dodnes nechápu logiku automobilek, přijdou s nádherným konceptem který by válcoval konkurenci a oni to pak předělají na nudný tuctový auto, jako to bylo u konceptu Lada XRAY, to samé i škodovka, třeba u modelu enyaq. Kdyby Lada vyrobila Nivu tak jak vypadá na konceptu, mají o zákazníky postaráno po celém světě.
Lada a jej nekonečný príbeh s uvádzaním novej Nivy, podľa novej stratégie je jej uvedenie znova posunuté o 2 roky, ale aj tápanie s novými modelmi sa dá prezentovať ako "nový plán". Dovtedy bude Lada recyklovať starú techniku a staré motory a do Európy sa už nikdy nevráti lebo tu má Renault Daciu.
Po celý můj život je Lada Niva neměnná a nezapomenutelná, proč by se to mělo po tolika desítkách let měnit?Pojmenujte to auto jinak, a bude to zajímavé auto, ale Lada Niva by měla od roku 1977 až do roku 2484 zůstat, alespoň po designové stránce, stejná.
Zůstat by měly schopnosti; ne design B-]
Naopak, schopnosti by se měly rozšiřovat! Předpokládám, že v roce 2484 mezi ně bude patřit jak moleing, tak i on demand customization.Ale design má zůstat stejný.
Když to vezmu bez předsudků, tak se mi líbí, ale cesta k finální podobě je ještě daleko. Kdyby to vypadalo tahle, tak palec nahoru.
Až na tie preexponované kolesá.Ani chlapček, či si dá otcove topánky ešte nie je chlap ;-)
To jo, ale tak nějak mě to zaujalo.
BIGSTER je zajímavější vehikl.
Kolesa sú iba imaginarne ,vieš chlapček.
Šuhajko, mne je to jasné.Len potom navnadení tuneri začnú na to dávať tie ozrutné kolesá (najlepšie z čierneho ,,aftermarketu" a bude to trapas!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.