Nová Kia Sportage na prvních foto, další úlovek z patentového úřadu

Evropský patentový úřad ani tentokrát nezklamal a dal nám až nečekaně jasný obrázek o tom, jak bude vypadat nové SUV od automobilky Kia s označením Sportage. Pravda, v nijak oslnivé kvalitě, ale zato bez maskování a takřka ze všech myslitelných pohledů nyní můžeme posoudit, jaky by i u nás úspěšná Sportage mohla vypadat.

Podle těchto snímků je zřejmé, že nový model bude zřejmě v otázce změny charakteru výrazným pokrokem v porovnání se stávajícím provedením, jež působí sice přátelským, ale také poněkud staromódním dojmem. Pod karosérií s výraznou přídí se bude skrývat moderní technika, jež bude v rozsáhlé míře vycházet z nového Hyundai Tucson.

O oficiální premiéře zatím nepadlo slovo, ale vzhledem k dosavadním zkušenostem proběhne opět v USA. A v úvahu přichází třeba setkání v Javits Center na přelomu letošního března a června. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nová Kia Sportage na „patentových snímcích”
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků