Nová organizační struktura značky Citroën

Gilles Michel, generální ředitel značky Citroën jmenovaný v únoru tohoto roku, oznámil6. července, v rámci tiskové konference o obchodních výsledcích za 1. pololetí 2007, evropské ambice značky pro další měsíce.

Pro urychlení rozvoje a dosažení obchodních cílů, byla změněna organizační struktura, která je platná od 9. července 2007 a vypadá následovně:

Obchodní ředitelství:

Fréderic Banket – Střední a východní Evropa

Jean Jacquemart – Francie

Alfredo Vila Blanco – Španělsko

Alain Favey – Itálie

Christophe Musy – Německo

Xavier Duchemin – Velká Británie

Jean-Louis Chamla – Filiálky a dovozci mimo Evropu

Po 28 letém úspěšném působení v Citroënu ve Španělsku a v mezinárodním marketingu značky Citroën odchází ze společnosti paní Magda Salarich.

Oddělení podpory:

Christian Carsalade – Řízení

Xaver Chardon – Marketing (oblast komunikace, metody marketingu a image značky)

Régine Le Dinh – Kvalita, klientský servis, organizace

Gilles Camincher – Lidské zdroje

Citroën Sport: Guy Fréquelin

Všichni výše jmenovaní budou přímo podřízeni generálnímu řediteli značky Citroën.

S širokou a atraktivní modelovou řadou, s dobrými obchodními výsledky v I. pololetí 2007,s novou organizační strukturou týkající se zejména obchodního rozvoje a s projektem CAP 2010 skupiny PSA Peugeot Citroën, má značka Citroën veškeré předpoklady pro upevnění své pozice na trhu a pro další pozitivní vývoj.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků