Nová Octavia RS také s nafťákem, ceny TFSI

Dle několika nezávislých zdrojů dostane nová Octavia RS také naftový motor z produkce Volkswagenu. Po představení Octavie RS s motorem 2.0 TFSI s výkonem 147 kW (200 k) se stále spekulovalo o použití naftového motoru. Pod kapotou se tedy definitivně objeví motor 2.0 TDI s piezoelektrickým vstřikováním o výkonu 125 kW a kroutícím momentem 350 Nm. S největší pravděpodobností se i k tomuto motoru bude dodávat automatická převodovka DSG, kterou by měl časem dostat i dvoulitrový benzín.

Poznámka: Cena liftbacku bude (zatím neoficiálně) stanovena na 749 tisíc, cena kombi pak na 789 tisíc. Ve výbavě budou drobnosti jako ESP či xenony.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků