Nová Mazda 6 má české ceny. Už v základu dostala LED světla a navigaci

Nedlouho po evropské premiéře modernizované Mazdy 6 přichází její český ceník. Základní výbava je opravdu hodně bohatá!

S novou Mazdou 6 bychom se měli na silnicích setkávat zhruba od poloviny letošního roku, české ceny už ale díky jednomu z českých dealerů známe nyní. A nabídka je opravdu velice zajímavá! I když si z pěti nabízených linií vyberete tu nejlevnější, dostanete prvky, za které se jinde obvykle připlácí, navíc kombi je stále za cenu sedanu.

Nejlepší koncept roku podle designérů udělala Mazda. Líbí se i vám?

Nejlepší koncept roku podle designérů udělala Mazda. Líbí se i vám?

Nejdostupnější verzi představuje linie Challenge s motorem 2.0 Skyactiv-G o výkonu 107 kW. V základu dostanete plnohodnotné diodové světlomety, infotainment Mazda Connect s osmipalcovým displejem a připojením k sociálním sítím, kožený potah volantu a řadicí páky, head-up displej, navigaci, sledování slepého úhlu, adaptivní tempomat nebo 17palcová kola.

Za dalších 30.000 Kč dostanete linii Attraction. Ta přidává například vyhřívaný volant a přední sedadla, parkovací senzory vpředu a vzadu, parkovací kameru či digitální příjem rádia.

Modernizovaná Mazda 6 - technická data a české ceny zážehových motorů
Motor Sky-G Sky-G Sky-G Sky-G
Převodovka 6M 6M 6A 6A
Zdvihový objem [cm3] 1998 1998 1998 2488
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 107/6000 121/6000 121/6000 143/6000
Točivý moment [N.m/min] 210/4000 210/4000 210/4000 258/4000
Maximální rychlost [km/h] 206 214 205 223
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10 9,3 10,6 8,1
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,3 6,6 7,7 6,8
Cena Challenge [Kč] 716.900 - - -
Cena Attraction [Kč] 746.900 - 796.400 809.400
Cena Revolution [Kč] - 796.400 - 852.900
Cena Revolution TOP [Kč] - 844.900 - 900.900
Cena Takumi Plus [Kč] - 885.900 - 941.900
Ceny platí pro sedan i kombi

Pro linii Revolution musíte sáhnout přinejmenším po motoru 2.0 Skyactiv-G o výkonu 121 kW, cena 796.400 Kč je ale vzhledem k výbavě stále únosná. Standardem jsou litá 19palcová kola, adaptivní diodové světlomety, alarm, 360stupňový kamerový systém, bezklíčové odemykání, digitální přístrojový štít či audio Bose s 11 reproduktory.

Mazda potvrdila návrat Wankelova motoru. Ještě se ale neradujte

Mazda potvrdila návrat Wankelova motoru. Ještě se ale neradujte

Nadstavba Revolution Top vychází na 48.500 Kč. Zahrnuje kožené čalounění, elektricky ovládaná přední sedadla, ventilování přední a vyhřívání zadních sedadel a inteligentní brzdový asistent.

Absolutní vrchol představuje linie Takumi Plus za nejméně 885.900 Kč. Ale ta výbava! Čalounění kůží Nappa, tmavá přední maska, vnitřní obložení Alcantarou, dřevěné lišty ve dveřích, kovový dekor vybraných ovladačů a elektricky ovládané střešní okno. Potřebujete snad ještě něco navíc?

Modernizovaná Mazda 6 - technická data a české ceny vznětových motorů
Motor Sky-D Sky-D Sky-D AWD Sky-D AWD***
Převodovka 6M(6A) 6M(6A) 6M 6A
Zdvihový objem [cm3] 2191 2191 2191 2191
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 110/4500 135/4000 110/4000 135/4000
Točivý moment [N.m/min] 380/1800 445/2000 380/1800 44/2000
Maximální rychlost [km/h] 210(202) 225(219) 201 212
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,1(10,8) 8,6(9,2) 10,4 9,7
Komb. spotřeba [l/100 km] 4,6(5,1) 4,8(5,8) 5,1 5,4
Cena Challenge [Kč] 766.400* - - -
Cena Attraction [Kč] 796.400** - 851.900 -
Cena Revolution [Kč] 839.900** 901.900 AT - -
Cena Revolution TOP [Kč] - 899.900** - 1.004.900
Cena Takumi Plus [Kč] - 940.900** - 1.045.900
*pouze manuál, **příplatek za automat činí 50.000 Kč,***pouze kombi, ATpouze automat

 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků