Co se týče motorů, chybí mi tam nepřímovstřiková atmosféra pro ty, kteří s tím budou jezdit hlavně krátké trasy. A pak LPG verze pro ty, kdo toho najezdí hodně a chtějí nízké provozní náklady.Na druhou stranu je docela příjemné, že základní motorizace je asi ta nejlepší pro široké spektrum zákazníků a není potřeba připlácet. U většiny konkurentů je to udělané tak, aby donutili zákazníka připlatit za něco lepšého.
Motorů až moc a přece málo. V dnešní bídě litrových malorážek super, ale dvoulitrová nafta tam vyloženě chybí a I dvoulitrový benzín by byl vhodný. Nicméně i tak si vybere téměř každý.
Když sem si hledal auto, tak sem si přes bohatou nabídku motorů nějak nemohl vybrat, 1,6 T-GDi s ohledem na "úspornost" je vhodná pro někoho kdo najede málo ale zároveň ne úplně kolem komína, 1.6 CRDi obecně nafta fakt není dobrá do města a ani na dálnici to výkonově moc není, 1.6 T-GDI HEV je té nehloupější kombinace jednak motor s kterým se to páruje, ale hlavně hybridy kde mezi koly a elektromotorem je převodovka s řazenými stupni je prostě levné řešení které funguje jen papírově (ale jde tou cestou velká část automobilek včetně třeba i BMW) hlavně bez dlouhodobé spolehlivosti a servisní nenákladnosti. A 1.6 T-GDI PHEV ... obecně u jakékoliv PHEV nebo EV je řádová životnost baterky 2000x nabíjecí cyklus, což už EV s velkou baterkou dává větší životnost než auto (třeba dojez 400 km x 2000 = 800 tis km), jenže u PHEV 35 - 50 km x 2000 = 70 - 100 tis km a třeba u BMW 330e výměna baterek s kabeláží po 80 tis km řádově 280 tis kč. ... takže sem v listopadu raděj objednal Lexus UX 2.0 hybrid 184 koní za 799 tis kč (za tu cenu je základ, se kterým sem spokojený) (ale už i Lexus zdražil)
100kW nafta nestačí na dálnici (ale 110kW T-GDI už jo) ? To jsou mi věci! :-DJá to vidím přesně naopak, 1.6CRDI je z těch motorů daleko nejvhodnější volba s výjimkou převážně městského provozu. Korejci narozdíl od Japů totiž naftu umí.
HEV je asi nejlepsi volba ... hodi se do mesta a na dalnici jede za spotrebu ty nafty. Navic to ma fakt odpich. Kvuli emisim a pokutam je ten hybrid drahsi jen o malicko proti ty nafte. Ta nafta nema dynamiku nic moc - ten motor je tak OK v mensi a lehci i30.Skoda, ze nemaji nejakou 2l naftu - to by mohlo byt auto na dalky. Takhle je asi nejvic potentni ten jejich hybrid.
No já nevím, první testy ukazují že H/K 1.6 TGDi hybrid ve městě okolo 6, dálnice 9 ... hybridy jiných koncepcí to umí líp ... není hybrid jako hybrid
Jeste 2 roky zpatky bych se stydel to napsat, ale kdo si koupi Karoqa v zakladu s litrovym TSI za 640k? Kdyz je tady vetsi Tucson/Sportage s 1.6 (byt designove jsou obe ulet)
Na jednu stranu ano. Na druhou stranu je otázka TCO. Pamatuju si ty absolutně šílené ceny ND korejských aut před 10 lety. Ťukanec byl nebezpečně blízko totálce. Nevím, jak je to teď, ale představa ťukance, kde kromě karosářských dílů bude nutno měnit LED světla, nárazová čidla a podobně. No nevím. Ono se to musí projevit i v kalkulacích operativních leasingů, havarijních pojistek apod.
Proceed GT POV + HAV + full GAP na celou kupni cenu - 12 500 Kc. To bych nerekl, ze je spatna cena.
To je hodně dobrá cena, pokud to není ničím podmíněno.Ale když si porovnám nabídky operativních leasingů pro FO, tak Proceed GT vychází dráž než třeba srovnatelný Leon Sportstourer.
Vlastenec? Fanda? Estét?
První dva určitě, ale "Estét"? Co je na Škodě designově zajímavého? Respektive pro Škodovku si málokdo jde kvůli tomu, jak vypadá.
Z auta a i cen jsem z prvního představení v časopisech nadšen. Jen je třeba zmínit, že to není uplný držák. Hyundai/Kia nejsou na rozborkách po 100.000 km zrovna králové.
Naopak. Sportage drzi 8. pricku, i30 je 12. a Tucson 15.https://www.autobild.de/artikel/dauertest-ranking... ... Spickova spolehlivost bez zasadnich problemu. Viz treba take posledni test Kia Proceed, kde motor, prevodovka a podvozek po 100 000 km vypadaji jako nove.
Navíc vetsi Sportage za 720k má kromě 1.6t i třeba Matrix svetla. Navíc k tomu asi pořád dávají i zimní kola.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.