Autíčko hezký, ale svezl jsem se v Mazdě 3 1.5 skyactiv 85kw a je to totální tragedie, líná mrdka. Kdo má jednou auto s turbem, už nikdy nechce jinak. I ta Fabka 1.2 TSI 81kw nedá tomuhle motoru ani tu nejmenší šanci.
Pokud v Mazdě 3 pojede někdo, komu něco říká správný jízdní režim s atmosférickým motorem, rozhodně Fabka mít navrch nebude. To jen lamy, co to dusí při volnoběhu na pětku (protože jinak to řve a to je určitě špatně), si myslí, že to nejede ;-)
Ne kazdy je pilot WRC, aby musel drzet otacky kolem 4000 aby mu auto trochu jelo. TSI a dalsi turbobenziny jsou uzivatelsky daleko prijemnejsi. Maloobjemove atmosfery jsou uz prezite a v pripade Mazdy 2 jsou tyto motory asi nejvetsi vadou na krase tohoto auta. Jeste by M2 nemusela byt takova uzovka, stacilo by par centaku na sirku navic, trochu snizit a mela by paradni proporce jako nova Fabka...
Od kdy WRCčka točí 4000? to tam snad mají chrochtáky :-O A s tím zcela nesouhlasím myslím si že dnes jsou motory jako dizajn každý si vybere ten co se mu líbí. Mně se třeba TSI nelíbí, nelíbí se mi v tom že motor ze sebe vydá to nejlepší v nízkých a středních otáčkách a v těch vysokých už nemá tu špičku v tomhle je atmosféra jednoznačně lepší.
Souhlas s tim, ze si kazdy muze vybrat co chce, to je super...! A jiste jsou nektere atmosfery celkem zajimave na svezeni, ale rozhodne to neplati o bezduchem Skyactive... Teda pokud ma 1,5 stejny projev jako 2,0... Ale treba se pletu a 1,5 bude vyborna, neridil jsem ji... Kazdopadne jako prosty uzivatel s najezdem cca 50tis km rocne radeji pri koupi sahnu po turbobenzinu nez po atmosfere. Ale to je to o cem pises, kazdy si vybere co se mu libi... ;-)
Hm, 2.0 ma projev perfektny, chyba bude asi v/na sedacke...S najezdem 50tis rocne by som sa turbobenzinu vyhol oblukom, snad jedine seat so 4-rocnou zarukou a neobmedzenymi kilometrami. Co viem, tak skoda testuje motory na 200 000 km, takze pri takom najazde by som o skode ani neuvazoval...
2,0 Skyactive je des, v Mazde 6 je to lenochod v jakemkoliv spektru otacek. I prodejce v Mazde uznal, ze je to slabota, kdyz jsem se ptal, co s tim autem je. Jednoznacne doporucil chrochtak, pokud se pry chci svezt... Jinak vetsi pitomost, nez ze nekdo testuje motory na 200.000km jsem snad nikdy necetl. To jako ze seat ty same motory testuje na 300.000 a VW na 400.000km...? Jinak ja jsem se obloukem nevyhnul, mam O2 1,8TSI najeto 247.000km a byt nevimjak to soudruzi z NDR testovali, stale jezdi bez zavad. M6 2,0 Skyactive mela byt naslednikem, ale to prave diky tomu prisernymu motoru nepripada v uvahu. Je to takova zivejsi 1,2 HTP... Pujdu znovu do TSI bud v RS, nebo Scout nebo pristi rok Golf Variant GTI...
to bud rad ze si si tu 6ku nekupil, lebo zatvarat na tom dvere ako na dacii, ze treba tresnut (na pomery strednej triedy), aby sa nabuchli, ci pocuvat hluk, alebo mi stacilo ked som stlacil calunennie dveri a prehlo sa dovnutra asi o dva cm......odvtedy to volam papierove auto
Jako majitel druhé generace Mazdy 6 s vámi absolutně nesouhlasím dveře sice jdou zavírat zlehka ale nikdy se mi nestalo že bych s nimi musel vyloženě bouchnout ;-) Hluk v kabině je o trošičku vyšší než třeba u Mondea nebo Passatu ale co jsem měl možnost jet jako spolujezdec konkrétně v Passatu (rok výroby 2008) tak mi přišlo že hluk na dálnici v rychlosti nad 100 km/h je srovnatelný jako v Mazdě jediné co mi přišlo lépe odhlučněno byl motor. No ať to čalounění mačkám co to dá žádný prohyb tam nenastal a pochybuji že by se z nové M6 stal oproti druhé generaci takový lowcost jak zde popisujete ale znáte to 1000 lidí 1000 názorů.
A proč by měly být všechny auta na jedno brdo? (malý turbobenzín) Jsou lidé, kteří mají klasický projev atmosférického motoru rádi - například ti, kteří se rádi svezou a mají řízení jako zábavu. Těm styl "dup na plyn a bez ohledu na otáčky tak nějak jedu" nic neříká, jelikož takový motor postrádá charakter.Souhlasím s tím, že jsou pro běžného uživatele malé turbobenzíny uživatelsky daleko příjemnější. Ale tady byla řeč o něčem jiném - v příspěvku, na který jsem reagoval, bylo napsáno, že TSI tomuto motoru nedá žádnou šanci, což není pravda. Atmosféra bude při správném použití naprosto srovnatelná. Dojem silnějšího motoru je pouze zdánlivý, stejně jako u turbochrochtu.
"jelikož takový motor postrádá charakter."toto je taka blbost, ze to az nema obdoby. To je ako povedat na hrdzavyu karoseriu, ze takato karoseria ma charakter. Motor bud taha, alebo netaha, bodka, nie je viac o com diskutovat. A nazvat charakterom to, ze motor netaha a cakat na to, kym konecne vylezie do 4500rpm, kde zacne trosku tahat a potom do 5000rpm, kde zacne tahat do 6500rpm (takze ledva 2000rpm vykonovy rozsah) je naozaj velmi divne a to som este velmi diplomaticky.
Průměrný atmosférický motor začíná slušně tahat od 3000 rpm. Od 5000 rpm pak podává nejlepší výkon, který graduje kolem oněch 6500 rpm, u vysokootáčkových ještě výše. To máme rozsah cca 3500 rpm.A ano, charakterní motor je takový motor, který se nechová v každém režimu stejně, ale je třeba si s ním hrát, pokud od něj chce člověk patřičnou odezvu. Musí si ji zasloužit. Motor, který zkousne víceméně všechno (malý turbobenzín), postrádající lineární nárůst výkonu bez špičky (místo toho rovná placka), nelze nazvat charakterním. Ale to člověk jezdící z bodu A do bodu B nepochopí, holt jsme každý jiný.Radost z jízdy není o tom, mít co nejvíce ulehčenou práci, ale proměnit svou snahu ve sladkou odměnu ;-) . Když se něco takového stane samozřejmostí, už to jaksi není ono.
To nie je uplne pravda. TSI neumiera vo vyssich otackach, mozno tak orezana verzia 63kW, ale 77(81kW) pekne ide aj vo vyssich. Dokonca do 5000 ot. ide dravsie ako 1,4 16V od vw................
...stvorka pri 40kmh a plyn na podlahe, atmosfericky motor...jezisi ono to nejdeeeeee... :) :)...kde sda asi stala chyba?
v atmosfere, kedze aj ked das dvojku, tak to bude mat nejakych 2800rpm, kde atmosfera ma pri tych otackach mozno 30kw, turbomotor 45kw. Pri atmosfere aby to tahalo musis dat 1tku, co pri 40tke nie je zrovna pohodlny ukon.
Ale ono to jede a docela slušně, navíc to nežere a hlavně to vydrží docela dlouho!!! Jediná chyba vznikla při zavedení nesmyslných motorů TSI bez rozdílu obsahu! Při příchodu prvních motorů TSI 1,2 kompletně ze všech modelů koncernu zmizel z nabídky starý a poměrně spolehlivý motor 1,4 16V 63Kw! A byl právě nahrazen tímto průserovým zázrakem! Postupem času a nárůstem problémů u TSI se opět tento motor začal zase v tichosti vracet a nabízet! Můžeš se přesvědčit že tento tehdy tak již zatracovaný motor se nabízel i do dnes v poslední verzi Fabie 2! Jen v důsledku na přechod Eu 6 již tento motor musí bohužel skončit! Jednalo se o poměrně slušný a trvanlivý motor, který žádal jen kolem 100t Km poměrně dražší výměnu rozvodu ( 2řemenů a vodní pumpy za cca 10t Kč)! Mazda na rozdíl od tohoto motoru používala u základního motoru 1,5 místo zbytečných 2 řemenů a tím i dvou napínacích kladek jen řemen společný pro obě vačky a kladku tudíž jen jednu! Každá mince má vždy dvě strany, někdy stačí jen obrátit!???B-]
Este jedna vec pises, ze rozvody na 1,4 16V stoji vymena 10tkc, co je take pruserove na starsich TSI (retaz), ano retaz a vymena stoji 5tkc necham ju vymenit kazdych 50tkm a som tam cenovo kde aj s 1,4 16V. ;-)
Teraz velebis 1,4 16V ale aj ten nebol hned ok. Staci si zobrat prve verzie: opotrebena teflonova vrstva na valcoch, klepanie, nadmerna spotreba oleja........... a za 10 rokov hovorime o zazraku on tiez nebol na zaciatku nato nezabudat ;-) Ver tomu, ze za 10 rokov sa bude chvalit dnesne TSI.........p.s.: Oba mam doma 1,4 16V aj TSI
Tak tak. Holt asi generace vyrostlá na formuli O1 TDI, která už ani nepozná normální motor, natož aby ho uměla řídit.
Len pre informáciu , Mazda3 má pri objeme motora 1.5i Skyactiv max.výkon 74kW (100k) , a podotýkam , že sa jedná o atmosférický motor .
Tak to máš naprostou pravdu, hlavně v životnosti motoru a spotřebě!!! Ta tragédie to jsi právě ty a to co máš kedlubně!!!
mam strach, ze 1,2 TSI by bolo uzranejsie ako 1,5 skyactiv. Aj ja som bol zaujaty ako TSI nemoze zrat malo a ani auto rozhybat ;-) Realita je taka ze 1,2 TSI je zivsie ako 1,6 atmo a pri normalnej jazde zere menej ako 1,4 atmo. Nakoniec skoncilo doma a zatial spokojnost.
ukazka nazorovej tolerantnosti :).. on nepise nic o zivotnosti ani spotrebe, nabuduce lepsie citat!!! a tie balady o poruchovosti, ved tsi motory uz su davnejsie nove verzie. k comu je dobre donekonecna omielat to iste? ci aj pri takej mazde budete tvrdit je ju do par rokov zozere hrdza ako davnejsie modely?
Dík za podporu jamesi. Tahle Mazda bude v prodejích proti Fabii v evropě paběrkovat. Auta krásný, spolehlivý, ale moc se to neprodává. Já bych si to prostě s takovým motorem taky nekoupil.
Nech se překvapit a nedělej účet bez vrchního!!! Tyhle nový motory MPI 1.0 a příští TSI 1.0 81Kw budou opět zázračné!:-P
Jedna vec je pravda, ze TSI je na svezeni o svetelny rok prijemnejsi... Zkousel jsem Mazdu 6 2,0 Skyactive a je to tragedie na kolech. S trochou nadsazky bych rekl, ze i kdyby byla pravda vsechny ty bachorky o nespolehlivosti TSI, tak si radeji necham obcas na zaruku nebo kulanci vymenit v aute rozvody, nez se celou dobu trapit s tim lenochodem Skyactive...
Co sa musi nechat mazde je design, ale turbo motor je velmi prijemny na jazdu ;-)
Naprosto s tebou souhlasim!
Prečítaj si Svet Motoru č.37/2014 Už jsme ji řídili! Naozaj perfektné hodnocenie novej Fabie a ich motorov! Už je celkom isté že to bude na 100% letošné Auto roku!!!:-D:-D:-D
Čo bolo to bolo terazky sa píše rok 2014!!! :-D:-D:-D
Ano Řitíku. Máš pravdu. Letopočet se zvyšuje. To jen tvoje IQ je čím dál tím menší.
Máš pravdu je to i můj případ! Jako blbý důchodce s IQ 0 jsem si do důchodu kopil Subaru Forester Executive 2.0i-L! Dovolím si ale tvrdit že na nákupy do Lídlu a do kostela to nemá chybu!;-)
...pre mna by bol hlavnym dovodom na kupu ten benzinak
A tak uvidíme co cena. Každéj nepotřebuje kombajn a tažný.Myslím že náš mládej taky po Fabce nekouká, leda bazarovou RS . A vždycky si vzpomenu jak se kazil když si měl půjčit firemní Fabku :-D jo hrooozne parady by jni nadělal.
Koukam, ze mazda bude takova uzovka, trochu prebira proporce dvojkove fabky... O 4cm uzsi, vyssi a delsi nez Fabie, to bude M2 tak trochu hubena koza...
VW skoda máva zaruku sice 2 roky alebo ale len do 60 000Km!B-]a ten velký" kufor tak u nás asi pre ciganov na napakovanie...pre bežných ludi naco??čo som prevlačovač blbostí????:-/
Jen nevím jestli se jim to vyplatí v rámci záruky vyměnit 3 super motory!??? Spíše kozí dechy!!!:-D
Nová Magda je sympatické přibližovadlo.Jsem rád,že nemá "největší kufr ve své třídě".Pak by ztratila svoji jedinečnost.
na druhej strane, ma najvacsi priestor pre motor v triede.....no ja by som radsej ten kufor, ten viac vyuzijem ako dlhy nos....
JJ jen se nesmí dostat do srovnávacího testu s Fabii, který by právě v důsledku velikosti kufru na 200% prohrála! Jízdní vlastnosti a použité motory jsou v tomto Veverkově naprosto zbytečné údaje!!! :-D
Milý Hade, měl bys vědět, že pro každého může být důležité něco jiného. Pro důchodce - chalupáře bude asi důležitější velikost kufru než jízdní vlastnosti a půjdou do Fábky. Pro ty, kteří si chtějí užívat radost z jízdy a kufr otvírají párkrát do roka, bude asi přitažlivější Mazda. To není veverkov, ale volný trh, na kterém si každý může najít, co mu vyhovuje. Pokud považuješ každého, kdo nesdílí tvé preference, za hňupa, tak jsi hňupem ty sám.
A proč si myslíš, že mazda s udýchanou atmosférou bude mít lepší jízdní vlastnosti, než TSI? Nevím proč by dneska mělo být nutné vytáčet auto do 6000, když potřebuješ, aby to trochu jelo.
Víš co jsou jízdní vlastnosti a co výkon motoru! Hrušky nejsou jablka!!! Jsou i případy, kdy výkonu motoru nestačí jízdní vlastnosti podvozku a jak se říká, tak nestíhá!!! B-]
no motor ti celkom rapidne ovplyvnuje jazdne vlastnosti. ty uz si sedel v oboch autach, ked hodnotis podvozky? Ze nikomu v mazde nevadi hluk a to, ze to je papierove auto, kde vypln dveri vtlacim do dveri kludne aj o dva cm.
Jo ty myslis jizdni vlastnost podvozku. Jinak jizdni vlastnosti bez urceni je napriklad i zrychleni. Ale to bys nesmel byt uplne vylizany.
Jistě máš pravdu, musí to být opravdu velmi bohatý a hloupí důchodce, když si dovolí takový předražený a nekvalitní šunt od koncernu koupit!! :-O
Řitíku, řitíku. Když už máš tu drzost hodnotit u někoho jiného jeho inteligenci (zrovna ty), tak to napiš alespoň správně.
To jsi tak hloupí, že si myslíš že každý důchodce krom toho že je starý je také ještě blbý!???:-D
Lumíre, dementy je považuje Had, ne já. Já jejich výběr respektuji. Mimochodem, nauč se pravopis.
JJ necháme se překvapit kdo bude Autem roku, jestli velký kufr nebo kvalitní technika!:B-]
Nu, ať je to jak chce. Fabia se bude prodávat slušně a ty si fňukej jak chceš.
Milý Michale ten kdo si koupí Fábii s velikým kufrem a motorem MPI 1.0 44Kw je naprostý dement, protože pak pokud auto naloží do plného povoleného zatížení se bude rozjíždět tak maximálně z kopce, nebo v opačném případě bude dělat spojku každých 5000km! A mám obavy že to nebude jen spojka, pokud nevěříš, tak počkej do roka a dne se dozvíš na 100% víc!!! Po současných zkušenostech s MPI 1,2 44kw, které dost často klekly do 20t Km při čemž měli poněkud vyšší kroutící moment, bude MPI 1.0 naprostý nesmysl! Přečti si jeden z posledních SM 37/2014 Už jsme ji řídili! V Rakousku ji testoval člen komise Auto roku p. Gerhard a nestačil se divit co je tento motor za výtvor techniky!!! :-D
Len pre info auto s vacsim kufrom povazujem verziu combi a tam bude zakladny motor 1,0 55kW ;-)
Milý Hade, zaprvé, Fabia se prodává i s jinými motory. Za druhé, necítím se kompetentní diskutovat o technických detailech motoru MPI 1.0 44Kw. Nicméně, každý nový vůz má záruku 2 roky a když by bylo třeba u všech těchto motorů "dělat nejen spojku každých 5000km", asi by se to fabrice moc nevyplatilo. Pokud je mi známo, tak třeba v Citigo tenhle motor funguje dobře. Fabie zase o tolik těžší není. Za třetí, zákaznci kategorie "důchodce - chalupář" většinou nepotřebují závodit a výkon 44 kw mnohým z nich bohatě stačí. A když ne, koupí si jiný motor. Je dobře, že na trhu je taková nabídka, kde si vybere každý zákazník. Každý má své potřeby a preference. Lidi, co používají mobil s méně funkcemi nebo pomalejší počítač než ty, také považuješ za dementy?
Michale PR manazeri ve Skodovce se chytaji za hlavu Fabia ma byt auto pro mlade a ty jim tam cpes duchodce. Jinak vykon/objem je samozrejme postaven oproti lobingu Shade auto aby mladi jezdili s necim bez vykonu než se nauci. Jak Skodovku nemam rad tak s tímto musím souhlasit.
Tak nevím, ale ten kdo půjde po Mazda 2, by si Schade nikdy nekoupil :)
Tak samozřejmně, pokud se mám rozhodnout mezi Mazdičkou anebo Škodověnkou, tak vítězí auto z Hirošimy. Ne že by Fabia nebyla pěkná, ale vybavená Škodovka = velké lákadlo pro zloděje aut. Japonci se nekradou a nové "2" to velmi sluší. Ovšem je víc než jisté že u nás bude Fabka Mk. III opět nejprodávanější auto. Jak jinak.
podla mna to 2jke neslusi, je to take skarede vajicko, ktore ja uzke, ma faktor fabie2. ja by som sa praveze rozhodol pre fabiu3. Tato mazda je o 5cm dlhsia, pricom koli motoru bude mat zase vnutorny priestor mensi, rovnako ako mazda 3 ci 6. U tejto to ale bude najviac citelne. Navyse zatial som videl len obrazky, ktore viac upravil photoshop ako samotny fotoaparat, takze v reali bude 2ka este skaredsia a disproporcnejsia
Ty si ani nepojišťuješ nové auto proti krádeži?
To víš. Někteří se tak vycimbají při nákupu auta, že už jim na pojištění nezůstane.
Očekávám, že Mazda bude při stejné výbavě levnější...a možná i dosti významně
Bude se Mazda 2 vyrábět i ve verzi Combi podobně jako Škoda Fabia?
samozřejmě že NIKOLI, japové nejsou nejapní slípkostřelci B-]
Ať si kdo chce co chce říká, pěkná, jen ta škrabka mě tam schází!? :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.