Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

34 komentářů

Michal
25. srpna • 14:41

Xceed-Stonic je proti Kamiqu-T-cross velikostí?

petr r. (petrumr)
25. srpna • 18:10

stonic porovnávej s konou, xceed bych srovnal s octávií scout

Marek71
26. srpna • 11:59

Jo... přibližně ano, přesněji řečeno je ale Octávka Scout o cca. 290 mm delší a rozvor má taky delší o 27 mm. Jasně, v kabině bude asi +- stejný prostor, Octávka "honí" objem kufru.

Custom
25. srpna • 10:39

Jenom další hokus pokus o auto od zločinecké a mafiánské automobilky Hyundai-Kia. Design ukradený, motory odpad, jízdní vlastnosti ala gumídek, plasty smrdí. Co tam máte dál korejští podvodníci?

Lades
25. srpna • 11:18

ty jsi blbej, jak zákon káže

Hubert Kačomil
26. srpna • 8:10

Není, motory jsou skutečně odpad, vůz moc nevydrží a díky nejvyšsím cenám nd je třeba se těchto vozů brzo zbavit. Pokuď koupíš H/K jako druhé auto do rodiny na popojíždění, za akční cenu a brzo se ho zbavíš, ok. Jinak velký pozor.

Baf
26. srpna • 15:52

Jaké motory jsou odpad?
Naftové Crdi jsou jedny z nejspolehlivějších a benzínové T- gdi nejsou sice nejkultivovanější, ale nemají žádné konstrukční chyby a ani jsem o žádných problémech nečetl ani neslyšel narozdil od TSI.
Tak nevím co tím chtěl básník říci.

Hubert Kačomil
26. srpna • 16:55

Bohužel, všechny. Špatně jdou do otáček, špatný průběh výkonu a krouťáku v celém rozmezí otáček, vysoká spotřeba, k tomu blbě odstupňované převodovky a tragédie je na světě. Shrnuto, jsou zastaralé, levné, stojí za nic a jsou pro nenáročné řidiče nebo spíše pro víkendové popojížděče.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Baf
26. srpna • 18:40

To co popisujete se bohužel týká všech aut nižší střední a střední třídy a za to můžeme poděkovat ekoteroristům z EU.
Motory od H/K patří k průměru, ale určitě nejsou tak tragické jak je tady popisujete, netrpí žádnou konstrukční chybou necukají jak TSI od koncernu a jsou celkem spolehlivé.
PS: nevlastnim ani Hyundai ani Kii, ale spousty aut jsem měl možnost jezdit a proto jsem objektivní a ne zaslepený antiH/K jako spoustu koncernových fanatiků, kteří seděli maximálně v proprděné Octavii.

Zelí
25. srpna • 9:23

Pěkný design... dobrá práce.. palec nahoru.

Josef
25. srpna • 14:18

Co se stalo Zelí?:-) Jsi po transplantaci mozku? Nebo tě osvítil Duch Svatý?;-)Moje poznámka - opravdu objektivní hodnocení. Samořejmě toto hodnocení neznamená, že se jedná o zázračné auto s výjimečnými vlastnostmi. Je srovnatelné s konkurencí a komu se líbí a bude vyhovovat tak si tento produkt KIA koupí a komu ne tak si koupí něco jiného. Každému podle jeho vkusu, přání a potřeb. Je fajn, že je na trhu z čeho vybírat.

Josef.K
25. srpna • 0:05

Oooo jak miluji svou Hondu Accord z roku 2005 a směji se článkům na autorevue.. 😃

Q
25. srpna • 8:40

Pokud máš sedan 2.4 i-VTEC s manuální převodovkou, tak klobouk dolů. Taky jsem o ni uvažoval, ale i v ojetém stavu byla neskutečně drahá a také velmi vzácná a "vyměkl" jsem. Když se dnes podívám na inzerci, tak je nabídka v české inzerci nulová, v Německu lze narazit na jednotky kusů.

Hubert Kačomil
26. srpna • 8:03

Marně přemýšlím, proč u pohodlných velkých cestovních vozů řadit? To je takový lehce úchylný požadavek, že se nedivím nedostupnosti takového vozu. Jinak vůz na svou dobu a cenu velmi luxusní.

petr r. (petrumr)
25. srpna • 7:47

Ukápni slzu, dej ji na vrakáč, nebylo to vyrobený v té potrhané anglii? Kia je pro aktivní lidi, s accordem tak jezdit jen na hřbitov.:-/

mpolan
25. srpna • 7:39

Jo, i pro zpátečníky slunce svítí...

mpolan
24. srpna • 21:17

Uniká mi smysl dvou v podstatě stejných aut (Xceed a Stonic) v jedné třídě. A ceny jsou tedy taky více než odvážné na tak malé auto.

Antonín Stašek
24. srpna • 22:32

Smysl je ve velikosti - Stonic je jakoby rádoby SUV verze Ria, tohle je to stejné, tj oplastovaný hatch, u Ceedu, čili o třídu větší.

mpolan
25. srpna • 7:38

O tolik se lišit nebude. Pro mě zcela zbytečné auto.

VS
24. srpna • 19:49

škoda chybějícího 4x4 a motor 1.6 T-GDI jen s automatem ???

Petr Doupal (Doupik)
26. srpna • 22:51

Očividně vůbec nerozumíte trhu.
Nikdo takové auto nepotřebuje s 4x4, nevyplatí se vývoj pro 5 zákazníků v Evropě.
Nikdo top motorizaci takového auta nepotřebuje s manuálem, není to hot hatch, nikdo takové auto nehledá, takových potenciálních zákazníků je ještě míň než 5 :-D

petr r. (petrumr)
24. srpna • 19:42

:-D kolik, že je tady tych fanatiků od škodovky? Vy si myslíte, že něco změníte a vaše automobilka má kolik tych modelů, nemají na webu nějakou chybu, nechybí tam nějaký model, vždyt tam není hybrid, elektro, vodík.:-D

C+K
24. srpna • 18:07

Další korejský šrot.

.
24. srpna • 21:16

Jak je vidět tak burani jsou na obou stranách.

pacho
24. srpna • 19:47

pozri sa, kia aspoň tie motory do kosačky dáva fakt len do najknižších výbav. Kdežto škoda, je schopná dať trojválec do monte carlo.

Boda
24. srpna • 19:32

Ty jsi taky šrot!!!

mpolan
24. srpna • 21:16

Spíš na šrot.

Pete
24. srpna • 17:37

To se bude líbit, KIA ví co dělá. Další šrot pro sociálně slabší.

B70
24. srpna • 19:33

Sám jezdíš v popelnici ty socko!!!

Pete
24. srpna • 23:57

Myslíš, huso potrefená? 3-[

Josef Buřt
24. srpna • 16:16

Proč není v nadpisu článku uvedeno "korejská Chcala"???

VS
24. srpna • 19:38

protože tohle alespoň vypadá jako auto a ne nějaká Chcala s prapodivným plačícím čumákem , ale tomu se není co divit, když to vypadá jak to vypadá a jízdní vlastnosti to má ještě horší ....

.
24. srpna • 21:01

Protože v redakci nejsou burani jako vy dva.

Joe
24. srpna • 15:57

kia se mi moc líbí, o ničem nevíš a najednou jde do prodeje takové krásné auto (proceed to samé)...
Na rozdíl od nejmenované automobilky která o tom mele rok a vypustí škatuli:-)

Doporučujeme

Články odjinud