Nová Mazda MX-5 začíná na českém trhu od 629 900 korun

Nová Mazda MX-5 začíná na českém trhu od 629 900 korun

Nová generace roadsteru Mazda MX-5 má konečně český ceník, ale nenaplnilo se očekávání, že by se mohl model dostat s cenou pod 600 000 korun. Základní cenovka je totiž stanovena na 629 900 korun za výbavu Emotion s motorem 1,5 l o výkonu 131 koní.

Důležité je, že silnější dvoulitr koupíte oficiálně i na našem trhu a přijde vás na minimálně 783 900 korun v druhé nejvyšší výbavě Revolution. Příplatek za dvoulitr Skyactiv činí rovných 50 000 korun.

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

Pokud jde o výbavu, už základní model Emotion má klimatizaci, hliníková kola, centrální zamykání, audio systém s čtečkou USB, startovací tlačítko a například palubní počítač.

Vyšší výbava Challenge přidává třeba tempomat a už v další výbavě Attraction dostanete kožené sedačky. Revolution má třeba navigaci a 17" kola, nejvyšší výbava TOP pak přidává třeba adaptivní světlomety a sedačky Recaro. Je možná trochu škoda, že není dvoulitr k dispozici i v nižších výbavách.

Ceny roadsteru Mazda MX-5 ND na českém trhu
motor výkon kW/k Emotion Challenge Attraction Revolution Revolution Top
1.5 Skyactiv
6 Man
96/131 629 900,- 659 900,- 709 900,- 736 900,-  
2.0 Skyactiv
6 Man
118/160       783 900,- 833 900,-
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků