Nová Octavia RS také s nafťákem, ceny TFSI

Dle několika nezávislých zdrojů dostane nová Octavia RS také naftový motor z produkce Volkswagenu. Po představení Octavie RS s motorem 2.0 TFSI s výkonem 147 kW (200 k) se stále spekulovalo o použití naftového motoru. Pod kapotou se tedy definitivně objeví motor 2.0 TDI s piezoelektrickým vstřikováním o výkonu 125 kW a kroutícím momentem 350 Nm. S největší pravděpodobností se i k tomuto motoru bude dodávat automatická převodovka DSG, kterou by měl časem dostat i dvoulitrový benzín.

Poznámka: Cena liftbacku bude (zatím neoficiálně) stanovena na 749 tisíc, cena kombi pak na 789 tisíc. Ve výbavě budou drobnosti jako ESP či xenony.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků