Nová Octavia RS až koncem příštího roku

Podle serveru What car? se neobjeví nová verze Octavie RS odvozená z nové generace dříve než koncem příštího roku. Do té doby by se měla prodávat verze stará, tedy s motorem 1.8T 132 kW, a to jak v hatchbacku, tak kombi.

Nový model bude dle našich informací nosit pod kapotou naftový motor 2.0 TDI s naladěním na 132, případně 136 kW. Uvažuje se rovněž o motoru 2.0T FSI 147 kW, který letos na podzim dostane Golf GTI. Důvod, proč se pod kapotou objeví i nafťák, je nasnadě; dle Haralda Ludanka se Fabia RS (s motorem 1.9 TDI 96 kW) prodává dvakrát lépe, než se původně plánovalo. Zájem o najtu je evidentně enormní...

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků