Nová Octavia RS až koncem příštího roku

Podle serveru What car? se neobjeví nová verze Octavie RS odvozená z nové generace dříve než koncem příštího roku. Do té doby by se měla prodávat verze stará, tedy s motorem 1.8T 132 kW, a to jak v hatchbacku, tak kombi.

Nový model bude dle našich informací nosit pod kapotou naftový motor 2.0 TDI s naladěním na 132, případně 136 kW. Uvažuje se rovněž o motoru 2.0T FSI 147 kW, který letos na podzim dostane Golf GTI. Důvod, proč se pod kapotou objeví i nafťák, je nasnadě; dle Haralda Ludanka se Fabia RS (s motorem 1.9 TDI 96 kW) prodává dvakrát lépe, než se původně plánovalo. Zájem o najtu je evidentně enormní...

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 54 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků