električka bude mať zmysel, keď ešte zdražia fosílne autá aspoň o 30%, a benzín bude stáť 3€. :-)
Přijde o důležitý prvek. O motor.
můžeš nám povědět, jak se to bude pohybovat?
Jen tak dál. Čím víc elektro, tím dříve Škoda zanikne. To bude zřejmě dlouhodobý plán koncernu.
Naopak, pokud by se soustředili jen na spalováky, tak by bylo zle. Je potřeba mít BEV modely, naučit se je vyrábět ekonomicky, a technicky je zlepšovat do té doby, než zájem o ICE opadne. Protože proč by někdo v roce 2030 kupoval spalovák za stejnou cenu, když s BEV dojede stejně daleko (díky stále se snižující spotřebě BEV) a nabije o 5 minut pomaleji než natankuje své ICE. Navíc bude jezdit tiše, bez čmoudu z ropy a každoročních výměn olejů. A pokud si pořídí taky FVE, tak si může nabít doma. O tom, že BEV jezdí dobře se snad bavit už nemusíme ne?
Vyrábět ekonomicka?? Takže najdeme způsob jak nedrancovat přírodu kvůli těžbě nesmyslného množství surovin, které jsou potřeba na výrobu akumulátorů? To asi ne že? Celý green deal je omyl a Evropa nikdy nezachrání svět tím, že tu budeme jezdit se spalováky....Hlavně se můžeme plácat po ramenou jak jsme eko a vyrábíme vše v "ekologický" Číně.
Tak to jo. Pokud bude BEV stát stejně jako ICE, dojede těch 800 km a nabiju pak za 10-15 minut do plna tak pak si ho koupím. Jinak si i za 4 roky, až mi skončí leasing, zase koupím spalovák. A budu spokojený.
To jsou takový prolhaný kecy, že se to ani nedá číst.
Jendo, buď konkrétní. Dej si pivko, uklidni se a pak napiš co jsi tím výkřikem myslel.Kapacita baterky mi dá dnes 450km (auto z 2022), aktualizovaný pohon už dá 530km, s o 10% větší baterkou pak necelých 600km. 600km dostat na 800km za 4 roky znamená ještě jednou o 15% snižit spotřebu a o dalších 10% zvýšit kapacitu baterky. Nevidím v tom nic nereálného.
Jo, baterka už je skoro OK, dojezd tak kritický není, pokud to je (bude) těch cca. 400 na dálnici. Spíš by se mělo zrychlit nabíjení (10-100% za 10-15 minut) a srovnat cena s ICE. Pak by se o tom dalo uvažovat. A samozřejmě, nabíjení uživatelsky stejně jednoduché jako je dnes tankování, včetně zahraničí. A ne abych kvůli nabíjení musel mít X appek v telefonu nebo čipů a karet, to je dnes v 21.století úplný nesmysl.
Mám dva čipy, cez a pre. Víc nepotrebuju. Pre je bozi má dokonalej roaming. Dnes jsem se vrátil z Rakouska. U hotelu no name nabijecka. Pre to vzalo hned, přes noc se auto dobilo a vše bylo ok. Kdyby to neklaplo, na stojanu qr kód na placeni mobilem. Vše daleko jednodušší než tankování.
Nikdy nebude nabíjení elektriky tak pohodlné a rychlé jako tankování spalováku.... U spalováku si totiž nemusíš dělat povinný přestávky na nabíjení, řešit, žes v noci nedal nabít, protože síť čerpacích stanic je tak rozsáhlá, že každý člověk má do 500m pumpu.
Kapacita akumulátoru je už dlouho na koncáku teď se jenom zvětšuje velikost a tim hmotnost. Stačí vzít do ruky akunářadí a měl bys mít jasno.
není, jestli máš aku nářadí parkside, tak ty akuče srovnej PAP se SMART.
V profi nářadí žádnej lehkej akumulátor neexistuje.
Možná to bude tím, že dřív to bylo 4Ah 12V a dnes 4Ah 24V :-).Nebo se změnila chemie baterky, to by chtělo odkaz co srovnáváš...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.