Nová Mazda 6 míří do Los Angeles. Pod kapotou nastane revoluce

23 komentářů

Player
18. listopadu • 21:08

Naštěstí stále existují automobilky, která dělají auta, které chcete řídit!

Pavel
16. listopadu • 20:48

Soudě dle dvou fotek auto navazuje na novou CX 5, ta ale hodne vychazi ze soucasne šestky. Rekl bych, ze pujde o facelift. Osobne si myslim, ze nova sestka bude vychazet z tokijskych konceptu a ne z CX 5

anonym
17. listopadu • 3:02

Jasně, že jde o facelift, ten titulek je zavádějící. Příští rok by měla přijít nová generace trojky a šestka bude až po ní.

Jarda
16. listopadu • 11:55

G-vectoring tam mám už v 6 teď, to není novinka, jinak všechno co píšete sedí

Sir CHerokee
16. listopadu • 9:50

Tak už i mazda šahá po turbech :-(. A nestačilo by zvýšit objem nebo přidat válce...

stealth01
17. listopadu • 8:36

Pardon, ale co je vysloveně špatného na turbodmychadlu?

tom
17. listopadu • 9:07

Vubec nic. Příspěvek pravděpodobně narazel na stovky komentaru příznivci mazdy, ze jde svou atmosferickou cestou a nesnizi se k pouziti turb, vypínaní valcu atd. A kdyz m da motor vybaveny těmito vecmi do M6 tak najednou dle fans neni nic lepsiho;-)

ACE
17. listopadu • 10:32

Podle mě je komentář spíš výtvorem neznalce, který si myslí že Mazda turba zavrhuje, což je nesmysl, protože je používá dlouhé roky a v podstatě nikdy nepřestala. To že to neználkové (a mnohdy asi ani novináři) netuší, není vinou Mazdy. Mazda totiž nejde jen jednou atm. cestou, jak je mnohdy zmiňováno, ale naštěstí pracuje na mnoha variantách. Bohužel ti, co se podívají na nabídku max na našem trhu, to nemohou vědět.

stealth01
17. listopadu • 9:14

Aha, takže klasika tak zvaných příznivců aut. ;-)

ACE
16. listopadu • 11:33

Mazda po nich nesahá, Mazda se jich pouze nezbavuje.

qwertz
16. listopadu • 10:57

Fyzikální zákony ohnout nejde, to platí i pro zákon zachování energie a Mazdu.Nepoužití turba znamená zbytečné nevyužití části energie a tedy zbytečně nižší efektivitu motoru. Na tom se nic nezmění ani po 1500 nesouhlasech pod tímto příspěvkem:-D

Antiautomat
16. listopadu • 19:28

Zakon zachovania energie je podla mna o niecom uplne inom (opravte ma ak sa mylim), ale uvedme to na pravu mieru tvrdenim, ze preplnanie zvysuje ucinnost.

qwertz
16. listopadu • 20:49

V tomto konkrétním případě to znamená totéž, nicméně pojem "zákon zachování energie" poměrně názorně vystihuje výhodu turbodmychadla. U klasické atmosféry totiž energie výfukových plynů odchází bez užitku výfukem pryč. V případě turbodmychadla je tato jinak nevyužitá energie do určité míry zužitkována pro zvýšení účinnosti motoru.

Dix_
16. listopadu • 9:50

V ČR v prodeji od února 2018.Mimo ACC s popojížděním v koloně bude HUD promítaný na čelní sklo,lepší odhlučnění.

stealth01
17. listopadu • 8:36

Huráá... Konečně normální head up display. To jsem moc rád, na to sklíčko to byl fakt masakr..

MPSneboRS
16. listopadu • 11:05

...a podle obrazku interieru bude mit i odvetravane predni sedacky :-). Takze me napada uz jenom adaptivni podvozek a panoramaticke stresni okno, kterym se Mazda porad brani....a ma na to dostatecne vysvetleni :-).

stealth01
17. listopadu • 8:39

No ona Mazda 6 měla snad ve všech generacích ten podvozek tak dobře vyladěný, že cpát tam ještě tlumiče s magnetickým bordelem mi přijde ne úplně vhodné (zvýší to cenu a výsledek bude plus minus stejný). Všude, kde jsem zkoušel adaptivní podvozek (kromě vzduchu pochopitelně), jsou ty rozdíly minimální (to je samosebou jen subjektivní).

MPSneboRS
18. listopadu • 1:45

Napr. na Sharane (2015-) je rozdiel medzi Comfort a Sport nastavenim tlmicov dost citelny. Myslim, ze celkovo VW group v poslednych par rokoch zvaecsil rozdiely medzi krajnymi nastaveniami adapt.podvozkov...hlavne pri tych tazsich modeloch to dava vyznam....pri Arteone je to uz opaet dalsi level....
Podvozky Mazd boli a su na spici, ked chce ist clovek ale "pilu", hlavne tie posledne rocniky su uz naladene relativne do komfortna (stale ale daaaleko k vymaeknutemu Superbu)....hold, MPS stale v nedohladne.... :-/

Dix_
16. listopadu • 10:02

Ještě doplním,že budou el.zadní dveře.

qwerty
16. listopadu • 10:07

Právě oficiálně potvrzeno! Položili jsme dotaz samotné Mazdě, zda dorazí inovovaná Mazda 6 s motorem 2,5 Turbo-Skyactiv také do Evropy. A odpověď? DORAZÍ, a dokonce nejenom s automatickou, ale také manuální převodovkou! Kdy? Počítáme během roku 2018!

Neurotic
17. listopadu • 0:07

"Jupí bude 2,5l s manuální převodovkou" o rok později "Mazda prodala v Evropě 15 kusů 2,5l motorů z toho 2 s manuální převodovkou":-DB-]

mazdák
16. listopadu • 10:26

to by bylo skvělé, nevíš jestli bude i se 4x4 ten 2,5T ?
a odkdy v prodeji ?

ACE
16. listopadu • 9:25

Mě by pro začátek vyhovovala trojka s motorem 2.5l.

Doporučujeme

Články odjinud