Nová Mazda 3 s karoserií sedan na prvních fotkách

Netrvalo to dlouho a na světě jsou neoficiálně zveřejněné oficiální fotky nové generace Mazdy 3 s karoserií sedan. Asi nikoho nepřekvapí fakt, že vůz vypadá jako zmenšená řada šest, tedy designéři opět použili dnes už dobře známé prvky skrývající se pod pojmem Kodo. Nutno podotknout, že decentní záď kompaktnímu sedanu opravdu sluší.

Mazda 3: detailní představení, motory a srovnání s předchůdcem

Mazda 3: detailní představení, motory a srovnání s předchůdcem

Protože jde ale o neoficiální záležitost, nemůžeme prozatím nabídnout ověřená fakta. Z různých zdrojů vyplývá, že si evropští zákazníci budou moci vybrat mezi třemi motory, a to benzinovou jedna-pětkou (100 k), dvoulitrem (120 k) a naftovou dva-dvojkou nabízející 150 k. Standardem bude šestistupňový manuál, zájemci jej mohou vyměnit za šestistupňový automat. Na americký trh dorazí také výkonnější dvoulitr a benzinová dva-pětka.

Nová generace Mazdy 3 je tady. Nabídne o 60 mm delší rozvor náprav

Nová generace Mazdy 3 je tady. Nabídne o 60 mm delší rozvor náprav

Další podrobnosti včetně například přesného objemu zavazadelníku budou zanedlouho následovat. Do prodeje by se měl nový trojkový sedan dostat ještě do konce letošního roku.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků