fuj to je strasne spatne. kam ten automobilovy dizajn speje :(
Slabé jak čaj... Škoda
Kterej debilní ajťák vymyslel tenhle "diskuzní strom" .Proč to musí člověk celý nepochopitelně rozklikávat přes nějaký šipky. Jen tak dál Autorevue. Je to jak s novými auty a všemi těmi dotykovými prostředími. Svět se očividně zbláznil a vládnou nám magoři se svými rádoby chytrými vychytávkami nemající nic společného s realitou,to jest jednoduchostí jdouce ruku v ruce s praktičností a okamžitou využitelností naprosto donedávna obyčejných věcí. Jděte už s těmihle vašimi chytrosmi do zadele.Příklad,jeden z mnoha,VW ID 3: Proč se proboha musí na spouštění předních či zadních oken přepínat nějakým dalším tlačítkem když doposud několik desetiletí stačilo zmáčknout jedno to příslušné tlačítko pro to které okno a to naprosto poslepu...
Nahoře klikni 1x na "Trvale" a máš to.Ano, je to na pytel, ale furt lepší než čípky. :-D
To je skoro, jako ty dotykové infotainmenty, proč nenechat jednoduché ovládání, když to jde uživatelům zkomplikovat debilním tlačítkem navíc. Přidal bych tady něco vysmátého, ale to mi nejde, a nemám přitom zapnuté žádné blokování.
Smajlíky můžeš psát textově, živácký engine je převede na obrázky.stačí napsat dvojtečka-mínus-D ;-)
Tak zase, proč jednoduše, když "lepší" je složitě. Zkrátka se mi to nechce psát.
Můžeš si u každé diskuze na začátku kliknout (jenom jednou) nahoře * zobrazit všechny odpovědi trvale* a nemusíš otvírat každou odpověď zvlášť. Je to ale udělané blbě.
Pokud se vrátíš do stejné diskuze znovu, tak musíš opět rozbalit celou diskuzi. To trvale je jen po dobu, kdy to máš otevřeno. Ať s tím jdou do háje, vymýšlejí kraviny.
Jaké šipky ? Vůbec jsem si jich nevšiml. Reklamu žádnou nevidím, ABP+ a uBlock origin ;-).
Pokud jde o tuto dodrbanou verzi diskuze, tak mi od této verze nejdou například přidat emotikony. Také se mi nelíbí to rozbalování diskuze, je to úplná blbost.
Ajťák za to nemůže, dostal to za úkol. Je třeba klikat, klikat a klikat. Nějak dohnat mizernou návštěvnost.
Jj, tak to dělal Marchionne s Fiatem. Namísto zlepšení nabídky vymyslel stopku vývoji.
Za mě jednoznačně v manuálu.S tím jejich automatem je to auto (v předchozí generaci) pocitově tak o 20kw slabší nehledě na to, že mě osobně to kvedlání dělá radost.
Po měsíci s automatem bude kvrdlání starost a né radost.Doporučuji odskoušet
Nebydlet ve městě, možná mám také jiný názor. Obecně mě kvedlat přestalo bavit s ústupem atmosfér.
Kia Sportage - 1.6T R4 110 kW - 580.000,-Kia Sportage - 1.6 CRDi R4 85 kW - 620.000,-Škoda Karoq - 1.0T R3 81 kW - 640.000,-Škoda Karoq - 1.5T R4 110 kW - 690.000,-Škoda Karoq - 2.0 TDI R4 85 kW - 690.000,-(po dovybavení jsou ty ceny ještě komičtější).Těžké rozhodování :-D
Nebuď svině, tak si dělat srandu z toho litrového tříválce.Tucson Comfort 1,6T R4 110 kW 4x4 manuální převodovka 649 990 Kč + všechny benefity + zimní pneumatiky zdarma.
To ještě někdo kupuje v manuálu? Se divím, ze to mají ještě v nabídce.
Zkus se podívat, je tam na výběr. Já třeba stále preferuji manuál. A co myslíš, Karoq s tím litrovým tříválcem má jakou převodovku?
To je bizár sám o sobě a ještě s tou cenovkou.
Buď rád za škodovácké nadšence. Díky nim KIA či Hyundai drží ceny ještě slušně a navíc i v lepší motorizaci i když u nafty to je sporné.
A nebylo by lepší, kdyby ceny upravili, aby byly konkurenceschopné, a tím by si ta konkurence nemohla vyskakovat a měli by možná ještě přijatelnější ceny?
Ceny dobré, ale chybí silnější nafta. V této cenové relaci se na spotřebu ještě dbá.
Proto tam máš ten hybrid...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.