Nová Škoda Elroq oficiálně: Cena, kterou nikdo nečekal! Je nejdostupnější v Evropě

26 komentářů (26 nových)

Akademik CZ
7. října • 16:50

800.000 jako základ za holobyt a máme bejt rádi ? 😃
Ano takovou cenu opravdu nikdo nečekal, myslím že se čekal za takovej základ něco jako 600.000.

Frantisek Fida
4. října • 17:31

Co je lákavé na socce za 800tis? To už si radši koupím činu!!! Kdyby to bylo za 500-600

Petr Čížek (Čížek Petr)
2. října • 10:48

panenko skákavá, to jsme opravdu nečekali, děkujime PR oddělení Škody Auto a.s.

smějící se bestie 2
2. října • 10:19

To fakt bude někdo kupovat, co !

Mira Vondrak
2. října • 10:17

Dobrý den přátelé.Za mně jako takova nová škoda pěkná.. přední partie novy styl jenže zadni partie klasika nekolik let stejná..mam takovou otazku.To je vážně elektromotor a baterie tak drahá?? Realisticky základ od 550tis by jiste byl realny..pokud chcete prosadit elektro..a dotace urcite ne

ivan sporka
2. října • 8:40

A teď ta moje pohádka.... moje auto ne že jezdí na benzín, ale dokonce jezdí zadarmo a ještě benzín vyrábí ... taky dobrý :-)

petr r. (petrumr)
2. října • 21:01

haha, ty ani nevíš na jakém principu funguje elektro/hybrid. Ty si myslíš,že je to pohádka když brzdíš elektrem a baterka se ti nabíjí? Kolik ti je let? Benzín ti jde přepadem do nádrže, ale nevyrábí se /elektrika se ti v autě vyrobí.

kolkyno
2. října • 8:34

sorry ale cenu ktoru by nikto necakal je u mna za take auto 23.000 € a nie cena zacina na 33.000€. Za mna nie.

majkom
2. října • 7:06

To je zas titulek… prej nik necekal, podle mne je cena dle ocekavani, 800k s mini baterii, kdyz bude clovek chtit slusnejsi dojezd a nejakou vybavu navic, je opet pres mega, takze nic nove a revolucne se nedeje

Petr Štěpánek (PŠ)
2. října • 15:21

přesně a pak si půjdu za ty prachy pro Teslu a ne Škodovku

Akademik CZ
7. října • 16:57

skoro si myslím že půjdu rovnou pro Teslu už jen pro ten letitej ignorantskej přístup Škodovky k zákazníkům v nabídce výbavy, arogance v servisech atp. Koupil jsem 2 nový Śkodovky v životě a myslím že už toho mám dost.

Nina Persson
2. října • 6:48

< irony>
Však super. Proč nezaplatit 800 000 (zaváděcí cena) za teoretický největší dojezd 370 km? To si koupí inteligentní člověk. Je to pěkné a velmi použitelné auto….
<\ irony>

Petr Štěpánek (PŠ)
2. října • 15:21

na ježdění kolem komína pokud máte 800k na druhé auto - pak ano

Akademik CZ
7. října • 16:58

za těch 800k seženete lepší až se tohle začne prodávat tím jsem si skoro jistej.

Rene Niziol
2. října • 6:30

Z pohledu designu, nuda nuda a opět nuda. Tady se nebudu vyjadřovat ke "kvalitnímu" zpracování. U firmy dostávám co pár let nové auto Škoda. Je úplně jedno jestli je levné a nebo velmi drahé - některé věci nefungují logicky, jiné věci jako opěradlo sedačky u řidiče stále někde cestuje, takže každou chvíli opěradlo přestavují, pochromované plasty ve vnitřku samy opadávají a nebo se odloupnou a to i na takových místech na které nesaham., a tak bych mohl pokračovat. Takže potom si kupte Škodu, osobně si myslím, že i u Dácie takové problémy.nejsou a pokud by se vyskytovaly tak si můžete říci ze za málo peněz málo muziky.

Václav Hellebrand
2. října • 5:40

Citát : Škoda zároveň nasazuje velmi lákavou základní cenovku 799.000 Kč, což z Elroqu dělá velmi lákavou nabídku.
Myslím, že se autor článku hluboce mýlí, ale budiž mu omluvou, protože už Švejk prohlásil : mejlejí se i ministři.

Marek71
2. října • 10:05

V rámci EV je ta cena tak nějak očekávatelná (Enyaq začíná na 899), ve srovnání se spalovacími auty, samozřejmě, nekonkurenční a vysoká.

Akademik CZ
7. října • 17:00

mebude až to ioopravdu uvedou na trh. Za 800k budou lepší na výběr, ale Škoda se rozhodla vsadit na vyšší cenu kterou českej zaprděnej Pepík a firemní zákazníci skousnou.

Alda Alda
1. října • 21:41

Docela pěkná. Interiér dokonce hodně pěkný. Pro jízdu na dálnici je použitelná pouze verze se 77kw baterií. Plus trošku výbavy a jsme na 1.2 mil? To asi nebude ta nabídka na kterou trh čeká.

oldass
1. října • 21:31

370km dojezd u nejlevnější verze. Když budu akumulátor využívat, jak píší 10%-80%, musím z kapacity odečíst 30% a jsme na 259km dojezdu. Pokud si nechám 50km rezervu, zbývá jen 209km dojezdu. To vážně nestačí.
Navíc to znamená, že 2 hodiny jedu, 0.5 hodiny nabíjím.

petr r. (petrumr)
2. října • 18:52

Oni tam měli dát baterku co ji nevadí 100% nabití, ta skupina co to koupí bude to auto mět na svojím walboxu třeba tři dny než pojedou do města. Proč tam cpou drahý matrixe, které prodražují pojištění, v základu je chyba, že nejsou vyhřívané sedadla a volant o tepelným čerpadle je škoda mluvit, mně se zdá, že ten co to plánoval má fialovu školu a škodit dělníkům je jeho radost, jestli v tom jede majitel, tak karma už je v Německu a za chvilu je u nás.

JayDeeSq
1. října • 23:53

a proč si tu 50km "rezervu" nenechat z toho rozsahu dole? To že se v nouzi jednou auto víc vybije zas tak baterku neníčí, tam de o trvalé ježdění v téměř vybitou baterií nebo odstavení s méně než 10% a nebo neustálé dobíjení do 100% a hlavně pak odstavení, není problém dobít do 100% a vyrazit na cestu, škodí auto dobít na 100% a nechat stát třeba půl dne či den bez jízdy. Takže jako rezerva bohatě lze vužít celou kapacitu do 0% i klidně pod 0%, Enyaq jel i při 0%

oldass
3. října • 11:18

Třeba v zimě budeš rád, když si tu rezervu necháš.

Alda Alda
1. října • 21:45

V zimě dalších -30%. To není na dálnice. A i kdyby to šlo rychle nabíjet což s naší infrastrukrou je k diskuzi, tak pak bude mít baterie hodně nabíjecích cyklů a bude rychleji degradovat.

Hlinda
1. října • 20:47

Hezký je dojezd až, výkon až, dobijeni až,..... . Toho AŽ ale nelze jednoduše dosáhnout. Platí to jen v sobotu po druhém úplňku po třetím přestupném roce. 😁🤣
Top speed až 160.Cena vysoká, čekal jsem max 699000.

Petr Paulika
1. října • 20:31

Vypadá jak Hyundai Ioniq5.

Doporučujeme

Články odjinud