800.000 jako základ za holobyt a máme bejt rádi ? 😃 Ano takovou cenu opravdu nikdo nečekal, myslím že se čekal za takovej základ něco jako 600.000.
Co je lákavé na socce za 800tis? To už si radši koupím činu!!! Kdyby to bylo za 500-600
panenko skákavá, to jsme opravdu nečekali, děkujime PR oddělení Škody Auto a.s.
To fakt bude někdo kupovat, co !
Dobrý den přátelé.Za mně jako takova nová škoda pěkná.. přední partie novy styl jenže zadni partie klasika nekolik let stejná..mam takovou otazku.To je vážně elektromotor a baterie tak drahá?? Realisticky základ od 550tis by jiste byl realny..pokud chcete prosadit elektro..a dotace urcite ne
A teď ta moje pohádka.... moje auto ne že jezdí na benzín, ale dokonce jezdí zadarmo a ještě benzín vyrábí ... taky dobrý :-)
haha, ty ani nevíš na jakém principu funguje elektro/hybrid. Ty si myslíš,že je to pohádka když brzdíš elektrem a baterka se ti nabíjí? Kolik ti je let? Benzín ti jde přepadem do nádrže, ale nevyrábí se /elektrika se ti v autě vyrobí.
sorry ale cenu ktoru by nikto necakal je u mna za take auto 23.000 € a nie cena zacina na 33.000€. Za mna nie.
To je zas titulek… prej nik necekal, podle mne je cena dle ocekavani, 800k s mini baterii, kdyz bude clovek chtit slusnejsi dojezd a nejakou vybavu navic, je opet pres mega, takze nic nove a revolucne se nedeje
přesně a pak si půjdu za ty prachy pro Teslu a ne Škodovku
skoro si myslím že půjdu rovnou pro Teslu už jen pro ten letitej ignorantskej přístup Škodovky k zákazníkům v nabídce výbavy, arogance v servisech atp. Koupil jsem 2 nový Śkodovky v životě a myslím že už toho mám dost.
< irony>Však super. Proč nezaplatit 800 000 (zaváděcí cena) za teoretický největší dojezd 370 km? To si koupí inteligentní člověk. Je to pěkné a velmi použitelné auto….<\ irony>
na ježdění kolem komína pokud máte 800k na druhé auto - pak ano
za těch 800k seženete lepší až se tohle začne prodávat tím jsem si skoro jistej.
Z pohledu designu, nuda nuda a opět nuda. Tady se nebudu vyjadřovat ke "kvalitnímu" zpracování. U firmy dostávám co pár let nové auto Škoda. Je úplně jedno jestli je levné a nebo velmi drahé - některé věci nefungují logicky, jiné věci jako opěradlo sedačky u řidiče stále někde cestuje, takže každou chvíli opěradlo přestavují, pochromované plasty ve vnitřku samy opadávají a nebo se odloupnou a to i na takových místech na které nesaham., a tak bych mohl pokračovat. Takže potom si kupte Škodu, osobně si myslím, že i u Dácie takové problémy.nejsou a pokud by se vyskytovaly tak si můžete říci ze za málo peněz málo muziky.
Citát : Škoda zároveň nasazuje velmi lákavou základní cenovku 799.000 Kč, což z Elroqu dělá velmi lákavou nabídku.Myslím, že se autor článku hluboce mýlí, ale budiž mu omluvou, protože už Švejk prohlásil : mejlejí se i ministři.
V rámci EV je ta cena tak nějak očekávatelná (Enyaq začíná na 899), ve srovnání se spalovacími auty, samozřejmě, nekonkurenční a vysoká.
mebude až to ioopravdu uvedou na trh. Za 800k budou lepší na výběr, ale Škoda se rozhodla vsadit na vyšší cenu kterou českej zaprděnej Pepík a firemní zákazníci skousnou.
Docela pěkná. Interiér dokonce hodně pěkný. Pro jízdu na dálnici je použitelná pouze verze se 77kw baterií. Plus trošku výbavy a jsme na 1.2 mil? To asi nebude ta nabídka na kterou trh čeká.
370km dojezd u nejlevnější verze. Když budu akumulátor využívat, jak píší 10%-80%, musím z kapacity odečíst 30% a jsme na 259km dojezdu. Pokud si nechám 50km rezervu, zbývá jen 209km dojezdu. To vážně nestačí. Navíc to znamená, že 2 hodiny jedu, 0.5 hodiny nabíjím.
Oni tam měli dát baterku co ji nevadí 100% nabití, ta skupina co to koupí bude to auto mět na svojím walboxu třeba tři dny než pojedou do města. Proč tam cpou drahý matrixe, které prodražují pojištění, v základu je chyba, že nejsou vyhřívané sedadla a volant o tepelným čerpadle je škoda mluvit, mně se zdá, že ten co to plánoval má fialovu školu a škodit dělníkům je jeho radost, jestli v tom jede majitel, tak karma už je v Německu a za chvilu je u nás.
a proč si tu 50km "rezervu" nenechat z toho rozsahu dole? To že se v nouzi jednou auto víc vybije zas tak baterku neníčí, tam de o trvalé ježdění v téměř vybitou baterií nebo odstavení s méně než 10% a nebo neustálé dobíjení do 100% a hlavně pak odstavení, není problém dobít do 100% a vyrazit na cestu, škodí auto dobít na 100% a nechat stát třeba půl dne či den bez jízdy. Takže jako rezerva bohatě lze vužít celou kapacitu do 0% i klidně pod 0%, Enyaq jel i při 0%
Třeba v zimě budeš rád, když si tu rezervu necháš.
V zimě dalších -30%. To není na dálnice. A i kdyby to šlo rychle nabíjet což s naší infrastrukrou je k diskuzi, tak pak bude mít baterie hodně nabíjecích cyklů a bude rychleji degradovat.
Hezký je dojezd až, výkon až, dobijeni až,..... . Toho AŽ ale nelze jednoduše dosáhnout. Platí to jen v sobotu po druhém úplňku po třetím přestupném roce. 😁🤣Top speed až 160.Cena vysoká, čekal jsem max 699000.
Vypadá jak Hyundai Ioniq5.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.