Nová Mazda 6 má české ceny. Už v základu dostala LED světla a navigaci

Ginter  |  11. 04. 2018 13:47

Hezké auto, škoda jen, že nemá turbo benzín. I tomu nejsilnějšímu benzínu bude stačit i manželčin Golf 1.4 TSI 150 PS.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  11. 04. 2018 14:16

Ginter: Teď je otázka, kterého reálného majitele M6 tohle zajímá. Odpovím si sám, žádného. Nechá toho puberťáka/puberťačku předjet a bude si dál užívat klidnou jízdu v "parníku" s úsměvem od ucha k uchu.

Odpovědět  |   | 
tom  |  11. 04. 2018 14:24

No podle toho, co vidím každý den na silnicích, tak asi většinu.

Odpovědět  |   | 
virtualni uklizecka  |  11. 04. 2018 16:24

O ona vetsina jsou majitele Mazdy 6? Psalo se tu totiz o majitelich Mazdy 6, ne o vsech ridich.

Odpovědět  |   | 
tom  |  12. 04. 2018 08:59

Ano, reagoval jsem na tvůj příspěvek, tak jsem myslel rodiče M6. Když denne potkám 2 az 3 a minimálně 1 z nich se chova na silnici agresivne, tak mluvím o M6.

Odpovědět  |   | 
vypalena podatelna  |  12. 04. 2018 11:07

Aha, rozumim.

Nechcete mi pujcit 2 az 3 mega? Vetsinu, tedy 1 mega, Vam vratim.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 04. 2018 17:15

...no já M6 2,5i mám začne mě to zajímat až tam, kde o něco jde. rozhodně ne na dálnici, nebo na semaforech. A pokud si všímám ostatních řidičů v Mazdách, tak takových jako jsem já, je většina. Byť vyjímky se samořjemě najdou.

Odpovědět  |   | 
Pali  |  06. 07. 2018 13:31

Síce nemám 6-ku (len 3-ku), ale jazdu si tiež užívam. Nie je všetko o výkone a zrýchlení. To ako Mazdy zatáčajú, ako sedia, ako sa šoférujú... človek ťažko zažije v inom aute podobnej cenovej kategórie. Kto neskúsil neuverí. Kto skúsil a nesúhlasí, pre toho je auto iba dopravný prostriedok.

Odpovědět  |   | 
John  |  11. 04. 2018 14:31

Jsi mě rozesmál. Dobře, že jsi dal slovo parník do uvozovek. Není to velké auto a mnoho lidí si ho dost plete s manažerskou lodí. Jsem rád, že je to skoro poctivá atmosféra, ale když je auto obsazeno 3-4 chlapama a jedeme třeba dálnici za kamionem a ten pak chceš rychle předjet, tak jde znát jak mu chybí pára. Často jezdím naložený, směr Bílá, kolem přehrady Šance, je tam táhly kopec a cítím jak to nechce mám 2.5i a kdybych neměl jako druhé auto staré Tubaru Sti, tak bych se v tom autě unudil. Než to ale opepřit turbem, povznesl bych to na šestihrnek atmo...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  11. 04. 2018 14:46

John: Tak 3.0 V6 by k M6 sedl jak prdel na hrnec, o tom žádná.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 04. 2018 16:37

Přímo si říkáš o otázku, proč sis to kupoval, když se ti to nelíbí? Tím nelíbí nemyslím vzhled.

Odpovědět  |   | 
John  |  12. 04. 2018 08:59

Tentokrát byla na řadě manželka s výběrem a auto se mi líbí hodně, ale rozhodně bych z něj nedělal modlu...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 04. 2018 16:34

Ale nejde o modlu, jen když se kupuje auto s atmosférickým motorem, tak s tím musí člověk počítat, že nebude trhat asfalt.
Docela zvláštní způsob nakupování aut, jednou já podruhé manželka... A co tak vlastnosti auta, to manželce nic neříká, nebo to kupuje tak, aby se to hodilo ke kabelce a lodičkám.
Neber to jako urážku, jen se nad tím podivuji.

Odpovědět  |   | 
John  |  13. 04. 2018 08:33

Ano, máš pravdu. Žena kupuje věci tak, jak se ji líbí a zároveň je dost inteligentní na to aby nekupovala jen na základě barvy atd. Tohle auto se ji líbilo, splňopvalo další kritéria a já ji jen přemluvil ať to veme ve 2.5 a to udělala (původně chtěla slabší motor), zaplatila. Nepotřebuje mecenáše, vydělává více než dost. Více to asi nepotřebuju rozebírat. Nemáme to doma tak, že bych já vybíral auta a ona topinkovače. Když chce noťas, koupí si noťas a nemusíme nad tím hodiny lamentovat, který a za kolik. Líbí se ji Mac, tak si ho koupí, i když já tuto značku nesnáším

Odpovědět  |   | 
Pali  |  06. 07. 2018 13:36

"John" podľa mňa je celý problém v tom, že jazdíte aj na Subaru STi ako ste písal vyššie. Síce starom, ale isto ľahkom a výkonnom. Aj preto sa Vám zdá Mazda 6 2,5l slabá. Pre veľa ľudí by bola OK... Hlavne pre tých, ktorí nikdy nejazdili s niečim silným :).

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 04. 2018 17:18

...auto jede přesně na 192 koní. Přestože je váha tří chlapů dost různorodá, tak jsem naložený nikdy neměl problém předjet kamion. Promiň ale tohle je nesmysl. Co mají dělat auta, která mají méně výkonu? Přece není možné od atmosféry s 192 koňmi očekávat výkony aut s 300 koňmi. To auto je dělané a zaměřené úplně jinak. Auto není malé ani velké. Podle mě na střední třídu akorát a já osobně bych ji bral i menší, lehčí hbitější.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  13. 04. 2018 08:43

Ono to sice ma 192 koni, ale hodne zdechlych. Tim, ze je to atmosfericky benzinovy ctyrvalec byt s vetsim objemem tak se musi hodne vytacet aby z nej vubec neco vypadlo, dole je to uplne mrtvy a ten automat tomu take uplne nepomaha. Pri beznem stylu jizdy, tedy nedavam plyn na podlahu, nenutim prevodovku radit dolu o dva stupne tak je to zdechlejsi nez jakykoliv bezny 100 - 110 kW diesel od konkurence. Ja kdyz kdysi M6 zkousel za ucelem zakoupeni, tak ten motor byl jeden z duvodu proc ne. A vzhledem k tomu, ze dalsi moznost a sice diesel od Mazdy se zadre ve sto tisicich, tak volba padla na jinou znacku.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  13. 04. 2018 09:14

...promiň, ale to co jsi napsal je naprostý nesmysl. Jediné, co by to ospravedlňovalo je, že máš požadavky prostě někde jinde. To auto prostě táhne od spoda naprosto dostatečně na svižnou jízdu. Nemůžu to ale srovnávat s autem, co má o x koní více. Není to závoďák. Srovnej si parametry zrychlení s novou Insignii, která o desítky koní více a horší zrychlení, byť je to 4x4.
Další věc je, že když chci jet na hranici možností auta, tak přece není problém ten motor točit. O to přece jde u každé sportovní jízdy, mít motor v otáčkách. Fakt nechápu. S 2,5 i mám najeto 50 000 km, nyní jezdím s tím nejslabším benzínem. U toho nejslabšího motoru opravdu mohu říct, že postrádá výkon, ale i tak se s tím autem dá jezdit hodně rychle.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 04. 2018 14:52

Jen prudí, v autě nemohl jet, nebo je to totální kopyto

Odpovědět  |   | 
Cenda  |  13. 04. 2018 20:25

Tak porovnavat naftu a atmo japonskej benzin, delas si srandu? Jasne ze ten benzin musis vzit u huby. Pak ale uz leti slusne, na rozdil od spousty (ne vsech) naft.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 07. 2018 22:34

To neni mozne. Mam 2.5l 2013 3 roky a vozim 3 i 4 dospele, chlapy. Zrychleni a zvuk je krasny a praveze tomu plne nalozeni vubec nevadi. Pujc si ji a projed se, kolik z kritiku tohoto motoru to skutecne ridilo?? Kolik tato diskuze ma lharu? Jsem v soku co tu nekteri pisi, srovnavani s 1.4 jen na zaklade tabulek..? Vozim i majetele 2.tdi a ti by vam rekli jak jina jizda a pocity z jizdy to jsou. Spotreba 7.2. Vsichni by se mnou menili. Sednite si do toho! Vsichni co jsem v tom vezl byli u vytrzeni. Pravdive negativum je jen to, ze pri 220 to uz dal nejde, ale o to nam vlastnikum nejde. Ja osobne bych nejezdil pres 200 ani s autem co umi 300, ztraci se kontrola.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 04. 2018 16:28

Ten golfík může konkurovat leda cenou, jinak bohužel ničím.

Odpovědět  |   | 

bohudík, že jste manželce koupil toho golfa, který má automatický dochlazování turba.

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  12. 04. 2018 21:34

No jo, to tam museli dat kvuli jelitum s atmosferama, ktere furt toci 5000 otacek aby jim to trochu jelo a nepochopili ze s turbem to neni nutne.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 04. 2018 09:29

Možná "Ti" s atmosférama porovnali co jim vyhovuje a na rozdíl od Jelikeše co si poslechl hospodské názory a neumí moc řídit natož vhodně řadit, ví že atm. moc nežerou a mají parádní lineární zátah a bleskově reagují na plyn, nerozdíl od zmatenejch koncernových převodovek s opožděnejma motorovejma reakcema.

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  13. 04. 2018 17:39

Tvůj příspěvek vysvětluje tvoji zmatenost

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 04. 2018 05:21

Jasně někoho logika a argumenty dokážou totálně zmást

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  12. 04. 2018 00:54

Nebude, a to ani přibližně. Nedávno jsme to někde rozebírali. Ta 2.5G zrychluje v režimech 60-100 i 80-120 o fous lépe, než minulá Audi A5 2.0 TFSI 155 kW, ačkoli má psanou 0-100 za 6.5 sekundy.

Nesmíte koukat jen na čas 0-100, ten je zkreslený, protože převodovka neumí launch control. V reálném provozu 2.5G prostě odpovídá výkonu skoro 200 koní, o čtvrtinu slabší a stejně těžký Golf nemá šanci.

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 04. 2018 03:21

Dá se to doložit?

Z testu, z čehokoliv....

Odpovědět  |   | 
ACE  |  12. 04. 2018 09:58

Musíš hledat

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  12. 04. 2018 21:58

Tak hledej, snad to zvladnes driv nez Ovčáček clanek o Peroutkovi

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 04. 2018 09:30

Já našel, je řada na tobě

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  13. 04. 2018 17:41

Koukam že jsi ho našel asi jako Ovčáček

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 04. 2018 18:16

Koho Milouši?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 04. 2018 12:24

Nestačí ti erudovaný příspěvek v diskuzi?

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  12. 04. 2018 15:11

Samozřejmě, že dá. Stačí se podívat třeba na srovnávací videa na YT, Mazda 6 s motorem 2.5i naprosto s přehledem ujede 2.0TSI nebo TDI. Pružné zrychlení je fantastické. V reálném provozu potřebuješ právě pružné zrychlení. Drag race z 0 na 100 se hodí možná puberťákům ve městě.

Přikládám jedno z mnoha videí.Výsledek je naprosto jasný. Audi vůbec nestíhá. Možná se trochu drží na začátku, ale pak jen Mazda proletí kolem. Sami ti lidi v diskuzi jsou z toho překvapeni. Pochopitelně, že když bude mít Audi motor V6, pak se nebude chytat zase Mazda. Ale o tom to není. Tahle atmosféra se prostě povedla a líná rozhodně není.

https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  12. 04. 2018 22:07

1. Usuzovat na cokoliv z takoveho YT videa je naprosto o ničem
2. Srovnavat A6 s M6 muze opravdu jen neznalek nebo demagog, to ze vidis u obou v oznaceni 6 neznamena ze to jsou srovnatelna auta, A6 je o tridu výš - vetsi, delsi, tezsi a s mensim vykonem, tomu rikam mazdacke srovnavani na ferovku .

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  13. 04. 2018 13:45

Za to Ty jsi odborník na úrovni. Když tu padají kecy o tom, jak se atmosféra Mazdy 2,5i jen stěží vyrovná motoru 1.5TSI, tak to nekomentuješ. Ale když Ti tu hodím jasný důkaz toho, že ten motor v pohodě stačí i koncernovým dvoulitrům, tak začneš plácat něco o tom, že jsou to nesrovnatelná auta. Naprosto absurdně pak tvrdíš, že je A6 o třídu výš. Možná je svou prémiovostí, ale to je tak všechno. Délka Audi 4931mm vs délka Mazdy 4870mm, to je fakt rozdíl celé třídy. Váhu vůbec nezmiňuj, Mazda staví svůj úspěch na nízké hmotnosti už celé roky.

Na Zeperfs.com si najdi klidně další srovnání. Třeba 190 koní u 2.0TDI vs 192 koní u atmosféry Mazdy. V akceleraci opět vyhrává Mazda. Máš tam i srovnání jiných modelů, třeba Audi A4 vs Mazda 6. Doufám, že tady nebudeš znovu tvrdit, že i Audi A4 je daleko větší a těžší vůz. :D

http://www.zeperfs.com/en/duel6168-5380.htm...

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  13. 04. 2018 20:11

To co já budu komentovat, o tom rozhoduju já, ne nějaký Krabat, abychom si v tom udělali hned jasno...

Důkaz jsi pořád nedal žádný, viz. předchozí příspěvek. Dvoulitrům asi bude stačit těžko když se horko těžko dostává před 1.8 v aute o třídu výš a s nižším výkonem. Video je dobré na jednu věc, jde hezky slyšet jaký ta Mazda dělá kravál.

"Naprosto absurdně pak tvrdíš, že je A6 o třídu výš"..... Pro tvoji informaci, Audi má ještě A4, to je střední třída, kam patří M6. Když v tom máš takový chaos bys to asi neměl komentovat. Nebo jsi úmyslně vytáhnul A6 aby to Mazdě aspon jednou vyslo líp?

Ten tvůj link říká, že Audi dieselových 190k v autě o třídu výš je na okruhu rychlejší než benzinova M6 se stejným výkonem... je to to co jsi chtěl sdělit?

No když už jsi chtěl srovnávat, tak tady máš Audi A4 vs M6, obě s benzínovými 190k. Jaký máš na to názor? http://www.zeperfs.com/en/duel6031-6168.htm...
Nutno podotknout, že obě auta s automatem, takže klasickou pružnost na nějaký kvalt se odměřit nedá, tam byl rozdíl ještě větší.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 04. 2018 17:19

musíš opravdu hledat, text s tou audinou opravdu někde je.
pravda je, že v průžném zrychlení je na tom velmi dobře, na výkon jaký reálně má.

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  13. 04. 2018 07:56
Geekstar  |  13. 04. 2018 08:41

Hele vedle na auto.cz jsme to před půl rokem řešili v diskusi. Já jsem měl rok tu A5tku a teď mám už rok tu Mazdu, při výběru auta jsem několikrát přesedal z jednoho do druhého. Mazda jede zřetelně lépe. Důvodem je rozdíl skoro 300 kg v hmotnosti (A5 bylo quattro S-Tronic 2.0 TFSI 155 kW, Mazda je 2.5 143 kW).

Tuším, že to byl Emel, kdo mi to nevěřil, našel k tomu nějaký web, kde ty časy měří, a 80 - 120 bylo 0,1 s ve prospěch Mazdy, 60 - 100 taky ve prospěch Mazdy, už nevím o kolik.

Ale zaboha to nemůžu najít. :)

Odpovědět  |   | 
Geekstar  |  13. 04. 2018 08:52
Ginter  |  12. 04. 2018 10:12

1. Mazda 6 váží s řidičem a nádrží 1300 kg jako Golf 7??? Velmi pochybuji.
2. Mazda 2.5 bude mít krouťák cca 250 N.m (stejný jako Golf, který ho má ale v širším spektru otáček). Chceš říci, že pružné zrychlení bude lepší než u A5 s min. 350 N.m opět v širším spektru otáček samozřejmě s max. podřazením??? Velmi pochybuji. Těch 100 N.m je obrovský rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Geekstar  |  13. 04. 2018 08:56

Tak si tu Mazdu projeďte. Dynamicky je srovnání s Golfem 1.4 TSI úplně mimo. Nemám to vycucané z tabulek, ale odježděné.

Ostatně měření mluví jasně: http://www.zeperfs.com/en/duel6168-4539.htm...

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  13. 04. 2018 12:55

Obávám se, že mimo jste Vy. Navíc se nejedná o Golf 140 PS, ale o verzi se 150 PS, která má maximálku 220 km/h (né 212 km/h), tedy téměř stejnou jako Mazda 6 2.5. Koukněte na parametry dle Vašeho odkazu, jejichž velmi minimální rozdíly se v reálu smažou, a to Mazdu 6 porovnáváte se slabší verzí motoru.

Odpovědět  |   | 
Geekstar  |  13. 04. 2018 16:52

Co s tím má společného maximálka?

Srovnání se 150hp 1.4 TSI Golf je tady: http://www.zeperfs.com/en/duel6168-5575.htm...

Rozdíly jsou tam výrazné, třeba u 80 - 120 je rozdíl 0,7s, 0 - 160 je to 3s... to je zkrátka rozdíl třídy, přesně to odpovídá tomu poměru výkonu 150 vs 192 koní.

Tím neříkám, že 150hp Golf nejede - naopak jede fakt pěkně. Jen nemůžete říkat, že pojede stejně, jako tahle Mazda, to je nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  13. 04. 2018 19:30

Díky za snahu.
0-80 .... 0,1 s ve prospěch 2500 ccm Mazdy vs 1400 ccm Golfu , nebo 1.1s 0-140 km/h je nic.

Ten náš Golf je ale 7°DSG, který má lepší zpřevodování a lepší pružné zrychlení než manuál.

Znovu opakuji, mně by s Mazdou 2.500 ccm za normálního provozu ani na okruhu prostě neujel. Vím jak z toho motoru a auta celkově vyždímat maximum. Při 238 km/h na dálnici se mě bála předjet starší Audi A4 3.0 TDI. Chvíli mu trvalo než pochopil, že víc už mi to nepojede. Kdyby jen věděl, že je to jen 1.400 ccm.

Tenhle motor dost slušně jede i v Passatu. Je to na Youtube, kde s tím borec jede po dálnici 235 kmh (tachometrových).

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  13. 04. 2018 22:39

Prosím tě, podle tabulek na auto.cz má ten tvůj stroj stejně zrychlení u manuálu i u toho DSG. A pokud bych připustil, že má DSG lepší zrychlení z 0-100, pak pružnost s podrazením je už podle mne ve prospěch manuálu. A i kdyby náhodou měl lepší vysledky, tak nenazene 0,5s co trati na mazdu. Zajímavé by také bylo vzít toho golfa na brzdu. Koncern má obvykle o dost víc koníků, než udává.
A nebo si prostě někde pujc tu mazdu a hod si v neděli v 8 na D5 sprint s tvým golfem. Hlavně ať jsou v každém autě 3 pasažéři :)

Odpovědět  |   | 
rwe  |  11. 06. 2018 01:38

Bože ty zníš jako typickej jouda co si honí pěro ve svým autě. A k tomu "pirát" silnic z TV Nova :D

Odpovědět  |   | 
Moik  |  12. 04. 2018 11:53

Ano zrychluje možná podobně, ale na dvojku, kdežto TFSI na čtyřku. Zrovna včera jsem testoval obě verze - 2.0 121kw i 2.5. Ta 2.5 už snad jela dle představ, ale 2.0 s manuálem byla opravdu tragédie...teda pokud vám jako mě vadí řadit v běžném mimoměstkém provozu dvojku pro předjetí. Opravdu. Trojka se z rychlosti 65 posbírá, ale není to bezpečné předjetí. Převody jsou předlouhé 130kmh na šestku = 2700ot. Tam atmosféra s tím autem neudělá nic.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  12. 04. 2018 14:24

Nevadí, řadím rád když se bavím v dnešním provozu a v místech kde jezdím je stejně možnost předjet jedno za uherák. A na dálnici je to putna, dám si tempomat a stovky km to nemusím řešit. Naopak v zatáčkách mám u atm. rád rak rychle reaguje a jak se odlišuje zátah podle toho na jaký otáčky si podřadím. Proti oturbený Oktávce v automatu (kterou jezdím pracovně) a jejím výrazným, ale bohužel zmateným a opožděným reakcím, je to osvěžení a radost, samozřejmě jen pro toho kdo rád jezdí.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  19. 06. 2018 11:31

A vidíš, já si tu CX-5 mezi tím pořídil... a už mluvím jako ty

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 04. 2018 17:21

...no nevím, já mám 2,5i a mám ji nabouranou v servisu, dali mi za ni nejslabější benzím v kombi a s předjížděním problém nemám. Tak nevím. Musí se to ale ždímat. Jinak ty slabší verze v manuálu a v kombi jsou neskutečně hbyté oproti té 2,5i. Je to logické, ale nečekal jsem tak velký rozdíl v ochotě zatáček.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 04. 2018 17:13

Mohu se zeptat, za jakých situací bude stačit manželčin Golf? Při sprintu, v zatáčkách, na okruhu? Kde?

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  13. 04. 2018 08:16

S tím Golfem 1.4 TSI 150 DSG jsi nejel, jinak by ses tak hloupě neptal. Je to neskutečně živé auto na motor s obsahem 1.4 litru. Už jsem s ním jel na dálnici tachometrových 238 km/h ve třech lidech s plnou nádrží. Na druhou stranu, když chci, jede za 5 litrů benzínu (město a okresní silnice), tzn. srovnatelné s naftou, na dálnici je objektivně spotřeba vyšší než u dieselu. Můj rekord je 12.2. litru/100km, ale to jsem jel z Německa s cihlou na podlaze.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  13. 04. 2018 09:20

No tak soudě dle tvé odpovědi asi autům moc nedáváš. Zkusím to vysvětlit jednodušeji. Šlo mi o to, abys pochopil, že pro většinu řidičů mazdy není důležité, kolik to vytáhne na dálnici. Naopak pro většinu řidičů koncernu je důležité, kolik to jede na dálnici. Což mimo jiné dokazuje i tvoje odpověď, kde vlastně nepíšeš o ničem jiném, než o dálnici.

PS: KTEREJ VŮL MŮŽE JET S TŘEMI LIDMY A V GOLFU 1,4 238 PO DÁLNICI???

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  13. 04. 2018 12:30

Pavle jsi normální? Soudě podle tvých příspěvků nevíš ani kolik je jedna a jedna. Nejdříve se Ginter ptáš kde kde kde a když ti slušně odpoví, tak píšeš, že tě to nezajímá, protože hogo fogo řidiči Mazdy prostě prostě nikdy nedají autobahn race. Já dodávám, že ani nemohou.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  13. 04. 2018 17:11

Karlosi, reagoval jsem tak proto, že když jsem se zeptal, kde nebude Mazda stačit, tak mi kolega Ginger odpověděl, že jsem s Golfem asi nikdy nejel, jinak bych se tak hloupě neptal. Nevím, co bylo na mé otázce tak hloupé a současně na jeho odpovědi slušné. A připadá Ti normální jezdit s naloženým Golfem 240 po dálnici, nebo to jen zkoušet? Na tohle auto jsou i menší rychlosti prostě nebezpečné a to nemluvím o tom, že je auto v podstatě přetížené. O tohle mi šlo. Než se někdo chytne, tato rychlost je moc i na tu mazdu a na ostatní obyčejná auta.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  13. 04. 2018 19:41

D5 v neděli v 8.00 ráno. Golf se choval velmi klidně (neplaval) a při 238 km/h v dálničních zatáčkách byl velmi klidný. Akorát motor dost řval, ale to k tomu patří. Jezdím rychle, ale mám taky přes milion bez nehody a všechny body. Policajty na dálnici jsem vždy včas odhalil. Ještě jsem neviděl auto, homologované na 5 lidí, aby bylo při osazení třemi lidmi přetížené.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  13. 04. 2018 20:34

Ginter: Nad těmi body bych být tebou ještě popřemýšlel

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  13. 04. 2018 21:40

Hele Ginter, promiň ale pro mě osobně člověk, který jezdí po dálnici v Golfu s třemi pasažéry 238 km/hod není odpovědný. A nevím co máš za Golfa, ale to auto se prostě klidně nechová. Pro každého je ale klid při takové rychlosti něco jiného. A argumentaci o homologaci pro pět lidí snad nemůžeš brát vážně. Já při jízdě ve svém autě na limitu poznám každých 10 kilo, tak je mi divné, že ty hovoříš o tom, že jet s zátěží v řádech stovek kilo, je v pořádku. Představ si, jak bych řešil krizovou situaci při takové zátěži. v zásadě nemám problém s tou tvojí magickou rychlostí, ale že ji jedeš s tolika pasážéry - už tomu rozumíš?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 04. 2018 18:02

Rano v Golfu ve 3 lidech 238 km/h - to se klidne mohl se zbytkacem vracet ze zabavy, takze ten pocit, jak ma vsechno pod kontrolou chapu. Dokonce i policajty ma zmakly.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 04. 2018 13:59

Není tam chyba v tabulce? Spotřeba verze 121 kW je 7,7 a verze 143 kW je 6,8. Oba jsou to automaty... nemá to být opačně?
Jinak, ceny mi přijdou OK, hlavně těch silnějsích verzí. Rozdíl mezi 121 a 143 kW (AT) jenom 13.000 a např. 107 kW manuál vs. 121 kW automat jenom 50 tisíc rozdíl. To je rozumné.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

v ceníku je to opravdu tak...

Odpovědět  |   | 
Jim  |  11. 04. 2018 15:01

konečně nějaká pěkná kára zvenku i zevnitř, v automatu asi bude jedno, že netáhne vocpoda

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 04. 2018 16:24

Ten automat radi rychlejsie nez vacsina dvojspojkovych prevodviek :)

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  11. 04. 2018 23:04

Tak to ani omylem, dvojspojky řadí plus mínus stejně jako manuál, někdy o desetinku rychleji. Ma6 G165 manuál 0-100 za 9,1 sec. a automat 0-100 za 10,1 sec. Tedy docela propastný rozdíl 1 sec.

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  12. 04. 2018 01:05

Chybí launch control (není to dvojspojka), takže při rozjezdu to neumí vytočit motor a pak odhrábnout. To udělá v čase 0-100 klidně 1.5 sekundy.

Třeba BMW používají většinou taky klasický automat, ale launch control mají, aby opticky nezaostávali v tabulkách v časech 0-100 za Audi s S-Tronicem. Ale v podmínkách máte, že ten launch control můžete použít jen desetkrát, jinak přicházíte o záruku. :)

Navíc dvojspojka řadí rychle jen někdy, například když jedete v sedmikvaltu S-Tronic za kamionem 80 na šestku, má tam nachystanou sedmičku, šlápnete na to, tak podřazení trvá věčnost.

Tahle Mazdí převodovka podřazuje okamžitě a celkově je mnohem příjemnější.

S obojím mám najeto mnoho tisíc km.

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 04. 2018 03:24

Tyhle báchorky mám rád, kde v podmínkách a v jakých najdu omezení na launch control? Ta Mazdí převodovka rozhodně není špatný HDM automat, ale rychlejší tedy není.

Odpovědět  |   | 
Geekstar  |  13. 04. 2018 09:03

Tak si kupte BMW s automatem (mimo dvojspojky), rok s tím jezděte a používejte launch control, a pak si zkuste dojet vyreklamovat převodovku. Nezapomeňte napsat, jak jste dopadl.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  12. 04. 2018 16:06

No nevím ale dvojspojka u mého Mercedesu B řadí tak, že když chci podřadit, tak čekám snad min. 1sec naprostá hrůza, tak pomalé že jsem z toho vždy vytočen když to řídím....ještě že to řídí manželka a já mám manuál :)
Takže není dvojspojka jako dvojspojka, navíc je daleko více poruchová a nákladnější na servis.

Odpovědět  |   | 
vypalena podatelna  |  11. 04. 2018 16:53

Taky nad tim premyslim, proc porad lidi tak strasne resi zda to tahne "vocpodu". Bud si na silnici neustale chteji dokazovat, ze jsou nejlepsi; nebo se jim proste nechce radit; nebo to mozna ani neumeji; pripadne kombinace. Pokud kohokoliv razeni obtezuje, necht si poridi automat a ma po starosti. Antiautomat s dovolenim promine.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 04. 2018 17:23

...ale ta 2,5i od spodu táhne, jen ne prostě tak hovadsky jako turbo. podle mě o to ale jde. když chci jet v klidu s rodinou tak nemusím v autě točit ve většině případů nad 2 500 ot.
když to chci přiškrtit, tak tomu šlápnu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2018 15:38

V době kdy LED žárovku má už každej posranej, pochcanej a poblitej hajzl z toho autoprůmysl dělá ohromnou novotu s patřičně tučnou cenou. Má to ještě furt kazeťák nebo už se tam dali i CDéčko?

Odpovědět  |   | 
xtra01  |  11. 04. 2018 15:48

Škoda, že k tomu opravdu nepřidali ten 2,5 turbo, co prodávají v Americe ...táta má tu 2.5i v automatu a i přes relativně nízkou hmotnost to opravdu žádná raketa není...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 04. 2018 16:25

Tatovi odkaz, aby sa naucil jazdit.

Odpovědět  |   | 
xtra01  |  11. 04. 2018 20:41

Ted jsi pobavil, jsem presvedcenej, ze jezdi o nekolik trid lepe nez ty a zrejme take dele :)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 04. 2018 12:29

Nešahej mu na japonské auta nebo mu praskne žilka a budeš ho mít na svědomí.

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  12. 04. 2018 01:08

Však auto s 200 koníky není raketa, je to jen svižné. S tím turbem už bych měl obavu o trakci na předních kolech, pokud k tomu nedávají 4x4.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 04. 2018 17:24

...kola by tu už nezvládla. Mazda má 225 šířku pneu a v určitých chvílích je to na hraně u 192 koní

Odpovědět  |   | 
virtualni uklizecka  |  11. 04. 2018 16:20

Zeme v Mlade Boleslavi se zachvela!

Odpovědět  |   | 
virtualni uklizecka  |  11. 04. 2018 16:21

A ve Wlkohradu vypadavaji zuby!

Odpovědět  |   | 
Tomogo  |  11. 04. 2018 16:49

Nechápu, kdo si koupí AWD, zrychlení 0-100 km/h za víc jak 200s a maximálka jen kolem 10 km/h.

Odpovědět  |   | 
vypalena podatelna  |  11. 04. 2018 17:14

Kdyz je maximalka cca 10 km/h tak zrychleni z 0-100 km/h jde k nekonecnu, ne?

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  11. 04. 2018 17:23

No hlavně, že to připadá autorovi v pořádku.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 04. 2018 17:54

peknaaaaaaaaaaa

Odpovědět  |   | 
GR8  |  11. 04. 2018 17:55

Krasna kara. Je skoda toho turbicka. US maji wubec lepcejsi vyber. Tam nezivi Bruselsky aparat. 😂

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 04. 2018 18:19

Tam zivi zase jiny aparat a jakmile zacne mit mladsi generace vetsi vliv, zacnou vice resit i velke motory a emise.

Odpovědět  |   | 

dávám plus za ten benzín bez turba a jenom se modlím, aby to nerezlo.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  11. 04. 2018 21:05

Ještě furt je s tím takovej problém? Může někdo z majitelů potvrdit/vyvrátit?

Odpovědět  |   | 
Martas  |  11. 04. 2018 22:00

Mam 4roky Mazdu 3 G -165 a nikde mi nic nerezne tak uvidime az ji bude treba 10 let ale to uz ji snad nebudu mit.

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  12. 04. 2018 01:10

Pro náš trh už automaticky dávají dodatečně nějakou speciální ochranu podvozku (něčím to stříkají), takže by to mělo být ok.

Odpovědět  |   | 
Ghostyx  |  12. 04. 2018 09:25

Jednu jedinou chybu "soudruzi" z Japonska udělali a to, že neupravili zadní světla v kombíku stejně jako to udělali v sedanu, tzn. i s mikro LED couvačkami na obou stranách (konečně) jak to má sedan, ale i třeba CX-5. Když jsem se podíval na kombík na nedávno proběhlé výstavě v Genevě, tak tam vystavený kombík měl předek nový, ale vzadu měl původní světla verze před fejsem. Škoda, třeba to tam nestihli ještě dodělat...

Odpovědět  |   | 
efreeti  |  12. 04. 2018 15:56

Už to umí Android auto/Carplay nebo ještě pořád nic?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  12. 04. 2018 18:21

Peknaaaaaa

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  13. 04. 2018 08:56

Celkem zabavne PRko ("ale ta vybava!!!"), nicmene v realu to zas takova hitparada neni. Je treba si uvedomit, ze Mazda nedava skoro zadne slevy, takze vysledna prodejni cena je na urovni konkurence. Kdyz jsem v dobe kdy M6 byla novym modelem resil co koupit za auto tak byla relativne favoritem do te doby nez jsem ji projel a zjistl jak je to spatne auto a zaroven nez mi u dealera rekli, ze slevy nedavaji maximalne 5 %. Ve stejne dobe na Passata nabizel VW osm procent normalni slevu a pak jeste tusim deset nebo dvanact procent k tomu na ICO, vysledkem bylo, ze Mazda vysla jeste draze nez srovnatelne vybaveny Passat coz je auto kvalitou uplne nekde jinde. Ono je to ostatne videt i na prodejich kdy i pres libivy design se tech sestek u nas prilis neprodalo.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 04. 2018 09:36

Jistě, Passat je kvalitou naprosto někde jinde a hlavně taky jízdními vlastnostmi

Odpovědět  |   | 
statotvorna hajzlbaba  |  13. 04. 2018 09:48

To je pravda. Kvalitni auto se pozna podle praskajici hlavy valcu, provesujiciho se retezu, spojky odchazejici po 50 tisicich km a dalsich pokrocilych technologii.

Prodam kvalitni auto s 90% slevou. Nemate zajem?

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  13. 04. 2018 13:25

Tak argumentovat kvalitou a spolehlivosti zrovna v diskusi o Mazde 6 s jejich legendarnimi SKYACTIV-D diesely, ktere se zadrou po sto tisicich je malinko mimo. Takovyhle prusvih nemel ani VW v nejhorsich casech, zatimco i ty zminovane problemy TSIcek s rozvody se daji poresit novou sadou, tak u tehle chyby neni zadne reseni dodnes, jde o neresitelny problem zpusobeny spatnou konstrukci motoru a umrit muze kdykoliv kterykoliv.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  19. 06. 2018 11:29

Nedají se pořešit. U VW máš velkou šanci se napálit. A nejedná se jen o motory. Rozdíl mezi M6 (Já mám CX-5) a Passatem (nebo Tiguanem) je obrovský. Ano - VW má dotaženější blbiny o kterých nás jejich marketing přesvědčil, že jsou podstatné.

Na druhou stranu se tu z Mazdy dělá něco, co není. Ještě je to pořád Ford...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  13. 04. 2018 11:36

Musím se podepsat pod Jirku. Argumentace slevami je poněkud úsměvná. Každý přece ví, že kdo má kvalitu a zná svoji cenu, slevu nedává. To platí v každém oboru. Který hlupák bude dávat slevu, když nemusí??? Mazda je opravdu lepší v motoru, podvozku, převodovce, řízení - to lze konstatovat objektivně. Troufnu si říct, že je na tom lépe se spolehlivostí. Subjektivně již mohu hodnotit pohodlí, design - mám Mazdu 6, takže jsem subjektivní. Z hlediska dílenského zpracování objektivně lze říct, že je na tom VW o fous lépe. Mám ale pocit, že až bude možné vidět FL šestky, tak tam již rozdíl nebude nebo bude již skoro nepostřehnutelný.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  13. 04. 2018 13:33

Tak si to vezmeme postupne, v motoru lepsi neni, protoze jediny pouzitelny motor je 2.5, ktery je dynamicky na urovni strednich motoru od VW, absolutne se dynamicky nechyta ani na 2.0 TDI 176 kW (on se ostatne nechyta ani na slabsi 140 kW verzi), rozhodne ne na 2.0 TSI 206 kW (byt tam je ten vykon vykoupen vyssi spotrebou), diesel ani resit nebudu Mazda 6 fakticky zadny nema, protoze ten co nabizi se zadira a neni tudiz pouzitelny (minimalne ne dlouhodobe), podvozek je subjektivni, dneska skoro kazde auto ve stredni tride ma rychlejsi podvozek nez je ridic a moznosti provozu, prevodovka ten jejich automat neni zadny zazrak co se rychlosti tyce. Z dalsich veci samozrejme problemem je zoufaly interier, ktery kvalitou nema ani na VW Polo o dve tridy nize, nekvalitni plasty, mizerne sedacky, k tomu nejhorsi odhlucneni nejenom ve sve tride, ale i napric tridami. Spatna vybava i v top verzi: zastaraly adaptivni tempomat a dalsi asistencni systemy, navigace s malinkatym displayickem, hnusnou grafikou a pofiderni funkcnosti. Nekvalitni audiosystem, kde i priplatkove Bose hraje jak plastove bednicky od Vietnamcu, nestaci ani na zakladni audio od Passatu natoz na priplatkove.
Mazda 6 je proste klasicka Mazda. Nejdrive se zkonstruuje relativne technicky slusne auto a pak prijdou ekonomove a orezou ho naprosto silene na neco co nema v ramci sve tridy obdoby. Jak rikam testoval jsem ho, protoze na zaklade nadsenych recenzi a papirovych dat vypadal jako jasny favorit, ale po projeti za mne asi vubec nejhorsi auto ve stredni tride. Nikdo jiny neni tak strasne osizeny (minimalne pred faceliftem, po nem mne uz nezajimal).

