Tak jsem ted docetl diskusi a jsem uplne zdesen z toho jakej je Skyline i***t. Takovehle vseznalky fakt nemam rad. Vsechno vi, ve vsem uz jezdil, panove z marketingu VW mu nesahaji ani po kotniky. Opravdu hruza. Kde se probuh tyhle pripadi berou
Motor 2.0 TFSI v Octavii určitě nebude špatný, výkon se mi zdá OK, pojede to slušně, ale podvozkově to asi špička nebude. Škoda rozhodně není odpadem koncernu, to by dostala motor jako Leon - slabší verzi TFSI. Je pravda, že majitele Octavii RS, které jsem potkal si na silnici žádné komplexy neléčili a u nové verze to bude stejné, zato majitelé octavií TDI, hlavně 66kW si je léčí pořád, nevím co si potřebují dokazovat, ale lituju je, protože ty bubny vzadu nad 180 vůbec nebrzdí. Sám jezdím s A4 TDI, předtím A3 benzín 74kW, chtěl jsem zkusit naftu, ze začátku jsem byl ze sériových 96kW zklamaný, tak jsem jej nechal přečipovat,teď má mít nějakých 115 kW, jede to slušně, hlavně to dělá zátahem dojem na spolujezdce, ale nemůžu si pomoct, benzín mi připadá sportovnější a spotřeba navíc se dá akceptovat. Takže kdybych měl volit mezi TFSI a 125kW TDI, tak by byla volba jasná.
Až na to, že Leon se slabší verzí TFSI nebude nejvýkonějším modelem Nejvýkonější Leon dostane buď TFSI se 240 koníky nebo stejný motor jako Golf R32 s 250 koníky.. How
No nevim...je to trochu degradace te znacky RS...ne v tom ze je to diesel (ackoliv bych si to nikdy nekoupil, necht), ale mit se znakem "vrcholne" verze 2 auta s ruznymi motory mi prijde ujete - proc neudelat navic jeste treba ORS 1.6 RS??
Já jsem docela rád, že OII RS bude mít "jen" 200 koní - už tak je to moc, když si uvědomím, kolik lidí si u nás bude léčit své komplexy v přečipovaných RSkách a jezdit po silnicích jako prasata nepřipustíc, že by mohl být někdo ještě rychlejší, což si dokážou zejména tím, že každého předjedou...Já myslím, že OII by bohatě stačil normální 2,0 FSI 110kW...
Já myslím, že je jen dobře, že to má 200 koní. To auto je bezpečnější z mnoha důvodů. Kolik lidí s Octavií RS si léčí komplexy? Já neviděl ani jednoho. Spíš vídám ty TDI, tedy auta s nějakými pseudomotory. Opravdu jsem ještě nezažil, že by prasárny dělal někdo s Porsche nebo opravdu silnými auty. Komplexy si prostě léčí TDIčkáři. To není benzínový fanatismus, ale realita na českých silnicích. Té mizivé hrstce lidí, kteří s turbodiesly jezdí gentlemansky, se hluboce omlouvám...
ještě jsem neviděl nikoho s Octávií RS aby jel pomalu, zatím jsem potkal samý hovada co si myslí že řídí supersport
Hmm, tak to já mám opačnou zkušenost. Zatím jsem neviděl nikoho v ORS, kdo by udělal nějakou prasárnu...
"Ve výbavě budou drobnosti jako ESP či xenony". Drobnosti? Radku Ondrášíku drobností bych nazval odkládací kapsu apod. a ne výbavu v hodnotě 50 000. Kolik aut u nás s drobností ESP či xenonu jezdí?To Skyline: Nevím proč se pořád s..š do diskuzí o Škodovkách, když ti evidentně lezou krkem. Udělej nám tu radost a neobtěžuj nás svými mozkovými výplody. Předem i zadem děkuji.
Ano, vsiml jsem si, ze ten tvuj prispevek vysel zadem. Chapu, ze nesnasis lidi s jinym nazorem, ale tak uz to na svete chodi. Na to, abys mi radil, co mam delat, nemas. Setri nerva, osobni utoky jsou dobre tak pro primitivy (ale uz jsem si zvykl, ze je tady takovych dost. Proc jen ale patri temer vyhradne k priznivcum skodovky? Treba se do toho jednou nejakej psycholog pusti.)
Skyline napsal: Je to stejne, jako kdyby Ibiza a Polo dostali 1.9 PD 96 kW, FRS by najednou nemela smysl.Chlape meles tu kraviny, nemas prehlad o trhu, do tychto aut sa tento motor dava uz pekne dlho.O tom, ze 132 kW 1,8T bol u RS vynimocny, si tiez na omyle: Toledo, Leon (predohrab aj 4x4), Golf, Bora, TT
Kraviny meles ty. Precti si nejdriv vsechny moje prispevky nez zacnes kritizovat. Plest do toho srovnani TT je proste uzasne, jeste, ze mame Tommyho, ktery ma takovy bomba prehled.
Ved si napisal: Je to stejne, jako kdyby Ibiza a Polo dostali 1.9 PD 96 kW, FRS by najednou nemela smysl. Co chapem tak, ze tie auta 96 kW PD nemaju...TT som napisal preto, lebo 132 kW 1,8T malo tiez...ja TT a RS nezrovnavam...tak neviem co skusas...
Spatne jsem se vyjadril, moje chyba. Ano, TT 132 kW melo taky, ale to je naprosto mimo misu, pokud jde o mnou nastolenou otazku. Chapu, ze mas se ctenim problemy, takze to sem napisu jeste jednou:Jaky ma smysl otuzene GTi a RS, kdyz Jetta bez tuzingu ma stejny motor? Opravdu jsi presvedcen o tom, ze by z marketingoveho hlediska nebylo lepsi, kdyby GTi a RS dostali vykonnejsi motor (presneji receno, kdyby Jetta dostala slabsi)? Nechapu, proc musi kazdej Tommy hned flamovat, misto aby myslel a psal k veci.
Jasnou odpovědí je učetní uzávěrka Škody a.s. - prodává auta po celým světě, zaměstnává spoustu lidí v čr, platí snad největší daně v čr atd.Co jim chceš radit?
To zas bylo k veci... Jetta je snad od Skody? Dalsi mamlas, ktery necte, ale v psani mu to nebrani. Ale neboj, podobne debilni odpoved ti taky vyplodim, az prispejes do jine diskuse.
Tak já to trochu rozvedu-chytrému napověz, hloupého trkni...1. Pleteš jablka a hrušky. Škodovka dostala od koncernu "díl trhu", na ktrej se má zaměřit, a to přesně dělá. Jetta není žádná konkurence Oktávky, takže nevim, proč o ní mluvíš.2. Marketing, jak určitě víš, spočívá v umění prodat. To u Škodovky hodně ovlivňuje koncern. Takže motorová nabídka přesně odpovídá tomu, komu kde a za kolik se bude prodávat. Pořád asi nechápeš, že RSko je udělaný tak, aby se prodávalo určitým zákazníkům (a aby nekonkurovalo autům z koncernu).
Vidim, ze to trknuti zabralo a napsals aspon neco k veci. 1) Jetta je auto stredni tridy, JE tedy konkurentem O2, at se ti to libi, nebo ne. Dokonce velmi tesny, vzhledem k tomu, ze jde v podstate o stejne auto, krome kufru. Pokud hodlas argumentovat tim, ze nejsou konkurenti, nema smysl dal pokracovat. 1 1/2) vynechals (nejspis umyslne) fakt, ze Golf sedan (tedy Jetta) dostane stejny motor, jako GTi, ovsem bez optickeho "tuningu". Pro tebe mozna GTi zustava necim vic, pro me je to seriovka s hromadou plastu. BMW taky nedava "eMkovej" motor do "neeMkovejch" modelu. Az to udela, budu o tom mluvit jako o marketingovem kiksu stejne, jako ted v pripade Jetty a Golfu. 2) Kazdy auto ma svuj marketingovy cil. Cilem marketingu je prodat kazde auto co nejvice lidem. A ty ne a ne pochopit, ze RS je zatracene horka konkurence pro Jettu TFSI a GTi, protoze vykonove jsou to v podstate stejna auta, ovsem s ruznymi karoseriemi (a tedy ruznou variabilitou a prakticnosti). A naopak, Jetta je horka konkurence pro RS, protoze z teto trojce je nejmene napadna. Marketing se samozrejme snazi vyvolat zdani, ze auta az tak stejna nejsou, ale racionalne uvazujici clovek si to snad dokaze odmyslet.
Odpoledne sem odpovídal ve spěchu, teď to ještě doplním.Jetta ani Bora opravdu nikdy nebyly konkurence oktávky. Zaprvé byly dost zaměřený na americkej trh (u nás vidíš většinou dovezený drožky). Zkus porovnat počet prodanej oktávek a jett třeba u nás. Zadruhý zákazník, kterej si koupí jettu, nebude zřejmě chtít oktávii, spíš nemá na bmw3 a mb c. Stejně tak pochybuju, že někdo z oktávie přejde na jettu, to nemá smysl. Jetta bude dražší, míň variabilní a rozhodně s ní "větší parádu" nenaděláš. Prostě vw nemá image bmw a mb a škoda se bere jako horší značka než vw i když auta jsou stejný néli lepší (určitě ekonomicky výhodnější).K tomu bmw, nesrovnávej rs a m modely. M-Power je skoro samostatná fabrika s dlouholetou závodní tradicí a v podstatě ty auta sama staví. Takže rs opravdu má blíž k "330i s M paketem", než k M3.Závěrem přeci nemůžeš srovnávat Golf, Jettu a Oktávii, jen proto, že mají stejně velký podvozek a stejnej motor. Tam je spousta faktorů, který rozhodujou o koupi a např. znám mnoho majitelů oktávek, který i kdyby byly ty tři modely stejně drahý, tak by golfa ani jettu nikdy nebraly (vůbec né kvůli značce, ale kvůli tomu autu)
Můžu se na něco zeptat v souvislosti s tím že: "Pro tebe mozna GTi zustava necim vic, pro me je to seriovka s hromadou plastu."?Které auto podle Tebe není hromada plastu, lépe řečeno, která značka aut Ti přirostla k srdci? Podle mě by to mohl být Nissan, ale třeba nás překvapíš... Nebo že by renault?
Jo Skilajnovi došla řeč,teď jsi ho dostal......ono je pravda že pro opravdové fajnšmekry RS-diesel asi nebude, ale pro spoustu zákazniků to bude dobrá koupě.Všem se nikdy nikdo nezavděčí a kritiků bude vždy plno.Silnější motory nemá cenu do Octavie dávat ( ne že bych byl proti), ale cenovka by byla mimo mísu a ač by si to pár lidí koupilo, tak pro škodovku by to asi nebylo rentabilní....že to nabídnou i v naftě je v celku logické, prodá se jich víc, než v benzínu a o prodej jde především.Ten benzín spousta lidí neakceptuje z důvodu spotřeby a ve městě vás tento motor sežere.Prostě škoda využívá velké popularity diesel motorů ať se to někomu líbí nebo nelíbí...vydělá a o to tu jde především.Že to nemá někdy logiku , mno nelogicky vydělané peníze jsou taky peníze , nebo se mýlím???
Jasne Davyde, brutalne me dostal
Vzdycky jsem rad cetl prispevky ctenaru pod clankem, ale od jiste doby ziskavam pocit, ze jedine co zde je, je nadavani na vsechno ceske, at uz je to cokoliv, stejny motor je v golfu GTI a nikdo ani nestekne, uz jsem z toho vazne znechucen .... Ruku na srdce, to co tady clovek cte, je jen narek ceskych clovicku,ktery vylozene s*re, ze ac "drou jak cerny" stejne jezdi v naky oklepany ojetine a o novym aute, at uz treba obycejne verzi Octavie si muzou jen nechat zdat, takze proc si aspon nevylecit ego a nezanadavat si na to ... Skoda se jim nezavdeci naprosto nicim, muze tam dat 3.2 FSI a stejne tu budou remcalove proc tam nedali osmivalec 4.2 ... a tak by se dalo pokracovat do nekonecna ....Dalsi je, ze vetsina lidi co tu produkuje svoje moudra na 99 procent ani nikdy nesedela v 200k aute, takze se tu nemame o cem bavit, ze je 200k malo a bla bla bla, 200k je na cesky rozmlaceny silnice dostatecny, uricite neni ostuda mit auto s 200k.RS II vidi kazdej rozumnej clovek jako solidne motoricky vybavene auto,v ramci moznosti s upravenym sportovnim pocitem, zadnej supersport, vyvoj auta byl zamerenej na prodej, ne na par fanousku aut, ktery by ocenili brutalnejsi parametry (at uz jizdni vlastnosti nebo motor) ... proste divejme se na to objektivne a ne z pohledu extremu ...(tj laik co o tom nevi naprosto nic a co mu jeho 1.4 pride jako docela zivej motor nebo majitel Subaru WRX STi)Z tech kecu co tu ctu je mi vazne na bliti .... PS. Omluva vsem slusnejm ctenarum ....
, jo mluvis mi z duse. Dobre napsany, vtipne, strucne, inteligentne. Bravo.
Coxxi: S tím se musí souhlasit. Škoda, že v diskuzích je cca jen 10% věcných poznámek a zbylých 90% jsou urážky, hádky a hledání chyb na dotyčném autě. Žádná škodovka RS nikdy nebyla a nikdy nebude supersport. Ale není to chyba škodovky. Pochybuju, že by zákazníci kupovali škodovku za 2-3 mil. Kč, byť s vynikajícími jízdními vlastnostmi. Věřím, že O2RS si najde dostatečnou skupinu zákazníků (i bez věčných kritiků na autorevue.cz), aby se její výroba vyplatila. Sám sebe považuji za cílovou skupinu O2RS. Mám rád nenápadná auta, ale s dobrým výkonem a dobře vybavená. Nepotřebuji auto s výkonem 400-500 koní a nepotřebuji, aby se za mnou kvůli autu všichni ohlíželi. Pro mé potřeby je to ideální auto. Do 2 let je moje. Pokud se někomu O2RS nelíbí, tak asi není cílová zákaznická skupina a má se poohlídnout po jiném autě a ne tady brečet, že škodovka zase udělala auto, které se jim nelíbí. Myslím, že výběr je dost velký.
100% souhlas!
To coxxi:určitě jsi napsal nejrozumnější příspěvek v této diskuzi.
"stejny motor je v golfu GTI a nikdo ani nestekne" Ja steknul, jen chtit cist "Omluva vsem slusnejm ctenarum ...." Omluva prijata. I kdyz, no nevim...
jasne octavia je furt rodinny auto......ale to bmw M5 taky....(ne že bych je chtel srovnavat)mě spis s.e.r.e. ze do toho co nazyvaj RS nacpou motory ktery jsou jinde považovány za standartní a normální a není na nich nic sportovního.Je to škoda...
Ehm, a jak se podle Tebe pozná sportovní a nesportovní motory?
myslim ze sportovni motory maj svoje specifika,ale ja jsem to myslel tak že v passatu,boře,a4,jette,...atd ty motory budou prodávány jako normální pohonné jednotky jen škoda z toho dělá ukrutně RS,neříkám že 2,0TFSI nepojede a 125kw TDI taky ale na oznaceni rs to neni uplne to prave...
Presne tak jsem to pochopil a presne to jsem se stealthovi snazil vysvetlit.
já nevím, o co vám doprčic jde? co GOLF GTI??? jaký má motor? nevím, co furt řešíte. dle mého to budou super auta.
Uz jsem to napsal i jinde - co golf gti? No ten vypada jeste trapneji, nez RS. Kdyz kupuju GTi, chci neco vic, nez obycejnou Jettu bez kufru s hromadou tovarniho tuzingu. Pokud nechapes, ze rec neni o tom, ze by RS byla spatna, ale o tom, ze marketingove oznaceni RS postrada smysl, pak je asi zbytecne neco resit (i kdyz jsem se o to ted pokusil).
Ty vole ty seš fakt chytrej až to bolí.Všem jim poraď jak to maj dělat a co maj řikat. Označení RS vůbec smysl nepostrádá, spousta lidí si to koupí tak běží a leží.Skyline na Hrad
No nevim, jel proti me Golf GTi a poznal jsem ho teda na prvni pohled 80. leta jsou pryc, vzbudte se
Asi neumis cist (nebo nechapes psany text). Nevadi, treba nejsi ztraceny pripad, tak to zkusim jeste jednou:Ano, ja taky GTi poznam na prvni pohled. Je to proste (zepredu) otuzena Jetta TFSI, ktera ma stejny vykon, ale poznat nijak jednoduse nebude. O to tu bezi, tak se vzbud sam.
Jo uz to chapu. Slo mi spis o to, ze doba naslapanych seriovek je uz asi pomalu pryc, ne to, ze se s napisem GTI plytva na v podstate "obycejne" auto
Škoda a super auta? Tobe teda muselo na hlavu spadnout neco hoooodne tezkeho. Jsou to seredny plecky pro socky!
Pane,sorry, ale myslím, že jste magor
A ja vim, ze ty jsi socka! Tak sup zpatky do Kolbenky a makat, makat!
Hmm, tak co kdybys nám zkusil sestavit nějaké auto. Asi tomu rozumíš daleko lépe než celý tým nadšených a zkušených konstruktérů.
Ja myslim ze Skodovka to oznaceni tam dala z toho duvodu ze to je nejsilnejsi benzinovej motor kterej se do skodovek dava,tak jakoze aby to bylo zakaznikum jasny,tak na to dali oznaceni RS,kdyby davali nejsilnejsi motor 1.2 htp 47kW,myslim ze by to na to dali klidne taky a zakaznik by se cejtil ..mam 47kW RS cili nejsilnejsi motor montovanej do Skody...
Ve tvém komentáři je jeden základní omyl. O podobě (technické, designové, cenové) už dnes nerzhodují konstruktéři nebo designéři, z největší části je nové auto splnění požadavků marketingového oddělení. Proto jsou dnešní auta tolik bez emocí, a navíc podobná jako vejce vejci
Ale no tak, o tom to prece neni. Proste jdes do toho hnusu Jetty (fuj, fuj!) a TFSI si koupis jako housku na krame, ukazes prstem a je tvoje. Prijdes do Skody a tam na tebe vali "pojdte pane, tohle je naaarez, bombaaaa, nejsilnejsi skoda vsech doooob". Kde je exkluzivita RS? Proste dalsi marketingovy kiks VW. Jiste, pravoverni budou uchcavat, ale racionalne uvazujici clovek musi nad tou demenci kroutit hlavou. U O1 to smysl melo - motorova nabidka Bory, Toleda a Octavie se prekryvala v mnoha polozkach, ale 1.8T/132 kW byla jen v RS. Je to stejne, jako kdyby Ibiza a Polo dostali 1.9 PD 96 kW, FRS by najednou nemela smysl. Jsem zvedav, co to udela s prodejem RS mimo CR, pokud clovek nejde pro O2 kvuli kufru (a z designu Jetty mu neni zle), nema duvod hrat si na hogo-fogo s O2RS kdyz stejny motor dostane v Jette bez toho humbuku. RS je mozna oproti jinym sportovnim verzim nenapadna, ale Jetta TFSI nebude provokovat vubec nicim. Proste z RS je najednou tovarni tuzing, kdy stejne vykonne auto dostalo spoilery a kridlo pro opticke odliseni. Trapas.
2 Skyline: ver, ze nejprodavanejsi konfigurace bude RS kombi TDI s odpoctem DPHMyslim, ze to neni marketingovy kiks, ale velice dobry tah
Tomu verim. Tady se bavime o TFSI, uslo ti to? O traktoru nepadlo ani slovo a ze to U NAS bude nejprodavanejsi RS bych si tipnul taky. Takze klid.
Problém je v tom, že nikdo mi ve škodovce nikdy neřekl. Tohle auto je bomba, nejvykonnější škoda všech dob. Nikdy jsem nic podobného neslyšel. I Octavia RS jede velice, velice slušně na dvojku a z části na trojku.Další věc je, že to, že ten motor dají do Jetty, A3, A4 a já nevím kam všude vůbec nesnižuje jeho kvality a dá se s klidným svědomím označit jako sportovní motor. Nebýt hmotnosti těch aut, které musí rozhýbat + emisních norem, tak má celkem drtivé zrychlení i jiné dynamické parametry.Uznávám jednu věc: Subaru si svůj dvoulitr tak dlouho ladí, až z něj je špička mezi motory (to samé dělá BMW, Mitsubishi, Honda a další). Problém nastává v ceně a rozpočtu.O označení RS se snad nebudeme bavit. Je to označení marketingového oddělení, které chce, aby se zákazníci, dívající se na plaketku na řadící páce cítili jako v drsném sporťáku.Další věcí je, kde bereš tu jistotu, že škodovka neudělala nic s nastavením podvozku a s brzdami (pochopitelně opět v rámci výsledné ceny 750k).
Poporade:1) projdi si tento web, najdi vsechny clanky o RS a pak mi rekni, jestli v zadnem z nich neni "nejvykonnejsi a nejrychlejsi Skoda vsech dob". O oficialnim PR automobilky ani nemluvim. Neber me doslova, me to taky nikdo nerekl osobne, ale krici to na me vsechny clanky o RS uz peknych par let. 2) nikde jsem nenapsal, ze O1 nejede slusne. Muzes me citovat? 3) kvality motoru to nesnizuje. Kde to pisu? 4) oznaceni RS je prave to jedine, co mi prijde nedomyslene. Jak by ses tvaril, kdyby Civic mel 3D Type-R a stejny motor by byl v 5D, ale bez oznaceni? Motor z S4 v Passatu (samozrejme bez nejakych identifikacnich znaku, proste seriovka)? Nepripadalo by ti to jako kravina? Opravdu si ted budes v RS pripadat "drsne"? Kvuli cemu? Kridle na kufru? 5) co zas meles? Projdi si jeste jednou moje body 2,3 a 5 a najdi jedinou mou citaci, kde toto rikam? Ocenil bych, kdybys byl v ramci diskuse korektni a nepodsouval mi veci, ktere jsem nikde nenapsal, jinak nema cenu se dal bavit.
1, Hmm, jenže ona to je pravda, i když marketingová. Prostě to bude nejrychlejší sériová škodovka všech dob. Domníval jsem se, že si myslíš, že to na Tebe řvou, sotva přijdeš do autosalónu Škoda (i když to bych považoval za malý zázrak, kdybyses tam ukázal). 2, Nepíšeš to nikde, já jsem taky nenapsal, že jsi to napsal. Pokud jsem to někde napsal, že jsi to napsal, tak mi prosím napiš kde.3, To nebylo na Tebe, nepíšeš to nikde 4, Já jsem si nikdy v RS nepřipadal drsně a ani se tak připadat nechystám...5, Tvá citace: "Proste z RS je najednou tovarni tuzing, kdy stejne vykonne auto dostalo spoilery a kridlo pro opticke odliseni. Trapas." Nechci slovíčkařit, ale není toto vyjádření toho, že RS nemá nic jiného než stejný motor a jedinou změnou jsou nějaké spojlery???
1) ja s tim nepolemizuju. Jen v kontextu ostatnich aut to zni asi tak, jako kdyz Paul Stoddart vykrikuje neco o Ferrari (vlastne o komkoliv). A je to otravne.2) pak tedy nechapu, proc to v prispevku bylo. Spis si myslim, zes predpokladal, ze ja si myslim neco jineho, tak ses rozhodl mi to preventivne vysvetlit. Diky, nebylo treba.3) dtto4) psals o tom, ze RS je pro ty, co si chteji pripadat drsne, kdyz maji RS na kufru (pristrojovce, atd.). V ramci lepsiho vciteni se do situace jsem to zkusil aplikovat na tebe. Ja muzu rict jen tolik, ze mit na aute RS by pro me melo smysl, kdyby to bylo rychlejsi, nez ostatni. Pokud RS znamena jen par tuzingovych doplnku na jinak bezne vykonnem aute, nepripada mi to vhodne snad uz ani pro pozery.5) Jetta se bude nabizet s TFSI ve verzi Sportline, v zakladu bude snizeny sportovni podvozek. Pochybuju, moc moc pochybuju, ze bude mit horsi brzdy nez RS, ktera bude (podle me) mit brzdy shodne s GTi. Jsme u VW, opravdu cekas neco jineho? Spoilery tak zustavaji jedinym odlisenim, pod nimi to bude (podle me) vsechno stejne.
Se smiř že Škoda je odpadkový koš VW a je to. Zkus pochopit, že Škoda je (teď už) jednoznačně nejhorší značka koncernu. Seat dostal nový, zvláštní design. Audi je luxusní značka, VW se snaží o image luxusního výrobce a jako mateřská značka má určité výhody a snaží se být levnějším Audi, čili relativně racionální volbou. Takže tady máme image, luxus, ratio. Co zbylo na Škodu? Správně - Economy. Prostě Škoda je levná. Takový je ostatně pohled na ni v zahraničí a že VW group neuvažuje s českým trhem, ale s Evropským je jasné.
No jenze lidi nejsou blbi, a tak moc dobre vi ze je to stejna technika, coz Skodovce hodne pomaha..nemyslim ze by jeji image byla az tak spatna. A propo-kolik jsi videl novych passatu a kolik novych octavek?
Ja se s nicim smirovat nepotrebuju, asi me spatne chapes. Ale to nevadi. Mimochodem, GTi vypada jeste trapneji, nez RS, protoze navenek se tim, jak je strasne sportovni, chlubi daleko vic. Pritom ale (po strance vykonu) nic vic nenabizi.
Tak zrovna GTi má sportovní podvozek, sportovní sedadla a hlavně ten podvozek jízdě přidává... Nevím proč je kolem toho tolik humbuku, RS,GTi jsou prostě něco jako packety výbavy kombinovaý se zvláštní edicí, kde dostaneš sportovní podvozek, sedadla a zvláštní barvy. Můžeš to dostat i do obyč verze, ale jako celek tě to pak přijde dráž.BTW. čím že to jezdíš ty? Ono jestli to ne moc výkonné GTi není třeba 1,5 výkonnější než to tvoje
Proti cemu? Proti Jette TFSI? Precti si PR, Jetta Sportline TFSI bude mit sportovni podvozek v serii. Podle me mela dostat 125 kW verzi, ne 147 kW. Nebo obe, s tim, ze 147 kW verze by byla Jetta GTi. Myslim, ze by se prodavala dobre. Ano, taky nevim, proc je kolem RS a GTi tolik humbuku, kdyz dostanes sportovni sedadla a zvlastni barvy (podvozek ne, viz vyse) a vic nic. Je celkem jedno, cim jezdim, o to tady nejde. Pripada mi, ze spousta prispevatelu neumi cist. Nejde o to, jestli je/neni vykonnejsi nez moje auto, jde o to, jestli ma smysl na Golf s 200 k psat "GTi", kdyz Golf sedan (nic jineho Jetta neni) ma stejny motor, ale "GTi" na zadi mit nebude. Uz vubec pak nechapu odliseni vizualni. M3 vypada jinak, nez 320i prave proto, ze je silnejsi. Jaky smysl by melo vyrabet M3 kupe a k tomu stejne vykonny sedan, ovsem bez "eMka" a plastu?
M-paket si taky muzes koupit do kazdeho BMW a tu eMko nalepku si uz sezenes za par korun ... a zvenku nic nepoznas. Opel zas ma GTS a taky nevis, jestli je tam 1.8 nebo 3.2. Takze klid ...
Dalsi, kterej neumi cist. Hosi, vy jste tady jak parta pubertaku, kteri prispevky nectou, ale musi za kazdou cenu placnout kazdou kravinu, ktera je napadne. Nemluvim o tom, ze si muzes votuzit 318ku, ale o tom, ze nemuzes koupit eMkovej sedan, kterej neni poznat od te 318ky. Trochu rozdil, co? Takze klidek, bobe.
A co se tyce motoru, tak treba do Fiesty ST se dava 2litr, ktery do Focusu nebo Mondea dostanes taky a zadny privlastek mit nemusi ...
Ty ses nejakej extremne nechapavej. Zeptam se tedy tak, aby ti to docvaklo: mame FRS. Predstav si, ze by se stejny motor daval do Fabie sedan, ale nijak by se to nejmenovalo, proste normalni motor, jako kazdej jinej. Vybavu bys mohl mit taky stejnou (krome barev a mozna sedadel, ooo jak velky rozdil!). K cemu by pak bylo mit FRS? Ja osobne bych v takovem pripade vzal radsi sedan, bez zelenejch trmenu a dalsich radoby sportovnich doplnku. Uz to chapes? Je mi uplne jedno, jak to skodofka pojmenuje, at je to treba RRRSSS a ma to HTP, jen me zajimal nazor jinych. Misto toho ctu hromadu deblnich prispevku off-topic, z nichz vetsina vyjadruje ubohou osobni averzi vuci me. Tak si to uzij, ja uz s touhle diskusi koncim.
Dosly argumenty, tak koncim - vyborne. 2.0TFSI v zadne jine Octavii nez prave v RS nemuzes mit ... a VW Jetta neni sedan Octavie ... prirovnani tedy silne pokulhava.
Nedosly. Dosla trpelivost s hlupakama, kteri neumi cist. Jetta je sedan Golfu. S tim nic nenadelas. Uprimne, sere tak moc muj nick, ze musis psat kraviny, nebo jsi vazne tak mimo? Prirovnani FRS vs. (potencialni) Fabie sedan 1.9 PD/130 k a Golf GTi 200 k vs. Jetta TFSI 200 k v zadnem pripade nepokulhava.
Navrchu srovnavas RS s Jettou, ze je to VW kiks, atd. Golfa jsi do toho pripletl az pozdeji - Jetta je samozrejme sedan Golfu.
Nesrovnavam. Jen pisu, ze mit v RS a GTi stejny motor, jako ma Jetta, znamena (pro me a podle me) marketingovy kiks. Pokud chces slovickarit a flamovat misto diskuse, napis to rovnou. Tahkle ztracime cas.
Vsak si taky nemuzes koupit RS, ktere neni poznat od 1.6 ...
On je sportovní podvozek a sportovní podvozek... sportovní podvozek si můžeš dát do skoro každého VW a zahrnuje tvrdší tlumiče, kratšípružiny a -20mm. GTI měla dřív i jiné nápravy, tužší stabilizátor i výkonnější brzdy Golf R32 generace IV měl kompletně přeladěný podvozek oproti sériovému a v PR to taky bylo označené pouze za sportovní podvozek ;) Je to prostě edice- Proč se dělal Golf Edition a Bora Edition ne? tebe prostě iritují ta písmenka, tak je čti třeba TGi a máš to.Vyházet pouze z PR zpráv může být zavádějící
R32 je trochu mimo misu, nezda se ti? Ta by musela dostat jine stabilizatory, i kdyby byl vykon priskrcen na 100 kW, sestival neco vazi. "GTI měla dřív i jiné nápravy, tužší stabilizátor i výkonnější brzdy"Ve srovnani s cim? S 1.9 TDi/66 kW? Porad mam dojem, ze zapominas na to, co s cim tady srovnavam. Neni to zadna "edice", Edition se vyrabelo kvuli podpore prodeje, stejne jako vsechny mozne "lajny" od skodovky. Doufam, ze mi nechces tvrdit, ze Fabia "ted na to mate line" je stejna, jako RS. Pochop konecne, ze me neirituji zadna pismenka, ale rad bych se tady pobavil o vhodnosti/nevhodnosti marketingove strategie, kterou koncern zvolil. Pokud se nedokazes odprostit od toho, ze kdyz vidis muj nick, vidis rude a musis za kazdou cenu psat kraviny typu "tebe irituji pismenka", radsi vubec neodpovidej, protoze takova diskuse nema cenu. Jestli mas se mou osobni problem, muzes me ignorovat, bude to lepsi a nebudem ztracet cas kecama o nicem.
Jsi zaslepený a nehceš tomu rozumět. GTI měly jiné nápravy a trochu jinak odladěný podvozek od jakéhokoliv jiného Golfu i když ten měl příplatkový sportovní podvozek.. Už chápeš? GTI se od ostatních liší podvozkem.. Takže oproti Jettě TFSI sportline bude mít jiný podvozek, to snad pochopí i inteligent jako ty.. ;)
1.8T/132 kW byla jen v RStenhle motor byl pokud si dobre vzpominam i v Bore, Golfu GTI, Leonu a nakonec i Toledu. Jestli bylo neco jen v Octavii RS tak to bylo spojeni tohodle motoru a petikvaltu, jinde byl sestikvalt.
v bore 4x4 bol (urcite) nejaky pomerne silny V6
150kw
Vzpominas si spatne. Poporade:Bora: jen 110 kW (viz http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=824)Golf GTI: to je pravda, ale jde o GTi, ktere je pro VW to same, co pro Skodu RS a i v soucasnych generacich jsou ty motory stejne.Leon: ten mel 132 kW jen ve sportovni verzi 4x4, oznacene Leon 4 20VT (ja vim, neni to nejsilnejsi Leon, ten mel 2.8 V6 a potom 1.8T z TTcka)Toledo: pokud vim, 132 kW opravdu nikdy nemelo. Me jde predevsim o to, ze zatimco motor 132 kW byl vyhrazen pro svym zpusobem vyjimecne (20VT) a sportovni (GTi, RS) verze, nova TFSI je prezentovana jako tuctovy motor a jak GTi, tak RS vypadaji smesne - hromada spojleru a vykon jak nenapadna Jetta? IMHO marketingovy nesmysl.
Bora mela i 132 kW 1.8 T, u nas stala 811 000,-
Asi az nekdy pozdeji, podle toho linku, co jsem sem dal, nic takoveho v Bore nebylo.
Ten motor byl v Boře i v Toledu! Ale to nic nemění na tom, že s tebou souhlasim. Vzít tuctovej motor a dělat kolem toho humbuk, jako když se jedná o BMW M5. to je fakt trapárna největšího kalibru Kdyby ten motro alespoň trochu poladili (220-250 koní), tak bych to ještě chápal..
Pokud vim, existuje verze TFSI/125 kW. Myslim, ze mnohem lepsi marketingovy tah by byl dat do Jetty a Seatu tuhle "orezanou" verzi a 200 k jim pustit az tak za dva roky, soucasne s navysenim vykonu u RS a GTi o takovych 30 koni. Image "sportovnich" modelu by zustala zachovana a bezny zajemce o silny, ale stale relativne usporny motor by 125 kW ocenil u Jetty vic. Byla by to takova nahrada za 110 kW verzi 1.8T (IMHO nejlepsi "civilni" motor, ktery se kdy u mensich koncernovych aut objevil).
Asi by to bylo lepší, ale VW by nikdy nepřenesl přes srdce, kdyby byla O2 výkonější než Jetta
Možná myslíš 2,0 TFSI 136kW/185HP - ten má zatím snad jen nový Leon - cena ve verzi Sport-Up (chybí xenony a ESP) je myslím 634.000,-Kč.Docela by mě zajímalo, zda se ty motory liší jen naprogramováním ŘJ, potom by si s tím hravě poradil každý tuner ...
Motor 2.0 TFSI 125kw bude existovat, mozna uz existuje v nove A6 jako nejlevnejsi varianta...
To je fakt jen 136 kW? Tak to mi prijde jako prast jak uhod, downsize o 9% je ponekud zvlastni rozhodnuti. Myslim, ze tak malej rozdil snad ani nema cenu vytvaret necim jinym, nez RJ. Vsak se to brzo dozvime, chiptuneri uz to maji urcite doma a louskaji kod
Skiline : Do běžného Seatu Toledo se 1.8T 132 Kw montovala.
Asi mate s Leonardem pravdu. Nicmene si nemyslim, ze by to prislo na trh spolecne s RS. Minimalne to nemlatilo do oci tak, jako dnes.
Naopak - Toledo nemelo 1.8T 110kW, ale jen prave 1.8T 132kW a nedelali s tim zadny "RS" humbuk. A Toledo melo taky 2.3 V5. A Leon samozrejme 2.8 V6 a 1.8T 165kW. Ale to uz byly "ostre verze" s "drsnejsima" plastama okolo
Tak do toho nejdu. Musel bych se stydět jezdit v turbobenzínu s tím, že si o mě někdo může myslet, že jezdím s nějakým pseudomotorem TDI (ty v**e, máš tam už 3500, přeřaď!!!). O tom, že si nikdy nekoupím diesel jsme se s přítelkyní shodli dávno, ale asi bych ani nesnesl pomyšlení, že si mě může někdo s nafťákem splést. Fuj...Čekám na Mazdu3 MPS a na Octavii s**u... Fakt jsem se naštval
Mám spíš pocit, že čekáš na peníze, evidentně jsi buďto v lepší naftě neseděl (nemyslím přímo TDI PD - pro rejpaly), nebo ještě nedospěl HáRošVEnto TDI 300kkm, jako nové
No, na peníze čekám taky, ale nevidím v tom až tak velký problém. Seděl jsem a jel jsem např. v BMW 330d, BMW 530d a Accordu 2,2CDTi. Bohužel, i když to jsou kvalitní motory, tak mě nepřesvědčily o koupi nafťáka...
Zkus Toyotu 2,2 D4D D-CAT 130kW 400 Nm (nekouří a jede!!!) Zvuk jako benzín, dá se vytáčet, další hřebíček do rakve benzínů...
S takovými parametry musí mít stovku pod 6. A neříkej mi, že ne. OK, tenhle motor jsem nezkoušel. Ty hřebíčky do rakve spíše vidím, když jedu za černým kouřem
Když na to máš tak si kup benzín. Někteří počítají peníze a ví že obdobně výkonný nafťák jako benzín jezdí za 3/4 až 1/2 spotřebu. S klidem jsem odsouhlasil výměnu auta a 1,8T 110kW za 1,9TDI 96kW. Výkonově nic poznat není (samozřejmě subejktivně díky točáku, v absolutních číslech by to vidět bylo), naopak v nižších otáčkách je živější a ze spotřeby 8-10litrů benzínu se stala spotřeba 4-5litrů nafty. Holt každý to má jinak. Pro mě benzín R.I.P. pokud se něco radiálně nezmění, už benzínové auto v mé garáži nikdy nebude. Těch pár otáček navíc a kultivovanější chod mi nárůst spotřeby nestojí. SIce tě nechápu, mít Oktávii a takhle si vymýšlet.. jó kdybys měl prachy na Audi, BMW, MB tak neřeknu ,ale oni i ti boháči co si kupují A8, 7er, S-klasse si do nich berou i diesely :D Proti gustu...
diesely si do luxusních aut dávají jen zbohatlíci!!!AŤ ŽIJE BENZÍNOVÁ ELITA
Uz jsem to psal vickrat, skoda, ze rakovina nepozna, kdo tady s traktorama svini ovzdusi. Az se to dotkne nekoho z rodiny (ne, ze bych ti to pral), mozna zjistis, ze zdravi si nekoupis, ani kdybys tech penez na nafte usetril poradnou hromadu. Dokud to cuchaji ostatni, at si trhnou, ze?
Když už tady tvrdíš takové jasné pravdy, přečetl jsi si opravdu někdy něco o obsahu karcinogenních látek ve výfukových zplodinách u moderních motorů (tzn. i benzínových) ?
Precetl. Karcinogenni zplodiny maji jak diesel, tak benzin. To nejhorsi jsou vsak saze, presneji tzv. "pevne castice", ktere benzin nema. Pokud i tys neco cetl, jiste to vis a nemas potrebu se mnou polemizovat.
Souhlas, opravdu povedenej motor! Na míle lepší než tenhle "traktoriodní" šmejd od VW
406 HDI 225kkm, jako nové
No nevím, ale nejezdíš ty s O1 RS? (možná se pletu, ale v nějaké předešlé diskuzi se o tom zmiňuješ. Jestli to tedy není podobnost jmen, či moje mýlka) Chci jen říct, že podobný pocity studu bys měl mít i v O1 RS. 1) 99% řidičů nepozná z 50 metrů rozdíl mezi O1 RS a normální neupravené O1 (třeba 1.9 TDI). Ty změny jsou velice decentní-nepatrné a pokud nemáš vycvičené oko, tak si jich ani nevšimneš. 2) Jezdí spousta ropáků, kteří vyměnili nárazníky, kola, nalepili VRS, .... a vypadá to jako skutečná RSka. Dokonce bych řekl, že jezdí více takových pseudoRSek než opravdových O 1 RS 1.8 T 132 kW
No vidíš a u té moji 1.4MPI to ještě nikdo nepoznal. Každý si myslí, že mám opravdovou RS. Jinak já se v té moji jednačtyřce nestydím. Jede celkem v pohodě.
Aaaahahahahahah 1.4 Tak to jo no, radsi si diesela nekupuj, mozna bys ten vykon nemusel ukocirovat
To jako myslíš, že to bude živější, než jednačtyřka, jo?
No tak zalezi na tom, do ceho ji namontujes ale kdyz to bude ceteris paribus...
Hehe Jsem se docela zasmál, odpůrce nafty naočkoval i svou přítelkyni.
ó né, kdepak, ona se naočkovala sama, občas jezdí (rozuměj: musí jezdit) s dieslem koncernu VW na služebky.Dali jsme si vzájemný slib... :)
ziadny ropak az dokial nas smrt nerozdeli. a knaz: vymente si prstene :)
Přesně tak Hlavně myslíme na budoucnost našich dětí. Ale ta je zatím zahalena jen černým kouřem přečipovaného TDI
No to je ale překvapení, že do rodinného vozu patří ropák.
No nafta se naopak do rodinných aut dává, ale tady se jedná o RS, takže chceš bejt ftipnej za každou cenu a pak to pomotáš slinto...ty musíš bejt pěknej rypák žeUž se vědí nějaké ceny???
Jako by RS byla něco jinýho, než rodinný auto s trochu výkonnějším motorem.
Asi tak nějak
Piezoelektricke vstrikovani neni PD motor? Nebo jaky je v tom rozdil? Diky.
Ano, je to stále PD motor s vylepšeným řízením vstřikování.
Sorry, ale tohle mne zabolelo...PD - znamená čerpadlo tryska - a tento systém, ačkoli je vynikající je už překonaný. Znamená že ve vstřikovači je zároveň čerpadlo, které je poháněno vačkovou hřídelí a díky krátké trase paliva tento typ vstřikování dokáže vyvinout vysoký vstřikovací tlak, díky kterému jsou velké tlaky ve válcích a tudíž vyšší výkon..., navíc PD neumí tolik předvstřiků do válce jako Common Rail, proto to klapání řachtání. Ten znamená, že je jedna společná natlakovaná rampa (zásobník), kterou tlakuje jedno čerpadlo, a odtud je palivo vedeno pod tlakem k válcům kde je vstřikování řízeno elektronicky(tím netvrdím že PD není). Ale díky dlouhemu vedení paliva do válců nebyl Common Rail v minulkosti schopný vyvinout tak vysoký vstřikovací tlak jako PD, ale díky třetí generaci Common Rail, jehož součásti jsou piezo-elektrické vstřiky a silnější čerpadlo se náskok PD ztrácí. Navíc CR je kultivovanější a klidnější....Už jsem to dlouho nestudoval, tak se omlouvám za nepřesnosti.
Ale tenhle motor je opravdu PD akorat, ze ma piezoelektricke vstrikovace, prave kvuli lepsimu davkovani ...
Celej slavnej koncern VW už mi leze krkem, jak Škodovku dusí. Vždyť ty motory jsou o ničem... Proč nepovolí 3.2 FSI a 3.0 TDI? Tomu auto by to slušelo...
Blbá líná škodovka, proč tam nedaj motor z mig 21? Někdy se přečtěte o čem se tady dohadujete ! -někteří
to vubec neni spatny napad...
Škodovka je pro socky. Proc by do toho meli davat takove motory?
vy .... myslíš že jsou tady na to dělané silnice,nejste na okruhu hoši...Pak pláčete,když si někdo rozfláká hubu a jde napřed nohama.Koukám že jsou tady jen závodníci...Choďte raději pěšky..
Přirovnej si cenu ubohy plechovi škodovky za 800000 tisic a ceny domu za 800000 tisic . Tak o čem všichni žochláte.
....chip to vyřeší
no taky si říkám, na 3,2 to nevidim ale ten benzin by byl peknej kolem 250k....jinak nevim co je na te nafte rs kdyz VW ho jinde pouzije do normalnich verzi stejne jako TFSI
plne suhlasim, ze VW robi kixy skoro stale, ale zase V6 motory by boli trochu drahe a Skoda pouziva slabe podvozkove platformy...Skoda by podla mna mohla postavit Fabiu s V6 [nico ako ClioV6] mozno so 4x4 a Octaviu kupe/kabrio s W8 [podla mna je to strasny motor, ale predsalen 8 valec]
No podle mě by tam ty V6 šly určitě. Je to stejněj podvozek jako má Golf a pokud se nepletu, tak do golfu V6 přijdou.No a o Fabii nemluvím. Ve výběru kromě 1.9 TDI není jedinej slušnej motor. Všechny jen prskavky. Chápu, že s lepším motorem by byla dražší, ale myslím, že nejsem sám, kdo by ten lepší motor uvítal.
lepsim motorom by sa potesili asi vsetci [ale radsej by som bol, keby tie motory isli cestou MB a nie VW]
Uz vidim, jak lidi masove kupujou V6 Octavie za milion !
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.