Nová Octavia se bude vyrábět souběžně se starou verzí

Podle týdeníku Euro nebude po zavedení Octavie druhé generace do prodeje zastavena výroba současného modelu a oba vozy se budou prodávat vedle sebe. Neobvyklá strategie vychází ze stále úspěšných prodejů současné Octavie, je o ni totiž ještě pořád zájem. Dokud prodej neopadne, její produkce se nezastaví. Pokud se tak stane, můžeme očekávat velmi příznivé ceny nynější Octavie. "Nová octavia bude určitě k vidění přespříští rok na jarním autosalonu v Ženevě, do prodeje půjde o něco později," řekl týdeníku Euro předseda představenstva firmy Vratislav Kulhánek.

Nový vůz údajně nepřinese žádný radikální posun oproti současnému modelu. Vzhled druhé generace Octavie by měl vycházet z návrhu stejného designerského týmu, který připravil současnou karoserii. Zachován zůstane i styl přední masky. Výraznější změny se naopak odehrají v interiéru. "Můžeme nyní prozradit jen to, že bude větší než současný model," řekl týdeníku Vratislav Kulhánek.

Diskuse: těšíte se na novou Octavii? Jak myslíte, že bude vypadat?

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků