Porsche se chystá na omlazení svého unikátního  modelu Panamera . Při této příležitosti hodlá do světa vypustit nabroušenou verzi vozu, aby Mercedes-AMG GT 63 už nedělal taková ramena. Ubezpečuje, že půjde o nejrychlejší sedan Porsche ve své kategorii vozů. Aby své tvrzení potvrdilo, vyrazilo s maskovanou novinkou na Nürburgring. Foto: Porsche

Porsche se chystá na omlazení svého unikátního modelu Panamera. Při této příležitosti hodlá do světa vypustit nabroušenou verzi vozu, aby Mercedes-AMG GT 63 už nedělal taková ramena. Ubezpečuje, že půjde o nejrychlejší sedan Porsche ve své kategorii vozů. Aby své tvrzení potvrdilo, vyrazilo s maskovanou novinkou na Nürburgring. | Foto: Porsche

Severní smyčku tento nový vůz pokořil za čas 7:29.81. K pokoření času ve své kategorii to však nestačilo. Mercedes-AMG GT 63 S byl na stejném okruhu ještě o více jak čtyři sekundy rychlejší.  Foto: Porsche

Severní smyčku tento nový vůz pokořil za čas 7:29.81. K pokoření času ve své kategorii to však nestačilo. Mercedes-AMG GT 63 S byl na stejném okruhu ještě o více jak čtyři sekundy rychlejší.  | Foto: Porsche

Pokud se pak budeme bavit o čtyřdveřových vozech, zvládl  Jaguar XE SV Project 8  přejet okruh za čas 7:18.36, ovšem neměl zadní sedadla. Porsche nicméně slaví, že vůz zajel rekord mezi čtyřsedadlovými sedany Porsche. Foto: Porsche

Pokud se pak budeme bavit o čtyřdveřových vozech, zvládl Jaguar XE SV Project 8 přejet okruh za čas 7:18.36, ovšem neměl zadní sedadla. Porsche nicméně slaví, že vůz zajel rekord mezi čtyřsedadlovými sedany Porsche. | Foto: Porsche

Nový vůz je o 13 sekund rychlejší než předchozí  Panamera Turbo . Automobilka se prozatím zdržuje komentáře ohledně technických detailů a nechává jen lehce nahlédnout pod pokličku rekordního vozu. Svému o dost lepšímu času vděčí především upravenému podvozku a motoru. Foto: Porsche

Nový vůz je o 13 sekund rychlejší než předchozí Panamera Turbo. Automobilka se prozatím zdržuje komentáře ohledně technických detailů a nechává jen lehce nahlédnout pod pokličku rekordního vozu. Svému o dost lepšímu času vděčí především upravenému podvozku a motoru. | Foto: Porsche

Elektromechanický stabilizační systém vyrovnávající náklony karoserie byl pak kompletně přepracovaný. Kola drží na silnici díky pneumatikám Michelin Pilot Sport Cup 2, která budou pro vůz dostupná v rámci příplatkové výbavy. K odhalení nového vozu by měl dojít na konci tohoto měsíce. Foto: Porsche

Elektromechanický stabilizační systém vyrovnávající náklony karoserie byl pak kompletně přepracovaný. Kola drží na silnici díky pneumatikám Michelin Pilot Sport Cup 2, která budou pro vůz dostupná v rámci příplatkové výbavy. K odhalení nového vozu by měl dojít na konci tohoto měsíce. | Foto: Porsche

 Foto: Porsche

| Foto: Porsche

 Foto: Porsche

| Foto: Porsche

 Foto: Porsche

| Foto: Porsche

 Foto: Porsche

| Foto: Porsche

 Foto: Porsche

| Foto: Porsche

 Foto: Porsche

| Foto: Porsche

 Foto: Porsche

| Foto: Porsche

Severní smyčku tento nový vůz pokořil za čas 7:29.81. K pokoření času ve své kategorii to však nestačilo. Mercedes-AMG GT 63 S byl na stejném okruhu ještě o více jak čtyři sekundy rychlejší.  Foto: Porsche
Pokud se pak budeme bavit o čtyřdveřových vozech, zvládl  Jaguar XE SV Project 8  přejet okruh za čas 7:18.36, ovšem neměl zadní sedadla. Porsche nicméně slaví, že vůz zajel rekord mezi čtyřsedadlovými sedany Porsche. Foto: Porsche
Nový vůz je o 13 sekund rychlejší než předchozí  Panamera Turbo . Automobilka se prozatím zdržuje komentáře ohledně technických detailů a nechává jen lehce nahlédnout pod pokličku rekordního vozu. Svému o dost lepšímu času vděčí především upravenému podvozku a motoru. Foto: Porsche
Elektromechanický stabilizační systém vyrovnávající náklony karoserie byl pak kompletně přepracovaný. Kola drží na silnici díky pneumatikám Michelin Pilot Sport Cup 2, která budou pro vůz dostupná v rámci příplatkové výbavy. K odhalení nového vozu by měl dojít na konci tohoto měsíce. Foto: Porsche
12
Fotogalerie

Nová Panamera chce dělat na konkurenty ramena. Na Nürburgringu zajela rekord

Porsche zajelo na německém okruhu nejlepší čas mezi čtyřdveřovými sedany Porsche. Na konkurenta od Mercedesu to však nestačilo.

Porsche se chystá na omlazení svého unikátního modelu Panamera. Při této příležitosti hodlá do světa vypustit nabroušenou verzi vozu, aby Mercedes-AMG GT 63 už nedělal taková ramena. Ubezpečuje, že půjde o nejrychlejší sedan Porsche ve své kategorii vozů. Aby své tvrzení potvrdilo, vyrazilo s maskovanou novinkou na Nürburgring.

Severní smyčku tento nový vůz pokořil za čas 7:29.81. K pokoření času ve své kategorii to však nestačilo. Mercedes-AMG GT 63 S byl na stejném okruhu ještě o více než čtyři sekundy rychlejší. Pokud se pak budeme bavit o čtyřdveřových vozech, zvládl Jaguar XE SV Project 8 přejet okruh za čas 7:18.36, ovšem neměl zadní sedadla. Porsche nicméně slaví, že vůz zajel rekord mezi čtyřsedadlovými sedany Porsche.

Nový vůz je o 13 sekund rychlejší než předchozí Panamera Turbo. Automobilka se zatím zdržuje komentáře ohledně technických detailů a nechává jen lehce nahlédnout pod pokličku rekordního vozu. Svému o dost lepšímu času vděčí především upravenému podvozku a motoru.

Elektromechanický stabilizační systém vyrovnávající náklony karoserie byl pak kompletně přepracovaný. Kola drží na silnici díky pneumatikám Michelin Pilot Sport Cup 2, které budou pro vůz dostupné v rámci příplatkové výbavy. K odhalení nového vozu by měl dojít na konci tohoto měsíce.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud