Nová loga pro Opel a Vauxhall

Koncern General Motors se rozhodl modernizovat znaky svých dvou nejvýznamnějších evropských automobilek: Opelu a jeho pravostranné mutace, a kdysi slavné samostatné značky, Vauxhallu. GM by tím chtělo veřejnosti vyslat zprávu, že se uvnitř „cosi velkého děje“. Emblému Vauxhallu opět dominuje gryfon, je však větší, má sebevědomější výraz a je zde zaostřeno na horní část jeho trupu. Toto mytologické stvoření má hlavu a křídla orla, trup lva a v nové podobě vypadá na rozdíl od předešlých symbolů trojrozměrně.

Pozměněn byl i znak Opelu, jenž ale stále zůstává symbolizovaným bleskem. Také tento emblém nabyl na své trojrozměrnosti. General Motors se těmito úpravami přidal po bok třeba značkám Volvo, Fiat, Chrysler či Mercedes-Benz, jež své firemní znaky rovněž v nedávné době modifikovaly. Záměr je jasný: přesněji vyprofilovat charakter prodávaných vozů a lépe zapůsobit na cílovou skupinu zákazníků.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků