Nová Octavia v Německu: Tiptronic i DSG, ESP už v základu

30 komentářů

sakal
1. května • 11:34

Nevite nekdo neco o tom autoradiu Audience, co se tam ma montovat? Ma to prehravat MP3, ale ma to i RDS? Fotka zde: http://www.skoda.de/index.php?displaypic=OCN10104.jpg&non_lr . Diky

Drrrak.2
4. května • 11:29

Ja myslim, ze jestli to ma prehravat MP3, tak ze tam bude urcite RDS a i CDtext

Jogurt
3. května • 16:09

Viděls v posledních letech v octavii firemní rádio bez RDS? RDS má i paskvilní rádio VW Beta.

Ff
1. května • 8:07

na dsg to bude spis priplatek 50 + 37 tisic ne?

Petr Broža
1. května • 8:25

Ne, je to jinak; špatně jsem opsal cenu 1.9 TDI 77 kW; za DSG i Tiptronic se připlácí shodně 1500 eur, tedy cca 48 750 Kč.

tibor
1. května • 3:04

tak jako tak je oktavka draha,stou 1,4 to nejede a 1,6 neni o moc lepsi a s fsi uz jste na hranici 600,000 s vybavouto je na ,,ceske" auto trochu hodne,ne?!kdyz za 600,000 muzu mit volvo s40,s poradnym motorem a maximalni vybavou a s poradnym image,s nadcasovym,modernim a extravagantnim designem,s lepsi bezpecnosti a hlavne volvo je preci jen trochu dal ve vsem nez skoda.

Hrazda
22. února • 16:38

Opravdu nevím jaké Volvo S40 za 600.000 Kč jste měl v oku. Základní cena Volva S40 začíná na 673.000,- (cena ze dne 22.2.2005) ve výbavě volvo (základní). Toto provedení je s motorem 1.6 (zážehový) 110 k. ???

bob
3. května • 1:01

Nevim jak si prisel na 600 000 ale nova V40 zacina nekde na 763 000. A stary V40 se s novou oktavkou snad ani neda srovnacat.

connect
2. května • 11:57

tak to bych to volvo s max. vybavou za 600 kkc chtel videt...

Trus
2. května • 11:29

Leda ojetý, nová S40 začíná na 780000,-

tibor
2. května • 16:20

zacina na 595,000...

Petr Broža
2. května • 17:14

Jinak viz náš starší článek (kompletní ceník, výbavy).

Petr Broža
2. května • 17:13

Ano, stará generace. Nová začíná na 763 000 Kč s motorem 2.0D v základní výbavě; pod 800 tisíc je ještě verze 2.4, vše ostatní je nad 800 tisíc.

tibor
2. května • 20:07

ano stara generace ceny novy s40 jeste na volvocars nemaji,ale myslel jsem novy auto,ne ojety jak mi tady nekteri rikaji...to zacina na 595,000 a svybavou se dostanu na 650,000

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Broža
2. května • 21:16

Ona i ta nová S40 se dostane na nižší cenu, jakmile budou dostupné levnější motory (1.6D...). V základu má nová S40 skutečně všechno vč. klimy, ESP aj.

NovoCZ
1. května • 10:49

No co když právě tu extravaganci nechci? Mně se třeba moc líbilo staré S40, to nové vůbec. A s tou bezpečností bych to tak netvrdil, uvidíme crashtesty.

tibor
1. května • 18:10

dobre ja netrvrdim,ze nova oktavka je spatna,me se jeji design nelibi,vam jo,neni co resit,ale o cene se bavit muzeme a je draha. a srovnavat etalon bezpecnosti volvo se skodou to bych si nedovolilnejde jenom o crash testy,ale u volva i saabu delaji uz pres 40 let bezpecnosti testy a tudiz maji zkusenost,skoda stim zacala pred par letyme se zase libi vsechny novy volva,ale minula s40 byla taky zajimava.navic ty motory volva jsou lahudka,myslim benziny,diesel se mi nelibil je moc hlucnej,tusim ze je od fordu.takze to shrnu,za cenu dobre vybavene oktavky s prumernym motorem,budu mit novy volvo se spickovym motorem a vybavou,kazdymu podle jeho chuti...

Zdeněk
1. května • 21:48

Pravda je taková , že se každému líbí něco jiného, ale tvrdit žeVolvo je bezpečnější jen proto , že se bezpečností zabívá již čtyřicet let je napováženou. Ona i škodovka za totáče se zabývala bezpečností , ale nároky byly trošku jiný.Normy taky , dnes je škodovka na stejné úrovni co Volvo ,zaostává akorát ve vymýšlení novejch bezpečnostních prvků , jaoko je u Volva třeba při bočním nárazu , automaticky posunutí sedadla od směru nárazu , ale to je zatím jen připravené na papíře..Co se týče tuhosti karoserie je škodovka na tom stejně jako Volvo s40 myslím starou oktávku , ta nová je ještě lepší , to není výplod chorobnýho mozku , ale až budou zveřejněný zkoušky crash testů tak to poznáš sám. Nutno dodat , že zkoušky dělá každej stát, kde se budou auta prodávat to znamená , že si nemůže škodovka tyto testy koupit , ale musí je splnit , jinak zákazníci přejdou ke konkurenci..

tibor
1. května • 23:52

No prave,ze se bezpecnosti zabiva jiz desutky let ma navrh zkusenosti,ktere skoda proste nema.Jses omezenej jestli tady argumentujes totacemno prave nema ty nejnovejsi technologieotom to je,ne?!system whips pohlcovac narazu,bezpecnosti sedacky proti poraneni krcni patere,adaptabilni airbagy,nezavisle uchyceni pedalu,specialne tuha karoserie atd., to jsou prvky,ktere dnes ma i nejmensi volvo s40 a svedi si delaji sve zkousky nad ramec euroncap!,ktere jsou daleko tvrdsi,alspon jsem otom cetlja si proste myslim,ze volvo a saab jsou vtyhle oblasti nejdal a patri k nejbezpecnejsim automobilum na svete a myslim,ze je to objektivne prokazanybohuzel o skode se to rict nedatak nejdriv podivej co vubec volvo nabizi apak argumentuj,cau

Pete
1. května • 21:43

Nerek bych, ze by v poslednich letech Volvo nejak excelovalo v crash testech... slysel jsem o Renaultu... btw nekde tady problesklo, ze Octavia II by teoreticky mohla dosahnout pet hvezdicek. Mate nekdo nejake dalsi info? Byla to jenom fama?

NovoCZ
30. dubna • 23:37

Ono je to s cenovou politikou Škodovky dost zvláštní, hlavně u kombi. Např. v Itálii je příplatek za Oktavii I v kombíku 580 €, tedy kolem 19.000 Kč, kdežto u nás je to kolem 60.000 Kč. Proč?

Mam
1. května • 0:36

A proč ne? Když je po něčem poptávka (Octávka v kombajnu), tak proč na tom nevydělat? To by byli ve Škodovce úplně na hlavu, kdyby toho nevyužili. Možná třeba proto, že tady v ČR každý "nutně potřebuje" kombíka (asi všichni něco někam stěhujou).

Stačí se podívat na prodeje kombíků u Škodovky. A nakonec to vidím i u nás v práci. Každej chce auto v kombajnu. Ale že by to někdy na něco potřebovali, to jsem zatím nezaregistroval. Ten kufřík s papírama stejně vozej na sedačce. Ale asi je to nějaká móda, nebo co. Já mám auto krátký, a vždycky jsem si vystačil...

Klouzek
1. května • 22:04

Jestli to třeba není taky tím, že Octavia kombi je o dost hezčí než liftback...

clk
2. května • 13:59

no presne tak  . I kdybych ten obrovsky objem zavazadloveho prostoru Octavie Combi nevyuzil anei jednou, bral bych urcite kombika prave proto, ze se mi zda mnohem hezci nez liftback..

Drrrak.2
3. května • 8:50

Neni!!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr B.
3. května • 10:25

A JE!!!

Jirina
1. května • 20:34

Pro spustu lidí včetně mě je kombík nejlepší řešení. Na ježdění do práce a na nákup stačí bohatě sedan nebo hatchback. Do města neni kombi vcelku potřeba. Ale jinak je kombi k nezaplacení. Často potřebuji převézt objemnější předměty a zavazadla, občas i psa. A pokud se jede autem na delší dovolenou, tak se 4 lidi se zavazadlama do sedana jen těžko složí.

Leonardo Cupranek
30. dubna • 23:47

Protoze marketingove oddeleni Skodovky udelalo pruzkum a zjistilo, ze v Italii jsou si lide za kombik ochotni priplatit 580 €, a v Cesku 60000Kc. Proto.

NovoCZ
1. května • 0:18

No nevim. U nás je poměr prodaných sedanů a kombíků zhruba 3:1 a v Německu, kde je příplatek za kombi podobný jako v Itálii přesně opačný. Výsledky z Itálie jsem neviděl, ale jsou tam spíš vidět sedany. Takže ten průzkum se asi moc nepovedl.

Leonardo Cupranek
1. května • 0:25

To je klidne mozny. Zajimavy taky je, ze mezi Fabii Seadn a Combi je v CR rozdil NULA.

Doporučujeme

Články odjinud