Nová komunikace kolem závodu Škoda Auto ve Vrchlabí

Areál pobočného závodu Škoda Auto ve Vrchlabí již nerozděluje veřejná cesta, když zde dnes (26. 7.) byla slavnostně otevřena přeložka nové komunikace.

Celkové investice činily bezmála 95 miliónů Kč. Otevřením silnice na břehu Labe přestala závod rozdělovat dosavadní cesta. Vrchlabský závod tím získal kompaktní prostor pro další možnou expanzi a zároveň se zvýšila bezpečnost jak pracovníků Škoda Auto, tak účastníků běžného silničního provozu.

V projevu k zúčastněným zástupcům státu, města Vrchlabí, vládní agentury Czechinvest a zaměstnancům závodu řekl člen představenstva Škoda Auto Karl-Günter Büsching: „Významná investice českého státu, vlády a obce spolu s prostředky, které do vyvolaných investic vložila Škoda Auto, vytvářejí předpoklady pro další dobrou perspektivu našeho závodu ve Vrchlabí a jeho zaměstnanců, pro zajištění špičkové kvality stávajících i budoucích produktů.“

Na přeložce komunikace, které se začala budovat v říjnu 2000, bylo hlavním investorem se 46 milióny Kč Ředitelství silnic a dálnic Pardubice, město Vrchlabí vložilo 25 miliónů Kč, Škoda Auto uhradila vyvolané investice za 13,7 miliónů Kč a vládní agentura Czechinvest poskytla státní dotaci 10 miliónů Kč. Celá investice přišla tedy na 94,7 miliónu Kč.

V závodě Škoda Auto ve Vrchlabí, který patří k největším na Trutnovsku,  je nyní zaměstnáno 1200 lidí. Denně se zde vyrobí 175 automobilů Octavia a Octavia Combi, především ve speciálních verzích: luxusní Laurin a Klement, s náhonem na všechna čtyři kola 4x4 a sportovní verze RS.

Díky vynikající poptávce po modelech Octavia a Octavia Combi Škoda Auto kromě dalšího růstu produktivity zavedla ve svých závodech Mladá Boleslav a Vrchlabí  do konce roku 24 mimořádných sobotních směn. Původní letošní celoroční plán byl tak postupně navýšen o očekávanou výrobu a prodej bezmála 15.000 Octavií navíc.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků