Nová podzimní kolekce Škodovky: Fabia od 219 tisíc

Ve snaze zvýšit prodeje uvádí Škoda Auto několik nových akčních modelů fabie, kdy se snaží buď snížit cenu základního modelu nebo za slušný peníz vozítko maximálně vybavit. Seznamte se s modely Fabia Easy, TOP a Safety.
Nová podzimní kolekce Škodovky: Fabia od 219 tisíc

Fabia TOP: výbava za rozumnou cenu

Fabia TOP je výbava určená pro všechny karosářské verze; základ v provedení hatchback s motorem 1,4 50 kW stojí 359 900 Kč. Základem modelu je výbava Comfort, který má navíc ABS + MSR, 14“ kola Spirit z lehkých slitin, rádio s přehrávačem CD, centrální zamykání s dálkovým ovládáním či klimatizaci. Cenová výhoda činí až 44 200 Kč a to je docela slušný balíček.

V základu výbavy Comfort jsou dále oba airbagy, palubní počítač, výškově nastavitelné sedadlo řidiče či elektrické ovládání předních oken. Ceny sedanů jsou obvykle vyšší o 15 tisíc od hatchbacku a ceny kombíku o 30 tisíc.

Fabia Easy: holátko

Fabia Easy je snaha škodovky totálně snížit cenu Fabie na minimum. Základní model Easy vychází z výbavy Junior, jejíž základní cena činí 259 tisíc. Sleva je tedy 40 tisíc korun a s ní se už vyplatí o nepříliš hezkém a velmi chudém modelu fabie uvažovat; tento model nemá totiž ani posilovač řízení.

Fabia Easy Combi (verze sedan se v této výbave nenabízí) pak vychází z výbavy Classic, kdy bylo ušetřeno na některých prvcích výbavy (jako nedělená zadní sedadla) a byla snížena cena na 289 900 Kč, tedy o 35 tisíc níže než běžná výbava Classic a ještě o deset tisíc níže než výbava Fresh. Narozdíl od Fabie Easy má tento model podobnou výbavu jako Classic a tedy nechybí posilovač.

Samozřejmě na webu škodovky se nikde nechlubí, o co všechno oba modely přišly, aby bylo možné jít s cenou tak nízko. A možná to nebudou vědět ani prodejci...

Fabia Safety: pasivní bezpečnost především

Tento model vychází z výbavy Classic, který má v základu posilovač a airbag řidiče; centrál, okna v elektrice apod. chybí. Do modelu Safety byly přidán airbag spolujezdce, ABS a MSR. Základní cena je stejná jako u běžného modelu Classic, tedy 279 900 korun za hatchback s motorem 1,2 40 kW. Cena ABS je 17 900 Kč, cena druhého airbagu bez vypínání pak 7 500 Kč; cenová výhoda tedy činí 25 400 Kč.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků