Nová Kia Sorento získává obrysy. V Evropě jen s dieselem

Nová Kia Sorento získává obrysy. V Evropě jen s dieselem

Nová generace SUV Kia Sorento by se měla představit v září v Koreji a v listopadu na autosalonu v Los Angeles, neboť americký trh je pro toto SUV velmi důležitý. Prozatím si můžeme prohlédnout dvě oficiální skici a už známe také několik základních technických údajů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Kia Sorento modelového roku 2016 vyjede na upravené platformě z MPV Kia Carnival, které možná znáte z jiných trhů také jako Kia Sedona. Sorento ale dostane platformu upravenou, aby uměla pojmout pohon všech kol. Bude prý také hybrid a údajně se připravuje i experimentální auto na palivové články.

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi - dobře maskovaná novinka

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi - dobře maskovaná novinka

Zatímco Američané se mohou těšit na benzínový šestiválec 3,3 l a přeplňovaný čtyřválec 2,0 l, evropský trh možná dostane jen jeden motor – modernizovaný vznětový přeplňovaný čtyřválec 2,2 l, splňující emisní normu Euro 6. Benzínové jednotky se do Evropy zřejmě bvůbec nepodívají.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků