Nechci Vám kazit radost, ale 95% vozů je při čelním střetu s tak malým překrytím absolutně neschopná deformační zóny nejsou žádné a riziko je maximální. Tohle je jeden z nejdůležitějších pokrokových řešení v bezpečnosti. Deformační zóny na rozích karosérie. Kdo měl někdy dole nárazníky a zjistil,že na rohu jsou jen plechy? Na to doplatil i Ivan Hlinka. A je jedno co měl za auto, v té době lepší ochranu měly jen málokteré vozy... Takže jak Korejskou produkci nedoporučuji v této oblasti u tohoto modelu respekt.
Výborná práce od jižních kimovců. Je vidět, že konstrukce je upravená pro nový druh bariérového testu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.