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 04. 2018 15:00

Sorýčko, ale to sou tak hrozný píčoviny co píšeš, že si opravdu nejsem jist, jestli to myslíš vážně a nebo děláš parodii na klasického debila co se hádá na základě tabulek smíchaných s hospodskejma moudrama. Kdybys alespoň toho Bosse nestrhal

Odpovědět  |   | 
Lubos  |  13. 04. 2018 15:06

Tiez to vezmem postupne:
- 2.5 sa bez problemov chyta na 140 kW TDI verziu, co je sposobene hlavne zle narhnutou prevodovkou (skusane na Superbe a Atece). Podla testov 140 kW nejde poriadne v ziadnom modeli od VW/Skoda/Seat
- suhlasim s dieslami Mazdy - vraj su problemy vyriesene, ale moc by som tomu neveril
- nesuhlasim s podvozkom - v porovnani so Superbom/Passatom je na tom Mazda urcite lepsie. Skus sa previezt v autach hned za sebou na tej istej trase a hned poznas rozdiel
- automat je porovnatelny, ale u Mazdy a radi logickejsie, v rychlosti radenia som nevidel rozdiel, hlavne je nutne podradit o 2-3 stupne dole, bol ten u Mazdy rychlejsi
- Zufaly interier??? V ktorej verzii si sedel? Mozno u prveho modelu, ale sucasna verzia po 2 faceliftoch je plne porovnatelna s inymi znackami
- nekvalitne plasty, mizerne sedacky??? Nezmysel, su uplne porovnatelne s inymi modelmi v strednej triede. Vyhodou Passatu je nizsie sedenie, v Mazde sa sedi dost vysoko
- najhorsie odhlucnenie - ano, prva verzia bola tragicka - teraz je odhlucnenie viac ako slusne - dvojite bocne skla, protihlukove predne sklo,...
- adaptivny tempomat - mas pravdu, nema asistent jazdy v kolone (CX-5 uz ma), inak vsetky asistencne systemy su na urovni doby (co ti chyba?)
- Maly display navigacie? ok, ma sice 7", ale je aspon umiestneny tam, kde ma byt a je nielen dotykovy, ale da sa ovladat aj na stredovej konzole (ma to VW?)
- grafika je ok, funkcny je uplne, bez problemov (pisem o verzii po facelifte), ma moznost ziskavania dopravnych informacii z internetu (Here maps), chyba mu Android Auto a Apple Car Play (bude od leta)
- Bose ucite nehra horsie ako zaklad v Passate, ale nie je to ziadna spicka
- co sa da kritizovat u Mazdy 6 su urcite brzdy - v tejto kategorii je na tom VW lepsie, okrem toho sa u Mazdy zvyknu skrutit kotuce aj po malom najazde. Kotuce su jednoducho male a mozno aj zle chladene
Mazdy su pomerne lacne, hlavne tie lepsie vybavene. Je potrebne vziat do uvahy aj 10% clo pri dovoze z Japonska, ktore sa ma v buducnosti zrusit a potom bude rozdiel od inych znaciek este vyssi, ak sa teda zrusenie cla premietne plne do cien. Mazda ma aj preto pomerne male marze, takze poskytovanie zliav je narocne. Vsetci nekupuju auta na ICO (ako napr. ja) a ked som si konfiguroval Passat Variant, tak mi s motorom ako tak porovnatelnym s 2.5 u Mazdy 1.8T vysla pri velmi podobnej vybave cena 47 661 €. Mazda 2.5 v top vybave stoji menej ako 35 000 EUR. Okrem toho, realna spotreba Passatu s 1.8T motorom je o cca liter vyssia ako u 2.5 u Mazdy.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 04. 2018 16:37

EU mohla/mela zrusit cla alespon na hybridni (resp alternativni/cistsi pohon) japonce (non-EU auta obecne) uz davno.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  13. 04. 2018 17:31

...a tak já to nakonec také vezmu popořadě:
- ano 2,5i se chytá bez problémů na 140 kW TDI
- ano diesel u Mazdy nebrat
- podvozek? Jedna věc je rychlost - věřím, že jsou rychlejší podvozky, ale jde tak nějak o prožitek, proto má třeba mazda užší pneu je trošku plavnější. A opravdu není na místě srovnávat Superb nebo Passat s Mazdou. Stejně tak není na místě srovnávat Mazdu se Subaru (i když s trochou snahy to jde)
- automat je naprosto v pohodě, řadí logicky a naprosto hladce, ano mohl být rychlejší
- interiér - no coment - zoufalost si představuji jinak, pravda je, že se sedí na můj vkus trochu výše
- odhlučnění - ano, není to Q7, kde není opravdu nic slyšet
- asistenty jsou naprosto v pohodě a fungují tak, jak mají. to že adaptivní tempomat něco neumí, neznamená to, že dělá něco špatně
- displej - v kombinaci s otočným kolečkem ideál, nedovedu si představit, že bych na něj měl sahat - fuj
- to co displej umí, umí dobře. pravdou je, že mu chybí nějaké ty vychytávky, co dnešní mládež vyžaduje už v hodinkách
- Bose - mně to bohatě stačí, pravdou ale je, že nejsem v této oblasti příliš náročný a samozřejmě jsou lepší systémy
- brzdy - ty jsou dobré, kotouče ale stojí za houby - já mám 49 000 a řekněme, že nejsou v dobré kondici - vymění se za sportovní a už to bude OK

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  13. 04. 2018 17:15

...no, kdybych měl čas, tak to vezmu také popořadě. Takto jen říkám, že hovoříš o zcela nesmyslných věcech. Takhle to hodnotit, to chce fakt filipa.

Odpovědět  |   | 
Pali  |  06. 07. 2018 14:09

"Ne321" - ja to vidím takto: Vy ste priaznivcom VW. Vybral ste si Passat a len tak zo zaujímavosti ste si išiel vyskúšať všade chválenú Mazdu 6. V podstate nebola taká zlá, ale Vy ako priaznivec Passata ste si začal všímať negatíva a klady ste nevidel. Vlastne ste si povedal, že všetko je zlé, zlé, zlé... Lebo ste už mal vybraný Passat a nechcel ste dopustiť, že Mazda 6 je v niečom lepšia.
Uznávam, že Passat je špičkové auto a je ťažké s ním niečo zrovnávať. Pre mňa je ale Passat modlou pre istú skupinu ľudí, tak by som radšej volil Mazdu 6, ktorá bude určite perfektná. Hlavne pre ľudí, ktorí nepotrebujú 5 displayov so superjemným rozlíšením a 60 funkciami..., najmodernejšie asistenty, obdiv fanúšikov VW... Mazda je ľahká a dobre sa šoféruje. Napr ja nepotrebujem mať v aute rôzne moderné nezmysly, ktoré komplikujú ovládanie auta, prípadne sa po čase pokazia. Všetko, čo je v Mazde funguje presne tak ako má. Samozrejme s dieslami súhlasím = beznínová Mazda je TOP, naftu by som nebral (aj keď vraj je kultivovaná a ide výborne).
Passat Mazde 6 v rámci zákonných limitov neujde a som si istý, že vodič Mazdy sa bude viac baviť.

Odpovědět  |   | 
mišo  |  30. 07. 2018 13:32

To ja ked som kupoval svoju dieslovu sestku kombi, predvadzacku mi dali za 21500 eur a cennikova cena novej bola okolo 30000 eur. takze cena celkom dobra, az na to ze to bola akoze jazdenka. aj golfik bol drahsi. uz je len otazne co je lepsie, ci som nemal ist do golfu. u mna rozhodla cena a verejna mienka ze golfy a oktavky sa kradnu. a aj negat. skusenost so starym golfom 1,4. inak mazda jazdi dobre, pisete ze diesel odide po 100000, tak dufam ze je to hoax, len niektore detaily v kvalite spracovania vadia. co sa tyka diskusie na margo vykonu, podla mna ked sa chce niekto vysantit tak nech si kupi civica r, golfa gti, alebo r, alebo megana rs. na defenzivne rodinne jazdenie 150 konikov pohate staci.
inak ked som kupoval auto tak som si o.i. skusil aj toho 150 konoveho golfa a vzapati nato sadol do mitsubishi lancera 1,8 hladkeho 143 konoveho a v tej chvili bral by som lancera. mal som vacsiu radost z jazdy, dilerovi som len povedal aby vypol radio, ze sa mi paci zvuk motora, tento pocit som v golfiku pocas testovacky nenadobudol. komfort,vybava a ergonomia to ano, avsak plne chapem cloveka co si kupi minimalisticku vybavu do 1,8 lancera a ma paradne zvezenie a mozno aj bezudrzbovy spolahlivy motor. neviem, som laik.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  13. 04. 2018 10:35

Jako majitel poslední generace M6 se k tomu snad můžu po čtyřech letech vlastnictví vyjádřit...auto má mnoho výhod (perfektně se řídí, má díky atmosféře dost nízkou spotřebu) a i samozřejmě pár nevýhod - je dost lehké a tím pádem na několika místech lehce fórové. Jinak spolehlivost je hodně vysoká, žádné problémy s motory alá VW jsem opravdu nezaznamenal.

Doporučuji před kritikou napřed vyzkoušet.

Odpovědět  |   | 
Dádík  |  16. 04. 2018 15:35

Akorát že tam zaponěli dát turbo

Odpovědět  |   | 
sti  |  18. 04. 2018 15:10

škoda, že 2,5 turbo nebude pre Europu. myslím, že by sa ich predalo dosť..

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  13. 06. 2018 10:53

Parádní auto, ale mohli tam dát nějaký výkonnější motor. 2.5i je jediná motorizace, která ma dynamiku a to se pořád bavíme o dynamice, kterou mi poskytly i 15 let staré dvoulitry. Většině lidi to ale může stačit akecy k čemu na aišch cestách větší výkon si strčte do kundičky... K čemu máte doma telku s úhlopříčkou 150? dyť stačí 40 ne? zahoďte všichni své velké televize a kupte si malinkaté, však to stačí ne?

Odpovědět  |   | 
Pali  |  06. 07. 2018 14:16

"Lojza" - máte pravdu, ale staré 2 litre mali o 1/2 vyššiu spotrebu ;). Motor 2,5 bude u Mazdy 6 vyhovovať dovolím si tvrdiť tak 80% vodičom celkovo. A znova si dovolím tvrdiť, že reálne si ju kúpi cca 10% vodičov. Prečo? Lebo je to Mazda a tá je akože "drahá". Navyše autom snov v danej triede pre väčšinu Slovákov a Čechov je práve Passat, alebo Superb - a nedáme na nich dopustiť ;). Sú tu potom aj iné "lacné" značky = Hyundai... Mazdu nakoniec kúpi iba malý okruh záujemcov - fajnšmekrov ;). Tých, ktorí ocenia ako to auto jazdí - ako každá Mazda = famózne.

Odpovědět  |   | 
mišo  |  30. 07. 2018 13:37

to porovnanie s telkou sa mi nepáči. keď chcem zážitok tak predsa idem do kina, to nenahradí ani najväčšia telka,či?. a keď chcem zážitok v aute, tak si pôjdem zajazdiť na okruh. nebudem sa predsa na rodinnom kombíku naháňať 250kou. Veď maximálka na našich jednoprúdových a jednotunelových "dialniciach" je miestami až 130.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  28. 06. 2018 14:24

Mam Mazdu CX 5 2.5 L a som velmi spokojny.V dnesnej dobe ked je vela aut na cestach,zapchy policajne radary,je zbytocne mat 250 kw co ma clovek z toho ze obehne auto?ked chce mat niekto pozitok z jazdy tak si kupy ako hokejista Visnovsky BMW M2 a vyblazi sa na pretekarskom okruhu.Nie to ako turbo diesel ze pri stlaceni pedalu vas to vtiahne do sedacky ale praveze naopak auto ma pri zrychlovani krasny plynulo rastuci akusticky prijemny sportovy zvuk,head up Displej je najlepsia technologia pri soferovani,uz sa vobec nepozeram na palubnu dosku ale na cestu a mozem si tak lepsie vychutnat jazdu,okolie a vyhlad,inak v BMW packet stoji len Head displej 2300 eur.vyskladajte si cenu auta a vyjde vam plus 20 tisic EUR.Vdaka Vectoringu sedi v zakrutach perfektne,adaptivne svetlomety su fakt vyborne a rychlo sa prepnu pri potiiducom vozidle takze ho neosvetluju,volant sedi v ruke,je tuhsi a auto sa az lahko soferuje ,ma slusny radius takze vycuvam aj z maleho priestoru,odhlucnenie je neporovnatelne lepsie oproti predchadadzajucej verzii,je tam ticho,sedacky sklopite jednym tlacitkom a mate 1600 litrov v rovinke aj pri 140 km.na dialnici.reproduktory hraju kvalitne,jasne ze vo volve za 3500 EUR hraju lepsie ale staci to bohate a zmesti sa do garaze.Sused ma mercedes GLE SUV a nezmesti sa mu do garaze tak parkuje vonku.Vymena tuknuteho skla ho vysla 900 eur.Sedacky v bielej kozi su perforovane,pohodlne aj ked niesu sportovejsie ,a krasne vyladuju interier,.Vadi mi ze dali dali plastovu imitaciu v dekore namieso dreva ako vo volve.Nevyjadrovali sa aj odbornici pri testoch sportovych aut ze im chybaju stare atmosfericke motory pre ten krasny zvuk?realne zrychlenie z 0 na 100 km je rychlejsie ako udavanych 9,2.Sused ma volvo XC60 T6 AWD 263 Kw z 0 na 100 km za 5,9 s ale aj v testoch sa vyjadruju ze subjektivne sa im zda o dost pomalsia akceleracia. Samozrejme ze je vela rychlejsich aut ale mam pocit ze ludia dnes davaju na to co je na papieri,veria tomu co im v marketingu naserviruju.Treba sa pozerat dnes rozhodovat komplexnejsie a nie len pomer cena/vykon.Jedine co mi chyba je Android.Mal som mazdu 3,mazdu 626 vydrzali 20 rokov s 350 tisic najazdenych km s originalnymi dielmi.Jedine co sa menilo boli rozvody,platnicky,sviecky naklady na servis boli za 20 rokov 2000 EUR max. jedine co sa japoncom kazilo bola hrdza na aute a elektronika ako radio,okno..Kamos ma BMW 7 ani nie rok a pri blave mu zacali blykat kontrolky ,nechal sto tyzden v servise a znovu za mesiac dalsi problem.Viete kolko stoji poistka alebo nahradne diely?znama si kupila audi A 6 3.0 TDI 2015 ,pri parkovani jej niekto oskrel predny naraznik a cena za opravu 860 EUR.kamos ma BMW 3 3.0 TDI z roku 2004 a vymena jedneho svetlometu stala 1000 eur.,mna n amazdu 626 105 EUR.teraz mu odislo servo, stale len plati vymena oleja platniciek 550 EUR a mna 150 EUR.Sused ma Mercedes E na vozenie ludi na letisko ale ide ho predat po 100 tisic kma uz ho nechce. ked prisiel na Maybachu povedal ze to je uplne nieco ine ako TRIEDA E od plavajuceho podvozku a komfortu ...idete 180 a mate pocit ze idete 100.ked chcu ludia super kvalitne veci musia si aj super zaplatit.Ostatne je len marketing..A je to tak aj v pripade potravin,napisu podiel mäsa v sunke alebo parkoch a v dteste je realne menej.Ludia chcu kvalitu aj dobru cenu ale pravda je taka ze vzdy sa platilo a bude platit za kvalitu.Volakedy som prisiel do potravin,kupil cerstvy chlieb z pekarne,maslo,mlieko v skle,susienky,santovku mineralku v skle a siel som domov,Ziadne akcie neexistovali.Teraz nas tu klamu,napisu zlava 44 % a aj po zlave je to drahsie ako v nemecku.Pozrite si letak z kauflandu cesky,slovensky a nemecky .Vcera sa hovorili ze kym v nemecku maju retazce marzu 1% u nas 4 -9 %.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  04. 07. 2018 14:05

Hmm, jsem docela v šoku, co se píše o M6.

Každý rok jezdíme pod stany do Chorvatska s úplně naloženým autem. Zadní kola musím nahustit na max. tlak podle tabulek, aby jízda byla bezpečná při vyšších rychlostech, která se pohybuje 130 ~ 160 km/h.

Kdo zná cestu přes Rakousko, tak zde je několik dlouhých stoupáků. Nikdy jsem neměl pocit, že by M6 nestačila nebo nebyla svižná. Spíše naopak, dynamika vozu je naprosto fantastická a i přes extrémní zátěž reaguje na zrychlení okamžitě.

Podle některých příspěvků mohu usuzovat, že někteří v autě seděli pouze během testovací jízdy a nikdy s M6 neujeli více jak 5 000 km.

Na závěr ... s čím se doopravdy nedá předjet kamion na rovné silnici, tak je např. upravené auto na plyn, které jede 100 km/h a chcete zrychlit na 120 /130 km/h. (Fabia 1.6)

Odpovědět  |   | 
Pali  |  06. 07. 2018 14:31

"Petr" - vnímanie dynamiky je silno subjektívne. to, čo je pre jedného raketa, je pre iného "slimák". Nepochybujem, že Mazda 6 je skvelá. Sám mám 3-ku (88 kW) a to auto mi plne vyhovuje čo sa výkonu týka. Papier znesie všetko, ale realita je často iná.
Ja som napr na testovacej jazde pre kúpou vnímal, že motor nebol nejako výkonný, ale auto išlo neskutočne, čo sa pocitu pri šoférovaní týka. Tak zladené auto som ešte nešoféroval. Na mojom auto bol motor lenivý do cca 500 km (spomínané testovacie auto malo okolo 100 km). Najlepšie vystihuje celkovo Mazdu táto časť jednej recenzie na Mazdu 3 sedan 88 kW (dúfam, že by autor súhlasil s uvedením úryvku jeho perfektnej recenzie v tejto diskusii):

"Není nejrychlejší ve třídě, není ani nejprostornější, nebo nejmodernější. Jenže jakmile s ním vezmete pár zatáček, zjistíte, že v sobě opravdu má cosi přitažlivého. Něco, co se na dnešním trhu hledá poměrně těžko."

Ja dodávam - presne tak som to cítil v Mazde aj ja ;). a preto som ju kúpil. Nič cenovo podobné nejazdí porovnateľne.

Odpovědět  |   | 
mišo  |  30. 07. 2018 11:45

ahojte diskutéri, rád by som prispel pár postrehmi, ktoré som nadobudol pri mojej mazde 6 wagon 2,2 diesel 2013. po motorickej stránke zatiaľ po 102000 km nemám žiaden problém. motor mi výkonnostne vyhovuje, aj plne naložené auto - 2 dospelý, 2 deti, plný kufor, biky na streche v pohode predbehnem 2-3 kamióny v rade, ke´d idem sám občas uvažujem, či ho nečipnuť o20-30koníkov keby sa dalo...v 90 st. zákrute, pri zaradenej dvojke keď chcem vystreliť ako šíp však kolesá akoby neboli schopné preniesť silu na asfalt - mám pneu. bridgestone touranza -17ky... kvalita interiéru - podľa mňa slabšia ako v škode fábia, ktorú mám ako druhé auto, mazda sa snaží byť akože luxusná, kovové lišty, klavírny lak...,ale lacné plasty nepustia - napr. vŕzganie lakťovej opierky, hlučné nastavenie výšky sedadla - rozheganá páčka, občasné puknutie v palubovke pri prejazde nerovnosti, snažím sa to tolerovať ...+v poslednej dobe mi tak vŕzga sedadlo vodiča pri sadnutí a hemžení, že by som ho najradšej vyhodil+ťažko sa vysávajú poľahy-šmejďavé mi prídu...hluk v interiéri od 100km/hod... od kúpy neviem poriadne dovrieť piate dvere, v servise povedali, že je to v poriadku, a tak občas búcham aj tri-štiri krát, + vŕzga pravá vzpera...brzdy - samostatná kapitola - slabota, po 10 min. jazdy brzda-plyn po okreske medzi dedinami úplne zvädnuté, ledva som dobrzdil pri výjazde z vedľajšej na hlavnú, další problém je ručná brzda, od kúpy postupne slabšie brzdila. raz sa mi zadné brzdy zablokovali a musel som riešiť odťah auta, servis to opravil... t.č. mám auto čerstvo po poslednej garančnej prehliadke - ručná brzda opäť nedrží...o.i.servis mi odporučil výmenu kotúčov vpredu a doštičiek, ale nechal som to radšej na kámošov servis, /za 256e mi vymenil kotúče aj doštičky za nejaké, že vraj najlepšie čo sa na mazdu dajú zohnať:)tak uvidím...nejako tomu mazďáckemu v prešove neviem prísť na chuť...dostal som auto po garančke a bliká mi kontrola tlaku v pneumatikách??? hlavne že som tam nechal 300e.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  03. 10. 2018 19:45

Dobrý den mám doma mazdu 6 z roku 2013 poradíte mi jaká zahrádka sedí na toto auto?

Odpovědět  |   | 
René  |  04. 10. 2018 13:44

Zahrádku na mazdu 6 jsem hledal dlouho a nakonec jsem si koupil zahrádku Thule, jsou to jedny z nejkvalitnějších zahrádek https://www.neumax.cz/mazda-6-5-dr-combi-r-v-20... ...

Odpovědět  |   | 
František  |  05. 10. 2018 15:41

Já jsem si koupil od Neumanna střešní box, je to hodně kvalitní box s velice dobře vyřešeným uzamykáním boxu.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  06. 10. 2018 13:41

Tak díky moc, už jsem si to objednal na eshopu, co jsem se díval, tak nikde jinde jsem to levněji nenašel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

včera | | 44 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A