Nová Kia Sportage má první ceny. Akce ušetří desetitisíce, základ se vejde pod 600.000 Kč

25 komentářů

viacakoboh
16. února • 18:48

fuj to je strasne spatne. kam ten automobilovy dizajn speje :(

Tomáš
24. prosince • 15:07

Slabé jak čaj... Škoda

jen se divím
9. prosince • 1:15

Kterej debilní ajťák vymyslel tenhle "diskuzní strom" .Proč to musí člověk celý nepochopitelně rozklikávat přes nějaký šipky. Jen tak dál Autorevue. Je to jak s novými auty a všemi těmi dotykovými prostředími. Svět se očividně zbláznil a vládnou nám magoři se svými rádoby chytrými vychytávkami nemající nic společného s realitou,to jest jednoduchostí jdouce ruku v ruce s praktičností a okamžitou využitelností naprosto donedávna obyčejných věcí. Jděte už s těmihle vašimi chytrosmi do zadele.
Příklad,jeden z mnoha,VW ID 3: Proč se proboha musí na spouštění předních či zadních oken přepínat nějakým dalším tlačítkem když doposud několik desetiletí stačilo zmáčknout jedno to příslušné tlačítko pro to které okno a to naprosto poslepu...

LOL
9. prosince • 15:19

Nahoře klikni 1x na "Trvale" a máš to.
Ano, je to na pytel, ale furt lepší než čípky. :-D

Mirek
9. prosince • 18:43

To je skoro, jako ty dotykové infotainmenty, proč nenechat jednoduché ovládání, když to jde uživatelům zkomplikovat debilním tlačítkem navíc. Přidal bych tady něco vysmátého, ale to mi nejde, a nemám přitom zapnuté žádné blokování.

LOL
9. prosince • 19:41

Smajlíky můžeš psát textově, živácký engine je převede na obrázky.
stačí napsat dvojtečka-mínus-D ;-)

Mirek
9. prosince • 20:05

Tak zase, proč jednoduše, když "lepší" je složitě. Zkrátka se mi to nechce psát.

Peter(Charouz)
9. prosince • 15:05

Můžeš si u každé diskuze na začátku kliknout (jenom jednou) nahoře * zobrazit všechny odpovědi trvale* a nemusíš otvírat každou odpověď zvlášť. Je to ale udělané blbě.

Mirek
9. prosince • 18:22

Pokud se vrátíš do stejné diskuze znovu, tak musíš opět rozbalit celou diskuzi. To trvale je jen po dobu, kdy to máš otevřeno. Ať s tím jdou do háje, vymýšlejí kraviny.

Kevil
9. prosince • 11:16

Jaké šipky ? Vůbec jsem si jich nevšiml. Reklamu žádnou nevidím, ABP+ a uBlock origin ;-).

Mirek
9. prosince • 18:17

Pokud jde o tuto dodrbanou verzi diskuze, tak mi od této verze nejdou například přidat emotikony. Také se mi nelíbí to rozbalování diskuze, je to úplná blbost.

.
9. prosince • 8:44

Ajťák za to nemůže, dostal to za úkol. Je třeba klikat, klikat a klikat. Nějak dohnat mizernou návštěvnost.

Kankunen
9. prosince • 9:07

Jj, tak to dělal Marchionne s Fiatem. Namísto zlepšení nabídky vymyslel stopku vývoji.

Dominik
8. prosince • 22:08

Za mě jednoznačně v manuálu.S tím jejich automatem je to auto (v předchozí generaci) pocitově tak o 20kw slabší nehledě na to, že mě osobně to kvedlání dělá radost.

Jiří
9. prosince • 14:27

Po měsíci s automatem bude kvrdlání starost a né radost.Doporučuji odskoušet

Moc hezké
8. prosince • 23:20

Nebydlet ve městě, možná mám také jiný názor. Obecně mě kvedlat přestalo bavit s ústupem atmosfér.

Shimi
8. prosince • 17:38

Kia Sportage - 1.6T R4 110 kW - 580.000,-
Kia Sportage - 1.6 CRDi R4 85 kW - 620.000,-Škoda Karoq - 1.0T R3 81 kW - 640.000,-
Škoda Karoq - 1.5T R4 110 kW - 690.000,-
Škoda Karoq - 2.0 TDI R4 85 kW - 690.000,-
(po dovybavení jsou ty ceny ještě komičtější).Těžké rozhodování :-D

Mirek
8. prosince • 17:49

Nebuď svině, tak si dělat srandu z toho litrového tříválce.
Tucson Comfort 1,6T R4 110 kW 4x4 manuální převodovka 649 990 Kč + všechny benefity + zimní pneumatiky zdarma.

Moc hezké
8. prosince • 18:43

To ještě někdo kupuje v manuálu? Se divím, ze to mají ještě v nabídce.

Mirek
8. prosince • 18:48

Zkus se podívat, je tam na výběr. Já třeba stále preferuji manuál. A co myslíš, Karoq s tím litrovým tříválcem má jakou převodovku?

Moc hezké
8. prosince • 19:01

To je bizár sám o sobě a ještě s tou cenovkou.

Zdenda
8. prosince • 18:38

Buď rád za škodovácké nadšence. Díky nim KIA či Hyundai drží ceny ještě slušně a navíc i v lepší motorizaci i když u nafty to je sporné.

Mirek
8. prosince • 18:45

A nebylo by lepší, kdyby ceny upravili, aby byly konkurenceschopné, a tím by si ta konkurence nemohla vyskakovat a měli by možná ještě přijatelnější ceny?

Moc hezké
8. prosince • 14:43

Ceny dobré, ale chybí silnější nafta. V této cenové relaci se na spotřebu ještě dbá.

Honimir
8. prosince • 14:55

Proto tam máš ten hybrid...

Doporučujeme

Články odjinud