Super a vyjádřil někdo náklady na zachráněný život? Budou některé systémy horší než e-call, který na zachráněný život stojí cca 20 milionů? Není možné využít peníze efektivněji a zachránit více životů jinak? A proč je takový problém, aby lidé mohli mít bezpečnostní výbavu za příplatek, pokud o ní stojí?
Trubice, nechápou, že takovými blbostmi si vypouští vlastní rybník. S takovými "kurvítky" nebude mít smysl si auto ani kupovat a pokud to někoho napadne tak bude stačit ta nejlevnější "bublina" ale co potom s tím průmyslem co zaměstnává hafo lidí v EU ? a navíc si každý bude udržovat starší káry dokud to jen pujde, vlastně tak budeme všici takový veteranisté z donucení :-D
Prohra nastala v listopadu 89.... příchod šmejdů. Jsme jenom vařené žáby a postupně zvyšují teplotu. Někteří, jak je vidět i u některých diskutéru zde, stále ještě jásají. Teplota lázně je už dosti vysoká, takže nebude trvat dlouho a ti těm nejzabedněnějším to dojde. Obávám se, že už bude pozdě.
Proč kurvítka? Ty s nima asi žádné zkušenosti nemáš, nebo spíše žadné, že je to tak?
Jen tak dal. Je videt ze tam sedi kapacity.
Meli by povinne zavest pomucky pro onanii ridice. Je vedecky dokázáno, ze chlap s prazdnyma koulema je spokojeny a mira agrese a frustrace klesa. Takze pred rizenim vyladovat a kazdy 4 hodiny zopakovat.
Přesně. Nabitou pernamentku do bordelu se dvanácti vstupy/body a za každý přestupek odebírat. By si pak řidič těch bodů řádně hleděl. :-D
Na rozdiel od ostatných príspevkov toto opatrenie vítam. Ak niekto jazdí normálne, slušne a podľa pravidiel, tak sa nemá čoho obávať. Dokonca ani veľkého zvýšenia cien áut. Teraz sú tí asistenti drahí, lebo sú súčasťou príplatkovej výbavy. A podstatná časť zisku automobiliek netvorí auto holátko, ale práve príplatková výbava. Takže na príplatkoch je úplne odlišná marža ako na samotnom aute. Predražuje ich paradoxne aj to, že nie sú súčasťou štandardnej výbavy, pretože sa musia vyrábať rôzne kombinácie áut a výbav, čo zdražuje logistiku.V okamihu, keď sa asistenti stanú povinnou výbavou, sa situácia zmení. Budú v každom vyrábanom aute, čím sa jednak znížia náklady na ich výrobu, a samozrejme sa znížia aj náklady na logistiku. A automobilky si na tieto prvky výbavy budú dávať maržu podobnú ako na výrobu základného modelu.Prirodzene výrobcovia áut vymyslia a začnú ponúkať nové typy príplatkov, takže o svoje zisky neprídu...Niektorí asistenti od niektorých výrobcov nie sú úplne dokonalí, ale 1. je to normálne, pretože v niečom je dobrá jedna automobilka, v inom zase druhá. 2. s každou novou generáciou sa asistenti skvalitňujú.
Ak niekto jazdí normálne, slušne a podľa pravidiel, tak sa nemá čoho obávať…. to je na facku. Tuhle argumentaci používají a používali všichni ti co chtěli vnutit restrikce a omezení ostatních pro prosazení vlastních zájmů - vše pod rouškou všeho dobra. Ne nadarmo se říká, že cesta do pekla je dlážděna těmi nejlepšími úmysly
Takže výrobci aut budou mít nižší náklady, ale my budeme dýchat stále větší exhalace, neboť si nové auto koupí ještě míň našich občanů. Až bude průměrné stáří aut dvacet let, budeš spokojený?
Tak to vysvětlujete ženě až ji povezete s takovým autem do porodnice, nebo Vaše zraněné dítě.... Je to blbost na omezení a sledování lidí.
Kdyby nebyly silnice plne bezmozku, tak nemusi jini bezmozci v Bruselu vymyslet takove veci, protoze by je to ani nenapadlo.
Napadlo by je to i tak. Přece by nemohli připustit, že tam jsou zbyteční
Pomocou ciernej skrinky, vas Velky brat odsleduje kdekolvek a aj o to ide. Neskor kazdy clovek dostane cip uz pri narodeni, aby tu bol skutocny poriadok...
Až vám ta automatika zašlápne brzdy v zatáčce na ledu tak by mne zajímalo jestli ten smyk i vybere a nebo vás budou seškrabovat ze stromu
Tipuji, že autor asi nepochopil co je myšleno tím inteligentním asistentem rychlosti, když ho označil jako super.Má se pod tím totiž skrývat omezovač rychlosti, který na základě GPS a dopravních značek neumožní řidiči jet rychleji, než je povoleno. Pokud by se o to pokoušel, dojde k ubraní výkonu. Od roku 2022, má jít ještě vypnout, ale od 2025 už ne. To už není tak moc super ne??
Jízdu s omezovačem jsem si vyzkoušel, když jsem omylem přepnul tempomat a je to moc fajn, vřele doporučuji.
No a to uz bude stacit na dosiahnutie 130 km/h aj do Audi A8 nejaka ta trojvalcova 1,0 MPI z Fabie...:-/
Jo, to jsem si taky říkal, že to pan autor nepochopil. je to ta největší zhovadilost...ostatní mi osobně moc nevadí,snad krom těch pruhů.
Smysluplná je jen černá skřínka s kamerou. Po nehodě odpadnou dohady, co se dělo. Osobně bych zakázal denní svícení přídavnými světly dole u vozovky, která nejsou ve zpětném zrcátku, v koloně, vůbec vidět. Nechápu, proč se nepouživají tlumená světla v hlavních reflektorech, jako dříve. Pro denní svícení bych také zavedl povinnost, aby svítila i zadní světla, jinak pouze přední svícení bezpečnosti moc nepřidá. Další věcí by měla být povinnost zobrazovat konkrétní hodnoty tlaku v pneu v každém kole na displeji, má to zásadní vliv na bezpečnou jízdu, pohodlí, spotřebu a řidiči to napoví, když mu třeba trochu uchází pneu, může ji včas opravit. Pomohla by také možnost zobrazit graf napětí baterie (ideálně i za několik dnů zpětně). Hned by byblo vidět, zda se baterie správně nabíjí a v jakém je stavu. Pokud jde o cyklisty, ti nemají na hlavních silnicích co dělat.
K čemu je dobré vidět v koloně v zrcátku denní světla? Ty to auto nevidíš? Denní svícení bylo zavedeno kvůli řidičům, kteří za šera a např. v lese si nerozsvítili. Kvůli těmto pár nezodpovědným svítíme i při slunečným počasi naprosto zbytečně.
Už dávno sa malo zaviesť nočné videnie. V tme a za zlého počasia našich neosvetlených spoluobčanov vôbec nevidno,ako aj zver. Jazdím na 5 bmw je to paráda.3-[
Houby bezpečnost, jen lobování firem co ty systémy vyrábí. Stejně to nebude fungovat.
Tak to hlasování parlamentu bude pro mnoho lidí jazýčkem na vahách pro czexit.
mohlo by je to nakopnout - u voleb přemýšlet, komu dají hlas
Czexit je nesmysl, to už by tu na ta auta nikdo neměl. Spíše by lidi měli přijít k eurovolbám a nevolit tam levici a zelenorudé mozky....
Na auta tady nikdo nebude mit stejne. Evropska unie planuje ukonceni ery masoveho individualniho automobilismu, akorat nikdo nemel odvahu to rici volicum. Nicmene nova emisni pravidla pocitaji s koncem vozidel na spalovaci motory a zaroven je zrejme, ze jejich alternativa nikdy nebude resenim mobility pro masy, protoze nabidka vozidel pro nizsi a stredni tridy proste nebude. Cilovy stav bude jako u nas za prvni republiky, automobil bude mit pan doktor, pan tovarnik a pan pravnik, zatimco vetsina bude jezdit sockou nebo sedet na zadku. S ohledem na extremni naklady na MHD po prechodu na elektromobilitu spise to druhe.
Celá Evropa je zeleno-socansko-křesťanská. Pokud si myslíte, že když tam bude po volbách o tři-čtyři naše pravicovější poslance víc, že to něco změní, tak přeji šťastné volby. Jen tak na okraj připomínám, že třeba Pospíšil z Topky se na nějaké hlasování o emisích vysral.Jinak k černým skříňkám, to je pouze první krok k postupnému on-line sledování vozidel. Budoucí autonomní samořiditelné vozy budou potřebovat vzájemnou komunikaci s veškerými dopravními prostředky na cestách. Potřebují vzájemně komunikovat s autonomními vozy i se standardními vozy. Zavedení černých skříněk podporují i pravicoví poslanci, tak nevím koho tam chcete volit.
K čemu je dobré vidět v koloně v zrcátku denní světla? Ty to auto nevidíš? Denní svícení bylo zavedeno kvůli řidičům, kteří za šera a např. v lese si nerozsvítili. Kvůli těmto pár nezodpovědným svítíme i při slunečním počasi naprosto zbytečně.
Kam mi to spadlo? Sem to nepatří.
Pokud si myslíte ,že naše pravice se slavnou ODS a ještě slavnější TOP09 zvednou ruku proti temto volovinam, nebo dokonce proti dotacím, které tady podporují korupci, tak Váš optimismus upřímně obdivuji. Já hlasoval při vstupu do EU pro liberální EU, to co se z ní stalo je naprosto obludné byrokratické monstrum, s dotacemi,kvotami a směrnicemi téměř na vše,které je nereformovatelne. Stejně jako ze sebe udělali pitomce naši rodiče nesmyslnym budováním RVHP, ze sebe teď uděláme pitomce my, budováním EU. Bohužel
Implementacia dotacii je VYLUCNE v rukach clenskeho statu, napr. CR alebo SR. Takze to, ze eurodotacie podporuju korupciu nie je vina EU, ale nasich politikov, ktori si domacu legislativu upravuju tak, aby korupciu umoznovala.
Příspěvek se mi bohužel odeslal 2*,za což se omlouvám. Navíc bych chtěl doplnit ,že pitomcema jsem samozřejmě nemyslel všechny rodiče ,ale jejich generaci, která tady budovala světlé zítřky socialismu a dopadlo to jak to dopadlo. Dnes tu ten socik máme zase....
Pomalu budem říkat--Zlatí komunisti.Ti si spoustu věcí lidem nařídit nedovolil.A jak jsme tenkrát západu záviděli.
Nesmyslná ekologická opatření prosazují v Evropě převážně zelení, socani apod. Osobně si myslím, že ODS a třeba i STAN jsou lepší volbou než naši komunisté, exkomunisté (ANO) a komunisté light (socani). Nebyl bych tak kritický. Nejmenší nezaměstnanost v rámci EU, stálý růst životní úrovně, svoboda, o které se předchozím generacím ani nesnilo. Češi se nikdy v historii neměli tak dobře, jako dnes.RVHP sloužila jen a jen Moskvě. Omezila obchod se Západem, připoutala naši měnu k rublu, odmítli naše tradiční výrobky a my museli předělat spotřební průmysl na těžký a strojírenský. O veškeré know how jsme se v rámci RVHP museli podělit zadarmo. Stali jsme se věřiteli většiny států v RVHP. O vydolovaných uranových dolech na úkor zdraví našich lidí ani nemusím mluvit. Tedy přesně pravý opak EU. Ostatní státy z EU do nás investovaly, postavily zde mnohé továrny. Zvedly nám zaměstnanost. Otevřely se nám trhy. A ještě k nám putují know how a četné dotace, abychom Západ doháněli. Zbytek je už jen na nás, jak s tím naložíme...
Jestli myslíte svobodou to,že můžeme cestovat kam chceme,tak to moc svoboda není.To je právo obsažené v listině svobod.Svobodu si představuju že si můžu koupit co chci a ne co mi kdo nařídí,že si můžu koupit zdravé jídlo a ten kdo mě bude nabízet šunt půjde do vězení.Že si můžu do svého bytu vzít do pronájmu koho budu chtít já a ne koho mě bude určovat stát.Že pokud vlastním restauraci,tak si můžu určit koho tam pustím a nikdo mě nebude pokutovat za šikanu.Zkrátka že si budu určovat jak naložím se svým majetkem který jsem si pořídil za své peníze.
Dneska tu restauraci můžeš vlastnit, můžeš si vybrat co tam budeš vařit, jestli budeš kupovat maso z českých chovů, z Polska nebo Argentiny. Můžeš kupovat tropické ovoce, francouzské víno nebo irskou whisky. Že stát jako pojistitel v oblastni zdraví nechce utrácet peníze za léčení smradlavých kuřáků je hold fakt. Není to tak dávno, co jsi pomalu nemohl mít ani hospodu.
"Češi se nikdy v historii neměli tak dobře, jako dnes"Na tuhle poznámku jsem dost alergický. Je to pravda z hlediska materiálního pozlátka. Počítače, tablety, telefony, auta, cestování, vybavení na sportovní aktivity, trávení volného času, apod. Co se týká bydlení a zdravotnictví, to už pravda není. A co je nejhorší za posledních xx let, to je duševní pohoda. Lidé jsou z dnešní doby obecně ve stresu. Tlak na udržení životního standardu je neskutečný. Takže prosím, příště trochu soudnosti.
Ses asi posral, ne? Se trochu nauč historii, jak se dřív žilo.
Ukažte mi v zemích EU nějaké opravdu konzervativní strany, které ještě nenakazil enviromentalismus? Neexistují, viz Německo a CDU paní Merklové, nebo CSU v Bavorsku. Ve Francii , Itálii,či Španělsku nemá cenu ani hledat. Když si přečtu ambice konzervativců v GB, ohledně boje proti klimatickým změnám, tak mi to připomíná komunisty před 89tym (porucime větru dešti). Dneska je jediným politikem na západ od nás , který hájí zájmy své země proti ekomagorum Donald from USA .V Evropě je to dnes samý aktivista, což mě děsí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.