Nová Octavia RS také s nafťákem, ceny TFSI

Dle několika nezávislých zdrojů dostane nová Octavia RS také naftový motor z produkce Volkswagenu. Po představení Octavie RS s motorem 2.0 TFSI s výkonem 147 kW (200 k) se stále spekulovalo o použití naftového motoru. Pod kapotou se tedy definitivně objeví motor 2.0 TDI s piezoelektrickým vstřikováním o výkonu 125 kW a kroutícím momentem 350 Nm. S největší pravděpodobností se i k tomuto motoru bude dodávat automatická převodovka DSG, kterou by měl časem dostat i dvoulitrový benzín.

Poznámka: Cena liftbacku bude (zatím neoficiálně) stanovena na 749 tisíc, cena kombi pak na 789 tisíc. Ve výbavě budou drobnosti jako ESP či xenony.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 73 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků