Nová Mazda MX-5 začíná na českém trhu od 629 900 korun

Nová Mazda MX-5 začíná na českém trhu od 629 900 korun

Nová generace roadsteru Mazda MX-5 má konečně český ceník, ale nenaplnilo se očekávání, že by se mohl model dostat s cenou pod 600 000 korun. Základní cenovka je totiž stanovena na 629 900 korun za výbavu Emotion s motorem 1,5 l o výkonu 131 koní.

Důležité je, že silnější dvoulitr koupíte oficiálně i na našem trhu a přijde vás na minimálně 783 900 korun v druhé nejvyšší výbavě Revolution. Příplatek za dvoulitr Skyactiv činí rovných 50 000 korun.

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

Pokud jde o výbavu, už základní model Emotion má klimatizaci, hliníková kola, centrální zamykání, audio systém s čtečkou USB, startovací tlačítko a například palubní počítač.

Vyšší výbava Challenge přidává třeba tempomat a už v další výbavě Attraction dostanete kožené sedačky. Revolution má třeba navigaci a 17" kola, nejvyšší výbava TOP pak přidává třeba adaptivní světlomety a sedačky Recaro. Je možná trochu škoda, že není dvoulitr k dispozici i v nižších výbavách.

Ceny roadsteru Mazda MX-5 ND na českém trhu
motor výkon kW/k Emotion Challenge Attraction Revolution Revolution Top
1.5 Skyactiv
6 Man
96/131 629 900,- 659 900,- 709 900,- 736 900,-  
2.0 Skyactiv
6 Man
118/160       783 900,- 833 900,-

bazar

Mazda CX 7 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 106 870 km
Cena: 300 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2008
Stav: 306 373 km
Cena: 120 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2003
Stav: 180 016 km
Cena: 63 000 Kč
Mazda CX 7 2,2
Rok výroby: 2012
Stav: 198 727 km
Cena: 280 000 Kč
Mazda 3 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 96 521 km
Cena: 120 000 Kč
Mazda CX 5 2,2
Rok výroby: 2012
Stav: 104 310 km
Cena: 460 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků