenu je to úlitba Bruselu a ne to,co si žádá trh. Pokud by škodovka vyráběla pouze auta v této cenové relaci tak by šla velmi rychle do kopru.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  02. 09. 2020 08:29

tak zase se dá předpokládat, že to bude kvalitnější než ty křápy od Muska, takže se to prodávat na západě s dotacemi bude, věřím že i v Norsku.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  02. 09. 2020 08:44

Píši níže, že ano. Možná to ani nebudou stačit vyrábět, stejně jako to bylo s CityGo. Ovšem jen do výše emisních odpustků. Bez e dotaci by prodali prd a dva ořechy. Tedy něco málo ano. Ale aby to uživilo fabriku tak to ani náhodou.

Odpovědět  |   | 
Wolff  |  01. 09. 2020 19:54

Zopakuji to co sem už psal u toho elektrického VW z odstavných parkovišť.


S ohledem.na to co o tom vím,.tak přeji celému koncernu víc takových skvělých aut. Osud Nokie se blíží, pomalu ale jistě...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  01. 09. 2020 20:00

Hm, Nokii se docela hezky daří. Zbavila se neperspektivního segmentu telefonů, který čím dál více ovládá Čína. A soustředí se na výnosné oblasti.
Takže osud Nokie je docela fajn. Ale ty jsi blb.

Odpovědět  |   | 

nenadávej, škoda taky se zbaví prodělečných aut a zaměří se na něco jiného. Takže osud škody je ve hvězdách a taky může přijít o ten název páč to soud přiklepne Kellnerovi.

Odpovědět  |   | 

Takže podle tvý logiky se Škoda brzo zbaví aut a začne vyrábět vidle a holinky a bude jí fajn. Hm tak to je opravdu zajímavé.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

ne, protože škoda jako název bude existovat jen jedna a to z plzně. prostě to bude VW.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  01. 09. 2020 20:31

Ty víš tak akorát houvno

Odpovědět  |   | 
Jirik  |  01. 09. 2020 20:47

Burešku, dej rouškovné a neobtěžuj.

Odpovědět  |   | 
Karcher Tool  |  01. 09. 2020 20:50

Inženýři od Toyoty říkali, že budoucnost je víc hybrid než čisté elektro. Tak uvidíme, jeden model myslím nevadí. Za mě by stačila i Octavia IV kombi s 1.5TSI

Odpovědět  |   | 
net.Xtreme  |  02. 09. 2020 06:49

Hybridy jsou fajn, ale z technologického/vědeckého hlediska. Nepočítají s Gretou a evropskými politiky, kde ideologie a dotace hrají větší roli a přejí čistým elektromobilům.

Odpovědět  |   | 

Prdlajs automobilky nepočítali s tím že to VW posere s dízlgejtem, že jim přijdou na ty obří kartely a že jim dá Čína koule do svěráku a bude od nich chít elektro. To fakt nepočitali a teď si to pěkně vyžíraj.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Inženýři Toyoty věřej ve vodík a o Tesle říkaj že je 6 let před nima. Hybridy už jsou zastarelej koncept co měl smysl pred 20. lety.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 02. 09. 2020 13:58

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Teo  |  02. 09. 2020 14:22

moc bystrej nejsi, ale aspoň se vykecáš

Odpovědět  |   | 
iPace  |  02. 09. 2020 08:27

osud Nokie byl ze to co je dnes nejpopularnejsi oni uvedli mnohem drive nez vsichni ostatni za velke sumy, ale nakonec v dabnem segmentu nedokazali udrzet krok s konkurenci,a teda nejsem si jistej ze by Skodovka uvadela na trh neco co predtim nikdo na trh neuvedl, nebo elektromobil se doted jako neprodava?

Odpovědět  |   | 

Osud Nokie je ten že ovládala trh a pak o něj přišla jako mávnutím kouzelného proutku.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 09. 2020 21:07

Nokia ztratila jeden segment z mnoha, na kterých se pohybuje. A udělala to včas, než šel celkově trh s telefony do náruče Číňanů.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  01. 09. 2020 20:01

Pane vedoucí, auto máte hezký Ale jestli máte na riflích vzadu cvočky, tak bych se o to zrovna takhle neopíral

Odpovědět  |   | 

Petře, ty jako myslíš, že škoda nemá keramickou ochranu laku jak toyota a mercedes?

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  01. 09. 2020 20:01

Za cenu Enyaqa koupíte 2 - 4 auta s klasickým motorem, s dojezdem až 1 000 km, tankujete do 5ti minut .

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  01. 09. 2020 20:15

Pokial Daciu považuješ za auto tak áno. Reálne pri rovnakej výbave, motore a spracovaní ani nie.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  01. 09. 2020 22:22

A Dacia je jako co ? Helikoptéra ?

Odpovědět  |   | 
RR  |  02. 09. 2020 13:54

Dacia není auto, je to jen Dacia, stejně jako Hyundai a teď rychle do mne...

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  02. 09. 2020 17:40

Tebe bych chtěl potkat na silnici v Údolí smrti při 60°C , kráčejícího 5 minut před smrtí vysušením. Já ve vypůjčené Dacii Logan Arktica zastavuji a ty..pane nemohl byste mě svést k nebližším benzince ? Já..nemohl copak nevidíš, že nemám auto ?
Ale jinak o nic nejde trefovat se do tebe nehodlám

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  03. 09. 2020 20:34

Často do Údolí smrti jezdím. Jen pro upřesnění, běžně je tam v létě 48°C, zažil jsem i 54°C .

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  05. 09. 2020 21:03

Vím že je tam hodně horko, Těch 60°C jsem tam plácnul od oka, abych svému příspěvku přidal na dramatičnosti.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  01. 09. 2020 20:51

Mi ta cena naopak přijde "hodně na pohodu". Ano, je to drahé jak prase a naprostá většina lidí tady si to nebude moct dovolit. Když se na to ale podívám v tak trochu zvrácené perspektivě elektromobily a srovnám to třeba s nedávno představeným pidiautem Honda E, které začíná na 0,9M, tak těch 1,06M za tohle mi najednou přijde vlastně docela málo.

Vývoj stál hodně peněz a Škodovka potřebuje, ať se to prodává alespoň trochu.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  01. 09. 2020 23:04

Já jsem někde zachytil infi, že mutr Merkel e spol. se zahleděla do budoucnosti a že tedy green deal na následující období bude počítat i s vodíkem a plynem jako alternativní pohon aut.
Ta investice do éček se ještě ani zdaleka neplatí a bude potřeba investovat znovu.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  01. 09. 2020 20:14

Od 40tis euro. Tak radšej Modle Y.
Jediná vyhoda je asi servis Škodovky. Aj keď zase koľkokrát tam človek ide.

Vo všetkom ostatnom je to bieda.

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 09. 2020 21:25

Jak se to vezme. Z těhle dvou bude Škodovka asi lépe udělané auto, než Tesla. Co do kvality zpracování určitě, provozuschopnost se teprve ukáže. Nebo snad Lancia Y?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  02. 09. 2020 06:24

No neviem. Pamätám si keď prišiel Kodiaq. Bol som ho obzrieť v predajni.
Madla na dverách neskutocne vrzgali keď ich človek chytil. Zlicovanie/špáry na jednej strane tiež absolútne nesedeli. Normalne som si to musel odfotiť lebo sa mi to nechcelo veriť.

Pritom sám jazdím škodovkou a nič take nemám. Ale nie je to prvý modelový rok. Tie si kupujú iba nadšenci.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 09. 2020 13:08

Servis Skodovky moze byt na kazdom rohu ale vzhladom na pocty aut a ... no skratka maju furt plno a furt plno prace.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  02. 09. 2020 14:24

Chcel by si radšej radšej nechať servisovat Teslu v CR? Ja určite nie.

Odpovědět  |   | 

Prosím nemá někdo odkaz jak vypadá ta ruční brzda na buben nebo je elektrický třmen na předku? Počítám, že lana tam nejsou s motorem.

Odpovědět  |   | 
Fikusek  |  01. 09. 2020 20:28

Tohle si koupí jen někdo, kdo se pořádně jebnul do hlavy.

Odpovědět  |   | 
Jirik  |  01. 09. 2020 20:40

Zato vy jste si evidentně dlouho "nejebnul" a sexuální abstinence vám leze na kokos Nevadí, můžete našetřit třeba alespoň na Fabii.

Odpovědět  |   | 

Proč? Mě se to třeba od jaguara jeví jakou dobrá koupě, Více technických udajů a změníš taky názor a ta nabíječka na pravo je dobrá volba.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  01. 09. 2020 21:19

Tohle se kupovat nebude, podnikatelé si to budou sr.t do odpisů a až jim skončí operák tak to bude hnít po bazarech.

Odpovědět  |   | 
Koronáč utěšitel  |  01. 09. 2020 21:59

To dřív budou socky hnít na krchově. V reálném světě zápaní Evropy se o Enyaqy poperou a budou na ně pořadníky.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  01. 09. 2020 22:29

"V reálném světě zápaní Evropy" Koronáči tobě snad přeskočilo.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  02. 09. 2020 07:31

Ano, jasně, sice se to samo neprodá, tak navalíme komoušské dotace až..X tisíc EUR a ono to půjde! Jank kdysi říkal ekolog Bursík- " když to jinak nepůjde, tak silou,Kačenko, silou". Myslím, že to rudé svinstvo v Bruselu už by mělo vychcípat!

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  02. 09. 2020 13:30

šofére, hoď se do klidu

Odpovědět  |   | 

Jediný co vychcípá budou ropáci a pár servisů.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
G  |  02. 09. 2020 14:11

Doporučuji se odstěhovat do Afriky tam možná žádný dotace nebudou. Jinak dle tvého názoru jsou komunisti i v USA? Šrotovné ti jako dotace spalováků nevadilo...?

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  01. 09. 2020 20:44

A prosím vás, kolik to nevzhledná obluda váží? To už se dnes v technických údajích neuvádí?
Proč v rámci úspor a záchrany planety přibývá čím dál víc větších, těžších a tím pádem energeticky náročnějších aut?
Je k tomu nějaké logické a rozumné vysvětlení?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 09. 2020 21:01

Logika a rozum? Neblbni

PS: Jinak ti samozřejmě odpovím - není.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  01. 09. 2020 22:13

V clanku pisi o dvou tunach. Tedy nas ceka zarna budoucnost vyjetych koleji v hojne stavenych dalnicnich usecich.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  02. 09. 2020 07:32

nejen vyjetých dálnic, ale co s tím, když to v zimě či na okraji silnice zapadne?

Odpovědět  |   | 
Teo  |  02. 09. 2020 14:20

Tvoji rodiče evidentě zapadli a to byla tady ta chyba O Eňáka bych se vůbec nebál

Odpovědět  |   | 
iPace  |  02. 09. 2020 08:38

jo jo 2 tunove auto urcite vyjede koleje na kdejake asfaltce a betonce, sakrys a co teprv ty kamiony, ty vlastne vazej jen par kilo a vyjete koleje urcite nejsou od nich, tak to proto jsou vyjete koleje vesmes jen v levem pruhu na dalnici, to proto ze tam jezdej sama 2 runova SUVcka, no ted si na to kapnul cene, to je deal tisicileti

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  02. 09. 2020 09:18

snad se nebojíš, že nezaparkuješ na ostravských sídlištích, kde "bojují" proti dodávkářům zákazem parkování aut s pohotovostní hmotností vyšší než 2,5t?

Odpovědět  |   | 
brk77  |  01. 09. 2020 21:01

Nemůžu si pomoct, ale mi se to auto nelíbí. Interier je fajn, ale zvenčí to na mě působí takovým divně zavalitým dojmem. Vadí mi ten poměr spodní oplechované části a prosklení kabiny. Nikde jsem se nedočetl světlou výšku, ale na mě to působí, jako by to bylo vysoké jako SUV, protože to tak lidi chtějí, a zároveň to bylo nízko nad silnicí kvůli lepšímu proudění vzduchu a tak z toho vznikl takový divný kočkopes.

Snad to v reálu bude vypadat líp. Na fotkách speciálu pro Tour de France to až tak nerazí.
https://www.skoda-auto.cz/novinky/novinky-detail/20... ...

Odpovědět  |   | 
KarelK  |  01. 09. 2020 21:04

Vyzerá ako Bmw 2 Tourer, alespoň proporčně.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  01. 09. 2020 21:23

Možná trošku ano, ale u toho BMW mi připadá, že to zvládli trošku líp, tak mi to až tak nevadí.

Trochu v tom proporčně vidím Q7 s V12. Tam to taky potřebovali přilepit blíž k cestě, aby to "nevzlétlo" a pak to vypadá tak zlváštně.
https://www.topcarrating.com/audi/2008-audi-q7-v12-tdi... ...

Odpovědět  |   | 
Mondeák  |  02. 09. 2020 05:26

Je to takové ošklivé Mpv a pak že se nebudou vyrábět ;)

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 09. 2020 09:28

Světlá výška je 187 mm, ale ten zavalitý design je i kvůli tomu, že v podlaze je baterka a tím pádem je celá kabina konstrukčně výše. Uvnitř by ti to připadalo normální.

Odpovědět  |   | 
Mve  |  01. 09. 2020 21:26

Kromě zadní části s tou obrovskou masou plechu se mi to líbí. Designově za posledních 5 let asi to nejpovedenější co ze Škody vzešlo. Použít některé prvky na O4, vypadala by mnohem lépe. Je vidět, že si to šetřili na toto EV. Interiér klasická skládačka již dostupných prvků a tlačítek, neurazí. Pro ČR cenově bez dotací zatím mimo, nicméně v DE apod. to bude bestseller, který se VW bude zajídat.

Odpovědět  |   | 
darebak  |  01. 09. 2020 21:34

Skoda pobavila, medzi tymi srajdami, co produkuju, je toto oberkusok Elektronezmysel s dizajnom este trapnejsim, nez Kodiak

Odpovědět  |   | 
roby.no1  |  02. 09. 2020 06:41

100% souhlas!

Odpovědět  |   | 
k8  |  02. 09. 2020 07:45

A jaké že krásy to vyrábíte u vás v Čobolsku? Pochlub se těmi skvělými slovenskými auty Ale blbě kecat umíš skvěle, co?

Odpovědět  |   | 

citigo

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 09. 2020 21:08

I to jim museli navrhnout a vymyslet jinde.

Odpovědět  |   | 
Cestuj Korsikou  |  01. 09. 2020 21:38

Mi se to libi, ale elektro nechci. Nevi te zda to bude k dostani jen s benzinem? Tak 2.0tsi a seda metla. Ale az casem z druhy ruky, na novy bych nedal ani kdybych mel. Povozeni za 1.1 mega je pro jiny kovboje zeano.

Odpovědět  |   | 
Koronáč utěšitel  |  01. 09. 2020 21:56

Co vy socky máte z toho, že tou svou chudobou pořád takto exhibujete? To vám přináší nějaký druh sebeuspokojení, nebo co?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 09. 2020 22:05

Tak někdo nemá peníze na rozhazování, a někomu schází mozek, tedy tobě. Doufám, že jsi takový chytrý i vůči lidem kolem tebe, kteří uklízí, prodávají v obchodech... Myslím, že ti to strach nedovolí, ale tady si anonymně hraješ na "geroje". První uklízečka by tě přetáhla mokrým hadrem a uklízel by sis sám. Co říkáš ty "hrdino"?

Odpovědět  |   | 
Koronáč utěšitel  |  01. 09. 2020 22:12

Naše paní uklízečka (taková milá paní z Ukrajiny) je zcela v pohodě a rozhodně nevzdychá a nevykládá každému na potkání, že nemá na tohle a nebo na tamto.... takže tak...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 09. 2020 22:31

Tak dlouhé vedení jsi již prokázal. Evidentně jsi nepochopil, že jsem ti jen naznačil, že jsi sebestředný blbec, který si neváží lidí, kteří nevykonávají zrovna manažerské funkce, aby se mohli chlubit, jak jsou zazobaní. Bez těch lidí , které nazýváš sockami, by ses neobešel, ale nebrání ti to je přitom přitrouble urážet. Otázkou jen zůstává, jestli si takto neléčíš nějaký svůj mindráček.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  02. 09. 2020 16:43

100%

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  04. 09. 2020 16:45

Upřímně, já si myslím, ze jsi to jen nepochopil. Nikdo lidi bez peněz neurazi (i když výraz “socky” je ubohý). Ale jde o ty hloupé řeči o tom, ze “si to stejně nikdy nekoupím” nebo ze “tohle je jen pro zbohatliky”. To je už fakt někdy dost divné.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 09. 2020 19:20

Nemám nic proti tomu co píšeš ty, kdyby to použil proti jen němu, já se jen vyhradil právě proti těm sockám. Problém je v tom, že dotyčný do toho zahrnuje všechny, kteří na to dle něj nemají, nespecifikuje to právě na ty, co to kritizují, proto, že na to nemají. Myslím, že to je z jeho projevu docela jasné.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  01. 09. 2020 22:34

Jen ti občas plivne do polívky

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  02. 09. 2020 14:17

Peníze jsou.Ojeté auto za 200+50na servis což ale u tdi někdy nestačí ani na motor.Koupíš nové nebo do 2let stáří a do 10let vlastně servis neděláš-žádný dny a týdny bez auta.Zatím mám ztrátu 300 za 6let ale každým dalším rokem je to míň a míň.Jen spotřebák.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Jedno  |  01. 09. 2020 21:40

a mě se celkem líbí. Bohužel mi není jasné kdo je cílová skupina. Možná do fleetu zeleně smýšlejících firem - snížení flotilových emisí střednímu managementu otevře prostor nejvyššímu managementu pro pořádné motorizace.

Odpovědět  |   | 
Koronáč utěšitel  |  01. 09. 2020 21:54

Střední management bude za chvíli snižovat emise leda tak při jízdě mastnou tyčí. Muhehe

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  01. 09. 2020 22:12

cílovou skupinou budou státní orgány/ ministerstvo žp/ dále všechny neziskovky napojené na státní cecík, takže to v podstatě budeme platit i my co si to nikdy z nejrůznějších důvodů nekoupí.
Podstatná část možná většina se exportuje do zemí s e-dotacemi.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  02. 09. 2020 07:55

Bohatsi staty s dotacemi.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  02. 09. 2020 08:32

Nejzadluženějším státy EU je pravdivější popis reality.

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 09. 2020 11:31

S tím co pro nás ti kluci od hnojiv připravili letos, jsme pořádně zadlužení i bez dotací. Naše schopnost tenhle dluh umořovat bude hodně divoká na rozdíl od opravdu bohatých zemí.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  02. 09. 2020 11:57

Ja bych si nedelal iluze, ze to venku je nejak vyrazne jine.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 09. 2020 22:08

Nový článek, lepší fotky, ale pořád se mi to nelíbí, Nicméně teď už bych byl dal místo 4+ možná i 3- (s přivřením obou očí). Prostě je na tom příliš znát rukopis kýčaře Oliviera Stafaniho.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  01. 09. 2020 22:12

Hlavne, že to on nenavrhoval.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 09. 2020 22:31

Šéf odpovídá za svůj tým.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  01. 09. 2020 22:42

Jestli je kýčař to nevím, ale při presentaci jsem měl dojen že 2x místo enyaq řekl cosi jako koňak
Asi nervozita.

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 09. 2020 11:34

Koukal sem. Poprvé řekl Kodiaq - prostě zaměnil modely, čímž live příznal mamlasovitost nových jmen u Škada SUV a podruhé mluvil o interiéru. Koňak - barva kůže.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  02. 09. 2020 16:22

OK

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  02. 09. 2020 06:11

Pokial som správne čítal tak to navrhoval ešte Kaban.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  02. 09. 2020 08:24

A inspiroval se snad Kiou Carens a BMW 218. Akorát že tyto automobliky tomu neříkají crossver...

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  02. 09. 2020 11:00

Kabaň to zřejmě dotáhl do fáze základního skeletu a designu, který byl prezentován v roce 2017: https://www.auto.cz/skoda-ve-frankfurtu-ukaza... ...
To bylo moc pěkné. Pak se toho zřejmě chopil Stefani a svým tradičním rukopisem (ala tuner od jezera Wörthersee) to zcela zabil. Na druhou stranu je fakt, že většině lidí se to zřejmě líbí a nejedná se přitom o Indy nebo Číňany, takže je to asi v pořádku.
Mě to prostě připadá neskutečně kýčovité a Kabaň by to podle mě takto ven nepustil.

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 09. 2020 11:38

Souhlas - Kabaňova éra, byla dobou nádherných konceptů, ale fádní produkce. Prostě ukzaval co by bylo super, ale jak moc má slepice přistřižená křídla. Vision E je krásný koncept. Tohle Kabaň uměl. Vision iV je už naopak oplentní prasárna, ze které vychází i tohle. Škoda no.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  02. 09. 2020 12:50

přesně tak!

Odpovědět  |   | 
Teo  |  02. 09. 2020 14:18

Právě, typické už od dob kdy byl jako Vision dnešní Rapid. Ale třeba interiér mi na Eňákovi přijde v pohodě.

Odpovědět  |   | 
k8  |  02. 09. 2020 07:48

Aneb jak se ztrapnit mylnými informacemi Příště si ten článek alespoň přečti, než začneš ze sebe dělat blba

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  02. 09. 2020 11:18

Pokud nejsou mylné ty informace v článku, že .

Odpovědět  |   | 
Michal  |  01. 09. 2020 23:19

Prvni Skoda s pohonem zadnich kol a jako suv za cenu od 1,05 zase neni tak hrozna cena kdyz i dobre vypada.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  01. 09. 2020 23:30

Když vezeš trakař, tak to má taky zadní pohon .

Odpovědět  |   | 
 |  02. 09. 2020 01:31

Ano vypada jak mr*ka z krtka.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  02. 09. 2020 07:56

Skodu s pohonem zadnich kol jsem mel uz hodne davno, takze prvni asi nebude

Odpovědět  |   | 

komunista s přesvědčení?

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  02. 09. 2020 11:03

Dobře nevypadá. Je to kýčovité, až je to trapné.

Odpovědět  |   | 
Rexrothak  |  02. 09. 2020 06:09

Za mě,se spalovacím motorem na věčné časy.

Odpovědět  |   | 

Na věčné časy asi těžko, když ropa jednou zákonitě dojde. A ještě dlouho před tím hodně zdraží. To už pak bude pozdě vymýšlet elektroauta. Je dobře, že se s tím začíná v předstihu.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  02. 09. 2020 11:12

Ve světě koblihářů lačných po burešově vylevněné dotované naftě se nic takového nestane a takových ichtylů (viz. preference ANO + ČSSD + KSČM + SPD + Trikolóra) je v Česku brutálně nadpoloviční většina. Tady to nikdy nebude normální.

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 09. 2020 11:41

Naděje umírá poslední. Sice historicky je velmi malá pravděpodobnost, že by v téhle zemi někdy převládl rozum a pravděpodobnější je v lese potkat jednorožce, ale člověk nikdy neví.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 09. 2020 12:26

Chlapci, chtěli jste demokracii, tak ji máte a se vším všudy. Tzn., že byste měli respektovat názor druhé strany, i sebevíc blbější, což některým "demokratům" dělá obrovský problém, že? To je jedna věc a druhá, že jste si tak jistí, že zrovinka ten váš pohled na svět je rozumný.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  02. 09. 2020 13:08

Však jo, každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží. A koneckonců i vzhled toho Enyaqu je hlasem většinového vkusu...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 09. 2020 14:12

Hloupé klišé, ale budiž. Nicméně neodpovídáš na otázku. Kde bereš tu jistotu, že by ta tvá vysněná vláda byla lepší? Jakože by převlečení komunisti z ODS a TOP09 byli lepší? Nebo Piráti žijící ve zkouřené virtuální realitě? Nebo KDU-ČSL žijící v dogmatech 100 let za opicemi?

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 09. 2020 16:18

Asi takhle - každá vláda kradla. Nejhorší období bylo období opoziční smlouvy, kdy Klaus se Zemanem tuhle zemi splundrovali jak mongolští nájezdníci. Dneska máme firmu, která má pupeční šňuru ke státní pokladně a lidem je to jedno, protože dostanou 200Kč měsíčně. Tedy historicky - snad krom komunismu a období opoziční smlouvy by bylo lepší všechno, než to co je teď. Ale upřímně, pokud např. Piráty shrnete plytkou narážkou na drogy, tak o politice nemáte ani páru a i přesto máte možnost volit. Demokracie není dokonalá, ale nic lepšího jsme nevymysleli. Tak si to nepodělejme kvůli koblize a jednorázové almužně.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 09. 2020 18:26

JK: Plytká proto, protože jsem klesl na úroveň diskutujících. Něco jako "Koblihář" nebo "Ichtyl" a nebo "Demokracie není dokonalá, ale nic lepšího jsme nevymysleli." - což je samozřejmě plytký nesmysl, protože existují různé formy demokracie, že? V zastupitelské rozhoduje 200 darmožroutů, kdežto v přímé by rozhodovalo přes 8 milionů občanů a to už je sakra rozdíl.

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 09. 2020 20:22

Považovat každého jednoho poslance automaticky za darmožrouta. Na to se dá kontrovat otázkou, jestli je lepší 200 darmožroutů, nebo 8 mil hlupáků? Je to stejně nesmyslný předsudek. Přímá demokracie není všelék. Když nejsou lidi aktivní teď a nechtějí po své vládě a prezidentovi, aby vykonávali své funkce, jako morální vzory a v souladu se zákonem, nebude je to trápit ani u přímé demokracie.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 09. 2020 21:31

JK: Já taky nikde nepíšu, že je to všelék. Ale pokud je někomu blízký systém "vlády lidu", tak by měl logicky chtít, aby vládl lid a ne 200 zástupců. Lidé nejsou aktivní právě proto, že kromě voleb nemají na dění ve své zemi absolutně žádný vliv.

Odpovědět  |   | 

piráti jsou zkouřenci, viděls jak dávají plakáty na vesnice, přijedou a přelepí zábavy a dovedeš si představit, že budou svoji nadřazenost uplatnovat i na cestách?

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 09. 2020 20:26

Nejezdím kontrolovat reklamní plochy po česku, takže nevím, kdo se k nim jak chová. Zatím papalášství a nadřazenost aplikuje pouze prezident se svými přáteli a samozřejmě ten, který nikdy neodstůpí, protože všecko je lež kampaň. Jestli jsou u toho ožralí, nebo skouření, ale netuším.

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 09. 2020 16:12

"respektovat názor". Pokud se bude jen tiše respektovat "názor druhých" bez diskuse, pak se časem ten tzv názor stává dogmatem, které se uhnízdí v ústavě, jako jediná pravda. Naopak je demokratické nesouhlasit a upozorňovat. Dělalo se to za každé vlády. Nebezpečné je tohle období v tom, že voliči ANO slepě přehlíží a fandí. Přestávají být aktivními občany. Připomíná to komunismus. Ten taky zavíral "huby" lidem podobným rouškovným a jinými pseudojistotami.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 09. 2020 18:31

JK: Respektovat názor, nesouhlasit s ním a diskutovat o něm se nijak nevylučuje.

Odpovědět  |   | 
pavel  |  02. 09. 2020 12:28

Jenže nevíme kolik za tu energii budou v budoucnu chtít , aby to nebylo dražší.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  02. 09. 2020 18:22

Když jsem byl malý kluk, četl jsem v Ábíčku prognózy, že ropa dojde do 20 let. Pak to natáhli na 40 let, no a dnes pesimisté odhadují, že ropa dojde do několika desítek let. Na světě je 18 tisíc vrtů a mnohé se ani nevyužívají. Další naleziště stále přibývají a množí se hlasy, že ropa je abiogenní, tedy obnovitelná surovina, která neustále vzniká přetvářením podzemních ložisek uhlíku termofilními bakteriemi. I pokud by abiogenní teorie nebyla pravdivá, dnes známá naleziště pokryjí spotřebu ropy minimálně na 200 let.

A mimochodem, jenom na Kubě našli zásoby srovnatelné se všemi nalezišti v USA, takže je to potenciálně další ropná velmoc.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 09. 2020 21:12

Problém většiny zásob ropy je v komplikované těžbě. Snadno přístupná ložiska se za nějakých dvacet let budou blížit vytěžení a ta horší budou znamenat dost výrazný nárůst cen ropy na trzích. Ropy tak sice bude dost, ale zároveň se nevyplatí ji jen tak zbytečně těžit pro pálení v autech.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  03. 09. 2020 06:37

Snadno přístupná ložiska se blíží vytěžení posledních 70 let a nic se neděje. Podle teorií z 50. let jsme měli vytěžit ropu už v roku 1970. Od té doby se tohle datum jen odsouvá. Takhle zoufale nepřesný odhad by se nikdo seriózní v jakémkoliv jiném oboru lidské činnosti ani neopovážil zmínit. Je neskutečné, jak se tahle opakovaná fáma stala argumentem pesimistů. Přitom je to přesně naopak. Ropy je stále víc a tak se uměle udržuje její cena podobnými teoriemi. Ropy je tolik, že se stále častěji uměle snižuje její těžba, aby se nezhroutil trh. Ropné velmoci se musí domlouvat, kolik mohou vytěžit barelů, aby to bylo ekonomicky výhodné.

Mimochodem, úplně stejně nesmyslně se hlásalo, že dojde zlato nebo jiné kovy. Později bylo doloženo, že se jednalo o podvody, jak jen zvýšit cenu daných surovin. Dnes podobné šílenosti nikdo normální nehlásá. Je to jen klacek ekologů na kapitalismus. Článků na toto téma jsou desítky, včetně mnoha studií, že se jedná jen o propracovaný podvod.

https://www.euportal.cz/Articles/2014-ropa-nedojd... ...
https://www.epet.cz/jak-dlouho-vydrzi-zasoby-... ...

Odpovědět  |   | 
roby.no1  |  02. 09. 2020 06:38

Hnusné auto. Navíc další pojízdné krematorium.

Odpovědět  |   | 
net.Xtreme  |  02. 09. 2020 06:42

Mně se ta móda displejů nahrazujících budíky nelíbí. Když se rozbije ukazatel otáček, nebo stavu paliva, tak se dá s autem naprosto bez problému jet. Když přijdu o displej se všemi informacemi, tak je to pomalu na odtahovku.

Odpovědět  |   | 

řekni nám, kdy se ti rozbil ukazatel otáček? Snad nejnovější hybrid od toyoty má otáčkoměr promítán na čelní sklo a v kapličkách otáčky nemá. Já mám displeje v autě už skoro 7let a nedovedu si představit koupit nový bez diplejů.

Odpovědět  |   | 
Ondatra  |  02. 09. 2020 08:10

Mne nejde do hlavy,že pokutujú za telefonovanie počas jazdy,ale že tam výrobca dá priamo tablet cez ktorý sa ovládajú takmer všetky funkcie auta.Čokoľvek chcem nastavovať,musím do menu.Bezpečnosť ako vyšitá ...

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  02. 09. 2020 11:06

Ono to nebude dlouho trvat, ještě pár soudních rozhodnutí a tato lowcostová řešení neprojdou homologací. Takže display ano, ale tlačítka (některá ideálně programovatelná) budou muset výrobci hezky pěkně vrátit, ať se jim to z hlediska nákladů líbí nebo ne.

Odpovědět  |   | 
Eduso  |  02. 09. 2020 08:16

Tak vedle tehle maximalky uz me zas prijdou volva s omezenim na 180 jako brka😀

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  02. 09. 2020 08:39

Jo bubny....????......nooo.....tak to je kauf....

Odpovědět  |   | 
šofér  |  02. 09. 2020 10:38

A na co bys tam měl kotouče? I ty bubny tam budou díky rekuperaci spíše kvůli parkovací brzdy.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  02. 09. 2020 11:07

Levnější, méně náročné na servis a pod plechovými koly to ani není vidět

Odpovědět  |   | 
pavel  |  02. 09. 2020 12:33

Servis elektromobilu bude dražší hlavně po bouračce.

Odpovědět  |   | 

já už jsem se ptal nahoře, protože mám na autě elektrický třmen zadní kotoučové brzdy která je i ruční a nemůžu vyhledat jak elektronická brzda jde s bubnama

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  02. 09. 2020 19:24

třeba je ta ruční brzda na předku To tak měly kdysi Citroëny

Odpovědět  |   | 

tam byly lanovody, potom začala elektronická ručka taky s lanovodama s motorem-stejně to měla i avia, ale tam místo motora byl pružinový vzducháč. Ještě může to mít nějak u toho elektromotora, chce to rozkres komponentů.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  02. 09. 2020 14:28

Bubny vzadu náhodou super=zadny servis.Normálně vše brzdí přední a zadní jen s hodně naloženém kufru/nebo celku.Brzdění rekuperací no snad se spustí zadní brzdove světla.

Odpovědět  |   | 
Q  |  02. 09. 2020 16:45

S bubnama souhlas. Ale co se týče těch brzdových světel, tak jet za takovým elektromobilem je těžké psycho, jak ta brzdová světla zablikají pokaždé, když dá jejich řidič nohu z "plynu".

Odpovědět  |   | 

assasine- nauč se za jízdy předvídat, podřazovat a poznáš, že ti ten zadek vůbec nebrzdí,že pořád brzdí třeba u superba díky ESP je taky na řidiči. Některý auta (mercedes, citroen, bmw...) mají kotoučbuben vzadu.

Odpovědět  |   | 
pavel  |  02. 09. 2020 12:19

Hezké auto ale nic pro obyčejné lidi. Dojezdu moc nevěřím a i kdyby ,tak za pět let se dojezd razantně sníží. Až bude nějaký elektromobil do 400 000kč a bude mít dojezd 600km,který bude stejný i za 10let stáří tak o tom budu uvažovat. Prozatím zůstanu u svého nového benzínového automobilu což myslím bude ještě mnoho let. Proti elektromobilům nic nemám kdo ho chce at si ho pořídí ale nechápu proč někteří nadávají na spalovací auta, když jim do dneška sloužily a budou sloužit dál .Oni nezmizí bude jen mix aut na silnicích to je vše.

Odpovědět  |   | 

Aut za milion u nás po cestách jezdí dost a dost. Navíc i ten Kodiaq už není o moc levnější, stačí přidat trochu příplatkové výbavy a je za milion raz dva. Myslím, že o poptávku nebude nouze. Jediné co teď Enyaqu (až jsem se musel podívat jestli jsem to napsal dobře) nepřeje, je současná krize a propad prodejů nových aut obecně.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 09. 2020 13:15

Nestoji.
A) obrovske problemy s architekturou auta (popisane do detailov vsade inde, len nie na autorevue.cz)
B) VAG ma s mainstreamovych automobiliek asi najhorsiu EV platformu. V Porsche to zamaskoval PR o schopnosti jazdit dlho na max vykon, ale v dojazde brutalne zaostava.

Priklad - exaktny kontrolovany test dojazdu EV pri rychlosti 110 km/h.
VAG produkt na konci:
https://arstechnica.com/cars/2020/08/teslas-model... ...

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  02. 09. 2020 14:36

Hybrid od Toyoty fungují stejně ale do 120tacho/110 gps aby tu spotřebu dali.Stošedesát nikdo aby ujeli svojí trasu nepojede.Prostě je to jako krabice ale jinak se prostor nevykouzlí.

Odpovědět  |   | 

nejede nová yaris do 130? Jinak ta rychlost je v pohodě.

Odpovědět  |   | 
Q  |  02. 09. 2020 16:42

B)
Za prvé většina modelů VAG bude používat speciální platformu MEB. Ta ještě nebyla testována, jelikož se ještě neprodává.
Za druhé lze těžko porovnávat Teslu 3, což je sedan střední třídy, s Audi e-tron, což je velké SUV.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  02. 09. 2020 13:32

Hezký to je, konečně i uvnitř. Ale na počet kusů podle mě půjde o okrajovou záležitost.

Odpovědět  |   | 

Hele a když už to má vepředu tu plexisklovou parodii na masku chladiče v podobě akvárka bude to mít vzadu taky plexisklovou parodii na vejfuk a bude to dělat brm brm vrrrr?

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Teo  |  02. 09. 2020 14:17

Ne, počká se až parodie jménem Kuk projde kolem. Neříkám že chci elektroauto, ale přijde mi to úplně v pohodě

Odpovědět  |   | 

není reprák co dělá brm brm ve předu?

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  02. 09. 2020 14:45

Námět na jméno příštího typu : Škoda Yinaq, popřípadě Škoda 100xYinaq.

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  02. 09. 2020 15:05

A bude k tomu v ceně i hasicí bazén?

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  02. 09. 2020 16:00

Ne, ale bude k zapůjčení na tři dny zdarma.

Odpovědět  |   | 

nestačí obyčejný nebo jezírko? Snad ti co bydlí v králíkárnách si to nebudou kupovat.

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  02. 09. 2020 20:25

To se nebude kupovat, ale fasovat

Odpovědět  |   | 

pochybuji, není nějaký strop na odpočet DPH? a aby dával 1100kč každý měsíc na daňi nějaký obchodák to raději dojede před firmu na kole.

Odpovědět  |   | 
666  |  02. 09. 2020 16:36

Auto krásné, ale bohužel elektrické

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  02. 09. 2020 18:35

Plusy: konečně elektro a zajímavý a vtipný název
Minusy: všechno ostatní, zejména design exteriéru. Když tak čtu ty názory, jak se to většině líbí, tak si říkám: "Kam jste dali oči?" To je tolik lidí naprosto bez vkusu? Vždyť ten předek je naprosto strašidelný a zadek zase naprosto nijaký (zřejmě ho použije i Seat a to prakticky bezezměny). Interiér až na tablet bez tlačítek celkem OK, ty hadry skoro všude jsou útulné, ale zoufale nepraktické (představte si, že to provozuje autopůjčovna a zákazník před vámi se do toho "vysmrkal"), kožená varianta zase není kůže, ale jakási lowcostová koženka, což ve mě evokuje leda tak socialistickou bídu, kdy byl tenhle hnus všude.
Celkově vzato bych se v tom styděl jezdit, jak je to designově nepovedené, a radši bych si počkal na ID4.

Odpovědět  |   | 

id4 bude zase pro německý komunisty, tam bude interier Honecker.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  02. 09. 2020 22:48

Ale jo, pobavils

Odpovědět  |   | 
Jean44  |  02. 09. 2020 20:48

Škodofilové hýkání blahem. Faktem ale je, že s tím budou akorát problémy. Viz Octavia 4. Auto na cestu od servisu k servisu. Pro rýpaly - jezdím v novém Japonci.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  02. 09. 2020 22:49

"jezdím v novém Japonci" je taky dobrá diagnóza

Odpovědět  |   | 

no když je ten japonec toyota....je v prodeji na 3 místě, z 14 příčky jí to vyneslo díky staré yaris a až yaris se bude seriově vyrábět v kolíně, tak to bude mazec. Škoda už zrušila výrobu citigo bez náhrady a tento segment aut přenechala toyotě a hyundai. Tak nevím jakou automobilku budou normální lidi oslavovat.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  04. 09. 2020 20:41

Kým to reálne začnú predávať ešte veľa kilobajtov pretečie.

Odpovědět  |   | 
Diana  |  04. 09. 2020 15:11

Chceš se bavit s nadrženou dívkou? Navštivte web Sеite -> http://fun-18.com...

Odpovědět  |   | 
Lotte  |  07. 09. 2020 14:31

Opravdu parádní design. Venku i uvnitř dotažené. Škodovka válí.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro