to je ale megaohava. pritom predosla a aj tak predtym verzia vyzerali celkom obstojne
Máte chybu v té tabulce "Kia Sportage: Základní technické údaje benzinových motorů".Předposlední sloupec není "1.6 T-GDI MHEV", jak uvádíte, ale správně tam má být 1.6 T-GDI HEV, je to hybrid. Odpovídají tomu i technické pdaje, výkon 169 kW, atd.
Diesel, turbo, dvojspojka, mechatronika převodovky, kardan, haldex, DPF, močovina, katalyzátor. Opravdu ještě dneska takový auto chcete? Bál bych se TSI s manuálem. Asi bych si dokázal koupit 2.5i s hybridem bez převodovky Toyoty nebo Fordu. Ale s mým nájezdem jednoznačně elektromobil. Je tam jen baterka, diferák a elektromotor. Kdo lítá dálky, není pro něj ani SUV ani EV, ale kdo jezdí do 200km štreky a to ještě ne často, měl by nad tím EV už uvažovat.
U auta do 200t km me nikdy nezlobila mechanika. Pokud uz se neco pokazilo, byla to elektronika.
Pět let záruka a pak poslat do světa. Furt lepší než ev.
Jel jsem v GT line, svezení dobrý, při výšce 185 jsem měl problém s přístrojovkou, překrýval ji volant, zkoušel jsem přenastavit, ale žádná velká změna. Vadí mě že nemá vyhřívané přední okno, cena testované verze přes milion sto. Na YouTube ji Slováci při testu mají na zvedáku a nemá vůbec ošetřený podvozek, jen na svárech je akrylát. Na videu doporučují hned ošetřit spodek. Ta cena GT line, mě přijde dost, ale je to jen můj názor.
Jo, to bejvalo hezký auto. Tohle je vcelku hnus podobně jako Tucson..
Doporučuji živé setkání. Z fotek to možná působí všelijak, ale celkově je to auto designově promyšlené a rozhodně to není jen taková bezpohlavní škatule s emocemi ledničky. Jo, z počátku se mi taky nelíbila, teď to mám naprosto opačně.
S touhle naftou není problém se dostat pod sedm? To je nějaký zázrak? A jezdili za 7,9. Buď neumí jezdit, nebo ten motor za nic nestojí.
..že by zima? V zimě z mnoha důvodů stoupá spotřeba paliva. Až budete chvíli jezdit autem, tak to poznáte..v pohodě, žádnej učenej...
Jezdím skoro 50 let v Krkonoších na sněhu. V posledních letech s dvoulitrovou naftou v Tiguanu. Nevím co bych s tím autem musel vyvádět, abych se dostal k osmi litrům.
Takže tam nejsou žádné rovné cesty a jezdíš jen na Sněžku. Chápu to správně? S dvoulitrovou dieselovou Octavii, na služební cestě, běžně spotřeba nad 7 l/100 km (dálnice, okresky, město minimálně), nadprůměrná rychlost.
S tímto motorem přes 7 jezdí jedině řidičské hovado.
Opravdu? To může napsat jen člověk, který to nezažil. Báchorky o tom, že dieselové motory snad ještě vrací naftu, z toho jsem dávno vyléčený. https://forum.skodahome.cz/topic/99828-spot%C5%99eba... ...
Nojo, ale Standa určitě ví nejlépe kde, jak dlouho a s čím jezdíš. Tak mu neoponuj.
Ty si vybíráš jen čísla a nečteš text? Nebo záměrně upravuješ význam psaného? Předpokládám, že druhé je správně.
Tohle jsem četl. A to mi stačí. "(dostat se pod sedm litrů není problém, v kopcích a na sněhu jsme to se syrovým kouskem měli za 7,9 l/100 km)"
A to byla nafta a teď si představ až pojedou s benzínem a 4x4-to bude pod 9 klidným tempem a 11 průměr při normální jízdě.Prostě suv je dálnice(plus litr-2litry) a ta vyšší váha zase dělá svoje v městě.
Které auto v kopcích má nízkou spotřebu? Když jedu po rovinatých cestách, mám spotřebu někde kolem 6,5 l/100 km, v Tatrách jsem měl + 1.5 l/100 km. Kombinovanou spotřebu, dálnice, okresky, město..., mám cca 7 l/100 km benzínu. Co na tom nechápeš? Pokud jezdil čistě v kopcích a měřil spotřebu jen tam, navíc se syrovým motorem, tak se nediv, že to tak napíše.
Diskutovat s tebou je ztráta času. 8 je prostě moc. Tečka.
Ztráta času je to s tebou. Napsal jsi příspěvek, který nic nevysvětluje, jen se divíš, jak je možná taková spotřeba. Až ti do tvého Tiguana dají malorážkový motor, potom napiš, jak s tím jezdíš za 6 litrů na 100 km. Snad všichni víme, že malé motory v mnoha případech nejsou úspornější, hlavně, když se s tím někdo snaží jet jako s motorem s větším objemem. Ameriku jsi neobjevil. Napsat 8 je prostě moc, bez zdůvodnění a bez ohledu na nové auto a místo, kde se pohybuje, je jen tvoje vizitka o nepochopení.
Tak na mne laskavě nereaguj.
Ano pane velkomožný. Jen tvůj názor je ten správný a proto na něj není potřeba reagovat. Podle toho, co tady píšeš, snad nejsi dítě a sneseš, že někdo má jiný názor. Já také nikomu nezakazuji se mnou nesouhlasit.
Exteriér jde úplně mimo mě. Ten čumák je takový scarface. Takový bezcharakterně nijaký, asi jako Audi. Ale architektura interiéru je perfektní. Design přístrojovky se povedl natolik, že nekompromisně zostuzuje nejen přímou konkurenci, ale i prémii nad sebou. Jasně, je to pořád Kia, až denní ježdění ukáže, jak dlouho to všechno bude dělat dobrý dojem, ale za mě je to aktuálně nejpovedenější interiér, který je postaven na pixelovém ozařování posádky. A teď trochu toho tramvajového povzdechu: "kéž by měl současný Mercedes S class aspoň takhle pohledný interiér".
Bojím sa, že odchodom šéfdizajnéra Petra Schreyera sa u Kórejcov rozvinie ich dizajnový fundament a začnú produkovať nevkusné autá.
osobne mam mercedes (c sedan) a mam ho rad, ale rad by som nieco menej nakladne a pre rodinu ako druhe auto.. je to fakt kvalitne? ked pisu, ze aj interier ako mb .. ako by ste to ohodnotili?
Měl jsem MB GLC 2 l. benzín, nyní mám Hyundai Tucson N line 1,6 GDI Hybrid a neměnil bych.
mohli by ste dat viac info? presne nad niecim takym rozmyslam GLB alebo Sportage / Tucson..
Na tyhle čekáš 6-7 měsíců. Na Santa Fe 15-18. Na Povedené GLB 18+. Spíš je to o tom, jestli chceš nové auto a nebo vůbec něco.VW nic moc nenabízí ...ty H/K hybridy OK. Ještě můžeš Toyotu, na ty se taky nic moc nečeká, ale ten interier není pro každého.
Osobne to nesuri teraz idem po 8 rokoch menit w205 na w206 takze 1-2roky to ma cas kym sa to ustali .. GLB je dobre, len by som nieco chcel take co je max predvadzacie 15-20k max. ale aj to by bola alternativa - len toto ma zaujalo ci to nebude mat ovela lacnejsi servis? .. VW nemam rad, a na Toyotu som presne chcel povedat,ze mi nepasuje interier (okrem GT86 a nemeckej supry)
Strašný krám a za milion.
A co bys jiného vzal?Snad ne W nebo Škodu?Pořád stejný krabice....
CX5, HRV, RAV
CX5? Notěpic! 😁 Sice je to asi nejhezčí SUV z těch čtyřech, ale taky nejmenší a nejhorší.HR-V jako náhrada benzinu budiž, nafta ale 0 bodů.RAVka je od pohledu hnusná hranatá krabice, pokaždé, když to vidím na silnici, tak mám dojem, že tohle si může koupit leda slepec, ale chápu, že toyotí hybrid má pro některé své kouzlo.Z mého pohledu je Sportage z těchto čtyř nejpovedenější.
Dnes jsem ho viděl poprvé naživo. No v reálu vypadá o dost lépe, než na fotkách.
Považuji to za nejzajímavější novinku roku. Opět nastal znatelný progres proti předchozí generaci.
Navic to ma konecne matrix svetla .. nic jineho z K/H skupiny je tu nema (krome Genesis)
Osobně beru Matrix jako kurvítko a součástku, která enormně prodražuje opravy předku, přitom má naprosto mizivý význam, spíše takový "pocitový" že si člověk myslí, že vidí dál.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.