Nová Octavia: světová premiéra v Ženevě (oficiální fotografie)

47 komentářů

Jaromír Pazdera
17. listopadu • 17:06

Kolik litrů paliva se vejde do nádrže u nové octavie 1.6

martin
6. března • 13:09

Nevim jestli blbe nectu, nebo je to preklep, ale vidim tam 1.6MPI se 6! stupňovou automatickou převodovkou! Nevědel jsem že mají 6-kvalt automat kromě DSG a ještě ho navrh dají do nové Octavie. Přitom manuály jsou 5-kvalty. Zajímavé...

Petr Broža
6. března • 13:20

Ano, automat je 6kvalt.

sch
4. března • 10:57

Designeři zaspali dobu, nebo mi to tak aspoň připadá. Podívejte se třeba na nové modely BMW, Renault, a další ... používají úplně jiné a hlavně nové prvky řešení tvarů světel, plechů. Design Škodovky měl být odvážnější a ne zůstat stejný jako nějaký VW.

Noname
4. března • 0:40

najdete na stránkách prodejce Mercia. Adresa je www.mercia.cz.

arbacher
2. března • 15:26

To auto je fakt super,ale tak za současný ceny..Pokud bude dražší než Golf,což je pro mě docela šok,tak to fakt nevím.Auto je krásný(oproti tomu co jsem očekával),ale pokud chtěli udělat střední třídu,proč tam kua neflákli trochu větší rozvor??Aspoň 2,6m.Kdyby byla Elegance 1,9 TDI 77KW za 550-600tis.tak do ní jduale to je nejspíš sen..takže se juknu po skutečný střední třídě.

Mike
2. března • 14:20

Proč ani VW (nový Golf) ani Škoda neumí udělat rovnou podlahu kufru po sklopení sedaček?

Snehulda
2. března • 14:53

Ze by problem se zadni napravou (multilinkem) ? Napriklad Almera ma tu podlahu v kufru pomerne vysoko a u zadnich sedacek se sklapi jenom operky -> vysledek je rovna podlaha pri sklopenych sedackach ... Jak to dela golf nebo oktavka nevim. Vim ale, ze Mazda3 ma tenhle problem udajne taky ...

Drrrak.2
2. března • 15:09

Taky me to s prominutim sere. Jeli jsme s kamosem Octavii do Anglie a aby si druhy odpocinul, tak jsme meli natazenou matracku z kufru az k prednim sedadlum. Zadni sedadla jsou delene 1/3 a 2/3, takze jsme tu vetsi cast sklopili. Ale ten vystupek mezi kufrem a sedadly fakt prekazel, jaksi to tlacilo...  Jo, kdyby byla rovna podlaha, tak to nema chybu...

DAVE
2. března • 14:19

Opravdu si moc nedovedu predstavit tohle auto s motorem 55kW, fakt vypada velmi robustne...  Asi je potreba "srazit" cenu zakladniho modelu...   PS: Na tohle GOLF V nejspis nema...

Hufnágl
2. března • 14:11

Auto je v pohodě, jen mě už na několikátém voze z Boleslavi udivuje, že je na reklamních fotkách o pár cm nižší a tedy pěknější, než když ho pak vidím na salonu a přitom nemá paket pro špatné cesty

Ale jinak dobré.

Franta
2. března • 13:39

Jo jo. Ve vybave Elegance se to uz da srovnat s Golfem a zbytkem stredni tridy. Jinak jenom 4 airbagy, zadna klimatizace a zadne dalkove ovladani centralu. To jsme se zase pochlapili se Skodovkou

Petr Broža
2. března • 14:00

Nechci Škodovku obhajovat, ale mluvil byste jinak, kdybyste ji viděl naživo.  Podle všech indicií bude nová Oktávka ve stejné výbavě dražší než Golf. Když se do ní posadíte, ucítíte ten rozdíl a pochopíte.

Snehulda
2. března • 14:12

No, jsem na ni zvedavy. Prece jenom golf je jedno z nejdrazsich (ne-li) nejdrazsi auto nizsi stredni tridy (viz modely s 2.0 TDI za 800 tisic), pokud Oktavka chce byt jeste drazsi, pak se posunuje na cenove relace aut stredni tridy, kde ale nejnizsi vybava vice-mene odpovida vybave elegance, pricemz nejslabsi motory jsou obvykle 1.8 okolo 85kw (vyjmence 1.6). Na druhou stranu oktavie nabizi 1.4 55kw, coz se do takovych aut ani neprislusi davat, nemluve o rozvoru (tudiz i mista vevnitr), ktery se svou hodnotou 257 cm je mensim i v nizsi stredni .... Jak uz jsem psal, jsem na ni zvedavy nazivo. Exterier z fotek se mi vice-mene libi, i kdyz je to takovy ten stredni proud, zadne emoce, nikoho nenastvat ani neohromit ...

Petr Broža
2. března • 17:33

Nová Octavia skutečně částečně zapadá dle své mohutnosti a slušného interiéru do střední třídy. Mimochodem, třeba na švýcarském trhu bude základní motor 1.6 75 kW, což je myslím už důstojný začátek. V Česku a Německu půjde ale do základu 1.4 55 kW, aby se cena dostala pod 15 tisíc eur.

PS. Místa uvnitř je vzhledem k velikosti rozvoru až neskutečně mnoho. Však uvidíte

DAVE
2. března • 12:55

Necekal jsem ze nejsilnejsi "startovni" benzinak bude pouze 1.6FSI, zda se mi,ze je to na tak velke auto docela malo..  Narocnejsi priznivci benzinu si zatim urcite nevyberou...

Petr Broža
2. března • 13:39

Golf dostal 2.0 FSI také později, pokud se nepletu.

Snehulda
2. března • 12:28

Tak jsem cetl nekde neco o vybavach a je to teda sila (jen nejake postrehy):

Classic sice ma 4AB, ale netonovany okna a samozrejme na klicky. O palubnim pocitaci si muze nechat zdat

Ambiente je na tom lip, ale klimosku nema ani nahodou, dalkovy ovladani centralu taky ne, o elektrickych oknech taky nic nepisou. Alespon ze ma palubni pocitac ...

Elegance: Vybava obsahuje !!Pripravu na radio!!! a 8 repro. A tako k tomu davaji jen 15" lity kola. Proc sakra ne 16" - jak se na nejvyssi vybavu slusi ...

Pokud bude Classic stat 440 s cirejma sklama a klickama (bude to mit vubec starter, aby tam nebyla taky klika na startovani , tak u me to auto nehrozi. Konkurence je v nizsi stredni rozsahla a na vybave na rozdil od skodovky nesetri ...

Mac
2. března • 13:03

Taky jsem to viděl. Když vezmu, že Golf je za 415 (i když jen dvoudveřový) a má el. okna i zrcátka a klimu tak Škoda opravdu srší sebevědomím. Nebo zkouší, co Český zákazník snese.
Musím ale říct, že se mi oktávka líbí víc než Golf (hlavně vevnitř). No až přijde nová Astra a Focus, tak pude asi celý koncern VW do háje.

Standa
2. března • 15:03

to Mac: závidím Ti, že znáš ceny nový Astry a Focuse........))

Taky přitlačí na pilu - neměj obavy

Petr
2. března • 13:41

S prominutím, ale Golf je oproti Octavii docela sračka

Funcarver
2. března • 14:18

Máš k tomu tvrzení nějaké důvody, nebo jen pouštíš pseudomyšlenkové zvratky?

Petr Broža
2. března • 17:30

Viděl jsem novou Octavii živě a myslím, že Golf vypadá zejména v interiéru poněkud "levně". Octavia působí elegantněji a hodnotněji, je to skutečně rozdíl. Ale zdá se, že při stejné výbavě bude dražší než Golf. Každý ať si vybere dle libosti

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Funcarver
2. března • 17:50

Já vím, že Vy jo, ale druhý Petr asi ne  Mě se taky Oktávka 3 líbí víc než G V, ale na vlastní oči jsem ji neviděl a ani v jednom jsem nejel, proto bych si ani jedno nedovolil označit za sračku.

Petr Broža
2. března • 22:09

Nová Oktávka je vážně povedené auto, jen bude pravděpodobně velmi drahá a navíc ne právě dobře vybavená. Výbava Ambiente nemá např. ani přední okna v el. apod.

Petr Broža
2. března • 13:26

Nová Octavia je subjektivně skutečně hezčí než Golf, hlavně naživo. Myslím, že si Škodovka může dovolit být dražší, má k tomu důvod. To auto se skutečně tváří jako střední třída.

matej
2. března • 11:29

Koukam, ze nova octavie bude bez poruchova.

Kterej blb vymyslel predni kapotu. Jsem zvedavej co na to automechannici az se budou dostavat k motoru.

Drrrak.2
2. března • 11:44

No hlavne ze jsi ji TY uz videl otevrenou a zkousel jsi neco vymenovat v motoru...  Vzdyt kazde soucasne auto v lepsi vybave ma tolik kramu v motoru, ze se musi vzdy alespon 1/2 nesmyslu vyndat anebo se na to musi hezky odspoda...

Sorry, ze Ti tykam, ale lepe zni ty vole nez vy vole

Standa
2. března • 14:17

to Drrrak.2: copak jsi na tom nepochopil chytrolíne, že Tě to popudilo natolik, že máš potřebu mi vydandat do volů........??

Drrrak.2
2. března • 15:03

??? To bylo na Mateje, ne na Standu...

Standa
2. března • 11:42

Snaha každé automobilky je, aby majitelé vozů pokud možno i s banalitou zamířili do servisu. Proč je jasné. Takže na tom nic divného nevidím, naopak.....

MaxvRS
2. března • 17:58

To by ty servisy ale taky musely mít nějakou úroveň a ne tam jet se strachem co mi tam zase zvorají. Zatím co návštěva v servisu to reklamce.

Jura1023
2. března • 10:40

To se mi zdá, nebo má ta Octavia vepředu fakt jen jeden stírač? (Viz reklamní video)

Jura1023
2. března • 10:39

To se mi zdá nebo má ta octavia vepředu jen jeden stírač? (Viz to reklamní video na skoda-auto.com)

Drrrak.2
2. března • 10:52
Jura1023
2. března • 11:34

Aha , uz jsem to taky nasel, dik.

neo
2. března • 9:59

A co aspon misto tohohle radoby clanku napsat z e premiera je az dnes odpoledne a nedelat humbuk s tim co jiz davno vime.... staci se podivat na "centrum.motozurnal.cz" (od rana aspon oficialni fotky) ... Nemusite delat senzace za kazdou cenu:))
Kdyz nemam poradny informace tak raci mlcim...

Jinak pochavala za new web design(a je to i rychlejsi , coz byl nejvetsi zapor minuly verze)
Jen tak dal kluci:))

Tomáš Votruba
2. března • 10:58

My žádný humbuk neděláme, dnes Škoda Auto novou Octávku oficiálně ukazuje, to je humbuk sám o sobě. V našem článku jde zejména o nové fotky a upozornění na prezentaci

igor
2. března • 10:10

Súhlasím čiastočne, v článku nie je uvedená podstatná informácia, konkrétne link na spomínanú web stránku. Je to http://www.skoda-auto.com/newOctavia/CZE

Tomáš Votruba
2. března • 10:56

V článku jsou všechny odkazy.

igor
2. března • 15:28

Možno som bol ráno slepý, ale ráno tam ešte odkazy neboli - bola tu len holá tlačová správa od škodovky!

Leonardo Cupranek
2. března • 9:37

Zacnou DSG do Octavie davat hned? S jakymi motory?

XP
2. března • 16:28

Určitě s 2.0 TDI jako to má golf

Leonardo Cupranek
2. března • 23:02

A kolik stoji G5 s 2.0TDI a DSG? V jake vybave? (podobne Ambiente, nebo Elegance)?

Niemand
2. března • 9:21

Takze DSG bude. Musim uznat, ze to jsem tedy necekal. S jakou motorizaci?

Jura
2. března • 9:33

No Z pospiu na skoda-auto plyne, ze na rozdil od skeptickych ocekavani technika i vybavy budou celkem na urovni doby. Bohuzel jak je u VW zvykem, pouze pokud si clovek poradne priplati.

Ales
2. března • 21:35

Ty zijes v devadesatych letech minuleho stoleti?

Doporučujeme

Články odjinud