Nová podzimní kolekce Škodovky: Fabia od 219 tisíc

Ve snaze zvýšit prodeje uvádí Škoda Auto několik nových akčních modelů fabie, kdy se snaží buď snížit cenu základního modelu nebo za slušný peníz vozítko maximálně vybavit. Seznamte se s modely Fabia Easy, TOP a Safety.
Nová podzimní kolekce Škodovky: Fabia od 219 tisíc

Fabia TOP: výbava za rozumnou cenu

Fabia TOP je výbava určená pro všechny karosářské verze; základ v provedení hatchback s motorem 1,4 50 kW stojí 359 900 Kč. Základem modelu je výbava Comfort, který má navíc ABS + MSR, 14“ kola Spirit z lehkých slitin, rádio s přehrávačem CD, centrální zamykání s dálkovým ovládáním či klimatizaci. Cenová výhoda činí až 44 200 Kč a to je docela slušný balíček.

V základu výbavy Comfort jsou dále oba airbagy, palubní počítač, výškově nastavitelné sedadlo řidiče či elektrické ovládání předních oken. Ceny sedanů jsou obvykle vyšší o 15 tisíc od hatchbacku a ceny kombíku o 30 tisíc.

Fabia Easy: holátko

Fabia Easy je snaha škodovky totálně snížit cenu Fabie na minimum. Základní model Easy vychází z výbavy Junior, jejíž základní cena činí 259 tisíc. Sleva je tedy 40 tisíc korun a s ní se už vyplatí o nepříliš hezkém a velmi chudém modelu fabie uvažovat; tento model nemá totiž ani posilovač řízení.

Fabia Easy Combi (verze sedan se v této výbave nenabízí) pak vychází z výbavy Classic, kdy bylo ušetřeno na některých prvcích výbavy (jako nedělená zadní sedadla) a byla snížena cena na 289 900 Kč, tedy o 35 tisíc níže než běžná výbava Classic a ještě o deset tisíc níže než výbava Fresh. Narozdíl od Fabie Easy má tento model podobnou výbavu jako Classic a tedy nechybí posilovač.

Samozřejmě na webu škodovky se nikde nechlubí, o co všechno oba modely přišly, aby bylo možné jít s cenou tak nízko. A možná to nebudou vědět ani prodejci...

Fabia Safety: pasivní bezpečnost především

Tento model vychází z výbavy Classic, který má v základu posilovač a airbag řidiče; centrál, okna v elektrice apod. chybí. Do modelu Safety byly přidán airbag spolujezdce, ABS a MSR. Základní cena je stejná jako u běžného modelu Classic, tedy 279 900 korun za hatchback s motorem 1,2 40 kW. Cena ABS je 17 900 Kč, cena druhého airbagu bez vypínání pak 7 500 Kč; cenová výhoda tedy činí 25 400 Kč.

bazar

MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 66 564 km
Cena: 163 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 34 034 km
Cena: 290 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2003
Stav: 173 744 km
Cena: 100 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 97 288 km
Cena: 250 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 47 983 km
Cena: 378 000 Kč
MINI Mini 1,4
Rok výroby: 2009
Stav: 156 911 km
Cena: 130 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků