Nová Mazda 3: která barva jí sluší nejvíce?

Nová generace Mazdy 3 je aktuálně na cestě z Japonska do Frankfurtu, kde bude k dispozici všem návštěvníkům. A protože do prodeje zamíří už velmi brzy, byly spuštěny v některých zemích první online konfigurátory. Mezi ty šťastnější patří například Amerika nebo z našeho pohledu mnohem zajímavější sousední Německo.

Mazda Route3: nová trojka dojede do Frankfurtu po vlastní ose

Mazda Route3: nová trojka dojede do Frankfurtu po vlastní ose

Po veškerých detailech zveřejněných koncem června dnes díky konfigurátoru můžeme přidat například paletu nabízených odstínů. Těch je celkem sedm, přičemž tím nejzajímavějším je asi ten, který je také nejčastěji vidět, tedy červený odstín s oficiálním označením „rubínově červená“.

Mazda 3: detailní představení, motory a srovnání s předchůdcem

Mazda 3: detailní představení, motory a srovnání s předchůdcem

Za zmínku určitě také stojí německé ceny. Nejdostupnější provedení s motorem Skyactiv-G 100 o výkonu 100 koní vychází u našich západních sousedů na přibližně 440 000 Kč. Naopak tím nejdražším je naftová verze disponující maximem 150 koní a automatickou převodovkou. Ta stojí v přepočtu 750 000 Kč.  První česká cena startuje na částce 349 900 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jen pro pořádek: horní bílá je klasická, ta spodní má být metalízou
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků