Nová Mazda CX-80 oficiálně: Obří vlajková loď přijíždí s extra praktickým kufrem a poctivými motory

13 komentářů (13 nových)

J. R.
22. dubna • 13:04

Mazda a Ford nejsou auta ale hniličky. Koupit si navíc Japonce v dieselu, no hodně štěstí kupujícímu ... 🤞😂

David Sak
19. dubna • 13:00

Uz jsou nejake zkusenosti s novym typem diesel motoru 3.3? Doposud se Mazde zadny diesel motor nepovedl. Kazdy trpel nejakou konstrukcni vadou a postupne kleknul.

Hamarel
19. dubna • 10:40

Tak doufejme, že udělali něco s tvrdým podvozkem a s cukající převodovkou. A že prostor vzadu bude odpovídat 5m autu, protože u CX-60 je prostor vzadu na 4,75 cm auto velmi bídný.

Adyk
18. dubna • 18:01

Skvělá zpráva pro české stěhováky co tahají různé krámy sem a tam.

Petr Paulika
19. dubna • 6:16

Pokud na to budou mít. Nebo spíše, pokud budou ochotni vyplajznout za to tolik prašulí.

Hlinda
18. dubna • 17:51

Poctivé motory...... Obyčejný čtyřválec. Naftový šestiválec to trochu zachraňuje.

Ondrej Mišáni
18. dubna • 13:51

Co takhle napsat, zda po sklopení sedadel vznikne rovina po celé délce zavazadelníku? To patří mezi podstatné informace!

OnlyTruth
18. dubna • 12:04

vyborne mazda, len tak dalej.. este dosneste ten 6valec benzin

Alda Alda
18. dubna • 15:11

Souhlas. Jenže leze do zelí prémii a je otázka kolik lidí jí dá přednost.

Dřevo Levně
19. dubna • 7:22

Lidi z okruhu importéra a ofiko prodejců a pár naivků že co je japonský je kvalitní. Tolik je v CZ zákazníků mazdy.

Pantani
19. dubna • 8:00

Všechny automobilky a všechny motory/auta mají svoje problémy. Co je ale horší v tomhle případě je to, jak se oficiální zastoupení Mazdy chová ke svým zákazníkům a co uznávají a co neuznávají za reklamace. Je toho plný inet, stačí číst. Je to jeden z důvodů, proč bych Mazdu nechtěl.

David Sak
19. dubna • 13:03

Ja mel benzinovou Mazdu 6, pak CX7, dlouhou dobu a zadny problem nebyl. Jen standardni opotrebeni - brzdove kotouce co hazou, lozisko v zadnim kole. Ale to bylo po 11letech a 150tis km. Jedine co me stvalo, byla mizerna ochrana proti korozi. Kazdy rok jsem cistil a spravoval, aby to nerezlo (spodek auta).

Jan Taraba
19. dubna • 10:05

Ono to může být i prodejními počty a nastavením parity mezi výrobcem a importérem. Pokud dostává garanční paušál, tak ho může pár větších záručních oprav nebo jedno dvě vrácená auta shodit ze sedla, proto se chová tak, jak s chová.. V pořádku to není, ale praxe bývá holt taková.

Doporučujeme

Články odjinud