Nová Kočka nese označení S-Type Sport

Britská automobilka Jaguar slaví se svým sedanem vyšší střední třídy velké prodejní úspěchy. V modelové řadě S-Type na boloňském autosalonu přibylo označení Sport. Místo představení nebylo vybráno náhodou. Boloňský autosalon si totiž vybudoval pověst výstavy pro příznivce sportovních automobilů.
Nová Kočka nese označení S-Type Sport
Britská automobilka Jaguar slaví se svým sedanem vyšší střední třídy velké prodejní úspěchy. V modelové řadě S-Type na boloňském autosalonu přibylo označení Sport. Místo představení nebylo vybráno náhodou. Boloňský autosalon si totiž vybudoval pověst výstavy pro příznivce sportovních automobilů.

Jaguar S-Type Sport poznáte podle změn na karoserii, sportovně laděného interiéru nebo 18“ litých disků.

„S-Type Sport je naší odpovědí na prodejní úspěchy řady S-Type, chceme jím potěšit fanoušky Jaguaru“, řekl nám Jonathan Browning, ředitel automobilky Jaguar.“S-Type Sport ztělesňuje ideální vlastnosti sportovního Jaguaru, věřím, že zaujme automobilové fanoušky nejen v Itálii, ale také v dalších evropských zemích, dodal Jonathan Browing.

Změny na karoserii korespondují s předpokladem, že provedení Sport upoutá pozornost především mladších zákazníků. Vybírat budou moci ze dvou pohonných jednotek. První z nich je třílitrový šestiválec s výkonem 240 ks, druhou pak čtyřlitrový osmiválec s výkonem 281 ks. U motoru třílitrového je možné volit mezi automatickou a manuální pětistupňovou převodovkou, osmiválec se dodává pouze ve spojení s pětistupňovou automatickou převodovkou.

Obě motorické verze jsou vybaveny systémy DSC (dynamická kontrola stability), ABS, protiprokluzovým systémem. Pro modelový rok 2001 se objeví i nový progresivní posilovač řízení od firmy ZF. Nový systém snižuje procento vibrací přenášených řízením a umožňuje bezproblémové ovládání jak ve velmi malých, tak ve vysokých rychlostech. Součástí sériové výbavy u osmiválcového provedení je i systém nastavování pérování CATS. Díky systému CATS se jízdní vlastnosti Jaguar S-Type ještě více zdokonalí. Systém CATS mění nastavení pérování podle aktuální jízdní situace, slouží mu k tomu celá řada „čidel“. Výsledkem je optimální kombinace výborných jízdních vlastností, komfortu a pocitu jistoty za volantem.

Na jízdních vlastnostech mají svůj nemalý podíl také 18“ litá kola BBS Monaco, obutá do pneumatik Pirelli P Zero o rozměru 245/40.

V interiéru najdeme všechny luxusní prvky obvyklé pro automobilku Jaguar (viz foto). Nechybí kožené čalounění, kůží obšitý věnec volantu, automatická klimatizace.

Jaguar S-Type Sport je sportovní verzí úspěšného modelu, což mu ve spojení s výbornými jízdními vlastnostmi a individualistickým vzhledem dává výborné předpoklady, aby ještě dále pozvedl úspěchy řady S-Type.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků