Nová krev v žilách: Volkswagen má nového šéfdesignera

Od ledna má koncern Volkswagen nového šéfdesignéra, Murata Günaka. Ten nahradil ve funkci Harmuta Warkhauße (63), který pracoval pro koncern 36 let. Harmut Warkhauß začínal jako designer Audi (má na svědomí např. Audi 100), poté se vyšvihnul až na šéfa celého koncernu.

Murat Gunak (46) byl šéfdesignérem Peugeotu (od 1994), poté působil u Mercedesu (od 1998), kde navrhl např. Maybach nebo SLR McLaren, až ho konečně v dubnu loňského roku přetáhl Volskwagen. Z pozice šéfdesignéra Volkswagenu, Škody a Bentleye postoupil nyní až na příčku nejvyšší.

Myslíte, že se příchodem nové krve design vozů VW radikálně změní?

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků