Vypadá to na další velké, pěkné a drahé SUV, které moc nejede a za to o to víc žere. No, na parádu super, ve verzi 4x4 dobrý na zimu, ale jinak nic převratného.
Už to umí nezávislé topení a výklopné tažné? Neumí? Tak nic. Jo, a sedačky zoufale malé. Alespoň pro mně.
S ohledem na vykon ... Dynamika bidna. 4kolka to jeste zhorsuje??? maximalka vtipna. system vybav na pres drzku.proste mazda no. jo a desne rezne
Mám známého, který vlastní lakýrnickou a karosářskou firmu. Lakuje auta pro značkové servisy při opravách, např. pro Ford, Toyotu... Samozřejmě i pro každého zákazníka, který to potřebuje. Před asi měsícem jsem u něj byl a měl tam nějakého Jaguara XJ, cca rok 2004, na opravu karoserie a nalakování celé karoserie. Když jsem viděl stav karoserie, tak první, co mě napadlo, byl dotaz na rezavění karoserií aut Mazda. Dostal jsem odpověď, že dříve to byl docela velký problém těchto aut, ale poslední generace již tímto problémem netrpí. Měl však výhrady k lakování, že dle něj je lak méně odolný. A druhá připomínka, nepleteš si trochu pojmy? Jak posuzuješ dynamiku auta, když znáš jen zrychlení z 0 na 100? S několika Mazdami jsem jezdil, ale u Mazdy je jasné, že pokud chci jet dynamicky, tak musím motor točit do vyšších otáček, ale to nemá se zrychlením z 0 na 100 moc společného. Jo, a mám "hodně rád" řidiče, kteří posuzují auta podle toho, kdo je na "světlech první". Ne každý tady potřebuje závodit.
Hele to co používáš jsou argumenty a ty zbabělého prudiče jako je goes vlastně živí, z oči do oči by se posera neodvážil, ale tady dokáže drsně každýho setřít. Tady je to jeho živel
V 5:07 opět dokazovat, jak jsi v pohodě a nad věcí a ještě k tomu hrdina osobních kontaktů? Že jsem si nevšiml, že by ses nabídl, že dorazíš osobně...
A o čem čas svědčí? Že nemůžu dospat? Zase úsudek hlupáčka. Ale chápu, školu máš za rohem a rozhled tak na dvorek. A nevšiml jsem si že bys chtěl dorazit, ale doraž.
Čekal jsem, že půjdeš příkladem týpka, co se rád schází, když o tom píšeš. Já jsem přece jen ten internetový hrdina, co by se rozklepal na tom osobním sraze. Ale koukám, že ty nejsi lepší... tak to jsme dva holt.
Jak jinak, zase sis ustřík. Na schůzky já radši holky. Ty ne? 😁
Tak to jsi uz hodne stary. Dnes je moderni byt nebinarni.
Jsem pracující, heterosexuální, běloch a na vše jmenované jsem hrdý. Bi ti nechám
Myslis bicykl?
Nutno uznat ze tak presvedcivou pohadku o znamem jsem dlouho necetl. Za to mas bod navic.
Já také nevěřím, že jsi dospělý a svéprávný. Tak to máme ne nedůvěru 1:1. :-P
Když jsem dával své předešlé auto do bazaru, tak jsem se ze zajímavosti též zeptal co si myslí o korozi a lakování u Mazd. Prý je to celkově průměr, žádný horor jsem se nedozvěděl.
Ty jsi ale arogantní kokotek.
Tyhle kecy o reznuti, to jsou argumenty hospodských odborníků. Mám několikátou Mazdu a rez žádná. A výkon na silnici mi nikdy nechyběl, ten chybí zřejmě těm borcum co předjíždí ve zpomaleních a omezeních
takze jsi mel 2-3 Mazdy a vis jak vypada produkce milionu kusu? A ze jezdis 70 po dalnici neznamena, ze tak jezdi kazdy...
Bože ty jsi ale odborník. To se nedá
Dynamika nižší, ale s tím 2.5 úplně dostatečná. Nicméně po Mazdě sahají Řidiči co se neomezují pouze na porovnání dynamiky s ostatními, ale na celkovou kvalitu pohonu. Benzínové Mazdy mají krásný sametový projev, kterého žadný přeplňovaný motor nedosáhne. Dále mají okamžitou reakci na plyn což je pro mě z řidičského hlediska věc, které si cením více než dynamiky. A dokonalý požitek z jízdy už jen umocňuje hladký hydroměnič. Ale chápu, že plno pózérů si bude honit triko nad dynamikou, aby mohlo na dálnicích ohrožovat a škodit co nejvíce řidičům. Tím nemyslím zrovna tebe.
Jo dobre, foukany malorazky ... ale co treba mildhybridy/hybridy? (Toyota/Hyundai) sametovej chod, hladky, okamzity reakce a to i rozjezd na krizovatce.Vic nez lpeni na ty atmosfere by se tam mohl ukazat mild/plny hybrid. Snad pristi generace.Takhle to moc nejede. Maminy v SUV se citi bezpecnejsi, kdyz jim na pripojovacim pruhu ci kruhaci hned vyrazi a zrychluje.
Jojo, atmosféra znamená šlápnout na plyn, pak si dát kafe než se motor či převodovka proberou a začnou trochu zrychlovat. Já už se těším na elektriku, šlápnout a jet. Anebo nějaký inteligentní hybrid, který tomu motoru pomůže než si spalovací motor vzpomene, k čemu tam je. A nějaký argumenty, že se atmosféry mají točit, ehm, kdo to má ten kravál furt poslouchat a soustavně kvrdlat řadicí pákou, aby byl v otáčkách.
Dynamika je jednim z prvku bezpecnosti vozu. Mit moznost zmacknout plyn a "vyjet" z nejake krizovky se muze hodit. Stejne tak pro rychlejsi predjeti pomalu jedoucich aut apod. Takze bych asi nechal na kazdem co kdo povazuje za dostacujici a co ne.Nicmene mohu se zeptat na ten zdroj tveho presvedceni proc pro Mazde sahaji Ridici co se neomzuji pouze na srovnani dynamiky s ostatnimi? Je to tvuj postoj, nebo proc se zastresujes davy jinych lidi? Mluv za sebe, ne za druhe...Jinak marne premyslim, kdy jsem jel mazdou, co by odpovidala tvemu snu.Ale mej se pekne
Souhlas, Mazda je v tomto ohledu dostatečně bezpečná. Navíc s automatem letíš hned. Jen přidám poznámku, že 99% krizovek, kde musíš jít s pedálem na podlahu, je zaviněno tvým selháním. Takže řešení je umět řídit.
Mas pravdu. Jsi moudry. Musim uznat, ze kdyz mi dnes vjelo auto z vedlejsi na hlavni predemne a musel sem zrychlit, jinak bychom se zbouchli byla ma chyba. Kdybych od pocatku jel nad limit v danem miste, tak bych tim mistem projel drive a situace by nenastala. Diky za tip.
Tak to je pitomý příklad.
Když vjede před tebe, tak se většinou dupne na brzdu. Možná najízděl spíše z boku. V takových situacích je právě bezpečnější Mazda, protože má okamžitou reakci na plyn. A jedná se o krátký okamžik, kde se rozdíly dynamiky neprojevî. A znova opakuji, 2.5 má dynamiku naprosto dostatečnou. Mám zkušenosti jak s přeplňováním, tak s atmo.
k čemu je ti okamžitá reakce na plyn, když za tou reakcí nenastane zrychlení? Auto s okamžitou reakcí na plyn majíc 80-120 za 5 sekund je vždy pomalejší, než auto majíc pomalejší reakci na plyn majíc 80-120 za 3 sekundy.A jelikož je důležitá reálná dynamika, protože tu potřebuješ, budu mít vždy raději auto co zrychlí za 3 s s malým zpožděním v reakci, než auto co zrychleí za 5 s s okamžitou reakci...ale už dost té hry ;)
Jo třeba DSG je v tom mistr, když se to sečte s prodlevou turba, je parádní najet do křižovatky třeba 20 vidím že něco jede, ale je dost daleko, já potřebuju zrychlení třeba jen na 40, ale to má prodlevu klidně i sekundu a to už může být problém. V takovém případě je následné zrychlení fajn, ale pozdě.
A di ty brepto... že ti někdo s DSG přebral holku co?
Až budeš mít řidičák, tak taky budeš mít možnost porovnat, zatím jen slintej. A jak už je tvým zvykem, když nemáš srovnání tak alespoň blábolíš a neboj, možná i holku jednou mít budeš a možná, ale jen možná až dospěješ, pochopíš že ty kecy co jsou ve třídě "drsný :-D" jsou tady jen trapný. ;-)
Kazdopadne diky za potvrzeni ze prebral…
Na to jak jsi typek nad veci a mas mne v pazi nejak moc textu…
Nějak tě to vzalo, nebylo těžké se trefit do tvejch mindráčků :-D:-D:-D
Mas pravdu. Zcela jsi mne rozebral. No co uz. Jdu slat. Zitra pisemka z vlastivedy.
Jako vlastník MZD6 2,5 bych CX5ku nechtěl s benzínem i ten slabší diesel se do toho hodí více. Kdysi byly dieslové motory přeceňované, teď je tomu naopak.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.