Nová Kia Sportage: pod kapotou s výkonným turbodieselem (spy photos)

Stále pořádně maskovaná, ale aspoň s novými informacemi. Tak to nyní vypadá s novou Kiou Sportage, která by se měla světu představit již v blízké budoucnosti. Pod její kapotou se totiž objeví silnější dvoulitrový turbodiesel 2,0 CRDi s výkonem 135 kW/184 k, který bude možno kombinovat také se šestistupňovým automatem. Není pochyb o tom, že právě verze spalující naftu budou u nás nejpopulárnější - automobilka přitom nasadí pro pohon Sportage i benzínový šestiválec, zatím však nevíme, zda bude k dispozici jen pro USA či nikoli.

Jen pro rekapitulaci, Kia vyslala model Sportage do světa v roce 1995 a nyní brázdí silnice její druhá generace (od roku 2005), která vyrostla ve všech rozměrech. Ta se postupně dočkala několika faceliftů, nyní je proto na řadě generace třetí. Víc informací by měla automobilka uvolnit v blízké době.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Kia Sportage dostane pod kapotu výkonnější verzi naftového dvoulitru

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků