Nová Mazda MX-5 dorazí s motorem 1.5 SKYACTIV a hmotností 1020 kg

Nová Mazda MX-5 dorazí s motorem 1.5 SKYACTIV a hmotností 1020 kg

Mazda sice již představila novou generaci modelu MX-5, ale mnoho podrobností nepřidala. Ty se dozvíme nejpozději na pařížském autosalonu, nicméně už teď kolují po internetu neoficiální informace upřesňující základní techniku. Mazda MX-5 údajně dostane hmotnost 1020 kg a benzinovou patnáctistovku naladěnou na 96 kW (130 k).

Mazda MX-5 čtvrté generace odhalena, je nejkompaktnější v historii

Mazda MX-5 čtvrté generace odhalena, je nejkompaktnější v historii

Informace přinesli kolegové ze serveru Motoring, kteří je získali od velmi dobře informovaného zdroje přímo z automobilky. Základní verze MX-5 tedy bude se svou hmotností velmi blízko hranici jedné tuny, k pohonu použije zmíněný čtyřválec, který kromě 96 kW údajně vyprodukuje také více než 144 Nm.

Fotogalerie: Kultovní Mazda MX-5 slaví 25. výročí

Fotogalerie: Kultovní Mazda MX-5 slaví 25. výročí

Mazda uvažovala také o motorech s objemem 1,6 a 1,8 litru, jenže menší patnáctistovka prý nabízí nejlepší poměr mezi výkonem a spotřebou. Samozřejmě jde o základní motorizaci, později by se měl objevit také dvoulitr SKAYCTIV.

Nová Mazda MX-5 se chce co nejvíce přiblížit první generaci. Auto je o plných 105 mm kratší než dosluhující verze, zároveň ale nabídne o 55 mm větší šířku a o 50 mm delší rozvor náprav.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků