Nová Kia Sorento se ukazuje na dalších fotkách

Nové SUV Kia Sorento jsme už viděli, nyní automobilka vypustila další sadu fotek, která nám nabídne například pohled do kufru a do interiéru. Ten jsme zatím mohli vidět jenom na skice.

Z dřívějších zpráv už víme, že Kia Sorento je nižší, delší, širší a nabídne dva různé rozvory, i když není jasné, jestli bude prodloužený model, ve kterém bude mnohem více místa na třetí řadě sedadel, k dispozici na našem trhu. Nebo zda se k nám bude vozit jenom ten prodloužený. Zlepšit se má kvalita interiéru a také celková jízdní kultivovanost. To samozřejmě zhodnotíme až v redakčním testu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér má být kvalitnější a jízda kultivovanější

Pod kapotou bude ve většině evropských aut pracovat modernizovaný čtyřválcový turbodiesel řady R zatím o nespecifikovaných parametrech. V Evropě se bude na některých trzích ještě nabízet přímovstřikový benzínový čtyřválec 2.4 GDI, ale ten asi nebude většinu zákazníků zajímat a ví to i Kia.

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi - dobře maskovaná novinka

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi - dobře maskovaná novinka

Například v USA bude k dispozici i benzínový šestiválec 3,3 l o výkonu 270 koní. Na některé trhy, pravděpodobně do Číny, se podívá i diesel 2,0 l. Motory bude možné kombinovat s manuální šestistupňovou nebo modernizovanou automatickou převodovkou. Pohon všech kol je samozřejmostí.

Po premiéře na autosalonu v Paříži se dozvíme přesnější specifikace výbav pro evropský trh a do konce roku také české ceny. Prodej by mohl být zahájen zhruba na jaře 2015.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků