AUTOVAZ na výstavě v Leipzig (AMITEC) od 5. do 13. dubna bude předvádět nejen svou seriovou produkci ale představí kromě jiného například "LADA-112 Super 1600" která se připravuje do výroby. (doufám že se jedná o to kupéčko :)
A nevite nekdo co je tohle za Ladu?
Uz asi vim, Nova Lada Niva : http://www.vaz.ru/v2120.htm
Jo 2120 - van na podvozku nivy - taky zvláštní kombinace :)
Podle mne to vypadá jako korejec. No jen tak dále, třeba další typ už by mohl konkurovat Fabii. Držím palce.
Taky bych řek ,že pár kousků se tu prodá (jestli cena bude nižší než u fábky - o čemž nejni pochyb) a taky bych řek že jao sedan se to povedlo ...i když nejhezčí sedan v téhle velikosti je seat cordoba.
Nejak mi nesedi ta hodnota o velikosti zavazadlovyho prostoru. Pridat jeste par litru a muze konkurovat treba Superbu
Objem kufru 425 l je samozřejmě pitomost, toto číslo patří "užitečnému zatížení". Objem zavazedelníku je ve skutečnosti 260 l. :)
varianta kombi 1117má objem kufru 430 litrů
varianta sedan 1118má objem kufru 420 litrů
Flippere, ten sedan se mi nezobrazuje - mozna jsi uvedl spatny html kod. Nemohl bys dat svuj prispevek do diskuse jeste jednou? Diky.
a pro zajímavost ještě původní prototypová podoba 1119(pro jistotu z mejch vlastních stránek:)
Máte pravdu, nějak mě ta tabulka zmátla, omlouvám se a mohu jen dodat: "Ach ta azbuka :)"
Tomáši Votrubo promiň, ale to je článek jako noha :(
O Kalinách jsem tady na autorevue mluvil už v listopadu 2001 a tytéž fotky převzatý z autovazu jsem tady umístil právě před rokem
Flipper Datum: 14. 3. 11:29 Titulek: kalina v obrazech
K dotazům co tu zazněly: výrobu by měla opustit 06ka a přestěhovat se pod IŽpravda i samary se vyrábí s airbagama jak jsem zjistil, bohužel český importér je asi mimořádně neschopný, když tyto věci není schopen zajistit, stejně tak na moje několikeré dotazy nejen ohledně dovozu kaliny sveřepě odpovídá že je jen 211x a Niva a nic jinýho nebude :(ano GM a evropská banka pro obnovu a rozvoj mají podíl v avtovazu což to vysvětlujekoncepce ruských a korejských aut je podle mě jiná, korejci se snaží "chytat trendy" a bejt moderní za nepříliš peněz zatímco lada stojí spíše na sice relativně zastaralých ale osvědčených robusních a na provoz levných modelech, což si zřejmě při svém (stále stoupajícím) odbytu může dovolit.
jinak k tomuto upozorňuju na článek "Autovaz: poptávka se zvyšuje, ceny stoupají" na www.ladaonline.ru
Vazeny pane,
Vas zajem o vozy znacky Lada je jiste potesujici, nicmene se nijak nodrazi (ani nemuze) na zpusobu nasi prace. Ctenare Autorevue.cz informujeme o nejake novince ve chvili, kdy mame informace overene z oficialnich zdroju. Jinymi slovy jsme radi, ze jste ctenarum nabidl neoficialni iformace vcetene fotografii (stejnych), nicmene az nyni bylo oficielne potvrzeno, ze Lada Calina bude vypadat tak, jak vypada. Navic, na trh prijde az v roce 2004. Myslite tedy, ze prinasime tuto informaci opravdu ex post? Podle poctu kliku na clanek to tak nevypada.
Asi máte recht, chlapi. Ovšem podle mě by bylo asi nejlepší kdyby článek začínal například " Máme oficiálně potvrzeno že nové modely lada kalina budou definitivně vypadat takto - tak jak jsme vás již před rokem předběžně informovali"
co vy na to ? :)
mimochodem, do zde stále běžící diskuse o ladě 211x :) jsem dnes přidal reakci pro časopis Svět Motorů kde nedávno vyšel "mega test" srovnávající kromě jiných ladovku a fabii. Nechcete ho sem někam plácnout jako samostatnej článek - kdyby to třeba někoho zajímalo ať to nemusí hledat ?:)
Takový titulek je svou délkou naprosto nepoužitelný Navíc musíte pochopit, že titulky jsou tvořeny tak, aby zaujaly co největší počet čtenářů. Já myslím, že to překousnete a my to uzavřeme
Na diskusi mrknu, opravdu je kupodivu stále aktivní.
nemyslel jsem titulek ale jak jsem psal "začátek článku" :) samozřejmě že to "překousnu", uzavřeme to - tedy necháme planýho tlachání a raději se pokusíme zjistit nějaký další technický info ať z toho čtenáři aspoň něco maj :)
Asi tak
V prvé řadě se nejedná o článek, ale o krátkou zprávu - neboli bleskovku. Chápu, že jste zarytým příznivcem vozů značky Lada, ale musíte pochopit, že informace o Calině je pro nás zajímavá až v té době, kdy se bliží její uvedení na trh. Kdybychom tyto informace vydali již před rokem, čtenáři by na to, samozřejmě kromě Vás, zapomněli a my bychom to nyní museli stejně vydat znovu, což je, jak jistě uznáte, neefektivní.
Umění není jen získat dané informace co nejdříve, ale rovněž je správně načasovat.
Žadný marketingový lži o nízké spotřebě, aby lidi koupili. Je to asi zvyk z dob, kdy obelhávat lidi nízkou spotřebou nebylo třeba, protože konkurence neexistovala . Dostat se dneska na spotřebu udávanou výrobcem je někdy docela umění......
Myslím, že když bude stát míň, než kolik stojí korejská auta, tak bude mít úspěch.
Myslim ze ani tak ne. Korejci totiz vyrabeji auta docela solidni. Motor 1.6 58kW a jeste s takovouhle spotrebou - to uz snad vyssi spotreba nez skodovka (a to uz je co rict)...
"Příď připomíná Corsu od Opelu, záď zase novou Fiestu - zejména řešením zadních světel." - Nemá to být naopak?
No já bych ještě dodal že přední světla mi připomínaj jako od golfa
To je věc názoru
Podobnost s corsou je "čistě náhodná". Tak jako kdysi Moskvič 2141 se taky jen náhodou podobal Talbotu. Jsou národy co když nic nevymyslí tak to aspoň ukradnou.
Nema v Lade nahodou podil GM? Myslim, ze tim se to vysvetluje.
GM nemá v Ladě podíl. Pouze se jedná o Joint Venture.
Ano, dá se to tak říct. Viz příspěvek níže od Flipper Toma
Skvele, takze Rusove uz opustili osmdesata leta a dokazali vyrobit podobne auto jako je sedm let (nebo kolik) stary model Oplu Corsa. Pokrok to v kazdem pripade je. Hlavne neusnout na vavrinech, to by bylo aby jste jednou ty imperialisty nedohonili.
No, auticko je to na fotkach pekny... zatim. Tvary ma konformnejsi nez ladovky, ktere se k nam nyni dovazeji, asi ji sotvakdo bude vytykat maly kola a velky blatniky, vysoky ponton karoserie nebo interier ve stylu osmdesatych let jako tomu bylo u predchudkyne. Proc ono "zatim" v prvni vete: uz jsem ho videl na fotkach z autosalonu v Moskve na podzim 2001, tehdy se vsak psala jako Kalina s "K". Takze se bojim, aby nez se dostane do vyroby, nestihla zastarat jako se to stalo u predchudkyne 110,111,112.
Taky nevim, jake terno na trhu udelaji s tak malym autem s motorem 1.6 16V v zakladu... vetsinou byva zaklad s o neco mensim objemem.
Rovnez by me zajimalo, kolik predchozich modelovych rad zustane ve vyrobe. I kdyz se k nam nedovazeji, v Rusku se neustale vedle sebe vyrabeji lady vychazejici z Fiatu 124, Samara, rada 110 - 112 - zeby k nim pribyla jeste ctvrta, kdyz pominu Nivu?
A co vybava? Bude mit posilovac rizeni? ABS? Airbagy? Pripadne bude to schopen dovezt cesky dovozce? Po Rusku pry bezne jezdi ladovky s ABS nebo airbagem...
Jestli ji uvedou rychle do vyroby, bude mit slusnou kvalitu a vybavu a solidni cenu, treba nam v Cechach zahyba se statistikami prodejnosti podobne jako se to povedlo pred par lety skodovce v Anglii (povest tam mela jeste horsi nez lada dneska u nas).
Tak doufam, ze jsem svym prispevkem vyprovokoval flamewar - zastanci ladovek proti jejich odpurcum az za hrob
Na druje strane má ten žigulácky motor tak nízky výkon, že ho kľudne môžeš porovnať s konkurenčnými 1,2 - 1,4 motormi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.