Nová Mazda 3: která barva jí sluší nejvíce?

Nová generace Mazdy 3 je aktuálně na cestě z Japonska do Frankfurtu, kde bude k dispozici všem návštěvníkům. A protože do prodeje zamíří už velmi brzy, byly spuštěny v některých zemích první online konfigurátory. Mezi ty šťastnější patří například Amerika nebo z našeho pohledu mnohem zajímavější sousední Německo.

Mazda Route3: nová trojka dojede do Frankfurtu po vlastní ose

Mazda Route3: nová trojka dojede do Frankfurtu po vlastní ose

Po veškerých detailech zveřejněných koncem června dnes díky konfigurátoru můžeme přidat například paletu nabízených odstínů. Těch je celkem sedm, přičemž tím nejzajímavějším je asi ten, který je také nejčastěji vidět, tedy červený odstín s oficiálním označením „rubínově červená“.

Mazda 3: detailní představení, motory a srovnání s předchůdcem

Mazda 3: detailní představení, motory a srovnání s předchůdcem

Za zmínku určitě také stojí německé ceny. Nejdostupnější provedení s motorem Skyactiv-G 100 o výkonu 100 koní vychází u našich západních sousedů na přibližně 440 000 Kč. Naopak tím nejdražším je naftová verze disponující maximem 150 koní a automatickou převodovkou. Ta stojí v přepočtu 750 000 Kč.  První česká cena startuje na částce 349 900 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jen pro pořádek: horní bílá je klasická, ta spodní má být metalízou
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků