Nová loga pro Opel a Vauxhall

Koncern General Motors se rozhodl modernizovat znaky svých dvou nejvýznamnějších evropských automobilek: Opelu a jeho pravostranné mutace, a kdysi slavné samostatné značky, Vauxhallu. GM by tím chtělo veřejnosti vyslat zprávu, že se uvnitř „cosi velkého děje“. Emblému Vauxhallu opět dominuje gryfon, je však větší, má sebevědomější výraz a je zde zaostřeno na horní část jeho trupu. Toto mytologické stvoření má hlavu a křídla orla, trup lva a v nové podobě vypadá na rozdíl od předešlých symbolů trojrozměrně.

Pozměněn byl i znak Opelu, jenž ale stále zůstává symbolizovaným bleskem. Také tento emblém nabyl na své trojrozměrnosti. General Motors se těmito úpravami přidal po bok třeba značkám Volvo, Fiat, Chrysler či Mercedes-Benz, jež své firemní znaky rovněž v nedávné době modifikovaly. Záměr je jasný: přesněji vyprofilovat charakter prodávaných vozů a lépe zapůsobit na cílovou skupinu zákazníků.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků