Nová Kia Sorento se dostavila k testům IIHS. Prošla s vyznamenáním

2 komentáře

Driver
22. února • 12:01

Nechci Vám kazit radost, ale 95% vozů je při čelním střetu s tak malým překrytím absolutně neschopná deformační zóny nejsou žádné a riziko je maximální. Tohle je jeden z nejdůležitějších pokrokových řešení v bezpečnosti. Deformační zóny na rozích karosérie. Kdo měl někdy dole nárazníky a zjistil,že na rohu jsou jen plechy? Na to doplatil i Ivan Hlinka. A je jedno co měl za auto, v té době lepší ochranu měly jen málokteré vozy... Takže jak Korejskou produkci nedoporučuji v této oblasti u tohoto modelu respekt.

Zelí
20. února • 20:49

Výborná práce od jižních kimovců. Je vidět, že konstrukce je upravená pro nový druh bariérového testu.

Doporučujeme

Články odjinud