Nová Octavia RS až koncem příštího roku

Podle serveru What car? se neobjeví nová verze Octavie RS odvozená z nové generace dříve než koncem příštího roku. Do té doby by se měla prodávat verze stará, tedy s motorem 1.8T 132 kW, a to jak v hatchbacku, tak kombi.

Nový model bude dle našich informací nosit pod kapotou naftový motor 2.0 TDI s naladěním na 132, případně 136 kW. Uvažuje se rovněž o motoru 2.0T FSI 147 kW, který letos na podzim dostane Golf GTI. Důvod, proč se pod kapotou objeví i nafťák, je nasnadě; dle Haralda Ludanka se Fabia RS (s motorem 1.9 TDI 96 kW) prodává dvakrát lépe, než se původně plánovalo. Zájem o najtu je evidentně enormní...

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků