Nová Mazda 3 se ukázala v Praze. Máme i české ceny, výbava je bohatá!

105 komentářů

Josef
16. prosince • 11:30

Nakouknu sem po pár dnech a vidím výsledek "diskuse" s více jak 90 "příspěvky-reakcemi". Na to, že to není o Škodě, to není špatné.;-)

KPC
15. prosince • 16:15

Torzka vzadu, tedy stejný ojeb jako Šáde Scala

Josef
16. prosince • 11:28

A jako Focus, Corolla, Octavia, Golf,...atd. Pro řadu zákazníků je úplně nepodstatné, jakou mají vzadu nápravu, protože to stejně nepoznají... A ti jedinci, kteří to potřebují a chtějí to, tak si dokáží vybrat a koupit přesně to, co vyhovuje jejim požadavkům. Proč tedy volbu technického řešení nazývat "ojebem"? (Někdo třeba ocení vetší a rozměrově lépe vyřešený zavazadlový prostor daného modelu na úkor víceprvku vzadu....)

josephko
14. prosince • 18:02

Redakcia nemá prachy na to, aby si kúpila namiesto čiernobieleho foťáku farebný? :-D

Martin
14. prosince • 10:44

Takže, zklamání po uvedení na trh ohledně designu, zklamání cenovkou. Auto nižší střední za 520.000Kč, kde mám vzadu torzku a nemám automatickou klimatizaci? Vy jste se asi definitivně zbláznili :-) díky, nechci, snad dostanete s faceliftem rozum..tohle je fakt přes čáru :-) normálně, když jsem to četl, musel jsem se smát, trojka v ceně šestky :-D

Joe Doe
14. prosince • 9:11

Pre tych, co chcu v tejto triede auto s viacprvkom, velkou atmosferou a full-hybrid, je tu nova Corolla.2.0 l atmosfera, 180 koni, 0-100 za 7.9 sekundy, krutiaci moment 190 Nm a multilink vzadu.

petr r. (petrumr)
14. prosince • 17:28

toyotu hybrid jsem chtěl od malička, ale závěs to zhatil.:-/

Marek71
14. prosince • 14:47

To už vypadá lépe než ta 1.8 hybrid, co byla v Aurisu. A kdy bude? Protože jsem koukal a zatím na webu Toyotu není.

Mirek
14. prosince • 21:32

Tak 1,8 hybrid bude také, tahle varianta neskončila, ale asi bude trochu vylepšená.

Mirek
14. prosince • 9:33

Jen jsem zvědavý na ceny.

Denis
13. prosince • 22:49

Nádhera, Mazda oproti korejským plečkám dává smysl... nenechte se odradit ceníkovou cenou, prodejci umí být velmi ochotní a získáte výrazně lepší vozidlo jak v úrovni kvality tak jízdních vlastností.

Petr
14. prosince • 8:57

Myslis slevu 2, max 4%? Osobni zkusenost. Navic tohle je novinka... jestli mi na novou M3 udelas slevu 20%, jak to umi jini, tak beru hned.

Mirek
14. prosince • 9:27

Když byla uvedena na trh současná Mazda 3, tak mi na tento dotaz odpověděli, že sleva v žádném případě, ale že mi dají nějakou výbavu navíc. Tím bylo myšleno koberečky a nějaké další tretky. Nekoupil jsem ji poměr cena/výkon nebyl výhodný.
Která automobilka dá slevu 20%? Takovou jsem, pro normálního smrtelníka, ještě neviděl. Jedině, že by se chtěli zbavit skladovek, ale nové na objednávku?

ACE
14. prosince • 10:17

Mě slevu dali před lety na dvojku, bratranec teď dostal slevu na pětku, některé automobilky rovnou k ceníku píšou, že nasazená cena je nezávazné doporučení. Od dubna by neměla bejt daň 10 procent na japonce, tak uvidíme jestli to něco přinese pro zákazníka.

Mirek
14. prosince • 10:44

Vím jen o jednom případu, kdy ale dotyčný čekal na avizovanou akci A7 sportback, kdy dostal slevu prakticky těch 20%. To je již taky cca 10 let. Jenže to ne není běžná záležitost. Možná se dá lépe smlouvat u prémiových aut, ale v této třídě, opravdu neznám nikoho s takovými slevami a u žádného prodejce jsem nikdy nedostal nabídku na takovou slevu a zkoušel jsem jich dost.
Už jsem slyšel, že s tou daní nemáme počítat, že si to ponechá dílem výrobce a prodejce, tak jak je v těchto končinách zvykem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
14. prosince • 11:09

Tak u tzv. prémiových značek je vysoká cena jen pro povl z ulice co si uškudlí, pro lukrativnější lidi jsou ceny třeba minus 1/3, je to taková hra.

Mirek
14. prosince • 11:57

Tak zrovna ten, co kupoval to Audi, nebyl póvl z ulice, ale nechtěl zkrátka dát za to auto ceníkovou cenu. 1/3 mi stejně připadá z říše pověstí a bajek. Nějak zrovna nevěřím, že např. ze třech melounů dají cenu na dva.

ACE
14. prosince • 12:58

Tak ten povl z ulice je pochopitelně nadsázka, není to myšleno jako urážka, prostě jen nějakej třeba podnikatel, jeli to právník, diplomat či bankéř, je to jinak. A že tomu nevěříš, je pro ně jen dobře. A není to rozhodně informace vycucaná z prstu.

kolemjdoucí
13. prosince • 21:57

Mě se na nové Mazdě ze všeho nejvíc líbí ten mohutný zadní nárazník a to jak má maličké zadní (páté) dveře. To je super na hov .. o :-)

Joj
13. prosince • 21:48

Za me zklamani proti minule G 165.

Shimi
13. prosince • 21:55

Joj: A stála 558.000,- v plné palbě. V tomto kontextu je těch 520.000,- za základní model s lešenářskou trubkou výsměchem roku.

Joj
13. prosince • 22:03

Souhlas

Roman
13. prosince • 21:14

Tak za mně vnější i vnitřní design zklamání. To Megane s tim novým benzínovým motorem (1.3) vypadá líp, jede líp, stojí o dost míň s lepší výbavou a nerezne. Mazdu si tim pádem škrtám z mrdlistu.

ACE
13. prosince • 21:21

Souhlasím pro tebe bude ten renault lepší.

Disco
13. prosince • 20:18

Torzka ve všech verzích i v těch označených GT, trapas. A vrcholná blamáž je torzka v kombinaci se 4x4.

Kamu
13. prosince • 20:33

Jj, torzka v kombinaci s awd to se vidí snad jenom u malých aut, ale v nižší střední to bude úplná rarita. Skoro to vypadá, že použili platformu na které sedí malá auta Mazdy, tedy 2, CX-3 etc.

Mirek
13. prosince • 20:48

Tvrdí, že je to nová platforma Skyactiv Vehicle Architecture.
Třeba zde: https://www.autorevue.cz/nova-mazda-3-oficialne-s-... ...

Kamu
13. prosince • 21:18

No tak jestli ten chudobinec časem narvou i do příští šestky, tak potěš koště.

Jouda
13. prosince • 18:17

Moc plechové masy a pidi okna. Za mne hnus.

petr r. (petrumr)
13. prosince • 20:25

jak bych to napsal já, já bych dodal, že by to v čr vubec neměli homologovat do města, nebot ten výhled vzad musí být zabíjácký, ale pro blondýnky asi dobrý.

ACE
13. prosince • 21:19

Pro blondýnky právě ne, ty neumí používat zpětný zcátka (teda na řízení auta), ty používá ten řidič co se nemusí otáčet.:-D

petr r. (petrumr)
14. prosince • 17:25

když vyjíždíš od krajnice a stojí za tebou dodávka, tak zrcátka jsou na nic a musíš se otočit, nejhorší je to když stojíš na levo, to ten zadní plech vadí nejvíce. Blondýnky to nevzrušuje, ta vyrazí přím do auta.

ACE
14. prosince • 18:55

A jak to děláš třeba v dodávce? Já jezdím od malejch aut po minibus i dodávky a tam nevidíš nic, ale když jsou dobrý zrcátka je vidět všechno. Ale připouštím v takový Oktávce jsou bídný (nekritizuju ji, jen v ní jezdím a můžu porovnat)

Shimi
13. prosince • 18:12

Podmotorovaný dvoulitr, který bude ještě kulhat na dva válce a vzadu za sebou potáhne lešenářskou trubku, za 520.000,-? Tak to je dobrý fór.

borixeus
13. prosince • 21:22

Ona Mazda si celkem zakládá na jízdních vlastnostech, takže, ač na papíře to není nějaká sláva, taková tragédie to zase nebude. Vypínání válců je samozřejmě běžná věc v případě, kdy není potřeba zátah motoru. Dvoulitr 122 ps oproti 1,2l 122 ps bude naprosto dostačující.

Shimi
13. prosince • 21:36

borixeus: Zakládá si na jízdních vlastnostech a proto odchází od nezávislého zavěšení k závislému? To je protimluv. Já chápu, že se to snižování nákladů musí nějak okecat, ale co je moc, to je moc. K vypínání válců asi tolik, je to naprosto zbytečná věc, naprosto. A k tomu dvoulitru. Chvála Peruna za něho, Mazda je jedna z mála, která ještě drží "velkoobjemové" atmosféry v nižší střední. Ale to nijak nesouvisí s tím, co jsem psal. Ta cena za základní model je prostě úplně mimo.

ACE
14. prosince • 10:13

Ale ta zadní náprava mi připadá jak zaklínadlo a nikdo v tom ještě opravdově nejel. Pamatuju před lety to měl jakejsi sportovní Opel a všichni to věděli a ve všech testech to dávali najevo jak je to cejtit a jak to nesedí a nedrží stopu.. Pak na okruhu rozprášil Golfa a bramboráka s obdobným výkonem, ti měli samozřejmě tu "lepší" ale nějak jim to sedělo hůř. Najednou všichni znalci začali tvrdit, že to není vlastně až taková nevýhoda a že vlastně záleží jak se to umí naladit.... A tady mi to taky připadá jak hon na čarodějnice, nikdo to naživo neviděl natož aby v tom jel, ale kde jakej mudrc ví že to bude nahovno. Nevědět to ta stejně většina pozná pí.ů

Shimi
14. prosince • 11:50

ACE: Tady nejde o zaklínadlo, ale o princip. Nevím, proč se tomu někteří tak brání. Mazda, jako všichni ostatní, začala šetřit, co je na tom divného? Prostě použila místo lepšího a dražšího řešení horší a levnější řešení, hotovo dvacet. Nemá smysl to okecávat. Vlečka je už dávno překonaná, v podstatě i základní víceprvek je už dávno překonaný, ale automobilky zjistily, že je to většině zákazníků v A, B a C segmentu u zádele a tak toho využily. Na PR žvásty, že je vlečka v podstatě skoro to samé jako víceprvek, může skočit leda tak někdo, kdo má v hlavě seno. Zkus s tímto "argumentem" přijít za vývojáři třeba A8, MB S nebo BMW 7, se ti vysmějí. Přijít s novým modelem a prodávat ho se základním motorem, základním podvozkem za základní cenu, která není daleko od ceny, za kterou se prodával předchozí model v nejsilnější verzi G165, s víceprvkem a plné palbě Revolution, to už není ani směšné, to už je drzost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jaromír
19. července • 13:49

Poté, co mně odešlo turbo u Octavia 1.8 a následovalo skoro 20 letech s Hondami (Civic od 1.6 VTi k 1.8 GT s poskakujícím podvozkem, ale s úžasnými magic seats, mezitím Integra 1.8: 9300ot/min., samosvorný diferenciál..) jsem nechtěl turbo a koupil Mazdu 3 165G Revolution TOP, červená/bílá kůže, r.v. 12/2016 - poslední klasika bez turba, s víceprvkem a normální ruční brzdou. Pro můj současný věk 70+ mě vlastnosti podvozku nadchly, motor uspokojuje, jen převodovka je zbytečně krátká, cca 3200ot/min. při 130km/hod. Zvažoval jsem ještě poslední Mazdu 3 nebo 6 v bílé barvě (v reminiscenci na svoji Integru). - Předváděčku měli jen X 186 s automatem v nejvyšší výbavě za přemrštěných cca 840 tis. Kč... Navíc, nečekal jsem, že si motor "X" s automatem až tolik nerozumí, těch snad 186 k se projevilo až nad 3000-4000ot/min. Nejel jsem na zvlněné vozovce a na asfaltu mně i při ostřejší jízdě podvozek s pevnou zadní nápravou připadal překvapivě dobrý. Je to levnější řešení (běžný konzument uvítá víc místa na kufr), přesto u Mazdy 3 bych ji nehaněl jako diskutující (je lepší než u škodovek i VW, dle mých zkušeností nejhorší byla u Civic 8G). - S manuálem se ta "X" 186 snad rozjede jen o něco pomaleji než G165. Ovšem ta cena?! Jak mě odradilo turbo u Hondy G10 (a ještě větší blbnutí u G11), u Mazdy "X" mě odrazuje ten vyvinutý motor X. Usoudil jsem, že lepší auta už byla. Lituji mladé fanoušky řidičských aut, kteří nemají na Ferrari, Porsche...Já už zůstanu u G 165 ... dokud se do ní nasoukám..

ACE
14. prosince • 12:55

Ale vždyť to není zcela pravda, jde hodně o to jak to odladí a to není vždy stejné. Rozdíl ve finální ceně auta této třídy bude 00nic a nevěřím že je to hlavní důvod. Spíš věřím že tam bude hrát roli prostorová nenáročnost zvláště s kombinací 4x4. Ale vůbec, proč sakra nepočkat jak to bude fungovat v praxi??? Do nedávna taky každej věděl, že předokolka musí dostat od zadokolky vždyky naprdel, někteří ten blud opakují dodnes, kdy měření dokazuje, že to vůbec nemusí být pravda. Hádat se dá jen o tom co se nedá změřit a zvážit, pak už to působí trapně.

Shimi
14. prosince • 13:55

ACE: Máš pocit, že Mazda špatně naladila víceprvek? Odpovím si sám, nemáš. Měla ho naladěný perfektně. Takže i kdyby naladila vlečku sebelíp, tak bude vždycky horší než od ní naladěný víceprvek. Logicky. Ale o tomhle to není, je to o principu. Nemůžu použít u nového modelu horší řešení než u současného modelu, to je naprostá chyba. A já se nebojím napsat, že je to svým způsobem drzost. A pokud toto jednání lidem nevadí, nebo přestává vadit, tak je ve společnosti něco špatně. To se netýká jenom náprav, to se týká všeobecně všeho. Vývoj má jít dopředu, ne dozadu!! Jsme v 21. století, tak proč se technologicky vracet do 20.? Chápeme se?

ACE
14. prosince • 15:16

Na tom se nedomluvíme, tak nezbývá než počkat na výsledek v praxi. Já netvrdím že to musí být za každou cenu lepší, jen bych si to rád nejdřív vyzkoušel. Mám dvojku a popravdě nevěřím že někdo pozná co tam je.

Anonym
13. prosince • 22:17

Cena za takovou vybavu je uplne ok. Holt si u Mazdy rekli, ze zaklad v CR stejne nikdo nekupoval. Kdo hleda kompakt kolem 400 tisic o trojce uvazovat nebude. A myslim ze ani drive neuvazoval

Fero
13. prosince • 19:27

Zlatá Octávka...

Franz Josef
13. prosince • 22:04

:-D Octávka? Stejná lešenářská srágora.
Když už, tak spíš i30ka!

ACE
13. prosince • 17:31

Tak to je celkem pecka, vzhled sportovní, s motorem X to bude jistě slušně živý, výbava skvělá a jízdní vlastnosti vyzkouším jak půjde.

Mirek
13. prosince • 17:18

V poslední době je zvláštní, že u automobilů, které měly multilink zavádějí vlečku, případně na ni úplně přecházejí ( Mazda 3, Focus) a automobily, které měly vlečku mají multilink (Civic). Takže Mazda je další automobilka, která chce levné věci prodávat draho.

Josef
13. prosince • 18:17

Pro toho, kdo jezdí defenzivním stylem, to je jedno a ani nepozná, co tam vzadu má. Honda se k víceprvku vrátila, protože opět sází na "sportovno". Tedy podle toho, jak ten současný extravagantní Civic vypadá, tak Hondě ani nic jiného nezbývá - byl by to trapas dát do divoce vypadajícího Civicu něco "horšího". Slyšel jsem, že ten "nový" (současný) Civic jezdí skvěle. Nezkoušel jsem ho, tak nemohu posoudit. V každém případě "maminám" je úplně jedno, jestli vzadu u auta mají víceprvek nebo ne, neznám ženskou, která by to poznala.

Jarmil
13. prosince • 18:59

Já nevím, ale asi bydlíš v bohaté oblasti, kde jsou spravené silnice. Po Praze s nápravou zažije tvoje prdel středověk. Bouchá to, rachtá to, odskakuje to. Není nad víceprvek. Na rovných silnicích to je skutečně jedno.

Joe Doe
14. prosince • 9:03

Mam Auris s multilinkom a jazdenie po Prahe je tragedia. Nie ze by auto odskakovalo, ale tie cesty su take nahovn...o, ze je prakticky jedno, co tam clovek ma.A uprimne, rozdiel medzi 17 a 16 palcovymi kolesami je v tomto pripade zanedbatelny.

Josef
13. prosince • 22:22

Hodně jezdím po dálnicích v Česku a dál na západ... Protože ale stále vozím cca něco přes 200 kg zavazadel, tak to nebouchá a neodskakuje ani po Praze. Ono to bylo podobné i s dvojkovou Octavií - když byla prázdná, tak to "rachtalo" i s víceprvkem. Každopádně je víceprvek lepší, ale já si nemohu vybírat, jezdím s tím, co dostanu přiděleno. Spíše mi vadí "politika" VW, když do Golfu se 110 kW motorem dávají víceprvek a do Otavie ho dávají až se silnějším motorem nebo 4x4. Na druhou stranu jsem rád, že mám alespoń ten silnější motor - mohlo by být hůř - naftová 1,6... Jak jsem napsal, kdo nehoní sekundy, jezdí defenzivně povolenými rychlostními limity a auto má naložené, tak je jedno, co vzadu má. Záleží samozřejmě na kolech a na pneu a třeba i na tom, jestli zbytečně nepřefukuje kola. Nízkoprofilové pneu bych doporučoval jen na víceprvek, ale to je snad každému jasné, neobjevil jsem Ameriku...
Předpokládám, že trojková Mazda bude pohodovější, už jen z toho důvodu, že bue mít nižší užitečnou nosnost a menší zavazadlový prostor bez převisů. Tím mohou být tlumiče příjemněji nastaveny, protože tato Mazda není "náklaďák" jako Octavia. Něco za něco.

WP
14. prosince • 4:32

Aha, takže jezdit jako obchoďák se dvěma metráky balastu. To jsou mi věci:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
16. prosince • 11:19

Co je na tom divného WP? Octavia Combi uveze 645 kg včetně řidiče a když ji zatěžuji na cca 43 procent, to je divné? A proč by mi dával zaměstnavatel Octavii Combi, pokud bych ji nepotřeboval pro svoji práci? A co si představuješ pod pojmem obchoďák?;-) (Jenom pro nápovědu - ten, kdo potřeuje převážet jen aktovku, tak ten dostává většinou Rapida FB nebo třeba i tu Fabii. A naopak ředitel místo Octavie Superba...:-) - a i on občas musí vzít s sebou kromě aktovky i nějaký důležitý "balík", který se musí do cíle dostat rychle když zrovna ke kooperující firmě cestuje...).

bzzz
16. prosince • 14:38

Balík ~ sám sebe ;-) Jinak obcas mivaji reditele dost ve;lkou zodpovednost, musi delat dost dulezita rozhodnuti, potazmo se ucastnit dost dulezitych udalosti (reprezentuji firmu) - jen hlupak by jim zazlival, ze se nechteji odrovnat v holo-Fabii/Rapidu - tim psise pokud si na to firma vydela.

Jarmil
13. prosince • 22:34

Oktávku jsem zkoušel jen v 1.6 tdi dsg. S tou převodovkou byla pružnost motoru v pohodě. Ale jak říkáš, jestli jezdíš po dálnicích a hodně, tak je 2.0 je vhodné.Současná Mazda 3 odradila dost zákazníků kvůli nepoměru mezi vnějšími rozměry a vnitřním prostorem. Tak jsem zvědav, jestli nad tím uvažovali u této generace.

Josef
13. prosince • 17:13

Pokud bych musel kupovat auto nižší střední třídy (a nepodařilo by se mi koupit něco ve střední - třeba Mazdu 6), tak tahle trojková Mazda ve verzi sedan by byla jedním z favoritů mého výběru. Nevypadá špatně. Uvidím, možná si ji příležitostně vyzkouším cestou z práce. Přesednutí ze služební Octavie může ledacos napovědět. To, že na fotkách vypadá tato Mazda hezky, ještě neznamená, že stejně hezky bude jezdit.

Mirek
13. prosince • 17:20

Jestli ji vyzkoušíš, napiš, jak to je s tou zadní nápravou, ale na to je ještě dost času.

Josef
13. prosince • 17:30

Jasně Mirku. Výhodou při zkoušení bude to, že na Octavii též nemám vzadu víceprvek... Ovšem porovnání motoru, to bude horší 2.0 TDI 110 kW nemá u Mazdy přímého "konkurenta". Ale uvidím, nechám to na léto.

Peter
14. prosince • 19:41

Jak to? Mazda ma 2,2 Skyactiv D 110kW

Josef
17. prosince • 21:02

Nějak mi to Peter uteklo, viděl jsem nabídku jen toho slabšího nafťáku. Ale i tak srovnání se škodováckým 2.0 TDI není úplně fér, mně uvádí v techničáku krouťák 320 Nm a Mazda 3 má krouťák 380 Nm a samozřejmě i větší obsah motoru. Ale může to být hezké svezení, vypadá to zajímavě a navíc ta cena Mazdy 3 ve srovnání s cenou Octavie 2.O TDI také nevypadá špatně. Jsem překvapen, že v konfigurátoru Škoda není možné zvolit u 2.0 TDI manuální převodovku, pouze 7 stuňový automat... Ale nevadí, já jsem zvyklý na obojí...

Mirek
13. prosince • 17:35

S Octavii, s vlečkou, jsem měl tu čest s 1.6 TDI a hodně jsem byl zklamaný. U této motorizace toho, z čeho jsem byl zklamaný, bylo více (nervozní zadek, pětistupňová převodovka a k tomu hloupě odstupňovaná).

Josef
13. prosince • 18:09

Jsem rád, že jsem dostal přidělenou Octavii dvoulitrovou kombika, ta s 1,6 je fakt slabá, měl jsem jako náhradní po dobu pravidelného servisu a nechtěl bych s ní trvale jezdit. Pokud se nedivočí, tak zadní jednoduchá náprava postačuje, ale není to ono. Pozná se to při "ostré" jízdě, ale i při ní se kupodivu drží "statečně"... Musí si na to člověk hold zvyknout, dá se to "přežít"...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
17. prosince • 19:57

dá se to přežit - teda dokud se to na táhle a blbě zvlněné cestě v blbé 90tce nerozhodne, že by si jako ten zadek mohl odskočit. Nejvíc je to pravděpodobné, když je auto plně obsazené. Jsme byli pos...ni všichni 4. A pochopil jsem, proč se tolik lidí zabije na skoro rovině. S multilinkem a pevnější karosérii se za podobné situace nic neděje.

Mirek
13. prosince • 20:23

Mi na převodovce vadil značný skok mezi čtvrtým a pátým stupněm a pokud si vzpomínám, tak to kritizovali i v testech. Dnes již je i šestistupňová převodovka, ale jen pro pohon 4x4, zvláštní.

mijunior
13. prosince • 17:12

Balíčky ala Mazda kdy člověk platí za výbavu kterou nechce jen proto aby mohl mít to co chce. Nepotřebuju vyhŕívaný volant, nechci se kodrcat na osmnáctkách a nestojím o bezklíčový pŕístup ale chci dvouzónovou klimu a parkovací kameru. Lol

Josef
13. prosince • 17:25

http://www.auto.cz/mazda-3-cena-cenik-cesko-... ... Úplně nejlevnější nová Mazda 3 přijde na 520.900 Kč, v základní výbavě nechybí šestnáctipalcová litá kola, LED přední světlomety, elektricky sklopná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, head-up displej, elektrická boční okna, kolenní airbag, dálkový centrál, dešťový senzor, adaptivní tempomat, automatické přepínání dálkových světel, zadní parkovací senzory, bluetooth hadsfree nebo navigace. Slušná nálož. Chyběla by mi asi jenom automatická klimatizace, která je součástí verze lakonicky označené Plus. Přihodíte 33.500 Kč a kromě zmíněné klimošky dostanete ještě osmnáctipalcová litá kola, vyhřívané přední sedačky i volant, přední parkovací senzory a zadní kameru nebo samozatmívací zrcátka. A pak už tu jsou jenom specifikace GT a GT Plus, čímž přehled výbav končí. Díky nabídce paketů si však nová trojka polepšila na 66 nabízených verzí, předchůdce si musel vystačit se čtyřicítkou. Možnosti individualizace by tak měly být přeci jen širší.
.... myslím si mijuniore, že kdo bude tuto Mazdu chtít, tak si vybere, protože je z čeho. A kdo si hold nevybere, tak skončí u "osvědčené" Škody, že...?;-)

mijunior
13. prosince • 18:33

Jeden o voze, druhý o koze.B-] Jeden by řekl že to napsal dostatečně srozumitelně?! Zřejmě ne.

Mirek
13. prosince • 17:31

Takže dostane člověk, po zaplacení 33 500 Kč, navíc zbytečná 18" kola. O palec menší by byly akorát.

p
14. prosince • 21:33

ty jsi taky o palec mensi..

Mirek
13. prosince • 17:42

U takového auta ty 18" kola budou jen zhoršovat dynamiku a komfort. Kdo to nevyzkoušel nepochopí. Já dám raději přednost komfortnějšímu svezení a lepším reakcím na plyn, než samoúčelnému vzhledu.

tomcar
13. prosince • 18:50

Vyzkoušel jsem a překvapivě rozdíl mezi 18 a 16 je v pohodlí opravdu minimální, spotřeba a reakce skoro to samý (současná mazda 3 BM 2,0)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
borixeus
13. prosince • 21:13

Pánové, vy si děláte snad legraci. Bavíte se tady o rádiusu kol, jako by se měnil vnější poloměr. Reakce, dynamika a podobný nesmysli se znatelně nemění, jen větší vnitřní průměr prostě víc drncá, protože tlumí menší vzduchovej polštář :-)

homer
13. prosince • 22:19

vetsi disky se obouvaj do sirsich pneu a to ma sakra vliv

Mirek
13. prosince • 22:18

Kola s větším diskem mají větší hmotnost, tedy větší neodpružené hmoty, hůře se roztáčí vzhledem k větším setrvačným silám. Auto s takovými koly vyžaduje silnější motor a má to samozřejmě horší vliv na komfort jízdy i vlivem nižšího profilu pneumatik, je hlučnější.... Čím slabší motorizace, tím jsou výraznější tyto neduhy.
Například zde:
http://www.auto.cz/kola-a-jejich-vliv-na-jiz... ...
https://www.autorevue.cz/vyzkouseno-velka-kola-a-p... ...
https://autobible.euro.cz/srovnani-trivalcu-ford-fo... ...
"Při jízdě je výkonová převaha Peugeotu značná, přestože papírově má na Ford náskok jen pět koní a jako jediný vyrazil do boje s automatem. Nejvíc překvapil Opel, i s pouhými 105 koňmi (v hladině 125 k už nabízí čtyřválec 1.4 Turbo) totiž v dynamických testech stačil Fordu s výkonem 125 k, který měl mít výrazně navrch a šlapat na paty Peugeo­tu. Jenže nešlapal. Fyzika totiž stále platí a 18″ kola verze ST-Line jsou na litrový motor přece jen moc.

Josef
13. prosince • 18:03

Neměl by být Mirku nepřekonatelný problém koupit samostatně nová kola (disk+pneu podle výběru) a ta původní větší 18´ ptom prodat. Je možné, že by se našel i někdo, kdo naopak u chudší výbavy zatouží po větších kolech. Zkrátka - za zásadní problém to já osobně nepovažuji.

Ginter
13. prosince • 16:54

Zadní partie - neskutečný humus. Zlatá "šestka", pohledné auto až na ty motory a převodovky. Bez turba v benzínu (min. 2 litry) to auto prostě nepojede.

p
14. prosince • 21:26

asi jsi nikdy v mazdě nejel,
, bude to uzasně svezení
krasne auto

borixeus
13. prosince • 21:04

Popravdě, předchozí verze mi přijde hezčí. Souhlasím s Ginterem, podle fotek je ten zadek opravdu ošklivej. Na druhou stranu, volit minimotor s pěti turby raději než atmosféru s dvojnásobným objemem, může jen neználek zmasírovanej prodejními nesmysly, co ráno stojí hodinu před otvíračkou na slevy u Kauflandu..

Ginter
14. prosince • 1:07

Jak bylo výše uvedeno Kauflande, "Bez turba v benzínu (min. 2 litry) to auto prostě nepojede".

nathan
13. prosince • 19:51

Tys Mazdu s atmosférou 100% nikdy neřídil. Proto plácáš nesmysly vole.

Rypicong
16. prosince • 21:42

Zas prosím z toho motoru Mazdy nedělejte něco zázračného. Na dnešní dobu to prostě nejede. Hlavně verze G120, která je kvůli emisím dlouze zpřevodovaná, je celkem lenoch. Když jsem s tím jezdil, bylo to celkové dynamice hodně podobné nejsilnější 1.2TSI kterou jsem měl v Rapidu. Ne a ten motor se nerozpadne při 50 tis a nežere 10 litrů - byla to asi ta nejlepší věc na tom autě když jsem ho měl.
Tím samozřejmě nechci říct že atmosféra u Mazdy je špatná, ani omylem. Jenom konkurence s turbem, je co se týče dynamiky někde jinde.

Žere mi klakson
14. prosince • 22:05

Dvoulitrová atmosféra v Mazdě s manuálem je čistá řidičská radost a nejlépe zapřáhlých 120 mechanických koní. Rozdíl oproti G165 je minimálně znatelný (točivý moment stejný = 210 Nm), akorát to žere o 1,5 - 2 litry víc. To není nic pro zakomplexované voly jako Ginter.

Ginter
15. prosince • 6:41

Koukám, tady je to samý "psycholog", "inteliget", "génius", a dokonce jeden za druhým. 120 nebo 150 úžasných atmosferických koní z Mazdy. Ó jaká slast s tím jezdit. Hlavně s rodinou a pokusit se co nejdříve a hlavně bezpečně předjet kamion na krátkém úseku. Né, ty se raději budeš trápit za kamionem. Tímto na zdejším fóru provždy končím. Diskuze s bandou idiotů a lopat, kteří nechápou ani psaný text a jsou líní si přečíst celou diskuzi, celou diskuzi jen zasírají hovadinami a urážkami, neakceptují názor druhých, nemá smysl ani pro mě, ani pro další slušné čtenáře. Přesto přeji všem hodně km bez nehod.

Žere mi klakson
15. prosince • 10:25

Až budeš mít jednou řidičák a pak i rodinu, zjistíš, že se 120 k v pohodě predjedeš každý kamion. Nepredjedeš silnější osobák, to ne - čímž se zase vracíme k tomu malému pindíku či nějakému jinému traumatu z dětství.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
15. prosince • 11:25

Žere mi klakson: To, že se spokojíš s málem už víme. To, že ho máš malého a že máš trauma z dětství už víme také. Máš tam ještě něco nezajímavého?PS: Ginter má samozřejmě pravdu. 120 atmosférických koní v nižší střední v roce 2018 je jednoduše bída s nouzí, ale to se netýká jen Mazdy. Faktem ovšem zůstává, že pořád lepší atmo 2.0 než foukaná 3válcová malorážka.

Žere mi klakson
16. prosince • 14:39

Další katalogový teoretik. Tak Ginter potřebuje minimálně 250 koní a pak z něj vyleze, že se vlastně bojí předjíždět kamion na okresce. Já se nebojím ani na dodávce s 90 koňmi nebo lehounké mazdě 3 se 120 koňmi. Dělá se to samozřejmě pokaždé jinak - ale já jsem vášnivý řidič a ne nějakej neschopnej zakomplexovanej panák.

...
16. prosince • 14:58

Především jsi přiblblík, který ani neví, že kamiony po okresních silnicích (tj. ty troubo po silnicích II. a III. třídy) prakticky nejezdí. Samozřejmě jsi o sobě prozradil i to, že jsi z nějaké zapadlé vesnice, máš 100 let starou lehkou vylágrovanou prorezlou Mazdu 3. Podle úrovně tvé komunikace a především chabého myšlení se není čemu divit. Hlavně, že jsi vášnivý.Můžeš nám prozradit, odkud jsi, abychom se tomu kraji vyhnuli?

Žere mi klakson
16. prosince • 16:30

Gintere, nemusíš se schovávat za tři tečky. Naše mazdička G120 revolution má RZ začínající 6AN... koupena nová... :) Jednou si našetříš i ty na nové auto. I když...takovej blb... no možná vyhraješ ve sportce. (Jinak právě Jeremy Clarkson propaguje brutálně silná auta - ale on na tom vydělává, kdežto Ginter tady ze sebe udělal naprostýho blba - zcela zdarma :)

...
16. prosince • 19:20

Ještě si k výše uvedenému přidej duševní chorobu zvanou paranoia. Mně je Ginter úplně u pr....., ale ty budeš gigamagor se základní školou stěží ukončenou v páté třídě.

Žere mi klakson
17. prosince • 7:00

Gintetr, když ti je Ginter u prdele, tak proč tady vehementně obhajuješ Gintera? S Vámi zakomplexovanými kriply je zřejmě problém nejen na silnicích, ale i na diskusích.

Ginter
14. prosince • 1:05

Upřímně nechápavý joudo, pod mojí laťku je i dvoulitr v turbu s 250 kobylami. Nějaký dvoulitr nebo dvou a půl litr z Mazdy BEZ turba je prostě salát, s kterým bych se bál cokoliv moderního BEZPEČNĚ předjet.

p
14. prosince • 21:31

ty jsi mi ale ridic , aby jsi mohl bezpecně predjet ....
mel by sis koupit minim 400 kobyl ty vole, ale spise potrebujes 600-700-800 kobylek
, zdar a silu s krocenim stad ... ty pico

Žere mi klakson
14. prosince • 18:47

Minimálně 250 koní? Copak, máš malého pindíka?

joe
14. prosince • 13:16

bože ty si debil, doufám že tě nikdy nepotkám:-P

Petr
14. prosince • 7:05

Tak to uz ses teda velkej kluk. Vsichni ti tady zavidime, ze mas minimalne 500k auto a v hlave piliny.

Ginter
14. prosince • 8:04

Hořká závist.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ginter
14. prosince • 10:33

Pitomci, kdybyste raději argumentovali věcně namísto psaní imbecilních zpráv, ale zjevně na to nemáte mozek. Přeji vám šťastný život v nevědomosti.

mpolan
14. prosince • 17:55

Věcně se dá argumentovat na někoho, kdo se nechová jako předpubertální ubožák. Tak se nediv, že to s tebou nejde.

Marek71
14. prosince • 14:30

Se nediv, když se tady prezentuješ jako kolosální debil :-D

mpolan
14. prosince • 10:14

Závidět, že neumíš řídit? A proč?

bzzz
14. prosince • 9:28

To neni zavist. Napsals hovadinu. Mozna to tak citis resp mas nastavene, coz respektuji, ale je to hovadina.

Mirek
13. prosince • 17:24

Já si, jako tradičně, počkám na osobní prohlídku. Často to v reálu vypadá jinak než na fotce. Zatím bych tu zadní partii HB nazval zvláštní.

Ginter
14. prosince • 1:10

Než bych kvůli tomu vážil cestu do autosalonu, si raději nechám udělat osobní prohlídku od manželky.:-D

Mirek
14. prosince • 9:16

Bacha ať nenajde vadu a nebudeš vyměněný za nový model.

Ginter
14. prosince • 10:34

:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud