Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

174 komentářů

Lotte
7. září • 14:31

Opravdu parádní design. Venku i uvnitř dotažené. Škodovka válí.

Diana
4. září • 15:11

Chceš se bavit s nadrženou dívkou? Navštivte web Sеite -> http://fun-18.com... ;-)

Jean44
2. září • 20:48

Škodofilové hýkání blahem. Faktem ale je, že s tím budou akorát problémy. Viz Octavia 4. Auto na cestu od servisu k servisu. Pro rýpaly - jezdím v novém Japonci.

Rembaz
4. září • 20:41

Kým to reálne začnú predávať ešte veľa kilobajtov pretečie.

Nocniq
2. září • 22:49

"jezdím v novém Japonci" je taky dobrá diagnóza :-D

petr r. (petrumr)
5. září • 7:44

no když je ten japonec toyota....je v prodeji na 3 místě, z 14 příčky jí to vyneslo díky staré yaris a až yaris se bude seriově vyrábět v kolíně, tak to bude mazec. Škoda už zrušila výrobu citigo bez náhrady a tento segment aut přenechala toyotě a hyundai. Tak nevím jakou automobilku budou normální lidi oslavovat.

Nocniq
2. září • 18:35

Plusy: konečně elektro a zajímavý a vtipný název
Minusy: všechno ostatní, zejména design exteriéru. Když tak čtu ty názory, jak se to většině líbí, tak si říkám: "Kam jste dali oči?" To je tolik lidí naprosto bez vkusu? Vždyť ten předek je naprosto strašidelný a zadek zase naprosto nijaký (zřejmě ho použije i Seat a to prakticky bezezměny). Interiér až na tablet bez tlačítek celkem OK, ty hadry skoro všude jsou útulné, ale zoufale nepraktické (představte si, že to provozuje autopůjčovna a zákazník před vámi se do toho "vysmrkal"), kožená varianta zase není kůže, ale jakási lowcostová koženka, což ve mě evokuje leda tak socialistickou bídu, kdy byl tenhle hnus všude.
Celkově vzato bych se v tom styděl jezdit, jak je to designově nepovedené, a radši bych si počkal na ID4.

petr r. (petrumr)
2. září • 18:48

id4 bude zase pro německý komunisty, tam bude interier Honecker.

Nocniq
2. září • 22:48

Ale jo, pobavils :-D

666
2. září • 16:36

Auto krásné, ale bohužel elektrické B-]

Warumnicht
2. září • 15:05

A bude k tomu v ceně i hasicí bazén?

petr r. (petrumr)
2. září • 18:45

nestačí obyčejný nebo jezírko? Snad ti co bydlí v králíkárnách si to nebudou kupovat.

Warumnicht
2. září • 20:25

To se nebude kupovat, ale fasovat

petr r. (petrumr)
5. září • 7:50

pochybuji, není nějaký strop na odpočet DPH? a aby dával 1100kč každý měsíc na daňi nějaký obchodák to raději dojede před firmu na kole.

EL2020
2. září • 16:00

Ne, ale bude k zapůjčení na tři dny zdarma.

XiXao
2. září • 14:45

Námět na jméno příštího typu : Škoda Yinaq, popřípadě Škoda 100xYinaq.

Kuk Vykuk
2. září • 13:43

Hele a když už to má vepředu tu plexisklovou parodii na masku chladiče v podobě akvárka bude to mít vzadu taky plexisklovou parodii na vejfuk a bude to dělat brm brm vrrrr? :-D:-D:-D;-)B-]

petr r. (petrumr)
5. září • 7:52

není reprák co dělá brm brm ve předu?

Teo
2. září • 14:17

Ne, počká se až parodie jménem Kuk projde kolem. Neříkám že chci elektroauto, ale přijde mi to úplně v pohodě:-)

Petr Vaněk
2. září • 13:32

Hezký to je, konečně i uvnitř. Ale na počet kusů podle mě půjde o okrajovou záležitost.

Joe Doe
2. září • 13:15

Nestoji.
A) obrovske problemy s architekturou auta (popisane do detailov vsade inde, len nie na autorevue.cz)
B) VAG ma s mainstreamovych automobiliek asi najhorsiu EV platformu. V Porsche to zamaskoval PR o schopnosti jazdit dlho na max vykon, ale v dojazde brutalne zaostava. Priklad - exaktny kontrolovany test dojazdu EV pri rychlosti 110 km/h.
VAG produkt na konci:
https://arstechnica.com/cars/2020/08/teslas-model... ...

Q
2. září • 16:42

B)
Za prvé většina modelů VAG bude používat speciální platformu MEB. Ta ještě nebyla testována, jelikož se ještě neprodává.
Za druhé lze těžko porovnávat Teslu 3, což je sedan střední třídy, s Audi e-tron, což je velké SUV.

Michal2
2. září • 14:36

Hybrid od Toyoty fungují stejně ale do 120tacho/110 gps aby tu spotřebu dali.Stošedesát nikdo aby ujeli svojí trasu nepojede.Prostě je to jako krabice ale jinak se prostor nevykouzlí.

petr r. (petrumr)
5. září • 7:57

nejede nová yaris do 130? Jinak ta rychlost je v pohodě.

Elpin E. (Elpin)
2. září • 13:00

Aut za milion u nás po cestách jezdí dost a dost. Navíc i ten Kodiaq už není o moc levnější, stačí přidat trochu příplatkové výbavy a je za milion raz dva. Myslím, že o poptávku nebude nouze. Jediné co teď Enyaqu (až jsem se musel podívat jestli jsem to napsal dobře) nepřeje, je současná krize a propad prodejů nových aut obecně.

pavel
2. září • 12:19

Hezké auto ale nic pro obyčejné lidi. Dojezdu moc nevěřím a i kdyby ,tak za pět let se dojezd razantně sníží. Až bude nějaký elektromobil do 400 000kč a bude mít dojezd 600km,který bude stejný i za 10let stáří tak o tom budu uvažovat. Prozatím zůstanu u svého nového benzínového automobilu což myslím bude ještě mnoho let. Proti elektromobilům nic nemám kdo ho chce at si ho pořídí ale nechápu proč někteří nadávají na spalovací auta, když jim do dneška sloužily a budou sloužit dál .Oni nezmizí bude jen mix aut na silnicích to je vše.

Assasin
2. září • 8:39

Jo bubny....????......nooo.....tak to je kauf....:-D:-D:-D

petr r. (petrumr)
5. září • 8:07

assasine- nauč se za jízdy předvídat, podřazovat a poznáš, že ti ten zadek vůbec nebrzdí,že pořád brzdí třeba u superba díky ESP je taky na řidiči. Některý auta (mercedes, citroen, bmw...) mají kotoučbuben vzadu.

Michal2
2. září • 14:28

Bubny vzadu náhodou super=zadny servis.Normálně vše brzdí přední a zadní jen s hodně naloženém kufru/nebo celku.Brzdění rekuperací no snad se spustí zadní brzdove světla.

Q
2. září • 16:45

S bubnama souhlas. Ale co se týče těch brzdových světel, tak jet za takovým elektromobilem je těžké psycho, jak ta brzdová světla zablikají pokaždé, když dá jejich řidič nohu z "plynu".

šofér
2. září • 10:38

A na co bys tam měl kotouče? I ty bubny tam budou díky rekuperaci spíše kvůli parkovací brzdy.

petr r. (petrumr)
2. září • 18:40

já už jsem se ptal nahoře, protože mám na autě elektrický třmen zadní kotoučové brzdy která je i ruční a nemůžu vyhledat jak elektronická brzda jde s bubnama

eLzyx
2. září • 19:24

třeba je ta ruční brzda na předku :-D To tak měly kdysi Citroëny

petr r. (petrumr)
5. září • 8:02

tam byly lanovody, potom začala elektronická ručka taky s lanovodama s motorem-stejně to měla i avia, ale tam místo motora byl pružinový vzducháč. Ještě může to mít nějak u toho elektromotora, chce to rozkres komponentů.

EL2020
2. září • 11:07

Levnější, méně náročné na servis a pod plechovými koly to ani není vidět :-D

pavel
2. září • 12:33

Servis elektromobilu bude dražší hlavně po bouračce.

Eduso
2. září • 8:16

Tak vedle tehle maximalky uz me zas prijdou volva s omezenim na 180 jako brka😀

Ondatra
2. září • 8:10

Mne nejde do hlavy,že pokutujú za telefonovanie počas jazdy,ale že tam výrobca dá priamo tablet cez ktorý sa ovládajú takmer všetky funkcie auta.Čokoľvek chcem nastavovať,musím do menu.Bezpečnosť ako vyšitá ...

EL2020
2. září • 11:06

Ono to nebude dlouho trvat, ještě pár soudních rozhodnutí a tato lowcostová řešení neprojdou homologací. Takže display ano, ale tlačítka (některá ideálně programovatelná) budou muset výrobci hezky pěkně vrátit, ať se jim to z hlediska nákladů líbí nebo ne.

net.Xtreme
2. září • 6:42

Mně se ta móda displejů nahrazujících budíky nelíbí. Když se rozbije ukazatel otáček, nebo stavu paliva, tak se dá s autem naprosto bez problému jet. Když přijdu o displej se všemi informacemi, tak je to pomalu na odtahovku.

petr r. (petrumr)
2. září • 18:35

řekni nám, kdy se ti rozbil ukazatel otáček? Snad nejnovější hybrid od toyoty má otáčkoměr promítán na čelní sklo a v kapličkách otáčky nemá. Já mám displeje v autě už skoro 7let a nedovedu si představit koupit nový bez diplejů.

roby.no1
2. září • 6:38

Hnusné auto. Navíc další pojízdné krematorium.

Rexrothak
2. září • 6:09

Za mě,se spalovacím motorem na věčné časy.

Elpin E. (Elpin)
2. září • 8:51

Na věčné časy asi těžko, když ropa jednou zákonitě dojde. A ještě dlouho před tím hodně zdraží. To už pak bude pozdě vymýšlet elektroauta. Je dobře, že se s tím začíná v předstihu.

Krabat
2. září • 18:22

Když jsem byl malý kluk, četl jsem v Ábíčku prognózy, že ropa dojde do 20 let. Pak to natáhli na 40 let, no a dnes pesimisté odhadují, že ropa dojde do několika desítek let. Na světě je 18 tisíc vrtů a mnohé se ani nevyužívají. Další naleziště stále přibývají a množí se hlasy, že ropa je abiogenní, tedy obnovitelná surovina, která neustále vzniká přetvářením podzemních ložisek uhlíku termofilními bakteriemi. I pokud by abiogenní teorie nebyla pravdivá, dnes známá naleziště pokryjí spotřebu ropy minimálně na 200 let.A mimochodem, jenom na Kubě našli zásoby srovnatelné se všemi nalezišti v USA, takže je to potenciálně další ropná velmoc.

Allamarein
2. září • 21:12

Problém většiny zásob ropy je v komplikované těžbě. Snadno přístupná ložiska se za nějakých dvacet let budou blížit vytěžení a ta horší budou znamenat dost výrazný nárůst cen ropy na trzích. Ropy tak sice bude dost, ale zároveň se nevyplatí ji jen tak zbytečně těžit pro pálení v autech.

Krabat
3. září • 6:37

Snadno přístupná ložiska se blíží vytěžení posledních 70 let a nic se neděje. :-D Podle teorií z 50. let jsme měli vytěžit ropu už v roku 1970. Od té doby se tohle datum jen odsouvá. Takhle zoufale nepřesný odhad by se nikdo seriózní v jakémkoliv jiném oboru lidské činnosti ani neopovážil zmínit. Je neskutečné, jak se tahle opakovaná fáma stala argumentem pesimistů. Přitom je to přesně naopak. Ropy je stále víc a tak se uměle udržuje její cena podobnými teoriemi. Ropy je tolik, že se stále častěji uměle snižuje její těžba, aby se nezhroutil trh. Ropné velmoci se musí domlouvat, kolik mohou vytěžit barelů, aby to bylo ekonomicky výhodné.Mimochodem, úplně stejně nesmyslně se hlásalo, že dojde zlato nebo jiné kovy. Později bylo doloženo, že se jednalo o podvody, jak jen zvýšit cenu daných surovin. Dnes podobné šílenosti nikdo normální nehlásá. Je to jen klacek ekologů na kapitalismus. Článků na toto téma jsou desítky, včetně mnoha studií, že se jedná jen o propracovaný podvod.https://www.euportal.cz/Articles/2014-ropa-nedojd... ...
https://www.epet.cz/jak-dlouho-vydrzi-zasoby-... ...

pavel
2. září • 12:28

Jenže nevíme kolik za tu energii budou v budoucnu chtít , aby to nebylo dražší.

EL2020
2. září • 11:12

Ve světě koblihářů lačných po burešově vylevněné dotované naftě se nic takového nestane a takových ichtylů (viz. preference ANO + ČSSD + KSČM + SPD + Trikolóra) je v Česku brutálně nadpoloviční většina. Tady to nikdy nebude normální.

JK
2. září • 11:41

Naděje umírá poslední. Sice historicky je velmi malá pravděpodobnost, že by v téhle zemi někdy převládl rozum a pravděpodobnější je v lese potkat jednorožce, ale člověk nikdy neví. ;-)

Shimi
2. září • 12:26

Chlapci, chtěli jste demokracii, tak ji máte a se vším všudy. Tzn., že byste měli respektovat názor druhé strany, i sebevíc blbější, což některým "demokratům" dělá obrovský problém, že? To je jedna věc a druhá, že jste si tak jistí, že zrovinka ten váš pohled na svět je rozumný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JK
2. září • 16:12

"respektovat názor". Pokud se bude jen tiše respektovat "názor druhých" bez diskuse, pak se časem ten tzv názor stává dogmatem, které se uhnízdí v ústavě, jako jediná pravda. Naopak je demokratické nesouhlasit a upozorňovat. Dělalo se to za každé vlády. Nebezpečné je tohle období v tom, že voliči ANO slepě přehlíží a fandí. Přestávají být aktivními občany. Připomíná to komunismus. Ten taky zavíral "huby" lidem podobným rouškovným a jinými pseudojistotami.;-)

Shimi
2. září • 18:31

JK: Respektovat názor, nesouhlasit s ním a diskutovat o něm se nijak nevylučuje.

EL2020
2. září • 13:08

Však jo, každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží. A koneckonců i vzhled toho Enyaqu je hlasem většinového vkusu...

Shimi
2. září • 14:12

Hloupé klišé, ale budiž. Nicméně neodpovídáš na otázku. Kde bereš tu jistotu, že by ta tvá vysněná vláda byla lepší? Jakože by převlečení komunisti z ODS a TOP09 byli lepší? Nebo Piráti žijící ve zkouřené virtuální realitě? Nebo KDU-ČSL žijící v dogmatech 100 let za opicemi?

JK
2. září • 16:18

Asi takhle - každá vláda kradla. Nejhorší období bylo období opoziční smlouvy, kdy Klaus se Zemanem tuhle zemi splundrovali jak mongolští nájezdníci. Dneska máme firmu, která má pupeční šňuru ke státní pokladně a lidem je to jedno, protože dostanou 200Kč měsíčně. Tedy historicky - snad krom komunismu a období opoziční smlouvy by bylo lepší všechno, než to co je teď. Ale upřímně, pokud např. Piráty shrnete plytkou narážkou na drogy, tak o politice nemáte ani páru a i přesto máte možnost volit. Demokracie není dokonalá, ale nic lepšího jsme nevymysleli. Tak si to nepodělejme kvůli koblize a jednorázové almužně. ;-)

petr r. (petrumr)
2. září • 18:29

piráti jsou zkouřenci, viděls jak dávají plakáty na vesnice, přijedou a přelepí zábavy a dovedeš si představit, že budou svoji nadřazenost uplatnovat i na cestách?

JK
2. září • 20:26

Nejezdím kontrolovat reklamní plochy po česku, takže nevím, kdo se k nim jak chová. Zatím papalášství a nadřazenost aplikuje pouze prezident se svými přáteli a samozřejmě ten, který nikdy neodstůpí, protože všecko je lež kampaň. Jestli jsou u toho ožralí, nebo skouření, ale netuším. ;-)

Shimi
2. září • 18:26

JK: Plytká proto, protože jsem klesl na úroveň diskutujících. Něco jako "Koblihář" nebo "Ichtyl" a nebo "Demokracie není dokonalá, ale nic lepšího jsme nevymysleli." - což je samozřejmě plytký nesmysl, protože existují různé formy demokracie, že? V zastupitelské rozhoduje 200 darmožroutů, kdežto v přímé by rozhodovalo přes 8 milionů občanů a to už je sakra rozdíl.

JK
2. září • 20:22

Považovat každého jednoho poslance automaticky za darmožrouta. Na to se dá kontrovat otázkou, jestli je lepší 200 darmožroutů, nebo 8 mil hlupáků? Je to stejně nesmyslný předsudek. Přímá demokracie není všelék. Když nejsou lidi aktivní teď a nechtějí po své vládě a prezidentovi, aby vykonávali své funkce, jako morální vzory a v souladu se zákonem, nebude je to trápit ani u přímé demokracie.

Shimi
2. září • 21:31

JK: Já taky nikde nepíšu, že je to všelék. Ale pokud je někomu blízký systém "vlády lidu", tak by měl logicky chtít, aby vládl lid a ne 200 zástupců. Lidé nejsou aktivní právě proto, že kromě voleb nemají na dění ve své zemi absolutně žádný vliv.

Michal
1. září • 23:19

Prvni Skoda s pohonem zadnich kol a jako suv za cenu od 1,05 zase neni tak hrozna cena kdyz i dobre vypada.

EL2020
2. září • 11:03

Dobře nevypadá. Je to kýčovité, až je to trapné.

jozka
2. září • 7:56

Skodu s pohonem zadnich kol jsem mel uz hodne davno, takze prvni asi nebude :-D

petr r. (petrumr)
2. září • 18:24

komunista s přesvědčení?

2. září • 1:31

Ano vypada jak mr*ka z krtka.

Kevil
1. září • 23:30

Když vezeš trakař, tak to má taky zadní pohon :-P.

EL2020
1. září • 22:08

Nový článek, lepší fotky, ale pořád se mi to nelíbí, Nicméně teď už bych byl dal místo 4+ možná i 3- (s přivřením obou očí). Prostě je na tom příliš znát rukopis kýčaře Oliviera Stafaniho.

k8
2. září • 7:48

Aneb jak se ztrapnit mylnými informacemi :-) Příště si ten článek alespoň přečti, než začneš ze sebe dělat blba :-)

EL2020
2. září • 11:18

Pokud nejsou mylné ty informace v článku, že ;-).

Rembaz
1. září • 22:12

Hlavne, že to on nenavrhoval.

EL2020
1. září • 22:31

Šéf odpovídá za svůj tým.

Rembaz
2. září • 6:11

Pokial som správne čítal tak to navrhoval ešte Kaban.

EL2020
2. září • 11:00

Kabaň to zřejmě dotáhl do fáze základního skeletu a designu, který byl prezentován v roce 2017: https://www.auto.cz/skoda-ve-frankfurtu-ukaza... ...
To bylo moc pěkné. Pak se toho zřejmě chopil Stefani a svým tradičním rukopisem (ala tuner od jezera Wörthersee) to zcela zabil. Na druhou stranu je fakt, že většině lidí se to zřejmě líbí a nejedná se přitom o Indy nebo Číňany, takže je to asi v pořádku.
Mě to prostě připadá neskutečně kýčovité a Kabaň by to podle mě takto ven nepustil.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JK
2. září • 11:38

Souhlas - Kabaňova éra, byla dobou nádherných konceptů, ale fádní produkce. Prostě ukzaval co by bylo super, ale jak moc má slepice přistřižená křídla. Vision E je krásný koncept. Tohle Kabaň uměl. Vision iV je už naopak oplentní prasárna, ze které vychází i tohle. Škoda no.

EL2020
2. září • 12:50

přesně tak!

Teo
2. září • 14:18

Právě, typické už od dob kdy byl jako Vision dnešní Rapid. Ale třeba interiér mi na Eňákovi přijde v pohodě.

šofér
2. září • 8:24

A inspiroval se snad Kiou Carens a BMW 218. Akorát že tyto automobliky tomu neříkají crossver...

Jyrka Syrka
1. září • 22:42

Jestli je kýčař to nevím, ale při presentaci jsem měl dojen že 2x místo enyaq řekl cosi jako koňak;-)
Asi nervozita.

JK
2. září • 11:34

Koukal sem. Poprvé řekl Kodiaq - prostě zaměnil modely, čímž live příznal mamlasovitost nových jmen u Škada SUV a podruhé mluvil o interiéru. Koňak - barva kůže. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jyrka Syrka
2. září • 16:22

OK

Tomáš Jedno
1. září • 21:40

a mě se celkem líbí. Bohužel mi není jasné kdo je cílová skupina. Možná do fleetu zeleně smýšlejících firem - snížení flotilových emisí střednímu managementu otevře prostor nejvyššímu managementu pro pořádné motorizace.

jozka
2. září • 7:55

Bohatsi staty s dotacemi.

Jyrka Syrka
2. září • 8:32

Nejzadluženějším státy EU je pravdivější popis reality.

JK
2. září • 11:31

S tím co pro nás ti kluci od hnojiv připravili letos, jsme pořádně zadlužení i bez dotací. Naše schopnost tenhle dluh umořovat bude hodně divoká na rozdíl od opravdu bohatých zemí. ;-)

jozka
2. září • 11:57

Ja bych si nedelal iluze, ze to venku je nejak vyrazne jine.

Jyrka Syrka
1. září • 22:12

cílovou skupinou budou státní orgány/ ministerstvo žp/ dále všechny neziskovky napojené na státní cecík, takže to v podstatě budeme platit i my co si to nikdy z nejrůznějších důvodů nekoupí.
Podstatná část možná většina se exportuje do zemí s e-dotacemi.

Koronáč utěšitel
1. září • 21:54

Střední management bude za chvíli snižovat emise leda tak při jízdě mastnou tyčí. Muhehe :-D

Cestuj Korsikou
1. září • 21:38

Mi se to libi, ale elektro nechci. Nevi te zda to bude k dostani jen s benzinem? Tak 2.0tsi a seda metla. Ale az casem z druhy ruky, na novy bych nedal ani kdybych mel. Povozeni za 1.1 mega je pro jiny kovboje zeano.

Koronáč utěšitel
1. září • 21:56

Co vy socky máte z toho, že tou svou chudobou pořád takto exhibujete? To vám přináší nějaký druh sebeuspokojení, nebo co?

Mirek
1. září • 22:05

Tak někdo nemá peníze na rozhazování, a někomu schází mozek, tedy tobě. Doufám, že jsi takový chytrý i vůči lidem kolem tebe, kteří uklízí, prodávají v obchodech... Myslím, že ti to strach nedovolí, ale tady si anonymně hraješ na "geroje". První uklízečka by tě přetáhla mokrým hadrem a uklízel by sis sám. Co říkáš ty "hrdino"?

Michal2
2. září • 14:17

Peníze jsou.Ojeté auto za 200+50na servis což ale u tdi někdy nestačí ani na motor.Koupíš nové nebo do 2let stáří a do 10let vlastně servis neděláš-žádný dny a týdny bez auta.Zatím mám ztrátu 300 za 6let ale každým dalším rokem je to míň a míň.Jen spotřebák.

Koronáč utěšitel
1. září • 22:12

Naše paní uklízečka (taková milá paní z Ukrajiny) je zcela v pohodě a rozhodně nevzdychá a nevykládá každému na potkání, že nemá na tohle a nebo na tamto.... takže tak... B-]

chacha
1. září • 22:34

Jen ti občas plivne do polívky;-)

Mirek
1. září • 22:31

Tak dlouhé vedení jsi již prokázal. Evidentně jsi nepochopil, že jsem ti jen naznačil, že jsi sebestředný blbec, který si neváží lidí, kteří nevykonávají zrovna manažerské funkce, aby se mohli chlubit, jak jsou zazobaní. Bez těch lidí , které nazýváš sockami, by ses neobešel, ale nebrání ti to je přitom přitrouble urážet. Otázkou jen zůstává, jestli si takto neléčíš nějaký svůj mindráček.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
4. září • 16:45

Upřímně, já si myslím, ze jsi to jen nepochopil. Nikdo lidi bez peněz neurazi (i když výraz “socky” je ubohý). Ale jde o ty hloupé řeči o tom, ze “si to stejně nikdy nekoupím” nebo ze “tohle je jen pro zbohatliky”. To je už fakt někdy dost divné.

Mirek
5. září • 19:20

Nemám nic proti tomu co píšeš ty, kdyby to použil proti jen němu, já se jen vyhradil právě proti těm sockám. Problém je v tom, že dotyčný do toho zahrnuje všechny, kteří na to dle něj nemají, nespecifikuje to právě na ty, co to kritizují, proto, že na to nemají. Myslím, že to je z jeho projevu docela jasné.

Kaa
2. září • 16:43

100%

darebak
1. září • 21:34

:-D:-D:-D Skoda pobavila, medzi tymi srajdami, co produkuju, je toto oberkusok :-D Elektronezmysel s dizajnom este trapnejsim, nez Kodiak :-D

k8
2. září • 7:45

A jaké že krásy to vyrábíte u vás v Čobolsku? Pochlub se těmi skvělými slovenskými auty :-) Ale blbě kecat umíš skvěle, co?

petr r. (petrumr)
2. září • 18:18

citigo

Allamarein
2. září • 21:08

I to jim museli navrhnout a vymyslet jinde.

roby.no1
2. září • 6:41

100% souhlas!

Mve
1. září • 21:26

Kromě zadní části s tou obrovskou masou plechu se mi to líbí. Designově za posledních 5 let asi to nejpovedenější co ze Škody vzešlo. Použít některé prvky na O4, vypadala by mnohem lépe. Je vidět, že si to šetřili na toto EV. Interiér klasická skládačka již dostupných prvků a tlačítek, neurazí. Pro ČR cenově bez dotací zatím mimo, nicméně v DE apod. to bude bestseller, který se VW bude zajídat.

brk77
1. září • 21:01

Nemůžu si pomoct, ale mi se to auto nelíbí. Interier je fajn, ale zvenčí to na mě působí takovým divně zavalitým dojmem. Vadí mi ten poměr spodní oplechované části a prosklení kabiny. Nikde jsem se nedočetl světlou výšku, ale na mě to působí, jako by to bylo vysoké jako SUV, protože to tak lidi chtějí, a zároveň to bylo nízko nad silnicí kvůli lepšímu proudění vzduchu a tak z toho vznikl takový divný kočkopes. Snad to v reálu bude vypadat líp. Na fotkách speciálu pro Tour de France to až tak nerazí.
https://www.skoda-auto.cz/novinky/novinky-detail/20... ...

Allamarein
2. září • 9:28

Světlá výška je 187 mm, ale ten zavalitý design je i kvůli tomu, že v podlaze je baterka a tím pádem je celá kabina konstrukčně výše. Uvnitř by ti to připadalo normální.

Mondeák
2. září • 5:26

Je to takové ošklivé Mpv a pak že se nebudou vyrábět ;)

KarelK
1. září • 21:04

Vyzerá ako Bmw 2 Tourer, alespoň proporčně.

brk77
1. září • 21:23

Možná trošku ano, ale u toho BMW mi připadá, že to zvládli trošku líp, tak mi to až tak nevadí. Trochu v tom proporčně vidím Q7 s V12. Tam to taky potřebovali přilepit blíž k cestě, aby to "nevzlétlo" a pak to vypadá tak zlváštně.
https://www.topcarrating.com/audi/2008-audi-q7-v12-tdi... ...

XiXao
1. září • 20:44

A prosím vás, kolik to nevzhledná obluda váží? To už se dnes v technických údajích neuvádí?
Proč v rámci úspor a záchrany planety přibývá čím dál víc větších, těžších a tím pádem energeticky náročnějších aut?
Je k tomu nějaké logické a rozumné vysvětlení?

eLzyx
2. září • 9:18

snad se nebojíš, že nezaparkuješ na ostravských sídlištích, kde "bojují" proti dodávkářům zákazem parkování aut s pohotovostní hmotností vyšší než 2,5t? :-D

Xixao
1. září • 22:13

V clanku pisi o dvou tunach. Tedy nas ceka zarna budoucnost vyjetych koleji v hojne stavenych dalnicnich usecich.

iPace
2. září • 8:38

jo jo 2 tunove auto urcite vyjede koleje na kdejake asfaltce a betonce, sakrys a co teprv ty kamiony, ty vlastne vazej jen par kilo a vyjete koleje urcite nejsou od nich, tak to proto jsou vyjete koleje vesmes jen v levem pruhu na dalnici, to proto ze tam jezdej sama 2 runova SUVcka, no ted si na to kapnul cene, to je deal tisicileti B-]

šofér
2. září • 7:32

nejen vyjetých dálnic, ale co s tím, když to v zimě či na okraji silnice zapadne?

Teo
2. září • 14:20

Tvoji rodiče evidentě zapadli a to byla tady ta chyba :-D O Eňáka bych se vůbec nebál ;-)

Shimi
1. září • 21:01

Logika a rozum? Neblbni :-DPS: Jinak ti samozřejmě odpovím - není.

Fikusek
1. září • 20:28

Tohle si koupí jen někdo, kdo se pořádně jebnul do hlavy.:-D

chacha
1. září • 21:19

Tohle se kupovat nebude, podnikatelé si to budou sr.t do odpisů a až jim skončí operák tak to bude hnít po bazarech.;-)

Koronáč utěšitel
1. září • 21:59

To dřív budou socky hnít na krchově. V reálném světě zápaní Evropy se o Enyaqy poperou a budou na ně pořadníky.

šofér
2. září • 7:31

Ano, jasně, sice se to samo neprodá, tak navalíme komoušské dotace až..X tisíc EUR a ono to půjde! Jank kdysi říkal ekolog Bursík- " když to jinak nepůjde, tak silou,Kačenko, silou". Myslím, že to rudé svinstvo v Bruselu už by mělo vychcípat!

G
2. září • 14:11

Doporučuji se odstěhovat do Afriky tam možná žádný dotace nebudou. Jinak dle tvého názoru jsou komunisti i v USA? Šrotovné ti jako dotace spalováků nevadilo...? :-D

Kuk Vykuk
2. září • 14:06

Jediný co vychcípá budou ropáci a pár servisů. :-P

Petr Vaněk
2. září • 13:30

šofére, hoď se do klidu;-)

Jyrka Syrka
1. září • 22:29

"V reálném světě zápaní Evropy" :-)) Koronáči tobě snad přeskočilo.

petr r. (petrumr)
1. září • 20:44

Proč? Mě se to třeba od jaguara jeví jakou dobrá koupě, Více technických udajů a změníš taky názor a ta nabíječka na pravo je dobrá volba.

Jirik
1. září • 20:40

Zato vy jste si evidentně dlouho "nejebnul" a sexuální abstinence vám leze na kokos :-D Nevadí, můžete našetřit třeba alespoň na Fabii.;-)

petr r. (petrumr)
1. září • 20:18

Prosím nemá někdo odkaz jak vypadá ta ruční brzda na buben nebo je elektrický třmen na předku? Počítám, že lana tam nejsou s motorem.

Rembaz
1. září • 20:14

Od 40tis euro. Tak radšej Modle Y.
Jediná vyhoda je asi servis Škodovky. Aj keď zase koľkokrát tam človek ide.Vo všetkom ostatnom je to bieda.

Joe Doe
2. září • 13:08

Servis Skodovky moze byt na kazdom rohu ale vzhladom na pocty aut a ... no skratka maju furt plno a furt plno prace.

Rembaz
2. září • 14:24

Chcel by si radšej radšej nechať servisovat Teslu v CR? Ja určite nie.

JK
1. září • 21:25

Jak se to vezme. Z těhle dvou bude Škodovka asi lépe udělané auto, než Tesla. Co do kvality zpracování určitě, provozuschopnost se teprve ukáže. Nebo snad Lancia Y?:-D

Rembaz
2. září • 6:24

No neviem. Pamätám si keď prišiel Kodiaq. Bol som ho obzrieť v predajni.
Madla na dverách neskutocne vrzgali keď ich človek chytil. Zlicovanie/špáry na jednej strane tiež absolútne nesedeli. Normalne som si to musel odfotiť lebo sa mi to nechcelo veriť.Pritom sám jazdím škodovkou a nič take nemám. Ale nie je to prvý modelový rok. Tie si kupujú iba nadšenci.

Kevil
1. září • 20:01

Za cenu Enyaqa koupíte 2 - 4 auta s klasickým motorem, s dojezdem až 1 000 km, tankujete do 5ti minut ;-).

brk77
1. září • 20:51

Mi ta cena naopak přijde "hodně na pohodu". Ano, je to drahé jak prase a naprostá většina lidí tady si to nebude moct dovolit. Když se na to ale podívám v tak trochu zvrácené perspektivě elektromobily a srovnám to třeba s nedávno představeným pidiautem Honda E, které začíná na 0,9M, tak těch 1,06M za tohle mi najednou přijde vlastně docela málo.Vývoj stál hodně peněz a Škodovka potřebuje, ať se to prodává alespoň trochu.

Jyrka Syrka
1. září • 23:04

Já jsem někde zachytil infi, že mutr Merkel e spol. se zahleděla do budoucnosti a že tedy green deal na následující období bude počítat i s vodíkem a plynem jako alternativní pohon aut.
Ta investice do éček se ještě ani zdaleka neplatí a bude potřeba investovat znovu.:-(

Rembaz
1. září • 20:15

Pokial Daciu považuješ za auto tak áno. Reálne pri rovnakej výbave, motore a spracovaní ani nie.

Jyrka Syrka
1. září • 22:22

A Dacia je jako co ? Helikoptéra ?

RR
2. září • 13:54

Dacia není auto, je to jen Dacia, stejně jako Hyundai :-D a teď rychle do mne...

Jyrka Syrka
2. září • 17:40

Tebe bych chtěl potkat na silnici v Údolí smrti při 60°C , kráčejícího 5 minut před smrtí vysušením. Já ve vypůjčené Dacii Logan Arktica zastavuji a ty..pane nemohl byste mě svést k nebližším benzince ? Já..nemohl copak nevidíš, že nemám auto ?:-D:-P
Ale jinak o nic nejde trefovat se do tebe nehodlám

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kevil
3. září • 20:34

Často do Údolí smrti jezdím. Jen pro upřesnění, běžně je tam v létě 48°C, zažil jsem i 54°C ;-).

Jyrka Syrka
5. září • 21:03

Vím že je tam hodně horko, Těch 60°C jsem tam plácnul od oka, abych svému příspěvku přidal na dramatičnosti.:-))

Petr Vaněk
1. září • 20:01

Pane vedoucí, auto máte hezký B-] Ale jestli máte na riflích vzadu cvočky, tak bych se o to zrovna takhle neopíral:-D

petr r. (petrumr)
1. září • 20:15

Petře, ty jako myslíš, že škoda nemá keramickou ochranu laku jak toyota a mercedes?

Wolff
1. září • 19:54

Zopakuji to co sem už psal u toho elektrického VW z odstavných parkovišť.
S ohledem.na to co o tom vím,.tak přeji celému koncernu víc takových skvělých aut. Osud Nokie se blíží, pomalu ale jistě...

iPace
2. září • 8:27

osud Nokie byl ze to co je dnes nejpopularnejsi oni uvedli mnohem drive nez vsichni ostatni za velke sumy, ale nakonec v dabnem segmentu nedokazali udrzet krok s konkurenci,a teda nejsem si jistej ze by Skodovka uvadela na trh neco co predtim nikdo na trh neuvedl, nebo elektromobil se doted jako neprodava?

Kuk Vykuk
2. září • 14:00

Osud Nokie je ten že ovládala trh a pak o něj přišla jako mávnutím kouzelného proutku.

Allamarein
2. září • 21:07

Nokia ztratila jeden segment z mnoha, na kterých se pohybuje. A udělala to včas, než šel celkově trh s telefony do náruče Číňanů.

Karcher Tool
1. září • 20:50

Inženýři od Toyoty říkali, že budoucnost je víc hybrid než čisté elektro. Tak uvidíme, jeden model myslím nevadí. Za mě by stačila i Octavia IV kombi s 1.5TSI :-))

Kuk Vykuk
2. září • 13:57

Inženýři Toyoty věřej ve vodík a o Tesle říkaj že je 6 let před nima. Hybridy už jsou zastarelej koncept co měl smysl pred 20. lety. B-]

Teo
2. září • 14:22

moc bystrej nejsi, ale aspoň se vykecáš:-D

net.Xtreme
2. září • 6:49

Hybridy jsou fajn, ale z technologického/vědeckého hlediska. Nepočítají s Gretou a evropskými politiky, kde ideologie a dotace hrají větší roli a přejí čistým elektromobilům.

Kuk Vykuk
2. září • 13:55

Prdlajs automobilky nepočítali s tím že to VW posere s dízlgejtem, že jim přijdou na ty obří kartely a že jim dá Čína koule do svěráku a bude od nich chít elektro. To fakt nepočitali a teď si to pěkně vyžíraj. :-|:-D;-)B-]

Burešek
1. září • 20:31

Ty víš tak akorát houvno

Jirik
1. září • 20:47

Burešku, dej rouškovné a neobtěžuj. :-P

Allamarein
1. září • 20:00

Hm, Nokii se docela hezky daří. Zbavila se neperspektivního segmentu telefonů, který čím dál více ovládá Čína. A soustředí se na výnosné oblasti.
Takže osud Nokie je docela fajn. Ale ty jsi blb.

Kuk Vykuk
2. září • 13:51

Takže podle tvý logiky se Škoda brzo zbaví aut a začne vyrábět vidle a holinky a bude jí fajn. Hm tak to je opravdu zajímavé. :-D:-D:-D

petr r. (petrumr)
2. září • 18:09

ne, protože škoda jako název bude existovat jen jedna a to z plzně. prostě to bude VW.

petr r. (petrumr)
1. září • 20:13

nenadávej, škoda taky se zbaví prodělečných aut a zaměří se na něco jiného. Takže osud škody je ve hvězdách a taky může přijít o ten název páč to soud přiklepne Kellnerovi.

Jyrka Syrka
1. září • 19:48

Za tu cenu je to úlitba Bruselu a ne to,co si žádá trh. Pokud by škodovka vyráběla pouze auta v této cenové relaci tak by šla velmi rychle do kopru.

šofér
2. září • 8:29

tak zase se dá předpokládat, že to bude kvalitnější než ty křápy od Muska, takže se to prodávat na západě s dotacemi bude, věřím že i v Norsku.

Jyrka Syrka
2. září • 8:44

Píši níže, že ano. Možná to ani nebudou stačit vyrábět, stejně jako to bylo s CityGo. Ovšem jen do výše emisních odpustků. Bez e dotaci by prodali prd a dva ořechy. Tedy něco málo ano. Ale aby to uživilo fabriku tak to ani náhodou.

Bob
1. září • 19:45

Nějaký neználek dnes hádal základ 700 - 800 tis. Tak to ses kámo kurevs.y seknul. Frankie se svými 1,25 - 1,5 mega byl mnohem blíž. Ale jako ojetinu bych to bral, jen si počkám až nějaký jiný hejl zaplatí za výměnu akumulátorů.B-]

Fikusek
1. září • 20:31

Tak u toho baterky nikdo nevymění. Nebo si myslíš, že se vyplatí vykuchat půl auta?:-D:-D:-D

Frankie
1. září • 21:13

Tys pobavil! Takže až za pět - sedm let zdechne baterka tak bys to hodil ze srázu? EV není mobil.;-)

Kuk Vykuk
2. září • 13:47

Tak von to bere podle toho jak rychle vymlátí baterky u svýho dilda. :-D

Jirik
1. září • 20:45

Já myslím, že konstruktér by měl být natolik prozíravý a znát živost komponent a ty co z různých důvodů nejsou věčné, tak by měli jít snadno vyměnit. Žiju v představě, že možná já ne, ale servis by baterku měl vyměnit za pár desítek minut. Nebo se pletu?

Joe Doe
2. září • 13:03

Niekedy je konstrukter bohuzial len 'prosíravý' ...

net.Xtreme
2. září • 6:46

Hahaha, to jsem si myslel také, než jsem zjistil, že podle manuálu výrobcem předepsaný postup výměny žárovky u mého auta zahrnuje demontáž nárazníku. Bohužel praktičnost dnes není tak důležitá u designu.

petr r. (petrumr)
1. září • 20:38

zvedne se auto za kola a baterka se sundá na zvedáku dolů po odšrubování, stejně jak to má třeba hyundai, tahle škoda se taky bez jihokorejců neobejde.

petr r. (petrumr)
1. září • 20:24

a ty vidíš ceník?Snad základ bude s 50 baterií a tam píše o 60.

Bob
1. září • 21:11

V článku je uvedeno že 50 se u nás prodávat nebude. Takže základ pro český trh je 60 za 1,059 mega.;-)

petr r. (petrumr)
1. září • 21:33

dovezou ti to.

Q
1. září • 19:44

Autorevue má nového šéfredaktora, nebo pan Mička držel dietu?
Nyní k věci. Prezentační fotky jsou zatím příliš vyumělkované. Jsem zvědavý, jak bude auto vypadat naživo.
Zajímavé je, že ta základní verze, která se u nás prý prodávat nebude, má zrychlení na 100 za 11,5 s. Na druhou stranu má stejnou maximálku 160 km/h jako výkonnější varianty. Ostatní automobilky to často dělají opačně (dobré zrychlení, ale velmi omezená maximálka).

Kuk Vykuk
2. září • 13:45

Je to Mička, jen půl hodiny zatahoval panděro Kvůli focení a teď z toho má zaražený větry. :-D

Doporučujeme

Články odjinud