Nová Mazda MX-5 také s nafťákem a motorem 2.3 l

Podle britského AutoExpressu dostane nová Mazda MX-5 kromě základních benzínových motorů také jeden nafťáček. Naftové motory jsou oblíbené a Mazda nemá problém si tímto krokem „udělat“ více zákazníků - MX-5 si pak koupí i ti, kdož chtějí otevřený roadster, ale milují zvuk naftového motoru a chtějí jezdit za levný peníz. Puristé ale mohou jásat: v malé mazdě se objeví mimo nafťák i výkonnější benzínový agregát, a sice standardní čtyřválec 2.3 l, který můžeme najít např. v Mazdě 6.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků